Hoewel Mark eigenlijk onvervangbaar is, vind ik dit niet eens zo'n slechte keuze. Nu nog een goeie voor de dinsdagavond.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:24 schreef TheZapster het volgende:
Martijn Muijs meldt net dat hij de donderdagmiddag van Mark overneemt
Hij was er wel klaar mee, zei hij dinsdag.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:06 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Maar waarom houdt Mark er mee op dan?
Oeh! Def Rhymz gemistquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:22 schreef broer het volgende:
Niettemin gooit de NON er nu wel Doekoe van Def Rhymz in. Dat is dan wel weer een meevaller.
De jeugd van tegenwoordig zit al een stuk eerder aan de alcohol dan wij broerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:59 schreef broer het volgende:
Wil je even een klein momentje nemen om je laatste post te verduidelijken, naatje_1? Ik begrijp er geen reet van.
Hij heeft minder (vage verhalen) te vertellen tijdens Henk's weerbericht in de Freaknacht.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:25 schreef TheZapster het volgende:
Er komt ook geen einde aan als die man begint met praten
Misschien als JP die term in de mond neemt, dat er eindelijk eens geluisterd wordt als ie weer over normen en waarden begint.quote:
Nooit van gehoord.quote:
dat.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Manmanman, wat een topplaten achter elkaar. Zelden vertoond.
En dan zap je naar 3FM en wat hoor je dan? Nick & Simonquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Manmanman, wat een topplaten achter elkaar. Zelden vertoond.
dat dusquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dan zap je naar 3FM en wat hoor je dan? Nick & Simon![]()
![]()
Het contrast kan niet groter.
Sorry, eerste post sinds vele zonder thumb up, want ik weet niet of ik hier positief over moet zijn....quote:In het tv-programma maakte zij ook bekend dat ze op het radiostation van dj Rob Stenders, KXradio, een radioprogramma krijgt.
Ayequote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:02 schreef TheZapster het volgende:
Wat is dit nou? Een DJ op KX die een pesthekel aan Dio heeft
De broer van god!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Fraction Too Much Friction![]()
Kom er maar in, Sersjee!
quote:Mark van den Akker stopt met radio maken
Mark van den Akker is onlangs weer gestopt bij KX radio. Van den Akker was twee jaar lang te horen op dinsdagavond van 21:00 tot 23:00 met het programma 'Mark in the Dark', en op donderdagmiddag van 14:00 tot 16:00 het programma 'D' Onderste Boven'. Persoonlijke redenen lijken de oorzaak waarom Van den Akker wederom is gestopt met radio maken.
Van den Akker begon 1993 bij de Vara in de nacht op 3FM. In 1998 maakte hij de overstap naar Radio 538 waar hij weer een programma in de nacht kreeg. Om persoonlijke redenen stopte hij in 2000 tijdelijk met radio maken. Van juni 2004 tot september 2005 was hij weer op de landelijke radio te beluisteren bij Yorin FM. In 2006 was hij twee uitzendingen te horen bij KXradio. En van juni 2007 tot en met juni 2009 was hij wederom te horen bij KXradio.
Negen dagen nadat hij gestopt is. Actuele site!quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.radio.nl/2003/(...)/2009/06/143041.html
'Klein' verschilquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:00 schreef broer het volgende:
Had ik vanochtend de podcast van Robbert-Jan op mijn iPod gezet voor in de auto, blijkt het gewoon anderhalf uur stilte te zijn.
Toen moest ik Giel aanzetten in de auto. Dat is best erg...
Draai dan de knop iets, dan kom je bij Sander de Heer uit. Ook prettig in de morgen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:00 schreef broer het volgende:
Had ik vanochtend de podcast van Robbert-Jan op mijn iPod gezet voor in de auto, blijkt het gewoon anderhalf uur stilte te zijn.
Toen moest ik Giel aanzetten in de auto. Dat is best erg...
Dan weet ik niet hoe ik hem weer terug moet krijgen op 3FM.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:02 schreef borisz het volgende:
Draai dan de knop iets, dan kom je bij Sander de Heer uit. Ook prettig in de morgen.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:45 schreef broer het volgende:
[..]
Dan weet ik niet hoe ik hem weer terug moet krijgen op 3FM.
Om mijn autoradio weer op 3FM te krijgen? Nou geloof ik dat je veel kunt met internet, maar dit gaat me toch echt te ver.quote:
ik bedoel dat op de 3fm site de frequenties staan per regio met zo'n landkaartjequote:Op donderdag 25 juni 2009 15:51 schreef broer het volgende:
[..]
Om mijn autoradio weer op 3FM te krijgen? Nou geloof ik dat je veel kunt met internet, maar dit gaat me toch echt te ver.
whehequote:Op donderdag 25 juni 2009 15:59 schreef broer het volgende:
Op dinsdagavond wordt Mark van den Akker vervangen door ene Mark Boks. En die is blij met zijn plek:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:59 schreef broer het volgende:
Op dinsdagavond wordt Mark van den Akker vervangen door ene Maarten Boks. En die is blij met zijn plek:
[ afbeelding ]
Te laat gezaptquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:31 schreef TheZapster het volgende:
Paul Carrack - Don't shed a tear. Mooiiiiii![]()
![]()
Dat zekerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:33 schreef TheZapster het volgende:
Julien Clerc - Venise is ook niet verkeerd![]()
Me 2quote:Heb weer helemaal zin in 3 weken Tour de France
Nu zit dat pestnummer weer de hele dag in mijn kopquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
OMG
Nou, dan doen we deze ook ff erbij:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nu zit dat pestnummer weer de hele dag in mijn kop
nog maar een paar dagenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:33 schreef TheZapster het volgende:
Julien Clerc - Venise is ook niet verkeerd![]()
Heb weer helemaal zin in 3 weken Tour de France
1 van de leukere programma's op kx , zeker nu Mark van den Akker weg is.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:49 schreef on_air het volgende:
Wat een ontzettend leuk programma van Jurgen.
Goede gast.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
1 van de leukere programma's op kx , zeker nu Mark van den Akker weg is.
dus... is het weer niet goedquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat Gloria wordt nog meer gedraaid dan de MH op 3FM. Too much.
Ik luister nu de podcast. Erg leuk gesprek. Maar het blijft akelig om te horen dat Mark echt knetterdepressief lijkt te zijn.quote:
Ja, daar word je niet vrolijk vanquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:51 schreef broer het volgende:
[..]
Ik luister nu de podcast. Erg leuk gesprek. Maar het blijft akelig om te horen dat Mark echt knetterdepressief lijkt te zijn.
Ik zit nog te hopen op een snoeihard rock-programma voor Eric Cortonquote:Op maandag 6 juli 2009 17:02 schreef broer het volgende:
Nu Rudy Mackay ook al? Stenders trekt zo langzamerhand heel 3FM leeg.
Eric doet al zoveel verschillende dingen, lijkt me stug dat ie er tijd voor heeft. Het zou me wel leuk lijken!quote:Op maandag 6 juli 2009 18:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik zit nog te hopen op een snoeihard rock-programma voor Eric Corton
Rudy neemt dus de Canon van de popmuziek voor een paar weekjes over lijkt het, nog niets over een vast programma.quote:@rudymackay begreep ik dat jij Peter Doolaard gaat vervangen? Dit ivm de picture disk collages die ik normaliter voor hem maak....
En over wie hebben we het dan? *geïnteresseerd is*quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:22 schreef TheZapster het volgende:
Net de podcast van de vervanger van Mark van den Akker terug geluisterd, erg prettig.Deze dj heeft een iets stevigere muzieksmaak dan de gemiddelde KX dj
DJ Ratzquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En over wie hebben we het dan? *geïnteresseerd is*
Thanx. Die ga ik vanavond even checken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
DJ Ratz
Hij schijnt dus de vaste DJ van het Patronaat te zijn.Verklaard dan wel de wat stevigere muziekkeuze![]()
Zeker weten.Gotcha! was heerlijk om weer eens te horenquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:37 schreef Sersjee het volgende:
En DJ Ratz is wat mij betreft meer dan geslaagd.
Op aanraden van TheZapster ook even gedownload en hij doet het prima, inderdaad. Kon nog wel eens een blijvertje worden in de podcastlijst.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:37 schreef Sersjee het volgende:
En DJ Ratz is wat mij betreft meer dan geslaagd.
Vakantie zeker?quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:48 schreef Sersjee het volgende:
Het leuke van Ekdom is dat je na afloop altijd wel weer een paar platen hebt opgeschreven om op te zoeken in je eigen collectie en indien nodig op te snorren bij je lokale torrentboer.
Dan klonk Fred's versie beter. Die leek er zo weinig op dat je nog kunt ontkennen dat het Suspicious Minds was.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:21 schreef Sersjee het volgende:
Candi Staton's Suspicious Minds... Auw indeed.
Idem. Maar nu doet ie het weer.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:38 schreef Marc63 het volgende:
Anders houdt de stream er ff bij mij mee op.
Zouden er nog beelden van zijn tijd bij Countdown zijn?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:48 schreef Marc63 het volgende:
Ik ben nu al benieuwd naar de beelden van de Rob Stenders-tribute
Mooi, zometeen de podcast even downloaden.quote:
Dat was fijn, ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |