quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk!Was diegene erg dronken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
gaan we zo beginnen?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Ik heb op m,n 31ste nog in de coffeeshop m,n legitimatie moeten tonen.quote:
Laat me nou in de waanquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:40 schreef Ripley het volgende:
Mannen worden niet knapper hoor. Jullie worden kaal en krijgen bierbuikjes of rimpels of gewoon een rare kop. Net als wij
Ja dat vond ik ook. Hij geloofde me daarom ook nietquote:
Het maakte voor mij wel duidelijk in wat voor andere "kring" hij leeft..quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:48 schreef vencodark het volgende:
Och, vind dat wel meevallen. Kerst is eigenlijk een christelijke feestdag enzo. Alleen niet-gelovige vieren de Kerst anders. Het is er ingeprent maar kan het punt van die scharrel dan wel snappen.
Dan is het goed...... wel een beetje lief doen enzo he?quote:
Ik moest een jaar of 3, 4 terug in de AH mijn ID laten zien om een sixpack te kunnen kopenquote:
Door mij niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik word altijd jaren jonger geschat, maar wat moet ik met een meiske van 21? Vrouwen van mijn eigen leeftijd schatten mij ook nog in als een knulleke! :|
Ja jij ziet er niet echt 16 uit ofzoquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik moest een jaar of 3, 4 terug in de AH mijn ID laten zien om een sixpack te kunnen kopen
Ik en mijn vrienden hebben nog nooit zo gelachen als bij die kassa hehe.
Ja, daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook. Hij geloofde me daarom ook niet![]()
[..]
Het maakte voor mij wel duidelijk in wat voor andere "kring" hij leeft..Ik ken namelijk maar heel weinig mensen die op kerstavond naar de kerk gaan, net zoals dat hij maar heel weinig mensen kende die op zondag niet naar de kerk gingen
Ach ja, eerlijk gezegd vind ik doorgaans meiskes van rond de twintig toch wel aantrekkelijker dan vrouwen van rond de dertig, maar relatietechnisch zijn de laatste beter geschikt!quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:48 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Held! Beetje bijtrimmen en dan vallen die opmerkingen wel mee.
Misschien omdat ik altijd iets heb van ; "het kan altijd beter".quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben ook wat ongenuanceerd hoor, soms
Maar meer een soort van bewijsdrang die ik lees in je posts of zo. Meeste mannen van in de dertig zijn daar al overheen gegroeid
Het was gewoon absurd. We stonden daar met zijn vieren en keken elkaar eerst 10 seconden met open mond aan. Toen zei ze nogmaals ID aub. Nou toen gingen we stuk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:53 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja jij ziet er niet echt 16 uit ofzo
Ik ook niet, maar ik vind dat dan ook niet belangrijk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:53 schreef vencodark het volgende:
Ja, daar heb je gelijk in.toch is het wel apart om te horen. Er wordt bijna vergeten dat Kerst eigenlijk een gelovig gebeuren is. Ik sta daar ook nooit zo bij stil.
Dat bedoelde ik niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:54 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Misschien omdat ik altijd iets heb van ; "het kan altijd beter".
Dat is best erg.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:51 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb op m,n 31ste nog in de coffeeshop m,n legitimatie moeten tonen.![]()
Heb ik geloof ik al vaker getypt, maar goed.
Vooruit, omdat ik in een zoete bui ben.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan is het goed...... wel een beetje lief doen enzo he?
En jij bent wie ook alweer? Heb ik jou eigenlijk al wel eens gezien?quote:
Mwa. Is er bij ons redelijk ingehamerd hoor. 8 jaar basisschool met adventkalenders en bijbelvoorlezingen die precies getimed waren met de feestdagen. Van die fijne bloederige verhalen met goede vrijdag enzoquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:53 schreef vencodark het volgende:
Ja, daar heb je gelijk in.toch is het wel apart om te horen. Er wordt bijna vergeten dat Kerst eigenlijk een gelovig gebeuren is. Ik sta daar ook nooit zo bij stil.
Zullen we ruilen? Ik trek alleen maar vrouwen van 28-30 aan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach ja, eerlijk gezegd vind ik doorgaans meiskes van rond de twintig toch wel aantrekkelijker dan vrouwen van rond de dertig, maar relatietechnisch zijn de laatste beter geschikt!
Holla right back at cha G !quote:
au!quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:54 schreef halfbearad het volgende:
Werd laatst geweigerd uit een studentenkroeg omdat ik er te oud uit zag
Je hebt een oud hoofdquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:56 schreef Nouk84 het volgende:
Nog nooit heeft iemand om mijn ID gevraagd.. Weet niet of ik daar blij mee moet zijn
Hoe zou dat nou komen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:57 schreef Kluts het volgende:
Ik word altijd ongeveer zo oud geschat als ik ben, soms jonger, maar dat is denk ik omdat ik wat kleiner ben.
Gelukkig nog nooit ouder.
Je kleinkind. Maar nee, je hebt geen foto van mij gezien denk ik.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En jij bent wie ook alweer? Heb ik jou eigenlijk al wel eens gezien?
Ik laatst (voor het eerst eigenlijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:56 schreef Nouk84 het volgende:
Nog nooit heeft iemand om mijn ID gevraagd.. Weet niet of ik daar blij mee moet zijn
Ik denk hetquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:59 schreef Ofresca het volgende:
Ik laatst (voor het eerst eigenlijk) bij het kopen van bier. Ging ze heel intensief naar mijn rijbewijs zitten staren.
Nee, ik hoop op mijn 40ste vrouwen van 30 aan te trekken mits ik dan al niet priester ben geworden!quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:57 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Zullen we ruilen? Ik trek alleen maar vrouwen van 28-30 aan.
30+ vrouwen zijn wel een stuk makkelijker het bed in te krijgen dan 20+ heb ik gemerkt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:57 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Zullen we ruilen? Ik trek alleen maar vrouwen van 28-30 aan.
Ik gok je hoge stuitergehaltequote:
Bij mannen maakt dat niet uit. Die zijn altijd makkelijk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:01 schreef Feitosa het volgende:
[..]
30+ vrouwen zijn wel een stuk makkelijker het bed in te krijgen dan 20+ heb ik gemerkt.
Ja, ik heb sinds 1 jaar een "gat" in de markt gevonden.
had dat alleen laatst bij de paspoortcontrole. mijn haar is compleet anders dan eerst en hij herkende het nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik laatst (voor het eerst eigenlijk) bij het kopen van bier. Ging ze heel intensief naar mijn rijbewijs zitten staren.
Je bent -24 nu dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je kleinkind. Maar nee, je hebt geen foto van mij gezien denk ik.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:02 schreef Ripley het volgende:gelukkig zijn er nog zat mannen die een vrouw van in de 30 prima vinden
quote:
Ja, die zijn dat hele "eerst 2 maanden verkering" idee een beetje kwijt gelukkigquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:01 schreef Feitosa het volgende:
30+ vrouwen zijn wel een stuk makkelijker het bed in te krijgen dan 20+ heb ik gemerkt.
Dat zou je inderdaad niet zeggen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
![]()
Je zou het niet zeggen, maar mensen zeggen juist dat ik qua gedrag juist volwassener ben dan de meesten van mijn leeftijd.
Daar is ook helemaal niks mis mee! Maar ik vraag me toch af hoe ik het zou zou vinden met een meid van mn eigen leeftijd.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:02 schreef Ripley het volgende:gelukkig zijn er nog zat mannen die een vrouw van in de 30 prima vinden
Dat is bijna nog erger dan die skeeler schoenenquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:00 schreef Nouk84 het volgende:
Dit is echt te lelijk:
http://culturegarage.com/2007/12/10/a-new-take-on-driving-shoes/
Juist liever een vrouw van rond de 30 of ouder dan 30 dan 22 of 23 ofzo.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:02 schreef Ripley het volgende:gelukkig zijn er nog zat mannen die een vrouw van in de 30 prima vinden
Volgens mij heb ik iets van buikgriep opgepikt ofzo, want mijn dag is al niet meer te redden. Hoop in ieder geval dat ik me voor 't weekend beter voel, wil wel mee kunnen op toernooiquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:07 schreef KudFokker het volgende:
Hopelijk gaat deze dubbele, extra sterke espresso met 3 scheppen suiker mijn dag redden vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |