Ik luister nu de podcast. Erg leuk gesprek. Maar het blijft akelig om te horen dat Mark echt knetterdepressief lijkt te zijn.quote:
Ja, daar word je niet vrolijk vanquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:51 schreef broer het volgende:
[..]
Ik luister nu de podcast. Erg leuk gesprek. Maar het blijft akelig om te horen dat Mark echt knetterdepressief lijkt te zijn.
Ik zit nog te hopen op een snoeihard rock-programma voor Eric Cortonquote:Op maandag 6 juli 2009 17:02 schreef broer het volgende:
Nu Rudy Mackay ook al? Stenders trekt zo langzamerhand heel 3FM leeg.
Eric doet al zoveel verschillende dingen, lijkt me stug dat ie er tijd voor heeft. Het zou me wel leuk lijken!quote:Op maandag 6 juli 2009 18:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik zit nog te hopen op een snoeihard rock-programma voor Eric Corton
Rudy neemt dus de Canon van de popmuziek voor een paar weekjes over lijkt het, nog niets over een vast programma.quote:@rudymackay begreep ik dat jij Peter Doolaard gaat vervangen? Dit ivm de picture disk collages die ik normaliter voor hem maak....
En over wie hebben we het dan? *geïnteresseerd is*quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:22 schreef TheZapster het volgende:
Net de podcast van de vervanger van Mark van den Akker terug geluisterd, erg prettig.Deze dj heeft een iets stevigere muzieksmaak dan de gemiddelde KX dj
DJ Ratzquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En over wie hebben we het dan? *geïnteresseerd is*
Thanx. Die ga ik vanavond even checken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
DJ Ratz
Hij schijnt dus de vaste DJ van het Patronaat te zijn.Verklaard dan wel de wat stevigere muziekkeuze![]()
Zeker weten.Gotcha! was heerlijk om weer eens te horenquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:37 schreef Sersjee het volgende:
En DJ Ratz is wat mij betreft meer dan geslaagd.
Op aanraden van TheZapster ook even gedownload en hij doet het prima, inderdaad. Kon nog wel eens een blijvertje worden in de podcastlijst.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:37 schreef Sersjee het volgende:
En DJ Ratz is wat mij betreft meer dan geslaagd.
Vakantie zeker?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |