quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:20 schreef getl0st het volgende:
Gaat er hier weleens een topic niet over sex?
Overdag is het niveau iig wel een stukkie hoger dan 's avonds moet ik zeggen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:20 schreef getl0st het volgende:
Gaat er hier weleens een topic niet over sex?
Nou, sommigen zien het als iets sociaals volgens mij... Meestal is het allemaal afgesproken en ingeplanned.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:18 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt van die mensen![]()
Ik hou echt wel van gamen, doe het best vaak ook... maar never nooit niet dat ik daar iets sociaals voor laat liggen
Je moet juist samen gamen!quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gamede serieus alleen maar als mijn ex juist de deur uit was... Heel af en toe idd ff level af maken ofzo als ze thuis kwam, maar dat was het dan wel..
Uurtje of 7, half 8.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoe laat aten jullie dan? Ik speel ook WoW, en dat is dus alleen op donderdag van 21 tot 0 u.
I agree..quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:22 schreef HeatWave het volgende:
Overdag is het niveau iig wel een stukkie hoger dan 's avonds moet ik zeggen.
Dat is natuurlijk ook een prima optie mijn Wii en 360 hebben iig allebei 2 controllersquote:
Naast sex hebben we het al gehad over religie en gamenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Overdag is het niveau iig wel een stukkie hoger dan 's avonds moet ik zeggen.
dan volgt nu de wereldvredequote:Op woensdag 17 juni 2009 16:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Naast sex hebben we het al gehad over religie en gamen
Precies, sex is weliswaar de rode draad maar het is hier niet om de 2 posts: "hey geil ding, kom neuken dan! "jou wil ik ook wel eens uitwonen" "kom dan, dan gaan we neuken" zoals 's avonds.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Naast sex hebben we het al gehad over religie en gamen
Deed ik wel eens op de Wii die we samen hadden (best kut dat dat nu allemaal in de verledentijdsvorm beschreven moet worden) maar ze kon niet tegen d'r verliesquote:
Dat is wel zo idd. Maar dan nog is het een keuze als je er 24/7 achter zit.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:22 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nou, sommigen zien het als iets sociaals volgens mij... Meestal is het allemaal afgesproken en ingeplanned.
Ik zorg er voor dat de mensen met wie ik samenspeel weten dat ik ieder moment kan zeggen "sorry, het cafe roept". Maar ik speel dan ook geen WoW oid (godzijdank)
En als je de mensen ook echt kent is het al heel anders vind ik
Ik kick je ass.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook een prima optie mijn Wii en 360 hebben iig allebei 2 controllers.
En dan goedmaakseks omdat je verloren hebt!.
Mensen komen altijd tot dat soort conclusies op de harde manier?!quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:28 schreef Kluts het volgende:
Grappig detail: Nog geen week nadat wij uit elkaar zijn gegaan is hij gestopt met WoW.
Hij had ineens door dat het toch wel enigszins zijn leven beheerste en zijn relatie had verkloot.
Ja, dus. We hebben het nu over com-put-er spelletjes!quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb het 2 weken gespeeld, toen zei mijn toenmalige vriendin "ik nok ermee als je dat kut spel blijft spelen"
Toen was het al snel over..... en het ik het uitgemaaktEven los van je spoiler, je had het wat mij betreft uitstekend uit kunnen maken. Ik sta open voor compromissen, niet voor commando's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
Paar maandjes terug voor het eerst gedaan met een jongedame. Enorm veel lol gehadquote:
True. Ik zou nooit iemand opdragen wat ie moet doenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Even los van je spoiler, je had het wat mij betreft uitstekend uit kunnen maken. Ik sta open voor compromissen, niet voor commando's.
Dat je een computernerd bent, wil niet zeggen dat je beter bent in gamen dan ik.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dus. We hebben het nu over com-put-er spelletjes!
Praatjesmakertje zal je altijd blijven hequote:
Lit!quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Even los van je spoiler, je had het wat mij betreft uitstekend uit kunnen maken. Ik sta open voor compromissen, niet voor commando's.
Nee, hij verwacht IRL ass kick games, gok ik zoquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat je een computernerd bent, wil niet zeggen dat je beter bent in gamen dan ik.
Wat ripley zegtquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat je een computernerd bent, wil niet zeggen dat je beter bent in gamen dan ik.
Oh, damn, ja.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Praatjesmakertje zal je altijd blijven he
Remember Triviant?
Dame uit het schone A'doornquote:
Jij bent dan ook bij tijd en wijle een tikkeltje eigenwijs.quote:En mee eens. Als iemand mij gaat opdragen iets te doen, doe ik juist het tegenovergestelde.
Als ze nu ook al je woordvoerder wordt, dan ga ik wel met Rip gamen.quote:
Dan kun je iig winnenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ze nu ook al je woordvoerder wordt, dan ga ik wel met Rip gamen.
Game zequote:Op woensdag 17 juni 2009 16:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ze nu ook al je woordvoerder wordt, dan ga ik wel met Rip gamen.
Verdrongen nog wel, zo erg was het niet joh.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, damn, ja.
Dat was ik vergeten. Nee, ik had het verdrongen.
Maar dat is geen computerspelletje.
Een tikkeltje dan hè.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dame uit het schone A'doorn.
[..]
Jij bent dan ook bij tijd en wijle een tikkeltje eigenwijs.
Mooi.quote:
JIj bent zo 2009 he!?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mooi.
Als jij dan in de tussentijd dat wij gamen een steakje voor ons bakt, dan is het helemaal mooi.
Om even de stereotype rolmodellen te doorbreken.
Wanneer het me uitkomt wel ja.quote:
Zijn alle vrouwen dat niet?quote:
Tuurlijk. Ik ga niet zelf met die zware boodschappen sjouwen.quote:
Ja dat wist ik wel natuurlijkquote:
Logisch ook, waar zou je mee thuis kunnen komen, 1 zakje chips en een blikje cola?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik ga niet zelf met die zware boodschappen sjouwen.
In kluts haar geval dan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Logisch ook, waar zou je mee thuis kunnen komen, 1 zakje chips en een blikje colaRed Bull?.
ik ben al thuisquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:51 schreef Belsezar het volgende:
Is toch wel lekker, vroeger beginnen. Ik mag zo al naar huis
Ja ok, maar ik begin denk ik stukken later dan jij met mijn 08:30.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik ben al thuisal een paar uur
Ik zit in een bizar saaie conf call.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:51 schreef Belsezar het volgende:
Is toch wel lekker, vroeger beginnen. Ik mag zo al naar huis
*gaat stoer met handen in haar zij staan*quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Logisch ook, waar zou je mee thuis kunnen komen, 1 zakje chips en een blikje cola?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |