Kevin, nog even terugkomend op je reactie waarom Cruijff afgelopen zaterdag niet bij de afscheidsceremonie van Bobby aanwezig was. Volgens Trouw opende hij zondag het Cruijff Court?quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:24 schreef kevin6188 het volgende:
Geen strepen op de broekjes trouwens. Vergat ik nog te zeggen.
Cruijff vloog al een dag eerder naar Barcelona. Zullen nog wel wat ontmoetingen met wat mensen rond het project aan vast hebben gezeten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kevin, nog even terugkomend op je reactie waarom Cruijff afgelopen zaterdag niet bij de afscheidsceremonie van Bobby aanwezig was. Volgens Trouw opende hij zondag het Cruijff Court?
Ah op die fiets.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:41 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Cruijff vloog al een dag eerder naar Barcelona. Zullen nog wel wat ontmoetingen met wat mensen rond het project aan vast hebben gezeten.
Dat is in ieder geval wat ik heb begrepen.quote:
Dat komt natuurlijk omdat Cruijff continu kritiek uit op het beleid van Ajax. Iedereen is er als de kippen bij als hij er dan niet is. Van Tahamata hoor je nooit iets, dus als hij er niet is ziet 90% dat niet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:46 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval wat ik heb begrepen.
Maar ik vind dat er nogal overdreven wordt gedaan over het afwezig zijn van Cruijff. Tahamata was er ook niet, die was misschien nog wel closer met Haarms dan met Cruijff. Tahamata zat ook in het buitenland.
True, maar toch.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk omdat Cruijff continu kritiek uit op het beleid van Ajax. Iedereen is er als de kippen bij als hij er dan niet is. Van Tahamata hoor je nooit iets, dus als hij er niet is ziet 90% dat niet.
Daar had ik ook een beetje gemengde gevoelens bij. Waren ook enkele prominenten die niet wilden reageren. Dat werd gelukkig wel gerespecteerd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Was ook een verslaggever die aan Jari vroeg of hij binnenkort nog terug zou keren naar Ajax - doe dat lekker een dag later ofzo via telefoon of mail, maar niet op de Toekomst net na de ceremonie.
DWV, de 27e.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:14 schreef Spougle het volgende:
Wanneer is nu precies de eerste oefenwedstrijd ?
Ga je mond spoelen. Je wil niet weten wat Cruijff voor onze club heeft en zal betekenen. Hij heeft nog heel veel binding met de club, dat weet ik. Hij spreekt nog vele Ajax-medewerkers. Ik ben het met je eens dat hij nog meer als uithangbord kan dienen a la Bobby Charlton of Beckenbauer.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:20 schreef bloodysunday het volgende:
Cruijff is in mijn ogen gewoon een lul, komt niet naar de afscheid van Haarms terwijl het goede vrienden waren volgens mij? Altijd kritiek op Ajax maar zelf na 2 weken weglopen.
Ben ik met je eens, maar op het moment loopt hij te klagen terwijl hij begin vorig seizoen binnen 2 weken weg was dan ben je gewoon zwak bezig. Ga dan ook niet telkens zeiken wat er allemaal fout gaat.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:48 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen. Je wil niet weten wat Cruijff voor onze club heeft en zal betekenen. Hij heeft nog heel veel binding met de club, dat weet ik. Hij spreekt nog vele Ajax-medewerkers. Ik ben het met je eens dat hij nog meer als uithangbord kan dienen a la Bobby Charlton of Beckenbauer.
Maar Johan heeft Ajax mede zo groot gebracht!
Cruijff hadden we er nog maar 1 in de gelederen. Die man heeft Ajax gemaakt tot wat het is vandaag. Stelletje ondankbare honden bij elkaar.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:20 schreef bloodysunday het volgende:
Cruijff is in mijn ogen gewoon een lul, komt niet naar de afscheid van Haarms terwijl het goede vrienden waren volgens mij? Altijd kritiek op Ajax maar zelf na 2 weken weglopen.
Als hij een Cruijff Court moest openen vind ik dat toch wel erg teleurstellend.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:17 schreef Chadi het volgende:
[..]
Cruijff hadden we er nog maar 1 in de gelederen. Die man heeft Ajax gemaakt tot wat het is vandaag. Stelletje ondankbare honden bij elkaar.
Weet jij wat er verder speelde? En waarom zou hij verantwoording af moeten leggen aan iemand voor zijn afwezigheid??? Is hij iemand iets verschuldigd wat dat betreft??
Als .. misschien.. wellicht.. dat is voor mij niet genoeg om Cruijff te veroordelen zoals sommige nu doen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:22 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Als hij een Cruijff Court moest openen vind ik dat toch wel erg teleurstellend.
Opvolger voor Vermaelen is een must.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:03 schreef MaxC het volgende:
Zoveel aankopen hoeven er ook niet te komen hoor. Als je een vervanger voor Vermaelen haalt en een capabele trainer voor de groep staat krijgen we volgens mij al een beter seizoen dan vorige
Tsja...quote:'Ajax meldt zich voor Ben Sahar'
18 juni 2009 RvN TV3
Het is onduidelijk hoe betrouwbaar het gerucht is, maar volgens de Catalaanse zender TV3 heeft Ajax zich bij Chelsea gemeld voor Ben Sahar. Volgens de zender is het Catalaanse Espanyol heel dicht bij een transfer van de aanvaller. Chelsea zou de gesprekken echter on hold hebben gezet omdat Ajax en Dortmund zich gemeld zouden hebben. Volgens de zender heeft Ajax drie miljoen over voor Sahar, daar waar Espanyol slechts 1 miljoen wilde betalen aan Chelsea.
In het voorjaar deden er in ieder geval wel geruchten de ronde dat Ajax de aanvaller nauwlettend zou volgen.
Inderdaad, die jongen heeft veel meer in zijn mars als dat wij nu gezien hebben..quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb Sahar 2x tegen Griekenland zien spelen. Hij speelde de gehele verdediging (toch wel de sterke kant van Griekenland) horendol.
Ik zie hem liever komen dan Elia.
quote:Partizan houdt voorals nog zijn poot stijf. Zes miljoen is nog steeds de vraagprijs. Geen enkele club komt er nog door heen.
dag. week, maand, sinaasappel?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens de twee grote Spaanse kranten Marca en Sport zou Espanyol wel Sahar al officieel binnen hebben en hem volgende presenteren...
quote:Luis Suarez: £15M South American Scoring Sensation Chased by Liverpool, Manchester United & AC Milan
Luis Suarez: Uruguayan in Demand
Liverpool have been joined in the chase for one of European football’s brightest attacking talents, the Uruguayan striker Luis Suarez by fierce rivals Manchester United. However, the two English giants will also face competition from the likes of AC Milan and Fiorentina this summer. The talented frontman finished joint 2nd in the Dutch scoring charts for his club Ajax and is one of the few plus points in a disappointing season for the Amsterdam giants.
Suarez has been playing in Holland for the past three seasons and has consistently scored goals whether playing on the flanks or just behind the main striker. However, last season has been his best so far after scoring 22 goals in 31 league appearances (30 starts). Eight of those 22 goals have come via the penalty spot. Despite the Uruguayan’s best efforts, Ajax finished 12 points behind leaders AZ and one point behind 2nd placed FC Twente meaning they will not qualify for the Champions League next season but will take part in the Europa League.
Ajax’s failure to qualify has led Suarez to urge the club to bring in new recruits. He told Sportsweek, “It would definitely be useful for Ajax to sign some quality players. It’s up to the coach to decide on which position we need to strengthen the squad. However, we could use some physically strong players in my opinion.”
“I’m extremely disappointed that we failed to qualify for the Champions League once again. I need to play at top level in order to keep improving as a player.
“Nevertheless, missing out on Champions League football is not just bad for me, but also disastrous for the club. Ajax have to wait yet another year to play at the highest level.”
Liverpool may well be the club that provides the Uruguayan with the ‘highest level’ of football required as Rafa Benitez is a keen admirer. The player’s versatility would also interest the Spaniard who is looking to strengthen his squad significantly this summer and Suarez’s comments suggest he may well be eyeing a move away from the Amsterdam Arena. However, Manchester United are also on the lookout for creative players with Cristiano Ronaldo set to depart to Madrid and Suarez can occupy forward or wide roles similar to that of the Portuguese star.
Er niet boven uitsteken bij de Graafschap is niet zo gek.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:30 schreef Frankz0rz het volgende:
Bij De Graafschap sprong hij er amper bovenuit, behalve dan die geniale eerste goal en nog wel een paar momentjes, maar ik weet zeker dat dat komt door het zeer matige team De Graafschap heeft..
Ik zou hem wel graag bij Ajax willen zien. Op zijn Wikipedia staat overigens al dat hij voor Espanyol speelt met rugnummer 27...Is nog niet rond toch? Als het al waar is.
Overigens hebben we dan wel een echte jood in de selectie
Ah het is begonnen... ik wachtte er al opquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Voor iedereen die zei dat het zo rustig was rondom Suarez....
[..]
Als Real gek genoeg is om voor Ronaldo 94 miljoen te betalen en voor Kaka 64 miljoen dan zal er ook wel iemand gek genoeg zijn om voor Suárez 30 miljoen neer te leggen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Alsof 30 mijloen gaat betalen voor Suarez
Hoezo niet?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Alsof iemand 30 miljoen gaat betalen voor Suarez
Als ze al 13 voor Vermaelen betalen...quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Dan blijft ie lekker.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat zou jij een 'normale' prijs vinden?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:36 schreef TerroRobbie het volgende:
quote:Eljero Elia looks set to seal a move to Ajax, snubbing possible moves to England and Germany, skysports.com understands.
Ajax have always been keen on the FC Twente winger but there was also big interest from abroad.
Bayern Munich, Tottenham, Everton and Manchester City were amongst a clutch of clubs considering a move for the highly-rated left-sider.
But Elia - who recently received his maiden call-up to the Dutch senior squad - has decided he is willing to remain in Holland and join Ajax.
New Ajax boss Martin Jol is understood to be playing a major role in persuading Elia to move to Amsterdam and he appears to have won the race for his signature.
Jol wanted Elia when he was Hamburg boss, and he has maintained his fondness for the player following his switch to Ajax.
The 22-year-old is now expected to seal his move back to Ajax in the coming weeks. He actually began his career in the club's famed academy, but he was released.
Idd Oleguer en Cvitanich.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:43 schreef DurQ het volgende:
[..]
Opvolger voor Vermaelen is een must.
Mede als een 2e spits die zich niet eerst nog moet zien te bewijzen in de voetbalwereld! Uteraard Dario als 1e keus voorin! En iedereen die over Dario klaagt...
Meer aankopen heb je niet nodig. Ook geen centrum verdediger. Oleguer is echt een top speler. Aldeweireld en Wielaert zijn ook prima!
Waar staat er dan dat Ajax en Twente akkoord zijn over een transfersom?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Volgens SkySports hebben we Elia al binnen. Schijnt dat ie Duitse en Engelse interesse naast zich neer heeft gelegd.
Voorbode voor een vertrek van Suarez??
[..]
Niet direct, maar als erquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:50 schreef toma het volgende:
[..]
Waar staat er dan dat Ajax en Twente akkoord zijn over een transfersom?
staat ga ik er toch van uit dat hij daar heen wil.quote:Eljero Elia looks set to seal a move to Ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |