Ja kidsplay niets meer niets minder. Ze doet leuk mee en spartelt tegen zoals van haar rol wordt verlangd in dit spel. Jemigallemachtignogantoe.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:26 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wat is er suggestief aan? Het kind geeft aan dat ze niet meer wil, want ze heeft geen diploma. Vervolgens donderen ze haar er weer in. Met een man of 6.
Achja, jij hebt blijkbaar geen ervaring als werkgever. Net als dat er in frankrijk en duitsland een bepaalde (werk)cultuur heerst, is die er ook in irak en van wat ik heb meegemaakt is dat louter negatief en dat is voor het gros van de allochtonen (niet westers) zo.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:30 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ja want heel Irak meldt zich dagelijks ziek. Ik denk dat er daar harder gewerkt wordt, dan door de gemiddelde kantoorknul hier.
Je hebt zeker niet gekeken. Ik vind die meeloopcultuur vooral achterlijk.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:31 schreef Py het volgende:
[..]
Ja kidsplay niets meer niets minder. Ze doet leuk mee en spartelt tegen zoals van haar rol wordt verlangd in dit spel. Jemigallemachtignogantoe.
Lol, wtf zegt die gast in dat nummer nou? Kanker? 0:05.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:33 schreef Slappy het volgende:
Nog zoiets drugs en drank gebruikers,en ze zijn lid van Wilders Jugend
Herkenbaar zekerquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:34 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Je hebt zeker niet gekeken. Ik vind die meeloopcultuur vooral achterlijk.
en ze hebben wietplanten op zolder en lichten de belasting op. Volgens mij staat die ene gast zijn fiets ook helemaal niet op slotquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:33 schreef Slappy het volgende:
Nog zoiets drugs en drank gebruikers,en ze zijn lid van Wilders Jugend
Teruglezen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:30 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
[..]
Nog steeds, dan bel je de politie, dan ga je geen ruiten ingooien.
Ja, er is politie langs geweest. En dan? Er is geen enkel argument om maar ruiten in te gooien. Als je vind dat de politie niet genoeg doet kun je, gelukkig, in beroep gaan.quote:
Heyquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:29 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Heeft ExTec jou gestuurd als plaatsvervanger?
Zoals het hoofddoekje ook geen argument had om met een mes te zwaaien bedoel je?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:45 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ja, er is politie langs geweest. En dan? Er is geen enkel argument om maar ruiten in te gooien. Als je vind dat de politie niet genoeg doet kun je, gelukkig, in beroep gaan.
Er is een kans dat het niet bij het ingooien van ruiten is gebleven. Lijkt mij niet geheel ongeloofwaardig als ik de filmpjes bekijk waarin die tokkies tot aan de voordeur komen treiteren.quote:Het conflict tussen de strijdende partijen escaleerde vorige week maandag. De ruiten van de Irakezen werden die dag met stenen ingegooid. Intesar beweert bovendien dat haar buren haar woning zijn binnengedrongen en dat zij en haar man mishandeld zijn. "Het is een gecompliceerde zaak", zegt politiewoordvoerster Tessel Horsman.
quote aangepast Exact.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zoals het hoofddoekje de Irakese vrouw ook geen argument had om met een mes te zwaaien bedoel je?
Ik vind het niet geheel ongeloofwaardig dat je 'arabische broeders' "Guilty as charged" zijn, als ik de filmpjes bekijkquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:48 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Er is een kans dat het niet bij het ingooien van ruiten is gebleven. Lijkt mij niet geheel ongeloofwaardig als ik de filmpjes bekijk waarin die tokkies tot aan de voordeur komen treiteren.
Er is een kans dat ze dat er maar gewoon bij verzinnen om maar zielig over te komen en zieltjes te kunnen winnen. Zo verzinnen ook veel irakezen dat ze in irak met hun neus tegen een taxideur zijn gekomen om hier een neuscorrectie te kunnen krijgen. "Inventief" volkje.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:48 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Er is een kans dat het niet bij het ingooien van ruiten is gebleven. Lijkt mij niet geheel ongeloofwaardig als ik de filmpjes bekijk waarin die tokkies tot aan de voordeur komen treiteren.
Wat vind je niet voldoende omschrijvend aan 'Irakese vrouw' dat je de term 'hoofddoekje' meent te moeten gebruiken om een vrouw te omschrijven?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zeg ik hoofdoek, ipv kopvod, is het weer niet goed
Je reinste islamisering, ik zweer het je!
hoofddoekje impliceert een islamiet terwijl irakeze vrouw net zo goed een ander/geen geloof kan hebben.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:55 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Wat vind je niet voldoende omschrijvend aan 'Irakese vrouw' dat je de term 'hoofddoekje' meent te moeten gebruiken om een vrouw te omschrijven?
Nee, ik gebruik die term om een vrouw met een hoofddoek te omschrijven, niet om "een vrouw" mee te omschrijvenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:55 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Wat vind je niet voldoende omschrijvend aan 'Irakese vrouw' dat je de term 'hoofddoekje' meent te moeten gebruiken om een vrouw te omschrijven?
In de OP staat duidelijk dat het een extreem religieus gezin betreft. Kopvodje gegarandeerd dus.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:58 schreef pisnicht het volgende:
[..]
hoofddoekje impliceert een islamiet terwijl irakeze vrouw net zo goed een ander/geen geloof kan hebben.
Staat ook op de foto, maar dat is geen reden om iemand 'hoofddoekje' te noemen. Dat is gewoon onbeschaafd, hoe 'vies' dat woordje tegenwoordig ook moge zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In de OP staat duidelijk dat het een extreem religieus gezin betreft. Kopvodje gegarandeerd dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |