Ik ben zelf 29 dus ik vind rond de 29 ideaal. Nadeel van vrouwen van ruim boven de 30 is dan weer wel dat ze vaak snel kinderen willen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:07 schreef Belsezar het volgende:
Juist liever een vrouw van rond de 30 of ouder dan 30 dan 22 of 23 ofzo.
Dat kun jij ook ontzettend goed vaststellen adhv van mijn posts hier ja.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zou je inderdaad niet zeggen.
Wat voor toernooiquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik iets van buikgriep opgepikt ofzo, want mijn dag is al niet meer te redden. Hoop in ieder geval dat ik me voor 't weekend beter voel, wil wel mee kunnen op toernooi
Vraag eens aan die Oma van je waar mijn alimentatie blijft? :|quote:
Beterschap. Hockey?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik iets van buikgriep opgepikt ofzo, want mijn dag is al niet meer te redden. Hoop in ieder geval dat ik me voor 't weekend beter voel, wil wel mee kunnen op toernooi
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Juist liever een vrouw van rond de 30 of ouder dan 30 dan 22 of 23 ofzo.
Hockey. En dat trek je echt niet als je half ziek bentquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:09 schreef KudFokker het volgende:
Wat voor toernooi?
Beterschap in ieder geval!
Haha. Ik ben juist retegezond aan 't eten de laatste tijd. Beetje typisch dat ik dan ziek word. Volgens mij is het een signaal dat slecht voedsel eigenlijk veel beter voor me is.quote:Een vriend van me heeft een maagzweer omdat die gozer leeft op GoldenPower![]()
![]()
!
Yus! En bedanktquote:
Erg volwassen reactie! Hoe oud was je ook alweer?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat kun jij ook ontzettend goed vaststellen adhv van mijn posts hier ja.
Jij wel.
Misschien door de omwisseling dat je mag / darmen het niet gewend zijnquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hockey. En dat trek je echt niet als je half ziek bentMaar thanks
[..]
Haha. Ik ben juist retegezond aan 't eten de laatste tijd. Beetje typisch dat ik dan ziek word. Volgens mij is het een signaal dat slecht voedsel eigenlijk veel beter voor me is.
Dat sowieso. Maar de meeste meiden die ik ken / tegenkom zijn ook tussen de 25 en 32 ongeveer, dus dat komt wel goed uit.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:11 schreef HeatWave het volgende:
Liever een vrouw die ik leuk vind en waar ik lol mee kan hebben dan een van een van te voren vastgestelde leeftijd......
Ik ben 25.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Erg volwassen reactie! Hoe oud was je ook alweer?
Dat zei mijn oud oom Balthazar ook tegen de rechter net voordat ie 5 jaar cel kreeg wegens het plegen van ontucht met een minderjarige!quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:11 schreef HeatWave het volgende:
Liever een vrouw die ik leuk vind en waar ik lol mee kan hebben dan een van een van te voren vastgestelde leeftijd......
Haha, wie weet. Dat optimel idee is wel een goed plan, dat spul is goed voor je weerstand. Ga tijdens de lunch wel ff inslaanquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:12 schreef KudFokker het volgende:
Misschien door de omwisseling dat je mag / darmen het niet gewend zijn?
Gewoon elke dag optimel drinken, genoeg fruit / groenten en beweging en het gaat goed!
Ik bedoel te zeggen dat ik liever een volwassen vrouw wil dan een 22 jarige. Er kunnen natuurlijk altijd vrouwen zijn die op een jongere leeftijd volwassen zijn. Maar dat is vaak niet zo.quote:
Kippetjes?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:13 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben nog te oud voor vrouwen in de 30
Komt wel!
Doe mij nu maar lekker de strakke kippetjes van 18 t/m 21
Iets eronder of erboven kan ook nog wel
Oh, ken jij minderjarige VROUWEN?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zei mijn oud oom Balthazar ook tegen de rechter net voordat ie 5 jaar cel kreeg wegens het plegen van ontucht met een minderjarige!
Juist die meiden die net afgestudeerd zijn en claimen dat ze heel volwassen zijn, zijn dat vaak gewoon niet (@Kluts: zeg niet dat het bij jou zo is), maar willen dat gewoon graag. Voor mij is de levensfase zegmaar gewoon belangrijk. Ik heb, hoe leuk ze d'r ook uit zien, niet zoveel met studenten die net gaan studeren en helemaal los gaan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:14 schreef Belsezar het volgende:
Ik bedoel te zeggen dat ik liever een volwassen vrouw wil dan een 22 jarige. Er kunnen natuurlijk altijd vrouwen zijn die op een jongere leeftijd volwassen zijn. Maar dat is vaak niet zo.
Ik snap, maar ik vond het wel grappig.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen dat ik liever een volwassen vrouw wil dan een 22 jarige. Er kunnen natuurlijk altijd vrouwen zijn die op een jongere leeftijd volwassen zijn. Maar dat is vaak niet zo.
Met "vrouw" geef je al het eea aan leeftijd aanquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:11 schreef HeatWave het volgende:
True, maar dat lijkt me ook niet zo heel erg in mijn gevalquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Met "vrouw" geef je al het eea aan leeftijd aan
Oh, ik snap helemaal wat je bedoelt, want ik dacht een jaar geleden ook dat ik ontzettend volwassen was en alles wel wist. Ben daarna zo hard op mijn bek gegaan dat ik wel beter weet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Juist die meiden die net afgestudeerd zijn en claimen dat ze heel volwassen zijn, zijn dat vaak gewoon niet (@Kluts: zeg niet dat het bij jou zo is), maar willen dat gewoon graag. Voor mij is de levensfase zegmaar gewoon belangrijk. Ik heb, hoe leuk ze d'r ook uit zien, niet zoveel met studenten die net gaan studeren en helemaal los gaan.
Ik snapquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:18 schreef HeatWave het volgende:
True, maar dat lijkt me ook niet zo heel erg in mijn geval.
Dat zijn jouw connotaties, het kan zich ook beperken tot geslacht! Ooit het geslacht 'meisje' ingevuld op een officieel formulier?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Met "vrouw" geef je al het eea aan leeftijd aan
Oh! Vertelquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:19 schreef Kluts het volgende:
Oh, ik snap helemaal wat je bedoelt, want ik dacht een jaar geleden ook dat ik ontzettend volwassen was en alles wel wist. Ben daarna zo hard op mijn bek gegaan dat ik wel beter weet.
Maar ik ben dmv ervaringen en dergelijke wel degelijk anders in sommige dingen dan anderen van mijn leeftijd denk ik.
Zeker zal er verschil inzitten. Dat zal altijd ook zo blijven.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik snap helemaal wat je bedoelt, want ik dacht een jaar geleden ook dat ik ontzettend volwassen was en alles wel wist. Ben daarna zo hard op mijn bek gegaan dat ik wel beter weet.
Maar ik ben dmv ervaringen en dergelijke wel degelijk anders in sommige dingen dan anderen van mijn leeftijd denk ik.
Lolwut?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:22 schreef KudFokker het volgende:
Ik word ook wel eens door meisjes 'chick' genoemd
Dit zijn dan meisje van rond de 17 jaar ja
Tja, dat is het standaard argument voor mensen die claimen wijzer te zijn dan leeftijdsgenoten. Aan dat argument hecht ik dan ook vrij weinig waarde.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:19 schreef Kluts het volgende:
Laten we het erop houden dat je soms gewoon volwassen MOET worden door omstandigheden.quote:
Smakelijk!quote:
Tja, je moet eerst door de schijn van alles/meer weten te porren en op een gelijk niveau komen. Dan pas leer je de echte persoon kennen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, dat is het standaard argument voor mensen die claimen wijzer te zijn dan leeftijdsgenoten. Aan dat argument hecht ik dan ook vrij weinig waarde.
Heb ik nooit gehad eigenlijk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:22 schreef Catbert het volgende:
[..]
Oh! Vertel
Als ik nu terugkijk op dingen die ik geschreven heb toen ik 17 was ofzo heb ik echt zo iets van "oh. my. GOD", terwijl ik me toen helemaal de bikkel vond. Volgens mij groei je je hele leven door en ben je op je 70e nog een stuk volwassener dan op je 60e. Pas als je hersenen af gaan takelen ga je terug naar je oorsprong en koekjes jatten bij je buurman
Dat zegt meer over jou dan over mij.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, dat is het standaard argument voor mensen die claimen wijzer te zijn dan leeftijdsgenoten. Aan dat argument hecht ik dan ook vrij weinig waarde.
Als je volwassen genoeg bent zie je in dat je nergens de schijn voor hoeft op te houden. Geen bedrog is zo stupide als zelfbedrog!quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:27 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Tja, je moet eerst door de schijn van alles/meer weten te porren en op een gelijk niveau komen. Dan pas leer je de echte persoon kennen.
Enje moet vooral niet pretenderen iemand te kennen adhv een zooi posts op Internet, zeker niet in deze reeksquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:27 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Tja, je moet eerst door de schijn van alles/meer weten te porren en op een gelijk niveau komen. Dan pas leer je de echte persoon kennen.
Ooit eens ruzie gehad met een ex omdat ik hem lulletje rozenwater noemde. Wist ik veel...quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:26 schreef KudFokker het volgende:
En een of ander nerd meisje noemde me een keer een pino
Ze vond het een stuk minder grappig toen ik haar wist te vertellen wat het betekende
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ooit eens ruzie gehad met een ex omdat ik hem lulletje rozenwater noemde. Wist ik veel...
Ik word hier al Opa genoemd dat zegt al genoeg! Ik kan zeuren zoals een echte bejaarde!quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:30 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb geen idee hoe ik volwassen ik ben/ overkom. Maakt me ook niet uit, vind het wel prima allemaal
quote:
Heul goedquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:41 schreef halfbearad het volgende:
Ik ga even overhemden zonder borstzakken kopen!
Nee daar heb ik ook niet zoveel meequote:Op woensdag 17 juni 2009 12:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Juist die meiden die net afgestudeerd zijn en claimen dat ze heel volwassen zijn, zijn dat vaak gewoon niet (@Kluts: zeg niet dat het bij jou zo is), maar willen dat gewoon graag. Voor mij is de levensfase zegmaar gewoon belangrijk. Ik heb, hoe leuk ze d'r ook uit zien, niet zoveel met studenten die net gaan studeren en helemaal los gaan.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik snap, maar ik vond het wel grappig.
If you know what i mean.
Zit er amaretto in die koelbox?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..], hup de trein in, ik zie je met een uurtje in het park, ik zit bij de fontein met mijn koelbox
.
quote:
Als ik dat maar snel openkrijg dan!quote:
Tuurlijk, dat is geen probleemquote:
Ik heb liever iemand die net afgestudeerd is dan iemand die al jaren klaar is met dr VMBO!quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee daar heb ik ook niet zoveel mee
[..]
Natuurlijk, want in jouw wereld kun je toch alleen maar intelligent zijn als je studeerd, of dat gedaan hebt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb liever iemand die net afgestudeerd is dan iemand die al jaren klaar is met dr VMBO!
I wish...quote:
Hmm het is jouw mening, maar ik vind dit echt nergens op slaan heh...quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb liever iemand die net afgestudeerd is dan iemand die al jaren klaar is met dr VMBO!
Dat nummer vind ik zó vet hehquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:53 schreef Carooltje79 het volgende:
zooo lekker nummer op de radio![]()
k wordt er helemaal vrolijk van![]()
jaaaa dat toch heerlijkkkkkk!!!quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat nummer vind ik zó vet heh
Wel heel old skool
Ik ook, als die Hein & Ken even stoppen met bonken in mijn hoofdquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaaa dat toch heerlijkkkkkk!!!![]()
heb zooo zin om lekker te stappen nu
haha jaaaa das je eigen schuld hequote:Op woensdag 17 juni 2009 12:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ook, als die Hein & Ken even stoppen met bonken in mijn hoofd
Hoiiiiiquote:
Ik ben al jaren klaar met de MAVO!quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hey, nieuwe avatar?quote:
Eeeeej meidquote:
heeyquote:
Zondag is ook vaderdag.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:58 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb voor zondag een bbq georganiseerd voor mijn zwager, die is jarig
Gaan ook oud Hollandse spelletjes spelenhoe vet is dat
?
Daarna weer naar de stadsfeesten
Mijn vader komt die dag dan ook weer uit Tsjechiëquote:
Nee, helemaal niet.quote:
Even geslapen?quote:
Ja, maar dat is weer iets anders.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
pfeiffer?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet.
Ik ben de laatste tijd gewoon zooo moe
Dat had ik af en toe ook met je vorige avatar hehe.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:59 schreef Flena het volgende:
[..]
heeyja er waren mensen die dachten dat ik Pheno was omdat onze avatar bijna hetzelfde was...dus vandaar dat ik maar een andere had gekozen
Goed dat je het zegt!quote:
Oohw jeeeequote:Op woensdag 17 juni 2009 13:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet.
Ik ben de laatste tijd gewoon zooo moe
Nee, want daar word ik nog brakker van. Ik sliep gisteren vóór 22.00 en werd wakker van mijn wekker om 07.30quote:
quote:
Mja, ik weet het ook niet. Ik vind het alleen gruwelijk irritant, haha.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Oohw jeeeeje gaat toch nie ziek worden he
Pfff, schiet niet op dus.. Dan maar hopen dat het niet saai is op je werkquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:02 schreef automatic_ het volgende:
Nee, want daar word ik nog brakker van. Ik sliep gisteren vóór 22.00 en werd wakker van mijn wekker om 07.30
ff langs de dokter danquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Mja, ik weet het ook niet. Ik vind het alleen gruwelijk irritant, haha.
ff bloedtest laten doen...ben je er zo achter...of miss bloedarmoede..dan krijg je gewoon van die staaltablettenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Mja, ik weet het ook niet. Ik vind het alleen gruwelijk irritant, haha.
Mja, ben benieuwd! De vorige keer was het best slaapverwekkend (omdat die kiddo's dus alles zelf doen etc.)quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Pfff, schiet niet op dus.. Dan maar hopen dat het niet saai is op je werk
Dat kan...quote:
Komt meer omdat ik zelf een nerdje ben en daarom de kans veel groter is dat iemand die gestudeerd heeft dezelfde interesses heeft. Dat zegt niets over iemand zijn of haar intelligentie. Iemand die VMBO gedaan heeft kan 10x slimmer zijn dan ik, maar ja de kans dat zo iemand dezelfde interesses heeft blijft klein. Ik leg een verband tussen studie & interesses, jij een verband tussen studie & intelligentie & jij beschuldigt mij dat ik juist dat laatste zou doen? Aparte redenatie!quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Natuurlijk, want in jouw wereld kun je toch alleen maar intelligent zijn als je studeerd, of dat gedaan hebt.
Dat wisten we al hoor.
jaaa of gwn niet natuurlijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, ben benieuwd! De vorige keer was het best slaapverwekkend (omdat die kiddo's dus alles zelf doen etc.)
[..]
Dat kan...![]()
Neuh.quote:
Ik heb mijn portie HA weer gehad voor de komende tijdquote:
Dat zou je eens moeten proberen danquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Neuh.
[..]
Ik heb mijn portie HA weer gehad voor de komende tijd
Ach... Ik kijk het nog wel even aan. Ben gewoon continue aan het gapen, super gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |