Hoe gaat ie? Knap je al een beetje op?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:32 schreef labbit het volgende:
Zo ik heb m'n familie iig niet aangestoken
Voorlopig 2 man.quote:Op maandag 22 juni 2009 08:11 schreef Drugshond het volgende:
We zullen wel eens zien wie er op het werk nog meer ziek zijn....
Gewoon een bikkel zijn. De kans dat je een standaard griepje krijgt is tig keer hoger namelijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:56 schreef Gia het volgende:
Zeg, ze verwachten het hoogtepunt van deze griep toch eind van de zomer, nietwaar?
Dan is het ook ramadan. Hoe zouden ze dat oplossen? Wel eten, omdat je anders verzwakt en vatbaarder bent? Of alles overlaten aan de wil van Allah?
Ze verwachten het hoogtepunt in de herfst en winter.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:56 schreef Gia het volgende:
Zeg, ze verwachten het hoogtepunt van deze griep toch eind van de zomer, nietwaar?
Dan is het ook ramadan. Hoe zouden ze dat oplossen? Wel eten, omdat je anders verzwakt en vatbaarder bent? Of alles overlaten aan de wil van Allah?
Hoe gaat het verder met je...?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:32 schreef labbit het volgende:
Zo ik heb m'n familie iig niet aangestoken
het zuidelijk halfrond is natuurlijk een goede graadmeter voor wat er op het noordelijk halfrond te wachten staat in de herfst/winterquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ze verwachten het hoogtepunt in de herfst en winter.
Na de zomer. Het traditionele griepseizoen is November - Maart, meen ik. Denk dat we dit jaar echter in September inderdaad al los gaan, als het al niet Juli/Augustus is ivm vakanties.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:56 schreef Gia het volgende:
Volgens mij als je meer dan 39 graden koorts hebt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wanneer word je eigenlijk geacht de huisarts in te lichten? Ik loop nu al een paar dagen met keelpijn, begin goed te snotteren en m'n hoofd bonkt. Geen koorts. Wel heel erg moe en dikke klieren in m'n nek. Zit ook nog gewoon op m'n werk.
Oh ok, dan zit ik nog safequote:Op woensdag 24 juni 2009 09:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgens mij als je meer dan 39 graden koorts hebt.
Tsja kan vanalles zijn, opgezette klieren kan ook bijv Pfeifer zijn om maar eens wat te noemen, ben geen dokter maar lijkt me dat je dit ook kunt hebben als je flink verkouden bent, altijd verstandig om even naar de dokter te gaan als je denkt dat je bijv keelonsteking ofzo hebt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wanneer word je eigenlijk geacht de huisarts in te lichten? Ik loop nu al een paar dagen met keelpijn, begin goed te snotteren en m'n hoofd bonkt. Geen koorts. Wel heel erg moe en dikke klieren in m'n nek. Zit ook nog gewoon op m'n werk.
Pfeifer heb ik al gehadquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:24 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Tsja kan vanalles zijn, opgezette klieren kan ook bijv Pfeifer zijn om maar eens wat te noemen, ben geen dokter maar lijkt me dat je dit ook kunt hebben als je flink verkouden bent, altijd verstandig om even naar de dokter te gaan als je denkt dat je bijv keelonsteking ofzo hebt.
En die blijf je houden,,,komt steeds terug bij minder weerstandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |