quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:48 schreef sjonbeton het volgende:
golf is geen merk
al je moeite voor niks![]()
jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:59 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat je die geshopte bak wel cool vindt?
golf is geen merk
alsof een VW Golf het toppunt van geweldig auto design isquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:05 schreef cYbErTiM het volgende:
[..]
Dus jij rijd liever dat blokkendoosje op je 18e ?
Je praat alsof je 40 bentquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:46 schreef kurk_droog het volgende:
De enige golf die echt baas maakt is de Golf 2 GTI! Wat een heldenbak was dat. En geen paupers die erin reden
[ afbeelding ]
Nou........quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:46 schreef kurk_droog het volgende:
De enige golf die echt baas maakt is de Golf 2 GTI! Wat een heldenbak was dat. En geen paupers die erin reden
Mijn jeugdsentiment, een golf 2 rally G60, mooie tijden waren dat. Wel eens met de klacht dat golfjes door de jeugd tegenwoordig massaal verkracht worden door cheap ass polyester spoilers en andere vleugels.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:46 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, wel 160 PK, das nogal wat...quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:00 schreef cvboer het volgende:
[..]
Mijn jeugdsentiment, een golf 2 rally G60, mooie tijden waren dat. Wel eens met de klacht dat golfjes door de jeugd tegenwoordig massaal verkracht worden door cheap ass polyester spoilers en andere vleugels.
Ik heb dan ook altijd moeite om mijn gezicht strak te houden bij de mac als ik ze weer zie staan, de sjonnies.
Enorme spoilers, dikke bumpers, en een sneu 1.4 tje onder de kap.Oké mijn golf 6 heeft ook een 1.4 tje, alleen rij ik met een 7 bak DSG en 160 PK.
Uit een 1.4 wel ja. de gemiddelde 1.4 komt niet verder 90 PK.quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:36 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die wagens pimpen moeten dood.
Groetjes.
Weet je zeker dat ze het nog doen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:49 schreef kurk_droog het volgende:
Maar uiteraard. Doe mij maar een mooie italiaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
golf is geen merk
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:48 schreef Noshiba het volgende:
En m;n vriendin heet geen Anita en ikzelf niet Sjonnie!
Hoppa.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:48 schreef sjonbeton het volgende:
golf is geen merk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |