Fietsquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat voor auto rijd je? Uit welk jaar? En hoeveel moest je betalen?
Op zich prima auto toch? Maar nee dankje want ik kan hem A denk ik niet betalen en B nog lastiger parkeren in de binnenstad dan mijn eigen auto. Als je nu een klein autootje had, zou ik het serieus overwegen!quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fiets
Ik rij er zelden in, maar het is een volvo v40 uit 1996.
Kopen? heeft een nieuwe apk
whehehequote:Op woensdag 17 juni 2009 17:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat had je kunnen weten? Ik verwachtte hem eigenlijk van jou
Wim kan niet meerquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wim Kan
Je had ook een 440 moeten kopen. Ik mag komende maand en ik hoef niet veel te betalen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fiets
Ik rij er zelden in, maar het is een volvo v40 uit 1996.
Kopen? heeft een nieuwe apk
moet je whiskey pakkenquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:08 schreef Muck het volgende:
De tering... mijn verdoving is uitgewerkt, en nu heb ik pijn
Aan je voetquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:08 schreef Muck het volgende:
Een heel prima auto zelfs. Daarom heb ik deze ook gekocht. Jammer dat ik er zo super weinig in rij. Dus mocht ik van de week rondkomen met mijn contract etc dat gaat ie eruitquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
Op zich prima auto toch? Maar nee dankje want ik kan hem A denk ik niet betalen en B nog lastiger parkeren in de binnenstad dan mijn eigen auto. Als je nu een klein autootje had, zou ik het serieus overwegen!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:08 schreef Muck het volgende:
ik ben op mijn werkquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je whiskey pakken![]()
na 1 fles voel je niks meer
nee, aan mijn bekkiequote:
ik heb datquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je dat of denk je dat? Bij een vulling vervangen kan er niet veel pijn komen toch?
Zal snel wegtrekken dan meestalquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:31 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben op mijn werk
[..]
nee, aan mijn bekkie
ik heb een vulling laten vervangen vanmiddag
[..]
ik heb dat
lijkt mij ook dat er weinig zeer kan doen, maar mijn mond denkt daar anders over
joah, ik heb al een paracetamolletje genomenquote:
Die grap is al oud... 62 minuten oud namelijkquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof Wim eigenlijk niks meer kan.
Je denkt dat ik terug leesquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die grap is al oud... 62 minuten oud namelijk.
[..]
Het stond nog wel op dezelfde paginaquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je denkt dat ik terug lees
Damn, ik ben niet zo verknipt als MPG
Alles staat bij mij op dezelfde pagina, denk je dat ik alle reacties doorploegquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het stond nog wel op dezelfde pagina.
TMIquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
vleeslolly zeker?die heb ik gisteren al op
Alsof jij het erg vindt als Muck aan jouw lolly lebbertquote:
Bedankt, nu heb ik een mental imagequote:Op woensdag 17 juni 2009 19:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof jij het erg vindt als Muck aan jouw lolly lebbert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |