De broer van god!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Fraction Too Much Friction![]()
Kom er maar in, Sersjee!
quote:Mark van den Akker stopt met radio maken
Mark van den Akker is onlangs weer gestopt bij KX radio. Van den Akker was twee jaar lang te horen op dinsdagavond van 21:00 tot 23:00 met het programma 'Mark in the Dark', en op donderdagmiddag van 14:00 tot 16:00 het programma 'D' Onderste Boven'. Persoonlijke redenen lijken de oorzaak waarom Van den Akker wederom is gestopt met radio maken.
Van den Akker begon 1993 bij de Vara in de nacht op 3FM. In 1998 maakte hij de overstap naar Radio 538 waar hij weer een programma in de nacht kreeg. Om persoonlijke redenen stopte hij in 2000 tijdelijk met radio maken. Van juni 2004 tot september 2005 was hij weer op de landelijke radio te beluisteren bij Yorin FM. In 2006 was hij twee uitzendingen te horen bij KXradio. En van juni 2007 tot en met juni 2009 was hij wederom te horen bij KXradio.
Negen dagen nadat hij gestopt is. Actuele site!quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.radio.nl/2003/(...)/2009/06/143041.html
'Klein' verschilquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:00 schreef broer het volgende:
Had ik vanochtend de podcast van Robbert-Jan op mijn iPod gezet voor in de auto, blijkt het gewoon anderhalf uur stilte te zijn.
Toen moest ik Giel aanzetten in de auto. Dat is best erg...
Draai dan de knop iets, dan kom je bij Sander de Heer uit. Ook prettig in de morgen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:00 schreef broer het volgende:
Had ik vanochtend de podcast van Robbert-Jan op mijn iPod gezet voor in de auto, blijkt het gewoon anderhalf uur stilte te zijn.
Toen moest ik Giel aanzetten in de auto. Dat is best erg...
Dan weet ik niet hoe ik hem weer terug moet krijgen op 3FM.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:02 schreef borisz het volgende:
Draai dan de knop iets, dan kom je bij Sander de Heer uit. Ook prettig in de morgen.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:45 schreef broer het volgende:
[..]
Dan weet ik niet hoe ik hem weer terug moet krijgen op 3FM.
Om mijn autoradio weer op 3FM te krijgen? Nou geloof ik dat je veel kunt met internet, maar dit gaat me toch echt te ver.quote:
ik bedoel dat op de 3fm site de frequenties staan per regio met zo'n landkaartjequote:Op donderdag 25 juni 2009 15:51 schreef broer het volgende:
[..]
Om mijn autoradio weer op 3FM te krijgen? Nou geloof ik dat je veel kunt met internet, maar dit gaat me toch echt te ver.
whehequote:Op donderdag 25 juni 2009 15:59 schreef broer het volgende:
Op dinsdagavond wordt Mark van den Akker vervangen door ene Mark Boks. En die is blij met zijn plek:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:59 schreef broer het volgende:
Op dinsdagavond wordt Mark van den Akker vervangen door ene Maarten Boks. En die is blij met zijn plek:
[ afbeelding ]
Te laat gezaptquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:31 schreef TheZapster het volgende:
Paul Carrack - Don't shed a tear. Mooiiiiii![]()
![]()
Dat zekerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:33 schreef TheZapster het volgende:
Julien Clerc - Venise is ook niet verkeerd![]()
Me 2quote:Heb weer helemaal zin in 3 weken Tour de France
Nu zit dat pestnummer weer de hele dag in mijn kopquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
OMG
Nou, dan doen we deze ook ff erbij:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nu zit dat pestnummer weer de hele dag in mijn kop
nog maar een paar dagenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:33 schreef TheZapster het volgende:
Julien Clerc - Venise is ook niet verkeerd![]()
Heb weer helemaal zin in 3 weken Tour de France
1 van de leukere programma's op kx , zeker nu Mark van den Akker weg is.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:49 schreef on_air het volgende:
Wat een ontzettend leuk programma van Jurgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |