quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:48 schreef sjonbeton het volgende:
golf is geen merk
al je moeite voor niks![]()
jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:59 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat je die geshopte bak wel cool vindt?
golf is geen merk
alsof een VW Golf het toppunt van geweldig auto design isquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:05 schreef cYbErTiM het volgende:
[..]
Dus jij rijd liever dat blokkendoosje op je 18e ?
Je praat alsof je 40 bentquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:46 schreef kurk_droog het volgende:
De enige golf die echt baas maakt is de Golf 2 GTI! Wat een heldenbak was dat. En geen paupers die erin reden
[ afbeelding ]
Nou........quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:46 schreef kurk_droog het volgende:
De enige golf die echt baas maakt is de Golf 2 GTI! Wat een heldenbak was dat. En geen paupers die erin reden
Mijn jeugdsentiment, een golf 2 rally G60, mooie tijden waren dat. Wel eens met de klacht dat golfjes door de jeugd tegenwoordig massaal verkracht worden door cheap ass polyester spoilers en andere vleugels.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:46 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, wel 160 PK, das nogal wat...quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:00 schreef cvboer het volgende:
[..]
Mijn jeugdsentiment, een golf 2 rally G60, mooie tijden waren dat. Wel eens met de klacht dat golfjes door de jeugd tegenwoordig massaal verkracht worden door cheap ass polyester spoilers en andere vleugels.
Ik heb dan ook altijd moeite om mijn gezicht strak te houden bij de mac als ik ze weer zie staan, de sjonnies.
Enorme spoilers, dikke bumpers, en een sneu 1.4 tje onder de kap.Oké mijn golf 6 heeft ook een 1.4 tje, alleen rij ik met een 7 bak DSG en 160 PK.
Uit een 1.4 wel ja. de gemiddelde 1.4 komt niet verder 90 PK.quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:36 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die wagens pimpen moeten dood.
Groetjes.
Weet je zeker dat ze het nog doen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:49 schreef kurk_droog het volgende:
Maar uiteraard. Doe mij maar een mooie italiaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
golf is geen merk
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:48 schreef Noshiba het volgende:
En m;n vriendin heet geen Anita en ikzelf niet Sjonnie!
Hoppa.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:48 schreef sjonbeton het volgende:
golf is geen merk
Golf is wel een merkquote:
quote:Nima Marketing Lexicon
Een merk is ieder teken (zoals benamingen, tekeningen, cijfers en vormen) dat in staat is de producten te onderscheiden en dat in materiele dan wel immateriele zin een zekere betekenis kan hebben.
Er komt poep uit je mond. Prima degelijke auto'squote:Op woensdag 17 juni 2009 23:59 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze het nog doen?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:18 schreef farscapevr7 het volgende:
doe mij dit standaard golfje maar dan
conceptcar;)quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]Denken dat deze gewoon bij de dealer staat
Ziet er niet uit. Vroeger hadden golfjes nog klassequote:Op donderdag 18 juni 2009 09:35 schreef farscapevr7 het volgende:
[..]
conceptcar;)
http://video.google.nl/videoplay?docid=2565312395357321649&ei=7-05SvyUJ5b8-AbbzZGABA&q=ties+de+tovenaar&hl=nl
mijn ouwe auto:( (te oud om nog een petje te dragen:(:(
ties de tovenaar is toch zo'n schilderbedrijf die je auto kan repainten?quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:35 schreef farscapevr7 het volgende:
[..]
conceptcar;)
http://video.google.nl/videoplay?docid=2565312395357321649&ei=7-05SvyUJ5b8-AbbzZGABA&q=ties+de+tovenaar&hl=nl
mijn ouwe auto:( (te oud om nog een petje te dragen:(:(
whatever,, voor auto;s geld: VW is het merk, en golf is het type auto.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:31 schreef aussieaussie het volgende:
[..]
Golf is wel een merk
Een merk is niet hetzelfde als een bedrijfsnaam
[..]
Bij mij in de buurt staan er een stuk of 5, wordt er niet warm of koud vanquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:24 schreef LockonStratos het volgende:
Hiero rijdt een mooie r32 rondtdat is pas een golf
Toch was ie volgens Top Gear beter dan de 130iquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt staan er een stuk of 5, wordt er niet warm of koud van
Zal best, die 3.0 liter V6 schijnt heel zwaar te zijn,quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:17 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Toch was ie volgens Top Gear beter dan de 130i
Die argumentatie snap ik dus nooit... ' het blijft een Golfquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zal best, die 3.0 liter V6 schijnt heel zwaar te zijn,
Maar het blijft een Volkswagen Golf
Het is meer zo dat half Nederland al in een Golf rijd. Het speciale is er wel vanaf. En dan is er wel een GTI of een R32, maar die zijn zo subtiel dat je er echt op moet letten om het te zien.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:22 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Die argumentatie snap ik dus nooit... ' het blijft een Golf'
Ik ben het er mee eens dat er veel wannabe tuners in rijden, met veel te grote velgen en bumpers die uit verhouding zijn.
Maar een beetje standaard golf met een paar nette (lees subtiele) velgen blijf ik zelf een mooie auto vinden. Maar dat zal wel een kwestie van smaak blijven...
Aha, dat is argumentatie wat ik begrijp.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is meer zo dat half Nederland al in een Golf rijd. Het speciale is er wel vanaf. En dan is er wel een GTI of een R32, maar die zijn zo subtiel dat je er echt op moet letten om het te zien.
Dan gaat voor mij de lol er wel af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2009 12:29:29 ]
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:28 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Aha, dat is argumentatie wat ik begrijp.Ik kan me daar ook in vinden, maar aan de andere kant koop ik een auto omdat ik hem mooi vind. Dat andere mensen dezelfde hebben, daar heb ik schijt aan.
Heb zelf geen Golf btw...Vooral doen, het schijnen fijne auto's te zijn om mee te rijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en dan nog de voorkant van een golf 1 hebbenquote:
dat ding hadden ze toch ook in topgear ooit?quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:18 schreef farscapevr7 het volgende:
Technische specificaties Volkswagen Golf GTI W12-650
Motor : 12-cilinder benzinemotor
Cilinderinhoud : 6.0 liter
Vermogen : 650 pk bij 6.000 tpm
Koppel : 750 Nm bij 4.500 tpm
Acceleratie 0-100 km/h : 3,7 seconden
Topsnelheid : 325 km/h
[ afbeelding ]
Zucht, een Polo of een Golf is i.m.o. hetzelfde.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dan nog de voorkant van een golf 1 hebben
sinds wanneer is de Golf onveilig...quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:08 schreef Magistic het volgende:
Ik zou me doodschamen in een VW Golf. Alleen al door het petjestuig wat je er altijd in ziet rijden.
Groot voordeel aan de Golf is dat wanneer ze een boom treffen het ook meteen einde oefening is!
Daar wil je toch niet mee geassocieerd worden? Of jij soms wel?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:12 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
en je schamen om je eigen auto omdat er 'petjes' in rijden...
'tis maar net wat voor waarde je er hangt... ik koop een auto voor mezelf, omdat ik hem mooi vind.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:25 schreef Magistic het volgende:
[..]
Daar wil je toch niet mee geassocieerd worden? Of jij soms wel?
Ik koop ook een auto omdat ik hem mooi vind en dat hij technisch in orde is. Dus het helpt al dat ik de Golf sowieso geen mooi model vind, het oude en nieuwe model niet. Maar doordat je vaak geconfronteerd wordt door hetzelfde petjesvolk in Golfjes is natuurlijk mijn beeld van de Golf opzich verslechterd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:30 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
'tis maar net wat voor waarde je er hangt... ik koop een auto voor mezelf, omdat ik hem mooi vind.
Jij koopt blijkbaar een auto als status symbool. Of laat ik het anders zeggen: Jij koopt blijkbaar geen auto als andere mensen er dan wel eens wat van kunnen denken.
Ik heb er schijt aan wat anderen denken.
prijs kwaliteits verhouding en de uitvoering die je tegenwoordig, val het met duur zijn nog wel meequote:Op donderdag 18 juni 2009 17:40 schreef Rio het volgende:
Ik heb ook nooit begerepen waarom iedereen de Golf zo geweldig vindt. Is in mijn ogen zo'n beetje de saaiste auto die er is. Begrijp er echt helemaal niks van waarom dat ding zo populair is. En daardoor nog idioot duur ok.
Fremd.
Jij denk serieus dat als iemand in een golf zonder brulpijp en zonder 1000000000 watt audio installatie voor petjesvolk aangezien word? Als je dr niets aan veranderd zijn 't nette auto'squote:Op donderdag 18 juni 2009 17:01 schreef Magistic het volgende:
[..]
Ik koop ook een auto omdat ik hem mooi vind en dat hij technisch in orde is. Dus het helpt al dat ik de Golf sowieso geen mooi model vind, het oude en nieuwe model niet. Maar doordat je vaak geconfronteerd wordt door hetzelfde petjesvolk in Golfjes is natuurlijk mijn beeld van de Golf opzich verslechterd.
Als het niet de auto was waar het tuig in rond rijdt was mijn beeld van de Golf anders geweest en had ik er misschien zelf wel ingereden, who knows.
Maarja, behalve de auto als vervoersmiddel zie ik het ook als een statussymbool. En dan niet een statussymbool om aan te geven hoeveel geld je hebt, want dat interesseert me niets.
Maar ik wil hoe dan ook niet geaccosieerd worden met petjesvolk wat 'ruig' in een Golf rijdt.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:19 schreef kloas_wokkel het volgende:
[..]
Jij denk serieus dat als iemand in een golf zonder brulpijp en zonder 1000000000 watt audio installatie voor petjesvolk aangezien word? 't zijn nette saaie auto's
er zijn ook mensen die geen roze durven te dragen omdat dat een homo kleur zou zijnquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:19 schreef kloas_wokkel het volgende:
[..]
Jij denk serieus dat als iemand in een golf zonder brulpijp en zonder 1000000000 watt audio installatie voor petjesvolk aangezien word? Als je dr niets aan veranderd zijn 't nette auto's
Nee. maar golf spant toch werkelijk wel de kroon.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:25 schreef Krullenkut het volgende:
VW Golf![]()
Petjesvolk![]()
Niets mis met Golf, oké smaken verschillen daarover geen discussie beginnen maar het is een prima auto. Dit topic is weer het top punt van kortzichtigheid, alsof er in andere auto merken geen paupers kunnen rijden of andere automerken niet 'gepimpt' worden.
Veel van die auto's worden 2e hands gekocht door een 'petje' en die sleutelt er van alles aan. Dat komt omdat het wel geschikte auto's zijn voor hun. Op dat moment zijn ze niet zo duur en qua belasting/verzekering/brandstofkosten zijn ze ook nog wel te doen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:26 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Nee. maar golf spant toch werkelijk wel de kroon.
WTF, die smoel van dat ding, en die velgenquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:18 schreef farscapevr7 het volgende:
Technische specificaties Volkswagen Golf GTI W12-650
Motor : 12-cilinder benzinemotor
Cilinderinhoud : 6.0 liter
Vermogen : 650 pk bij 6.000 tpm
Koppel : 750 Nm bij 4.500 tpm
Acceleratie 0-100 km/h : 3,7 seconden
Topsnelheid : 325 km/h
[ afbeelding ]
ah, de Polo van Audi. Ik blijf het echt een geweldig autotje vinden....quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:45 schreef solyaris het volgende:
Koop dan een Audi 50.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 de witte petjes fabriek failliet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:44 schreef Roops het volgende:
Als alle golfjes nou optieven van de openbare weg slaan we twee vliegen in een klap:
1 alle kutgolfjes (inclusief berijdende paupers) weg, en dus geen last meer van
2 fileprobleem opgelost
golf is geen merk
DSGquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:00 schreef cvboer het volgende:
[..]
Mijn jeugdsentiment, een golf 2 rally G60, mooie tijden waren dat. Wel eens met de klacht dat golfjes door de jeugd tegenwoordig massaal verkracht worden door cheap ass polyester spoilers en andere vleugels.
Ik heb dan ook altijd moeite om mijn gezicht strak te houden bij de mac als ik ze weer zie staan, de sjonnies.
Enorme spoilers, dikke bumpers, en een sneu 1.4 tje onder de kap.Oké mijn golf 6 heeft ook een 1.4 tje, alleen rij ik met een 7 bak DSG en 160 PK.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:38 schreef Maikuuul het volgende:
Deze hebben wij
Ook int oranje
[ afbeelding ]
En toen reed ie je eruit en was het stiekem wel een VR6?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:53 schreef LockonStratos het volgende:
Gisteren kwam er zoeen golf 3 naast me staan, wilde patsen ofzo (koopavond)
Standaard golf 3 in aubergine kleur, incl. uitlaat war een aardappel in past.
Had ie allemaal ''chromen'' plaatjes op zn auto waarop stond VR6...____!!!
Alsof iemand gelooft dat zo'n ding écht een vr6 motor bevat... royal...
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
En toen reed ie je eruit en was het stiekem wel een VR6?
Ik had dat een keer met een honda civicje, ik denk die rij ik makkelijk schijt, zijn toch vaak maar 1.3tjes enzo maar dat bleek een 150pk @ 800kg monster te zijn![]()
dat was wel cool.
Euhm, neequote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
En toen reed ie je eruit en was het stiekem wel een VR6?
Ik had dat een keer met een honda civicje, ik denk die rij ik makkelijk schijt, zijn toch vaak maar 1.3tjes enzo maar dat bleek een 150pk @ 800kg monster te zijn![]()
dat was wel cool.
Mwa, wel aangezien die auto er nog helemaal standaard uitzagquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |