Misschien helpt het inderdaadquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat zou je eens moeten proberen dan
Ik voelde me eerst ook altijd heel moe, maar nu ik weer sport niet meer
Nja, behalve de laatste 3 dagen, maar dat komt doordat ik maar 3 uur slaap per nacht heb gehad
Als je hulp nodig heb moet je het zeggen hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:10 schreef automatic_ het volgende:
Veel plezier Flena!
Je moet alleen de tekst even kopiëren in de OP
[..]
Misschien helpt het inderdaad
Ik kijk het nog even eigenwijs aan. Ik heb mijzelf de komende weken ook "klem" gezet met van alles en nog wat... Normaal ligt het bij mij ook aan slaaptekort, maar dat heb ik de afgelopen paar dagen niet gehad, want ik lig ruim voor mijn normale tijd in bed.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Yup, k zit nu lekker op het dak terras te genieten
Mja is goed, maar ik heb daar nu toch nog geen behoefte aanquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als je hulp nodig heb moet je het zeggen hoor?
Ik kan desnoods wel een schema voor je maken met oefeningen die je thuis / buiten kan doen
Inderdaad, zou ik ook wel willenquote:
Sterk argument, dat moet ik je nageven. Ben het met bovenstaande ook wel eens, maar adhv discussies in het verleden dacht ik dat je het anders en naar mijn mening wat uit de hoogte bedoelde.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Komt meer omdat ik zelf een nerdje ben en daarom de kans veel groter is dat iemand die gestudeerd heeft dezelfde interesses heeft. Dat zegt niets over iemand zijn of haar intelligentie. Iemand die VMBO gedaan heeft kan 10x slimmer zijn dan ik, maar ja de kans dat zo iemand dezelfde interesses heeft blijft klein. Ik leg een verband tussen studie & interesses, jij een verband tussen studie & intelligentie & jij beschuldigt mij dat ik juist dat laatste zou doen? Aparte redenatie!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Yup, k zit nu lekker op het dak terras te genieten
The bastards!quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:15 schreef Q. het volgende:
Ik geniet voornamelijk van het geklus van mijn bovenburen.
met mij... straks... terras....quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:15 schreef Kluts het volgende:
En genieten van het mooie weer?!?
Waar? Hier achter mijn bureau zeker.
@ Parkpop ja.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
met mij... straks... terras....
Ik. Mits alles meezit en ik niet zwaar naar de klote ben van Awake.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:18 schreef automatic_ het volgende:
Wie gaan er tot nu toe allemaal naar Parkpop?
Ik ben nieuwsgierig
Ikquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben nieuwsgierig
Ik weet het eigenlijk nog niet of ik er zin in heb...quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben nieuwsgierig
Ik, tenzij ik een nieuwe baan heb en geen vrij kan krijgenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben nieuwsgierig
Snuit = present als het goed isquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben nieuwsgierig
Voor de muziek hoef ik iig niet te gaan, slaapverwekkend.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben nieuwsgierig
Ach, ik hecht geen meerwaarde aan een studie. Als je uiteindelijk legaal je brood verdient zal het mij worst zijn of de ander nu kapster of dokter is. Het gaat in een relatie toch niet om dingen zoals of men gestudeerd heeft of rijkdom etc. zolang je maar een bepaalde basis deelt (kijk op het leven, interesses etc.)!quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sterk argument, dat moet ik je nageven. Ben het met bovenstaande ook wel eens, maar adhv discussies in het verleden dacht ik dat je het anders en naar mijn mening wat uit de hoogte bedoelde.
Ik! Maar niet met jullie.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben nieuwsgierig
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik. Mits alles meezit en ik niet zwaar naar de klote ben van Awake.
Maar waarschijnlijk ben ik nog half aan het stuiteren als ik kom.
quote:
Okéquote:
Dat herken ikquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk nog niet of ik er zin in heb...
De stommerds.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
The bastards!
@carootlje: Fijne dag!
Dat klinkt idd heel anders dan ik het had opgevat.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach, ik hecht geen meerwaarde aan een studie. Als je uiteindelijk legaal je brood verdient zal het mij worst zijn of de ander nu kapster of dokter is. Het gaat in een relatie toch niet om dingen zoals of men gestudeerd heeft of rijkdom etc. zolang je maar een bepaalde basis deelt (kijk op het leven, interesses etc.)!
Die boerde je ineens op?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:22 schreef KudFokker het volgende:
Oja helemaal vergetenik heb vanacht nog een turkze pizza met kip döner gehaald
Die smaakte echt goed
nee, miste geld uit mijn portomoneequote:
op zoek gaan naar ander werk omdat je dan waarschijnlijk binnenkort ontslagen wordt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:25 schreef KudFokker het volgende:
Ik verveel me zo keihard heh
Wat doen jullie op je werk als je je verveelt ?
En er dus geen werk is om te doen
Ik Fok! nooit op mijn werk als één van de weinige lijkt somsquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:25 schreef KudFokker het volgende:
Wij en eens? Ik denk dat er iets mis gegaan is in de communicatie dan :|quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat klinkt idd heel anders dan ik het had opgevat.
Ben het volledig met je eens zelfs!
Fok!ken. Ik verveel me dus al vrij langquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:25 schreef KudFokker het volgende:
Maar waarom denk je dat je eerder dezelfde interesses hebt bij een persoon die bijv. ook Uni heeft gedaan vergeleken met iemand die MBO heeft gedaan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach, ik hecht geen meerwaarde aan een studie. Als je uiteindelijk legaal je brood verdient zal het mij worst zijn of de ander nu kapster of dokter is. Het gaat in een relatie toch niet om dingen zoals of men gestudeerd heeft of rijkdom etc. zolang je maar een bepaalde basis deelt (kijk op het leven, interesses etc.)!
Ja, maar wat doe je eraanquote:
Pingpongen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:25 schreef KudFokker het volgende:
Ik wacht nog op een mailtje..quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Fok!ken. Ik verveel me dus al vrij lang
Ik hopelijk ook. Alleen ff kijken of m,n portemonnee dat trekt gezien de huidige finaciele situatie....quote:
Ik ook niet!quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik Fok! nooit op mijn werk als één van de weinige lijkt soms
Waarom geloof ik dat niet?quote:
Mijn geheugen..quote:
Check.quote:
Nee, serieus, ik ben nog nooit vanaf een pc op mijn huidige werk naar FOK! gegaan. Heel soms vanaf mn telefoon maar dat is ook niet bepaald handig.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarom geloof ik dat niet?
En jij hebt het op je oude baan genoeg gedaan, dus dat telt ook
werk zoeken, om werk vragen..... (aan je baas, collega ofzo)quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:25 schreef KudFokker het volgende:
jah ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Ik had niet gedacht dat het er ooit van zou komen nee.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wij en eens? Ik denk dat er iets mis gegaan is in de communicatie dan :|
Ja ik heb dus echt ALLES al af wat er binnen mijn taken valt...quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
werk zoeken, om werk vragen..... (aan je baas, collega ofzo)
dat zou dus kunnen...![]()
ik zelf gebruik die tijd dan om dingen uit te zoeken op internet, auto's te zoeken.. en wat te fokken...
dingen die ik dan in mijn vrije tijd niet hoef te doen, zodat ik dan weer kan werken...
jaja, logica
Waarom is er geen werk om te doen? Is dat structureel?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:25 schreef KudFokker het volgende:
Dat shirt wil ikquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
http://www.rent-a-killer.com/
Dan ga je dingen uitzoeken voor de reis in je uppie naar tjechiequote:Op woensdag 17 juni 2009 13:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja ik heb dus echt ALLES al af wat er binnen mijn taken valt...
En ik ben ook de enige hier, dus kan wel gaan uitsloven, maar niemant die het op zal vallen.
Nja heb een aantal vaste taken, die heb ik gedaan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarom is er geen werk om te doen? Is dat structureel?
Toperrrrquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Dan ga je dingen uitzoeken voor de reis in je uppie naar tjechie
quote:
Hooikoorts? Hier is een zakdoekje.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:38 schreef Nouk84 het volgende:
Waarom nies ik zo freaking hard? Het hele gebouw kan al de hele dag meegenieten van mijn genies....
Vandaag heb ik er ineens fucking veel last vanquote:
Ja, het klinkt misschien arrogant hoor, en ik bedoel zeker niet dat iemand die MBO gedaan heeft perse dom is, en HBO slim (absoluut niet) maar ik heb met 2 MBO meiden gedate nadat we mekaar in de kroeg hadden 'leren kennen' en die voldeden redelijk aan het stereotype in de zin van dat ze best behoorlijk dom waren. En dat werkt bij mij gewoon niet zo.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:27 schreef Feitosa het volgende:
Maar waarom denk je dat je eerder dezelfde interesses hebt bij een persoon die bijv. ook Uni heeft gedaan vergeleken met iemand die MBO heeft gedaan?
Maakt niet uit?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:46 schreef Catbert het volgende:
Edit: ik moet ook gewoon niet op dingen op de 1e pagina reageren als het topic al op z'n 2e zit![]()
Thnx!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Gelukkigquote:
Met de snelheid van singles gebeurt het gewoon wel eens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik vind dat er een officiele 3 uur zoenpauze moet komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je hem gemaild vandaag?
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik vind dat er een officiele 3 uur zoenpauze moet komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Tof!quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Gister nog gesmst wel, maar toen was ie op militaire begravenis.
Maar de zoenpauze gaat neit door, want overal camera's hier en hij moet naar een vergadering. Maar hij komt vanmiddag na het werk wel even langs
Heh, lang niet gehoord. "Als ik aan je denk, denk ik aan jou".quote:
Heb hier geen geluidquote:
Kloptquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:45 schreef KudFokker het volgende:
In Tsjechië betalen ze toch nog met Kronen en niet met Euro's?
And the story continuesquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gister nog gesmst wel, maar toen was ie op militaire begravenis.
Maar de zoenpauze gaat neit door, want overal camera's hier en hij moet naar een vergadering. Maar hij komt vanmiddag na het werk wel even langs
quote:
Klopt het nog steeds dat 32 Kroon ongeveer 1 euro isquote:
Dat wou je toch graag?quote:
Zo staat het er wel heel fout!quote:
Sjonge KF, als je dat soort dingen al hier vraagt in plaats van op te zoeken, zullen we dan ook gelijk even je reis voor je plannen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:08 schreef KudFokker het volgende:
Klopt het nog steeds dat 32 Kroon ongeveer 1 euro is?
Was een leuk meisje zeker?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:11 schreef mrbox het volgende:
ik heb net echt weer een fout begaan, ben lid geworden van een goed doel bij zo'n verkoop meisje die je zo lastig vallen in de stad...
Ik ben gewoon aan het praten met Pienquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sjonge KF, als je dat soort dingen al hier vraagt in plaats van op te zoeken, zullen we dan ook gelijk even je reis voor je plannen?
Mijn gedachte idd ook . Maar ik gok dat box geen nummer heeft weten te scorenquote:
Praten met Pien? Vind je het ook zo aso dat iemand midden in een gesprek wegloopt?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:13 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben gewoon aan het praten met Pien
Het antwoord boeit me eigenlijk niet eens
Och man.. hou erover opquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik begin juist steeds meer zin te krijgen
Geef toe, het is voor jullie prettiger dat ik zoiets vraag, dan dat ik weer over mezelf loop te pratenquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Praten met Pien? Vind je het ook zo aso dat iemand midden in een gesprek wegloopt?![]()
Waarom vraag je het dan? http://www.gwk.nl
aah heel knap ook weer niet maar ze gaf iig ook niet op na 20 minuten discussiequote:
Weet ik .. same here.quote:
Het maakt mij niet uit. Ik vraag me alleen waarom je dingen vraagt die je met één google-resultaat kan vindenquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:16 schreef KudFokker het volgende:
Geef toe, het is voor jullie prettiger dat ik zoiets vraag, dan dat ik weer over mezelf loop te praten
Ga je serieus in discussie? En toch opgescheept worden met zoiets? Dan doe je iets niet goedquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:17 schreef mrbox het volgende:
aah heel knap ook weer niet maar ze gaf iig ook niet op na 20 minuten discussie
Bizar weinig denk ikquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Weet ik .. same here.
Maar wat ga jij eraan doen dan?
quote:
tsjah, moet ik nu nog even vlug ergens een scharrel opduikelen... ik ben natuurlijk een koning daarin, maar ZO goed? dat weet ik niet hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dat zijn niet de berichten die ik wil horen natuurlijk
ja vaak niet hoor maar moest 20 minuten wachten op de trein ... En idd dat ik nu opgescheept zit met dit voelt ook als een dikke fail :/ ti's gelukkig niet voorquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit. Ik vraag me alleen waarom je dingen vraagt die je met één google-resultaat kan vinden![]()
[..]
Ga je serieus in discussie? En toch opgescheept worden met zoiets? Dan doe je iets niet goed
Heb je niet zo'n mooi zwart boekje met namen die je even snel kan ronselen? .. valt mij van je tegen hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
tsjah, moet ik nu nog even vlug ergens een scharrel opduikelen... ik ben natuurlijk een koning daarin, maar ZO goed? dat weet ik niet hoor
Neuh, mijn blackbook heb ik onlangs verkocht.. waar denk je dat ik mijn 111 m2 appartement midden in de randstad van heb kunnen betalen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n mooi zwart boekje met namen die je even snel kan ronselen? .. valt mij van je tegen hoor
Niet eens een back-up gemaakt van de meest belangrijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
Neuh, mijn blackbook heb ik onlangs verkocht.. waar denk je dat ik mijn 111 m2 appartement midden in de randstad van heb kunnen betalen?
Nee, dat hoort bij het overname contract, ik mocht er geen backup van maken..quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet eens een back-up gemaakt van de meest belangrijk
Heb je hem verkocht aan een fokker?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, dat hoort bij het overname contract, ik mocht er geen backup van maken..
Same herequote:
Shit, betrapt!quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
Niet liegen, haal dat "meer" maar weg.
die zin had je al niet
Ze zouden gewoon door moeten voeren wat op de basisschool was. Woensdagmiddag vrij.quote:
Goed nummer, maar dan moet je wel een vooruitzicht hebben op sex.quote:
Goed idee!quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:37 schreef Belsezar het volgende:
Ze zouden gewoon door moeten voeren wat op de basisschool was. Woensdagmiddag vrij.
Nee dan nog niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:38 schreef Belsezar het volgende:
Goed nummer, maar dan moet je wel een vooruitzicht hebben op sex.
Nog steeds niet? nergens een fokker die je een woeste vrijpartij in het vooruitzicht wil stellen?quote:
Dat "Nee dan nog niet" sloeg dus op dat nummer, niet op het vooruitzicht.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nog steeds niet? nergens een fokker die je een woeste vrijpartij in het vooruitzicht wil stellen?
ooooh, dan is het goedquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat "Nee dan nog niet" sloeg dus op dat nummer, niet op het vooruitzicht.
Soms heb ik dat soort dingen in mijn hoofdquote:
Echt wel, magistrale muziekquote:
and againquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
and againBen je ongeduldig of kom je hier alleen even melden dat ze mail heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Inderdaad, lets get it on of sexual healing works everytimequote:
Ik ben enorm ongeduldigquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ben je ongeduldig of kom je hier alleen even melden dat ze mail heeft?
Persoonlijk doe ik het dan liever op Doin' it van LL Cool J, als we het over glijmuziek hebben.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, lets get it on of sexual healing works everytime
Niet "mama said knock you out?"quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Persoonlijk doe ik het dan liever op Doin' it van LL Cool J, als we het over glijmuziek hebben.
Al is het alleen maar vanwege het ritme.
D'Angelo - Untitled (How does it feel) werkt ook uitstekend.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:58 schreef Belsezar het volgende:
Inderdaad, lets get it on of sexual healing works everytime
I knowquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Persoonlijk doe ik het dan liever op Doin' it van LL Cool J, als we het over glijmuziek hebben.
Al is het alleen maar vanwege het ritme.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
D'Angelo - Untitled (How does it feel) werkt ook uitstekend.
Oh, dat heb ik normaal gesproken wel als ik muziek op heb, maar op dat moment speelt het toch meer een begeleidende rol.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:10 schreef Ripley het volgende:
Ik vind muziek te veel afleiden overigens. Ik heb de neiging om hard mee te zingen met liedjes die ik leuk vind en dat werkt niet echt sfeerverhogend
The outhere brothersquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:10 schreef Ripley het volgende:
Ik vind muziek te veel afleiden overigens. Ik heb de neiging om hard mee te zingen met liedjes die ik leuk vind en dat werkt niet echt sfeerverhogend
Heb zijn platen gekocht en toch echt niet omdat hij bijna naakt in de clip verschijnt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:07 schreef Kluts het volgende:
![]()
![]()
That nigger went butt-naked for his record to sell.
De enige wijze woorden van 50 cent ooit, over dat nummer.
Ik vind het dus geen leuk nummer.
De overige 99% van de mensen die die plaat kochten, deden dat wel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:11 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heb zijn platen gekocht en toch echt niet omdat hij bijna naakt in de clip verschijnt.
En 50ct.
Ik ken meer hetero mannen met die plaat.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:15 schreef Kluts het volgende:
De overige 99% van de mensen die die plaat kochten, deden dat wel.
En dat klopt dus ook niet. Hoe voelt het nou om gelijk te staan met 50 ct.?quote:En 50ct is idd een loser, daarom zei ik ook "het enige wijze wat hij ooit gezegd heeft".
Nou, dan vind jij het toch lekker helemaal tof en ik niet?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik ken meer hetero mannen met die plaat.
[..]
En dat klopt dus ook niet. Hoe voelt het nou om gelijk te staan met 50 ct.?
Singles KF, Singlesquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:38 schreef KudFokker het volgende:
Nja geen stelling maar meer een vraag
Wat doen jullie tegen de 'sleur' in een relatie ?
Hoe geef je je relatie meer pit wanneer het aan het inkakken is?
Ik heb daar geen ervaring mee eigenlijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:38 schreef KudFokker het volgende:
ja die hebben toch ook wel eens een relatie gehadquote:
Zorgen dat het leuk blijft, elkaar laten blijken dat je elkaar waardeert.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:38 schreef KudFokker het volgende:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zorgen dat het leuk blijft, elkaar laten blijken dat je elkaar waardeert.
En als vrouw denk ik altijd bij mezelf: Je kunt lekker casual in je jogginpak hangen, maar als hij thuiskomt kun je je net zo goed ff in wat leuks hullen en wat lippenstift op je smoelwerk smeren.
Sad, but true.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Je zit hier in singles. Kennelijk hebben we de remedie op de 'sleur' niet gevonden.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:42 schreef KudFokker het volgende:
ja die hebben toch ook wel eens een relatie gehad?
Dat dusquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Je zit hier in singles. Kennelijk hebben we de remedie op de 'sleur' niet gevonden.
Spreekt voor zich.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:45 schreef Nouk84 het volgende:
Verder wat Kluts zegt, gewoon weer wat moeite voor elkaar doen. Met de nadruk op elkaar, want ik kan heel leuk er zorgen dat ik er leuk uit zie als "hij" thuiskomt, maar als hij ongedoucht op de bank duikt met een biertje en zijn hand in zijn broek, is het met mijn pogingen snel afgelopen
Uitmaken natuurlijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:38 schreef KudFokker het volgende:
Spreekt voor zichquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:49 schreef Kluts het volgende:
Oh, en blijven neuken natuurlijk. Ook belangrijk.
Ja. Maar dat lijkt me redelijk voor zich sprekenquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:49 schreef Kluts het volgende:
Oh, en blijven neuken natuurlijk. Ook belangrijk.
Niet als je samenwoont met een World-of-Warcraft-addict.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja. Maar dat lijkt me redelijk voor zich spreken
Ach, ik heb wel een game addict vriendje gehad. I can live with thatquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet als je samenwoont met een World-of-Warcraft-addict.
WoW trouwens.![]()
![]()
Ik heb het 2 weken gespeeld, toen zei mijn toenmalige vriendin "ik nok ermee als je dat kut spel blijft spelen"quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach, ik heb wel een game addict vriendje gehad. I can live with that
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
gamen als je ook seks kan hebbenquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
WoW trouwens.![]()
![]()
Serieus? Ik game ook graag, maar sociale dingen en vooral seks gaan voor.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:57 schreef Kluts het volgende:
Er is een verschil tussen iemand die regelmatig doch veel gamed, of mijn ex. Trust me.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach, ik heb wel een game addict vriendje gehad. I can live with that
Spinnen is goedquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Moet nu naar de sportzaal om daar weer eens een half uurtje op een hometrainer te zitten. Heb er echt zin in.
U gaat niet spinnen, ze gaan checken hoe het met zijn conditie staat ivm wat lichamelijke issues. Dus da's wat minder. Succes Uquote:
Ja. Gamen als je ook sex kunt hebben met mij.quote:
Je overschat lichtelijk mijn fysieke mogelijkheden. Geeft niet hoor. Ik ga dus alleen op dat ding zitten en een half uurtje trappen op een licht verzet.quote:
goedenmiddagquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:45 schreef Nouk84 het volgende:
Verder wat Kluts zegt, gewoon weer wat moeite voor elkaar doen. Met de nadruk op elkaar, want ik kan heel leuk er zorgen dat ik er leuk uit zie als "hij" thuiskomt, maar als hij ongedoucht op de bank duikt met een biertje en zijn hand in zijn broek, is het met mijn pogingen snel afgelopen
DAT DAT KAN IN NEDERLAND!!!111111quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja. Gamen als je ook sex kunt hebben met mij.
Ongelovelijk.
Oh! Sorry U, succes!quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:08 schreef Ripley het volgende:
U gaat niet spinnen, ze gaan checken hoe het met zijn conditie staat ivm wat lichamelijke issues. Dus da's wat minder. Succes U
Hoezo niet?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je zit toch niet alberto te dissen he?
mijn nichtje had er zo een.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen iemand die regelmatig doch veel gamed, of mijn ex. Trust me.
Ik word gewoon opnieuw pissed off als ik er alleen al aan denk.
En ikgamen zelf.
Misschien ging 'ie liver een elfje 'raiden', ga je je toch afvragen of die seks wel zo goed wasquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:08 schreef Kluts het volgende:
Ja. Gamen als je ook sex kunt hebben met mij.
Ongelovelijk.
Was dat een reactie of zei je gewoon gedag?quote:
Man, die gozer kwam amper aan slapen toe, laat staan aan sex.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
Serieus? Ik game ook graag, maar sociale dingen en vooral seks gaan voor.
Ik zei gewoon gedagquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Was dat een reactie of zei je gewoon gedag?
Geen punt. En daarbij is de begeleidster van de sportschool ook niet mis.quote:
Mja, als ik moe ben wil ik alleen luie seks...quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:12 schreef Kluts het volgende:
Man, die gozer kwam amper aan slapen toe, laat staan aan sex.
Die van mij verwachtte dat ik het eten om zijn raids heen plande.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:11 schreef rival het volgende:
[..]
mijn nichtje had er zo een.
hij kwam alleen naar beneden voor eten dat ze kookte.
tot op een dag hij zelfs vroeg of hij dat niet mee kon nemen naar de pc...
nu is ze gelukkig met een ander
Ik gamede serieus alleen maar als mijn ex juist de deur uit was... Heel af en toe idd ff level af maken ofzo als ze thuis kwam, maar dat was het dan wel..quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Man, die gozer kwam amper aan slapen toe, laat staan aan sex.
Hoe laat aten jullie dan? Ik speel ook WoW, en dat is dus alleen op donderdag van 21 tot 0 u.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:14 schreef Kluts het volgende:
Die van mij verwachtte dat ik het eten om zijn raids heen plande.
Wat ik uiteraard niet deed, waardoor hij het altijd koud liet worden.
Je hebt van die mensenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die van mij verwachtte dat ik het eten om zijn raids heen plande.
Wat ik uiteraard niet deed, waardoor hij het altijd koud liet worden.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:20 schreef getl0st het volgende:
Gaat er hier weleens een topic niet over sex?
Overdag is het niveau iig wel een stukkie hoger dan 's avonds moet ik zeggen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:20 schreef getl0st het volgende:
Gaat er hier weleens een topic niet over sex?
Nou, sommigen zien het als iets sociaals volgens mij... Meestal is het allemaal afgesproken en ingeplanned.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:18 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt van die mensen![]()
Ik hou echt wel van gamen, doe het best vaak ook... maar never nooit niet dat ik daar iets sociaals voor laat liggen
Je moet juist samen gamen!quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gamede serieus alleen maar als mijn ex juist de deur uit was... Heel af en toe idd ff level af maken ofzo als ze thuis kwam, maar dat was het dan wel..
Uurtje of 7, half 8.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoe laat aten jullie dan? Ik speel ook WoW, en dat is dus alleen op donderdag van 21 tot 0 u.
I agree..quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:22 schreef HeatWave het volgende:
Overdag is het niveau iig wel een stukkie hoger dan 's avonds moet ik zeggen.
Dat is natuurlijk ook een prima optie mijn Wii en 360 hebben iig allebei 2 controllersquote:
Naast sex hebben we het al gehad over religie en gamenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Overdag is het niveau iig wel een stukkie hoger dan 's avonds moet ik zeggen.
dan volgt nu de wereldvredequote:Op woensdag 17 juni 2009 16:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Naast sex hebben we het al gehad over religie en gamen
Precies, sex is weliswaar de rode draad maar het is hier niet om de 2 posts: "hey geil ding, kom neuken dan! "jou wil ik ook wel eens uitwonen" "kom dan, dan gaan we neuken" zoals 's avonds.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Naast sex hebben we het al gehad over religie en gamen
Deed ik wel eens op de Wii die we samen hadden (best kut dat dat nu allemaal in de verledentijdsvorm beschreven moet worden) maar ze kon niet tegen d'r verliesquote:
Dat is wel zo idd. Maar dan nog is het een keuze als je er 24/7 achter zit.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:22 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nou, sommigen zien het als iets sociaals volgens mij... Meestal is het allemaal afgesproken en ingeplanned.
Ik zorg er voor dat de mensen met wie ik samenspeel weten dat ik ieder moment kan zeggen "sorry, het cafe roept". Maar ik speel dan ook geen WoW oid (godzijdank)
En als je de mensen ook echt kent is het al heel anders vind ik
Ik kick je ass.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook een prima optie mijn Wii en 360 hebben iig allebei 2 controllers.
En dan goedmaakseks omdat je verloren hebt!.
Mensen komen altijd tot dat soort conclusies op de harde manier?!quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:28 schreef Kluts het volgende:
Grappig detail: Nog geen week nadat wij uit elkaar zijn gegaan is hij gestopt met WoW.
Hij had ineens door dat het toch wel enigszins zijn leven beheerste en zijn relatie had verkloot.
Ja, dus. We hebben het nu over com-put-er spelletjes!quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb het 2 weken gespeeld, toen zei mijn toenmalige vriendin "ik nok ermee als je dat kut spel blijft spelen"
Toen was het al snel over..... en het ik het uitgemaaktEven los van je spoiler, je had het wat mij betreft uitstekend uit kunnen maken. Ik sta open voor compromissen, niet voor commando's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
Paar maandjes terug voor het eerst gedaan met een jongedame. Enorm veel lol gehadquote:
True. Ik zou nooit iemand opdragen wat ie moet doenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Even los van je spoiler, je had het wat mij betreft uitstekend uit kunnen maken. Ik sta open voor compromissen, niet voor commando's.
Dat je een computernerd bent, wil niet zeggen dat je beter bent in gamen dan ik.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dus. We hebben het nu over com-put-er spelletjes!
Praatjesmakertje zal je altijd blijven hequote:
Lit!quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Even los van je spoiler, je had het wat mij betreft uitstekend uit kunnen maken. Ik sta open voor compromissen, niet voor commando's.
Nee, hij verwacht IRL ass kick games, gok ik zoquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat je een computernerd bent, wil niet zeggen dat je beter bent in gamen dan ik.
Wat ripley zegtquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat je een computernerd bent, wil niet zeggen dat je beter bent in gamen dan ik.
Oh, damn, ja.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Praatjesmakertje zal je altijd blijven he
Remember Triviant?
Dame uit het schone A'doornquote:
Jij bent dan ook bij tijd en wijle een tikkeltje eigenwijs.quote:En mee eens. Als iemand mij gaat opdragen iets te doen, doe ik juist het tegenovergestelde.
Als ze nu ook al je woordvoerder wordt, dan ga ik wel met Rip gamen.quote:
Dan kun je iig winnenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ze nu ook al je woordvoerder wordt, dan ga ik wel met Rip gamen.
Game zequote:Op woensdag 17 juni 2009 16:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ze nu ook al je woordvoerder wordt, dan ga ik wel met Rip gamen.
Verdrongen nog wel, zo erg was het niet joh.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, damn, ja.
Dat was ik vergeten. Nee, ik had het verdrongen.
Maar dat is geen computerspelletje.
Een tikkeltje dan hč.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dame uit het schone A'doorn.
[..]
Jij bent dan ook bij tijd en wijle een tikkeltje eigenwijs.
Mooi.quote:
JIj bent zo 2009 he!?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mooi.
Als jij dan in de tussentijd dat wij gamen een steakje voor ons bakt, dan is het helemaal mooi.
Om even de stereotype rolmodellen te doorbreken.
Wanneer het me uitkomt wel ja.quote:
Zijn alle vrouwen dat niet?quote:
Tuurlijk. Ik ga niet zelf met die zware boodschappen sjouwen.quote:
Ja dat wist ik wel natuurlijkquote:
Logisch ook, waar zou je mee thuis kunnen komen, 1 zakje chips en een blikje cola?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik ga niet zelf met die zware boodschappen sjouwen.
In kluts haar geval dan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Logisch ook, waar zou je mee thuis kunnen komen, 1 zakje chips en een blikje colaRed Bull?.
ik ben al thuisquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:51 schreef Belsezar het volgende:
Is toch wel lekker, vroeger beginnen. Ik mag zo al naar huis
Ja ok, maar ik begin denk ik stukken later dan jij met mijn 08:30.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik ben al thuisal een paar uur
Ik zit in een bizar saaie conf call.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:51 schreef Belsezar het volgende:
*gaat stoer met handen in haar zij staan*quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Logisch ook, waar zou je mee thuis kunnen komen, 1 zakje chips en een blikje cola?.
Wat een blije rapper, doet me een beetje aan deze denkenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:50 schreef Kluts het volgende:
Ik vind dit trouwens zo'n retelekker nummer.
Dizzee
Armand van Helden
Conference call.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:55 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik zit in een bizar saaie conf call.
Really?! It;s amazing mike! Bionic kluts!quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
*gaat stoer met handen in haar zij staan*
Ik kan anders heus wel wat meer dan dat tillen hoor!
ik zit tot 6quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:51 schreef Belsezar het volgende:
Meesterlijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:57 schreef Belsezar het volgende:
Conference call.
Dat doet me denken aan een filmreview die ik vandaag las. Ben de titel vergeten maar ging over een player in een romcom die er zijn hand niet voor omdraaide om meerdere vrouwen tegelijk te dumpen met een conference call
Oef, sterkte!quote:
Klokslag 5uquote:
Ik vond hem ook wel erg goed gevonden, hoe hard kan je zijn zegquote:
eigen keuze, ik was naar de tandarts. dan kan ik daar uren voor opnemen, of gewoon ff langer doorwerken...quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:01 schreef Nouk84 het volgende:
I'm leaving! Vanavond hélémaal niks, heerlijk.![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:02 schreef Belsezar het volgende:
En ook ik ben ervandoor!
Fijne avond allemaal!![]()
Dat je het ff weet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
eeeh.. jij wint
daar kan ik met geen mogelijkheid meer overheen
als je alleen maar vrij bent voelt het weekend niet goedquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
eeeh.. jij wint
daar kan ik met geen mogelijkheid meer overheen
Ik heb meestal geen weekend dus dat maakt toch niet uitquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:07 schreef rival het volgende:
[..]
als je alleen maar vrij bent voelt het weekend niet goed
tis hier rustig rond deze tijd merk ik, normaal ben ik er niet om deze tijdquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:13 schreef kingmob het volgende:
En na die topickiller kan ik rustig wat anders gaan doen
andere dingen te doen? of geen zin meer?quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:18 schreef HeatWave het volgende:
De meesten gaan nu richting huis, en in de avond kom ik hier niet zo veel meer.
je kan pas weg als waar je nu mee bezig bent af is? deadline?quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik hoop dat ik rond die tijd weg kan maar gaat vrees ik niet lukken
meer iets wat idd af moet maar te lang is blijven liggenquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:29 schreef rival het volgende:
[..]
je kan pas weg als waar je nu mee bezig bent af is? deadline?
Ik heb de komende maanden vrij.quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Moet even hoor!Jemig je doet net alsof je, je huissleutels vergeten bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jemig je doet net alsof je, je huissleutels vergeten bent.![]()
Met alle gevolgen van dienquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:51 schreef rival het volgende:
[..]
oh is dat het? ik schrok al, ik denk de majoor wilt je niet meer zien
quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Moet even hoor!leg uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had met de majoor afgesproken.. dat hij als ik thuis was zou langskomen. Dat ging dus mooi niet doorquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jemig je doet net alsof je, je huissleutels vergeten bent.![]()
Whehehe.quote:
Flava Flav is tof!quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:48 schreef KudFokker het volgende:
Flavaaaaaaa Flaaaaaaaaaaveeeeeeeee !!!!!yeahhhhh boyyyyy
Jessica Alba is inderdaad een mooie vrouw.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:59 schreef KudFokker het volgende:
Jessica Alba!
Dat is samen met Bar Rafaeli en van de vrouwen die ik écht écht écht mooi vind
De (voormalig) vriendin van Leonardo DiCaprio... Inderdaad niet verkeerd!quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
Jessica Alba is inderdaad een mooie vrouw.![]()
Die andere ken ik niet.
Wie Jessica Alba? Of die andere?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De (voormalig) vriendin van Leonardo DiCaprio... Inderdaad niet verkeerd!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jessica Alba is inderdaad een mooie vrouw.![]()
Die andere ken ik niet.
Die andere ook! Allebei eigenlijk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |