Er is al langer bekend dat Elia graag naar Ajax wil dus dit bericht is niet echt nieuw. Maar de Engelse media moet je maar met een korreltje zout nemen want die kunnen alles zo lekker opkloppen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Niet direct, maar als er
[..]
staat ga ik er toch van uit dat hij daar heen wil.
Uiteindelijk gaat Hamsterwang wel overstag. Net als met Wielaert.
Mag toch hopen van niet.
Cvitaquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:51 schreef Gabbylicious het volgende:
Elia erbij, Suarez weg, Sahar tekent voor Espanyol.
Wie gaat de doelpunten maken volgend seizoen?
Oleguerquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:51 schreef Gabbylicious het volgende:
Elia erbij, Suarez weg, Sahar tekent voor Espanyol.
Wie gaat de doelpunten maken volgend seizoen?
Nou ja, als hij serieus interesse uit Engeland en Duitsland negeert zal er toch wel concreet iets spelen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:54 schreef toma het volgende:
[..]
Er is al langer bekend dat Elia graag naar Ajax wil dus dit bericht is niet echt nieuw. Maar de Engelse media moet je maar met een korreltje zout nemen want die kunnen alles zo lekker opkloppen.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zie je wel, je hebt helemaal geen seizoenkaart bij feyenoord.
Geloof het wel. Football pools oid.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat is je bron van Suarez, Daggla? Toch niet die blog?
Ja, ik opzich ook wel.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:55 schreef toma het volgende:
[..]
Cvita
Heb alle vertrouwen in onze Argentijnse vriend.
Ooh, dan maak ik me niet zo druk.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Geloof het wel. Football pools oid.
Don't shoot the messenger he.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ooh, dan maak ik me niet zo druk.
Vuile bangmakerij van je.
Suarez is (nog) geen topspeler.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:38 schreef toma het volgende:
Als Real gek genoeg is om voor Ronaldo 94 miljoen te betalen en voor Kaka 64 miljoen dan zal er ook wel iemand gek genoeg zijn om voor Suárez 30 miljoen neer te leggen.
Die geldsmijters bepalen helaas wel de maatstaven voor de topspelers.
Het is gewoon zo'n stukje van iemand die wereldtalenten beschrijft, net zoals in die kolom daarnaast. En een maand of twee terug is Suarez wel eens gelinkt aan de clubs.quote:
Berg!quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:16 schreef Parttimeboterham het volgende:
Als suarez vertrekt... Wie moet volgens jullie dan wel de opvolger van hem worden ? (en nee niet elia noemen, die kennen we inmiddels)
Juist!quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:24 schreef _Mike_ het volgende:
Ajax moet gewoon een nummer 9 halen, ik wil best geloven dat Cvitanich een goeie voetballer is maar ikw eet ook dat hij erg blessure gevoelig is
Met al die buitenlandse clubs die nu geïnteresseerd zijn? Vergeet het maar.quote:
Jup, ain't gonna happen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Met al die buitenlandse clubs die nu geïnteresseerd zijn? Vergeet het maar.
Hij heeft beslist om direct de overstap te maken naar het buitenland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |