bronquote:Samenwerking H&M en Jimmy Choo
Na samenwerkingen met ontwerpers Stella McCartney, Viktor & Rolf, Matthew Williamson, Roberto Cavalli, Comme des Carçons en Madonna, gaat H&M nu eindelijk in zee met een accessoirelabel. En niet het minste. Het luxe Britse schoenen- en tassenlabel Jimmy Choo zal schoenen en tassen voor de Zweedse keten ontwerpen. De collectie is dit najaar (vanaf 14 november) in tweehonderd geselecteerde H&M-winkels te koop.
Het is de eerste keer dat H&M met een schoenen/accessoiremerk samenwerkt en om dit te vieren, zal Jimmy Choo voor het eerst in zijn historie speciaal voor H&M en ter completering van de accessoirecollectie een kledinglijn voor dames ontwerpen. De samenwerking zal ook een herencollectie met schoenen, tassen en accessoires omvatten.
“We voelen ons bevoorrecht om nu tot de groep van grote designers te horen die met H&M hebben samengewerkt,” zei Tara Mellon, oprichter en president-directeur van Jimmy Choo over de samenwerking. “[...] Jimmy Choo zal bij H&M een sophisticated, fashion forward en glamorous collectie presenteren die bereikbaar is voor een breder publiek.”
Ook H&M is trots op de nieuwe vangst. “We vinden Jimmy Choo’s schoenen en tassen fantastisch,” liet Margarea van den Bosch, creatief adviseur van H&M weten. “Ze zijn glamourous en sexy en geven direct stijl aan de meest eenvoudige outfit.” Spannend is het wel, een eerste samenwerking met een accessoirelabel, vindt Van den Bosch. Maar: “Het is geweldig dat we onze klanten hiermee kwalitatief hoogwaardige schoenen en tassen van een top-end designer kunnen aanbieden.”
Jimmy Choo werd in 1996 opgericht door Mellon. Sindsdien is de naam Jimmy Choo uitgegroeid tot een begrip; Vele Oscar-outfits werden gecompleteerd met een paar schoenen van dit fameuze label.
Dat was nog beter geweest jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:22 schreef Ewelina het volgende:![]()
![]()
Al had ik liever Christian Louboutin gehad
Hier de fotos:quote:Op zondag 6 september 2009 19:04 schreef alors het volgende:
Kijk eens wie we daar hebben...
http://www.nitrolicious.c(...)-sisters/#more-31045
De designer-items worden dus toch een heel stuk duurder dan de normale h&m prijzen? $345 is best veel voor h&m denk ik.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:49 schreef Mylene het volgende:
Jimmy Choo for H&M Over The Knee Boots
[ afbeelding ]
Die knielaarzen, hebbe, hebbe.
Kon je ook wel een beetje verwachten hoor..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:04 schreef Skaai het volgende:
Oke dat neem ik dus terug, prijzen van de tassen spreken me ook niet aan. Hallo het is H&M, alles is altijd betaalbaar voor het klootjesvolk en dan gooi je er tassen bij die 100 euro gaan kosten.
.
Als je zulke namen hoort dan is het inderdaad te verwachten, maar niet gelinkt aan H&M. Dat is leuke kleding en accessoires betaalbaar voor iedereen, en nu is het zogenaamd betaalbare merkkleding voor iedereen? Nou het blijft buiten mijn budgetquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:28 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Kon je ook wel een beetje verwachten hoor..
Ja die zijn geweldig. Maar vrees dat het stormloop is op die schoenen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:01 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Enige wat ik tof vind, die linker schoenen
ohhhhhquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:01 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Enige wat ik tof vind, die linker schoenen
als het je niet bevalt kun je het gewoon terugsturenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:05 schreef Karina het volgende:
Ik vind die kleren 3x niks, het is allemaal zo Seventies met die kleurtjes en wijde broeken en grote riemen. Dat leren jasje is wel leuk, maar zoals ook gezegd in een ander topic, niet echt "design".
En een jasje van 160 euro ga ik niet via internet kopen, die wil ik eerst wel even in het "echt" zien.
Weet ik, maar zo'n leren jasje wil ik toch voor ik het koop even "voelen", of het lekker zacht is, voordat ik het koop. Maar in de winkel is het natuurlijk binnen een minuut uitverkocht, dus dan zal ik het toch online moeten kopen. En die tegoedbon die zou ik ook niet willen, nee.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:09 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
als het je niet bevalt kun je het gewoon terugsturendus je zit nergens aan vast.
Ook kun je het terugbrengen naar een winkel maar volgens mij krijg je dan alleen een tegoedbon en ben je dus verplicht om het in die winkel uit te geven
Die vind ik ook tofquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:08 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind de collectie over het algemeen echt heul duur en nogal ordinair.
Maar stiekem vind ik deze toch best tof:
[ afbeelding ]
Tof van lelijkheid ofzo denk ik, want echt mooi vind ik ze niet.
Hoezo moet je die vervangen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:27 schreef alors het volgende:
[..]
Die vind ik ook tof
Maar die hebben dus ook zolen die je moet vervangenIk koop ze wel als ze ooit in de sale belanden
Ja dat staat er bij info, dat het leren zolen zijn en dat ze niet tegen water kunnen dus dat je ze voor het dragen moet vervangenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoezo moet je die vervangen?
Ik denk niet dat ze in de sale zullen komen toch? Dan is alles vast al wel weg.
Ja klopt. We zullen zien. Ik vind de rest van deze collectie redelijk ordi, en de prijzen zijn echt absurd vind ik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat staat er bij info, dat het leren zolen zijn en dat ze niet tegen water kunnen dus dat je ze voor het dragen moet vervangenEn dan nog 130 euro durven vragen
![]()
Die Matthew Williamson zooi kwam wel in de sale. Dit is misschien wel een populairdere ontwerper, maar ik vind het toch nog pittige prijzen, het zou nog wel eens tegen kunnen vallen denk ik.
bronquote:Om complete chaos tijdens de verkoop van Jimmy Choo voor H&M te voorkomen, heeft de modeketen regels opgezet.
Tot nu toe zorgden de meeste ontwerpers die een collectie ontwierpen voor H&M voor de nodige opschudding. Om complete chaos bij Jimmy Choo te voorkomen, stelde de winkel een aantal regels op, die wereldwijd zullen worden gehandhaafd op 14 november.
De fanatieke shoppers zullen een rij moeten vormen. De eerste 160 mensen in de rij ontvangen een armband. Deze biedt toegang tot de winkel, op het tijdstip dat op het armband vermeldt staat. De tijd die je in de Jimmy Choo-area mag doorbrengen, is dus gelimiteerd. Maar die limiet geldt alleen voor damesschoenen, -tassen en -accessoires. De Dameskleding en de volledige herenlijn zijn voor iedereen beschikbaar. Twee uur na de opening wordt het ’armband-gebied’ vrijgegeven voor degenen die niet bij de eerste 160 mensen zaten.
H&M garandeert de 160 mensen mét armband overigens geen aankoop. Het kan bij bezoeker nummer 125 allemaal op zijn. Toch zal het tijdens deze lancering allemaal iets minder chaotisch zijn dan bij eerdere ontwerpers, zoals Viktor&Rolf en Roberto Cavalli. Zo meldt Textilia.
Niet nodig, zo vaak heb ik ze niet aan.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:07 schreef alors het volgende:
Vergeet je niet de zolen te verwisselen?
Ik hoop het!quote:Op woensdag 11 november 2009 16:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kan je het online ook proberen? Zal wel een gedoe worden, maar ik ga er niet voor in de rij staan.
Moet je het wel snel doen en snel naar de check out gaan en betalen anders is het weg. Had ik met Comme des Garcons. Wou die trenchcoat had em in mn lijstje en wou gaan afrekenen, kreeg ik melding dat ie weg was.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kan je het online ook proberen? Zal wel een gedoe worden, maar ik ga er niet voor in de rij staan.
CET is Central European Time dus NLse tijd..quote:Op woensdag 11 november 2009 18:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
En hoelaat? Op de site zie ik 10 uur, maar is dat ook de Nederlandse tijd? Ben nogal slecht in tijdzones e.d..
http://shop.hm.com/nl/campaign788designerquote:Op zaterdag 14 november 2009 10:22 schreef mezzy het volgende:
ik ook niet..![]()
iemand een directe link?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:26 schreef MissJ het volgende:
[..]
http://shop.hm.com/nl/campaign788designer
Oooh wat goed zegquote:Op zaterdag 14 november 2009 10:34 schreef mezzy het volgende:
[..]
![]()
dank je.. heb mijn zwarte chelsea boots besteld..
je moet niet telkens een nieuw venster openenen, maar gewoon klikken op probeer nogmaals op de pagina zelve..quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:34 schreef mezzy het volgende:
probeer deze eens mensen
http://shop.hm.com/nl/start
quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:35 schreef MissJ het volgende:
[..]
Oooh wat goed zeg, ben blij dat ik iig iemand geholpen heb
Oh dan heb ik nog een beetje hoopquote:Op zaterdag 14 november 2009 10:41 schreef mezzy het volgende:
er is nog volop behalve die Overknee laarzen hoef je niet te proberen, want daar is alleen nog maatje 37 van over.
ook als je op deze link http://shop.hm.com/nl/campaign788designer klikt?quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:44 schreef Tassiepassie het volgende:nou ik krijg alleen maar steeds dezelfde melding dat het te druk is en ik het later maar moet proberen
probeer deze eensquote:Op zaterdag 14 november 2009 10:46 schreef GrandiJoosje het volgende:
hoe komt het dat ik al bijna een uur probeer in die online shop te komen en het gewoonweg niet lukt?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:51 schreef GrandiJoosje het volgende:
Mezzy, zou jij kunnen checken of de zwarte variant van die blauwe nog in mt 39 beschikbaar is? Dan weet ik of het uberhaubt nog zin heeft te proberen....
quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:55 schreef mezzy het volgende:
Joosje ik zie inmiddels dat maatje 39 ook uitverkocht is, het gaat nu erg snel..
quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:58 schreef GrandiJoosje het volgende:
[..]
Dank je wel voor het checken, anders had ik nog minstens 2 uur lopen refreshen
quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:59 schreef mezzy het volgende:
[..]
![]()
had je nog andere wensen behalve die schoentjes..
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:02 schreef C-Politan het volgende:
Oh Mijn God.. Ineens kon ik in de shop komen en heb mijn schoentjes bestelt!!!
Ik ben via http://www.hm.com/nl/fash(...)oo.nhtml#/jimmychoo/
gegaan, uiteindelijk kreeg ik geen melding meer dat het druk was in de winkel.
Probeer het eens zou ik zeggen!
Jaaa! Ik wilde volgens mij de minst gewilde schoenquote:
als ik daar op klik kom ik hierquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:07 schreef Linnie20v het volgende:
@ Mezzy,
Dit jurkje:
http://www.nitrolicious.c(...)for-hm-womens-04.jpg
Hij is er nog in maat XS. S en M zijn uitverkocht.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:07 schreef Linnie20v het volgende:
@ Mezzy,
never mind , kan zo ff geen goed plaatje vinden
Zwart jurkje met studjes erop
Oeehhhquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:16 schreef mezzy het volgende:
[..]
die zwarte suede Chelsea boots..![]()
[ afbeelding ]
geweldig, plaats snel je bestellingquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:22 schreef Kleintje19 het volgende:
geen jimmy choo;'s voor mij, ik heb maat 36/37 en heb 3 paar die ik leuk vind maar ik kom er gewoon niet in...al een uur niet, ook niet via de links die gegeven zijn.. *gaat nog stug paar keer proberen*
EDIT AAAAH WONDER KLIK
ik ben er ik ben er![]()
![]()
![]()
![]()
Okee, en in de stad opscheppen over je nieuwe schoenenquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:22 schreef mezzy het volgende:
ik ga even ontbijten en zo de stad in..
Gefeliciteerd Kleintje! Wat heb je een geluk met je maat de schoenen die over zijn zijn voornamelijk maat 16/37.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:22 schreef Kleintje19 het volgende:
geen jimmy choo;'s voor mij, ik heb maat 36/37 en heb 3 paar die ik leuk vind maar ik kom er gewoon niet in...al een uur niet, ook niet via de links die gegeven zijn.. *gaat nog stug paar keer proberen*
EDIT AAAAH WONDER KLIK
ik ben er ik ben er![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb de zebra nu in mn winkelwagentje maat 36quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:25 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Kleintje! Wat heb je een geluk met je maat de schoenen die over zijn zijn voornamelijk maat 16/37.
Oh het is gelukt! Wat goed zeg. En welke schoenen heb je gehaaldquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:30 schreef Linnie20v het volgende:
Heb het jurkje, gewoon om te kijken wat het is
Schoenen vind ik ook te gek, maar ik ga ze toch niet dragen....
Oh okee nu snap ik hemquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:35 schreef Linnie20v het volgende:
Geen dusomdat ik al een 200 plus bestelling open heb staan....(zonder dat jurkje)
ik vond ze ook heel erg mooi, ik liep alleen al op die zebra te azen vanaf het beginquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:42 schreef Linnie20v het volgende:
Ik wilde eigenlijk alleen maar kijken hoe de stof is enzo....heb nog nooit een 'designer H&M' in de handen gehad...ben benieuwd wat nu het echte verschil is!
Ik vond die grijze suede heels mooi, met open teen en hakmaar ¤ 129 euro NO WAY
Heb al diep moet nadenken over mijn overkneelaarzen van suede....
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:40 schreef WHATSHESAID het volgende:
Die thigh high laarzen zijn zooooMaar bij Topshop.co.uk hebben ze vrijwel dezelfde, alleen dan voor 120 pond.
Don wat heb je precies besteld, ik heb de zwarte suede Chelsea boots maat 42 besteld.. volgens mij is dit de enigste die momenteel is uitverkocht (bij de heren)..quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:19 schreef don-diablo het volgende:
Ik heb prima kunnen bestellen en heb gelijk voor wat vrienden besteld. Alles was nog aanwezig toen ik besteld hadHeeft me een uur geduurd voordat ik in de shop kwam maar goed.. Was sinds 9.15 bezig maar wel gelukt allemaal.
Ik wilde ze ook heel graag. Alleen mijn man bracht een veto uit.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:55 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind die overknee dingen echt vreselijk ordinair.
bronquote:Prettige chaos rond mode-items Jimmy Choo
AMSTERDAM - Een prettige chaos. Zo omschreef een woordvoerster van kledingbedrijf H&M zaterdag de situatie in de winkels van de Zweedse modeketen. Wereldwijd bracht H&M een speciale collectie van de Britse modekoning Jimmy Choo op de markt.
Het ging om niet alleen om zijn beroemde schoenen. Voor de gelegenheid ontwierp Choo ook accessoires voor mannen en vrouwen en enkele jurkjes.
H&M heeft al eerder betaalbare haute couture van beroemde ontwerpers aan de man gebracht, zoals van Matthew Williamson, Roberto Cavalli en Viktor & Rolf.
Waren bij vorige verkoopacties de producten van de ontwerpers snel uitverkocht, deze keer pakte de winkelketen het anders aan.
Kleine groepjes
In vijf winkels in de vier grote steden Amsterdam, Rotterdam, Den haag en Utrecht werden steeds kleine groepjes klanten binnengelaten om hun slag te slaan. Ze kregen tien minuten om inkopen te doen, daarna mocht een volgend groepje naar binnen.
Volgens de woordvoerster van de modeketen is deze aanpak een groot succes. ''Voorheen waren we na vijf minuten al door de voorraad heen, nu heeft iedereen een kans.''
Lange rijen
Zaterdagmiddag stonden er nog steeds lange rijen voor de winkels. Sommige fans van Choo hadden zich vanaf 05.00 uur al voor de winkels verzameld. De modeartikelen van Jimmy Choo waren zaterdag al op de website Marktplaats.nl te koop.
Die gladleren Chelsea boots. Heb bewust een maatje kleiner genomen omdat ik een smalle voet heb en ik dat wel moet doen bij nette schoenen. En de kashmeren sjaalquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:49 schreef mezzy het volgende:
[..]
Don wat heb je precies besteld, ik heb de zwarte suede Chelsea boots maat 42 besteld.. volgens mij is dit de enigste die momenteel is uitverkocht (bij de heren)..
ben ook nog net in de Kalvertoren geweest om ze te passen.. die zwarte hadden ze niet meer in 42, heb ik die bruine gepast en die zaten perfect, 43 was net een maatje te groot.. die leren Chelsea boots heb ik ook nog even gepast, en ook die blauwachtige suede..
Netjes hoor, met eventueel een 3/4 jas en leren handschoenen maakt het plaatje compleet.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:28 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die gladleren Chelsea boots. Heb bewust een maatje kleiner genomen omdat ik een smalle voet heb en ik dat wel moet doen bij nette schoenen. En de kashmeren sjaal
Die van topshop zijn inderdaad mooier WSS!quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:50 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Links is van Jimmy Choo, rechts van Topshop. Bij nader inzien zijn die van topshop nog 10.000 keer mooier ookkut, nu wil ik ze
Zo'n jas heb ik dus en daar heb ik em idd voor bij gekocht.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:23 schreef Mylene het volgende:
[..]
Netjes hoor, met eventueel een 3/4 jas en leren handschoenen maakt het plaatje compleet.
Das dan wel heel snelquote:Op zondag 15 november 2009 22:35 schreef Kleintje19 het volgende:
vanochtend zat er in mn schoen van sinterklaas een armbandhij is echt mega stoer, vind hem echt gaaf
Die suède laarzen vind ik persoonlijk veel mooier! Die leren zien er nogal sletterig uit, die van topshop classy. En de prijs is zeer fijn!quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:50 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Links is van Jimmy Choo, rechts van Topshop. Bij nader inzien zijn die van topshop nog 10.000 keer mooier ookkut, nu wil ik ze
Dit is dus de eerste keer dat ik hoor dat je bij de H&M ook mannenkleding kunt kopen. Sinds wanneer is datquote:Op maandag 16 november 2009 17:31 schreef ctrladdict het volgende:
Ondanks wat iedereen elkaar wijs zit te maken lijkt de collectie van Jimmy Choo toch niet echt goed te lopen. Sterker het lijkt als je in de winkel in de Kalvertoren (Amsterdam) kijkt helemaal niet te lopen
Lees dit artikel+ foto's eens: Jimmy Choo @ H&M een totale flop.
linkje naar artikel: http://www.ctrlaltdelete.org/?p=1078
Mannenkleding is al heel lang bij H&M te koop. Volgens mij zijn er echter in de kleinere steden alleen maar vestigingen waar ze damesmode verkopen.quote:Op maandag 16 november 2009 17:45 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dit is dus de eerste keer dat ik hoor dat je bij de H&M ook mannenkleding kunt kopen. Sinds wanneer is dat
bronquote:DEN HAAG - De verkoop zaterdagochtend van de nieuwe Jimmy Choo-collectie bij H&M leidde bij verschillende vestigingen tot chaotische taferelen.
Dat melden verschillende bronnen aan Elsevier Retail. Zelf spreekt H&M over een goedverlopen verkoopdag. Vanaf zeer vroeg op de dag verzamelden zich bij de betreffende vestigingen van H&M grote rijen met vooral vrouwen. De eerste vijftig aanwezigen ontvingen een armband die vroege toegang garandeerde. Dit zorgde voor meer orde bij de verkoop dan bij eerdere beroemde collecties, al staan op veel internetfora ook klachten van dames die melden dat uiteindelijk iedereen maar werd toegelaten.
Volgens verkopers van H&M was het echter toch een gekkenhuis.Verschillende media melden dat de voorraad bij vestigingen binnen drie minuten na opening was uitverkocht. De eerste producten uit de verkoop doken zaterdag al tegen de middag op veilingsites op. De samenwerkingen tussen H&M en beroemde ontwerpers zijn een fenomeen in de detailhandel. Eerdere samenwerkingen met onder meer Viktor & Rolf en Stella McCartney leidden tot soortgelijke taferelen.
Foto's van de verkoop in Den Haag (foto's: ANP)
bronquote:Report: Jimmy Choo voor H&M gekte
Claudia moest en zou afgelopen weekend iets scoren uit de Jimmy Choo voor H&M collectie. Op Fashionscene vertelt ze hoe deze speciale ochtend verliep én wat haar buit was!
“Het was natuurlijk al lang bekend! Uit 1500 winkels over de hele wereld zouden er 5 in Nederland zijn waar Jimmy Choo zijn speciale, voor H&M ontworpen collectie zou vrijgeven. Van tevoren kon je de collectie bekijken, dan kon je meteen op je doel afvliegen als je het zag. Ik was écht helemaal weg van een paar rode schoenen… ik ben niet zo'n big spender, maar hier had ik het geld graag voor over!
Vriendinnen konden helaas niet mee, maar gelukkig had ik nog een lieve vader… dus op 14 november stonden wij om 4 uur op. Hartstikke vroeg, maar we moesten naar Amsterdam rijden en de pont nemen. Al met al stonden we er om 6 uur. Er waren al 44 mensen! Na een kwartier werden bandjes uitgedeeld. Wij waren de derde groep en mochten om kwart voor 11 terugkomen, dan zouden we de Vip ruimte in mogen; alleen mensen met een bandje konden hierin. Wilde je alleen kleding kopen, dan kon je gewoon om 10 uur erin. Het was echt super georganiseerd, we kregen ook champagne, tijdschriften en parapluutjes tegen de regen! Mijn vader en ik zijn wat gaan drinken en om kwart voor 10 kwamen we terug: wat was het opeens druk! Toen de winkel om 10 uur open ging rende iedereen naar binnen; echt, wat een hysterie. Ik liep er rustig achteraan en zag, toen ik binnenkwam nog net dat het laatste jack van het rek werd getrokken. Binnen één minuut uitverkocht…
Bij de Vip ruimte was het ook druk, de zenuwen namen het haast over. Ik stond werkelijk te trillen op mijn benen. Na een tijdje was ik eindelijk aan de beurt en zag ik dat er nog maar 7 paar van mijn ''schatjes'' over waren! Als mijn maat er maar tussenzat… Toen het hek, eindelijk, na veel dringen, ook voor ons openging liep ik er snel naartoe. Wat was ik blij toen ik zag dat ik de een na laatste in mijn maat had!
De mannencollectie is een beetje generiek, maar desondanks zijn de laarzen wel erg gaaf natuurlijk. Jimmy Choo maakt normaal ook geen kleding voor mannen dus ik kan wel begrijpen dat er veel over is. Mannenlijn zal altijd achter blijven bij de vrouwenlijn. Verbaasde me wel dat alles snel weer op voorraad was btw.quote:Op maandag 16 november 2009 19:15 schreef ctrladdict het volgende:
Het enige dat je wellicht kunt concluderen op dit moment (maandag) is dat er nog steeds een enorm met Jimmy Choo gevulde H&M (Kalvertoren) is. Dit is misschien het resultaat van het feit dat veel van de mensen die afgelopen zaterdag stonden te wachten uiteindelijk niets hebben gekocht (geschrokken van de prijs) of dat er een hele grote voorraad is aan Choo spullen, wat op de een of andere manier weer raar overkomt en daarnaast de exclusiviteit ook weer niet ten goede komt.
Hoe je het ook went of keert het blijft vreemd dat er nog zoveel Jimmy Choo in de winkel ligt terwijl je je bijna overal leest dat er een enorme run op was.
Het zou overigens niet de eerste keer zijn dat een bedrijf figuranten inhuurt om een hype te creeeren. Las ook dat dat in Amerika gebeurde bij de lancering van de iphone.
Die van topshop zijn ook van leer. Ik denk alleen dat die van Jimmy Choo wat lulliger op de foto staan of dat het leer wat glanzender is dan bij die van Topshop.quote:Op maandag 16 november 2009 17:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die suède laarzen vind ik persoonlijk veel mooier! Die leren zien er nogal sletterig uit, die van topshop classy. En de prijs is zeer fijn!
Mee eens.. En dat terwijl alle schoenen vanochtend weer voorradig waren.quote:Op maandag 16 november 2009 20:17 schreef pumpkinsoup het volgende:
jezus, wat al die mensen bieden op marktplaats, ziek gewoon. spaar dan voor een echte
Oh ze lijken net van suèdequote:Op maandag 16 november 2009 20:26 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Die van topshop zijn ook van leer. Ik denk alleen dat die van Jimmy Choo wat lulliger op de foto staan of dat het leer wat glanzender is dan bij die van Topshop.
Ik zou ze wel willen overigens, maar ze zijn niet echt heel geschikt voor 'het dagelijks leven' imo.
Ik vind ze wel leuk maar wel ook echt op het randje haha, M.I.A. die komt er echt mooi mee weg, staat tof, foto eerder in dit topic, en ik geloof dat het jouw ook wel zou lukken bvb...quote:Op maandag 16 november 2009 20:26 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Die van topshop zijn ook van leer. Ik denk alleen dat die van Jimmy Choo wat lulliger op de foto staan of dat het leer wat glanzender is dan bij die van Topshop.
Ik zou ze wel willen overigens, maar ze zijn niet echt heel geschikt voor 'het dagelijks leven' imo.
suede is een type leer...quote:Op maandag 16 november 2009 20:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh ze lijken net van suèdeMaar hoezo zou dat niet kunnen? Als je het combineert met een simpele spijkerbroek zonder teveel sieraden etc kan het prima vind ik.
Hmm ja, voor gewoon naar school vind ik ze een beetje overdreven en ik loop twee dagen stage op een middelbare school, vind ze toch een beetje té wanneer je voor een groep 14-jarigen een serieuze boodschap over moet brengenquote:Op maandag 16 november 2009 20:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh ze lijken net van suèdeMaar hoezo zou dat niet kunnen? Als je het combineert met een simpele spijkerbroek zonder teveel sieraden etc kan het prima vind ik.
Ja juist, denk niet dat 14 jarige jongens zich kunnen concentreren met een lerares die hoge leren laarzen aanheeft!quote:Op maandag 16 november 2009 20:54 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Hmm ja, voor gewoon naar school vind ik ze een beetje overdreven en ik loop twee dagen stage op een middelbare school, vind ze toch een beetje té wanneer je voor een groep 14-jarigen een serieuze boodschap over moet brengen
Voor de rest kunnen ze inderdaad prima niet-ordinair gecombineerd worden, maar dan vind ik ze het geld weer niet echt waard...
Hier kun je ze beter bekijken
bronquote:The newly revamped H&M flagship store at 51st Street and 5th Avenue in NYC was transformed into a party scene for the launch of the highly anticipated Jimmy Choo for H&M collection. This past Friday, November 13th, we were invited to the VIP shopping party to get first dibs on the limited edition collection which launched in stores on Saturday, November 14th. The new space is amazing, super glam and fabulous, nearly 500 people were invited to the party and shopped till they dropped including Christian Siriano and Michelle Tractenberg. The shoe section was barricaded off and women were let in slowly (good idea), it was a frenzy in there. Spotted Michelle Tractenberg with her friends in the shoe section with two large shopping bags and deciding on what to get next. Women were trying on piles and piles of shoes, shoes were everywhere luckily the sales worked quickly to rearrange stuff and restocked. The first things to go were the Thigh High Boots and Studded Belts, those are my two favorite pieces from the collection. It was an amazing party and the best thing is that we got to shop early, no fuss except for the sold out stuff but picked up a couple of pieces! Happy!
Dat zal vast, maar suède vind ik toch weer verschillend dan dat glanzende leer.quote:
In die H&m ben ik ook geweest in NYCquote:
Join the clubquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:35 schreef Frosting het volgende:
[..]
In die H&m ben ik ook geweest in NYC![]()
yes..quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:46 schreef Mylene het volgende:
Als Banana Republic er naast zit ben ik er ook geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |