Misschien helpt het inderdaadquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat zou je eens moeten proberen dan
Ik voelde me eerst ook altijd heel moe, maar nu ik weer sport niet meer
Nja, behalve de laatste 3 dagen, maar dat komt doordat ik maar 3 uur slaap per nacht heb gehad
Als je hulp nodig heb moet je het zeggen hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:10 schreef automatic_ het volgende:
Veel plezier Flena!
Je moet alleen de tekst even kopiėren in de OP
[..]
Misschien helpt het inderdaad
Ik kijk het nog even eigenwijs aan. Ik heb mijzelf de komende weken ook "klem" gezet met van alles en nog wat... Normaal ligt het bij mij ook aan slaaptekort, maar dat heb ik de afgelopen paar dagen niet gehad, want ik lig ruim voor mijn normale tijd in bed.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Yup, k zit nu lekker op het dak terras te genieten
Mja is goed, maar ik heb daar nu toch nog geen behoefte aanquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als je hulp nodig heb moet je het zeggen hoor?
Ik kan desnoods wel een schema voor je maken met oefeningen die je thuis / buiten kan doen
Inderdaad, zou ik ook wel willenquote:
Sterk argument, dat moet ik je nageven. Ben het met bovenstaande ook wel eens, maar adhv discussies in het verleden dacht ik dat je het anders en naar mijn mening wat uit de hoogte bedoelde.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Komt meer omdat ik zelf een nerdje ben en daarom de kans veel groter is dat iemand die gestudeerd heeft dezelfde interesses heeft. Dat zegt niets over iemand zijn of haar intelligentie. Iemand die VMBO gedaan heeft kan 10x slimmer zijn dan ik, maar ja de kans dat zo iemand dezelfde interesses heeft blijft klein. Ik leg een verband tussen studie & interesses, jij een verband tussen studie & intelligentie & jij beschuldigt mij dat ik juist dat laatste zou doen? Aparte redenatie!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Yup, k zit nu lekker op het dak terras te genieten
The bastards!quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:15 schreef Q. het volgende:
Ik geniet voornamelijk van het geklus van mijn bovenburen.
met mij... straks... terras....quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:15 schreef Kluts het volgende:
En genieten van het mooie weer?!?
Waar? Hier achter mijn bureau zeker.
@ Parkpop ja.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
met mij... straks... terras....
Ik. Mits alles meezit en ik niet zwaar naar de klote ben van Awake.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:18 schreef automatic_ het volgende:
Wie gaan er tot nu toe allemaal naar Parkpop?
Ik ben nieuwsgierig
Ikquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben nieuwsgierig
Ik weet het eigenlijk nog niet of ik er zin in heb...quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben nieuwsgierig
Ik, tenzij ik een nieuwe baan heb en geen vrij kan krijgenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben nieuwsgierig
Snuit = present als het goed isquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben nieuwsgierig
Voor de muziek hoef ik iig niet te gaan, slaapverwekkend.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben nieuwsgierig
Ach, ik hecht geen meerwaarde aan een studie. Als je uiteindelijk legaal je brood verdient zal het mij worst zijn of de ander nu kapster of dokter is. Het gaat in een relatie toch niet om dingen zoals of men gestudeerd heeft of rijkdom etc. zolang je maar een bepaalde basis deelt (kijk op het leven, interesses etc.)!quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sterk argument, dat moet ik je nageven. Ben het met bovenstaande ook wel eens, maar adhv discussies in het verleden dacht ik dat je het anders en naar mijn mening wat uit de hoogte bedoelde.
Ik! Maar niet met jullie.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben nieuwsgierig
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik. Mits alles meezit en ik niet zwaar naar de klote ben van Awake.
Maar waarschijnlijk ben ik nog half aan het stuiteren als ik kom.
quote:
Okéquote:
Dat herken ikquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk nog niet of ik er zin in heb...
De stommerds.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
The bastards!
@carootlje: Fijne dag!
Dat klinkt idd heel anders dan ik het had opgevat.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach, ik hecht geen meerwaarde aan een studie. Als je uiteindelijk legaal je brood verdient zal het mij worst zijn of de ander nu kapster of dokter is. Het gaat in een relatie toch niet om dingen zoals of men gestudeerd heeft of rijkdom etc. zolang je maar een bepaalde basis deelt (kijk op het leven, interesses etc.)!
Die boerde je ineens op?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:22 schreef KudFokker het volgende:
Oja helemaal vergetenik heb vanacht nog een turkze pizza met kip döner gehaald
Die smaakte echt goed
nee, miste geld uit mijn portomoneequote:
op zoek gaan naar ander werk omdat je dan waarschijnlijk binnenkort ontslagen wordt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:25 schreef KudFokker het volgende:
Ik verveel me zo keihard heh
Wat doen jullie op je werk als je je verveelt ?
En er dus geen werk is om te doen
Ik Fok! nooit op mijn werk als één van de weinige lijkt somsquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:25 schreef KudFokker het volgende:
Wij en eens? Ik denk dat er iets mis gegaan is in de communicatie dan :|quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat klinkt idd heel anders dan ik het had opgevat.
Ben het volledig met je eens zelfs!
Fok!ken. Ik verveel me dus al vrij langquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:25 schreef KudFokker het volgende:
Maar waarom denk je dat je eerder dezelfde interesses hebt bij een persoon die bijv. ook Uni heeft gedaan vergeleken met iemand die MBO heeft gedaan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach, ik hecht geen meerwaarde aan een studie. Als je uiteindelijk legaal je brood verdient zal het mij worst zijn of de ander nu kapster of dokter is. Het gaat in een relatie toch niet om dingen zoals of men gestudeerd heeft of rijkdom etc. zolang je maar een bepaalde basis deelt (kijk op het leven, interesses etc.)!
Ja, maar wat doe je eraanquote:
Pingpongen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:25 schreef KudFokker het volgende:
Ik wacht nog op een mailtje..quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Fok!ken. Ik verveel me dus al vrij lang
Ik hopelijk ook. Alleen ff kijken of m,n portemonnee dat trekt gezien de huidige finaciele situatie....quote:
Ik ook niet!quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik Fok! nooit op mijn werk als één van de weinige lijkt soms
Waarom geloof ik dat niet?quote:
Mijn geheugen..quote:
Check.quote:
Nee, serieus, ik ben nog nooit vanaf een pc op mijn huidige werk naar FOK! gegaan. Heel soms vanaf mn telefoon maar dat is ook niet bepaald handig.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarom geloof ik dat niet?
En jij hebt het op je oude baan genoeg gedaan, dus dat telt ook
werk zoeken, om werk vragen..... (aan je baas, collega ofzo)quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:25 schreef KudFokker het volgende:
jah ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Ik had niet gedacht dat het er ooit van zou komen nee.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wij en eens? Ik denk dat er iets mis gegaan is in de communicatie dan :|
Ja ik heb dus echt ALLES al af wat er binnen mijn taken valt...quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
werk zoeken, om werk vragen..... (aan je baas, collega ofzo)
dat zou dus kunnen...![]()
ik zelf gebruik die tijd dan om dingen uit te zoeken op internet, auto's te zoeken.. en wat te fokken...
dingen die ik dan in mijn vrije tijd niet hoef te doen, zodat ik dan weer kan werken...
jaja, logica
Waarom is er geen werk om te doen? Is dat structureel?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:25 schreef KudFokker het volgende:
Dat shirt wil ikquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
http://www.rent-a-killer.com/
Dan ga je dingen uitzoeken voor de reis in je uppie naar tjechiequote:Op woensdag 17 juni 2009 13:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja ik heb dus echt ALLES al af wat er binnen mijn taken valt...
En ik ben ook de enige hier, dus kan wel gaan uitsloven, maar niemant die het op zal vallen.
Nja heb een aantal vaste taken, die heb ik gedaan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarom is er geen werk om te doen? Is dat structureel?
Toperrrrquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Dan ga je dingen uitzoeken voor de reis in je uppie naar tjechie
quote:
Hooikoorts? Hier is een zakdoekje.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:38 schreef Nouk84 het volgende:
Waarom nies ik zo freaking hard? Het hele gebouw kan al de hele dag meegenieten van mijn genies....
Vandaag heb ik er ineens fucking veel last vanquote:
Ja, het klinkt misschien arrogant hoor, en ik bedoel zeker niet dat iemand die MBO gedaan heeft perse dom is, en HBO slim (absoluut niet) maar ik heb met 2 MBO meiden gedate nadat we mekaar in de kroeg hadden 'leren kennen' en die voldeden redelijk aan het stereotype in de zin van dat ze best behoorlijk dom waren. En dat werkt bij mij gewoon niet zo.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:27 schreef Feitosa het volgende:
Maar waarom denk je dat je eerder dezelfde interesses hebt bij een persoon die bijv. ook Uni heeft gedaan vergeleken met iemand die MBO heeft gedaan?
Maakt niet uit?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:46 schreef Catbert het volgende:
Edit: ik moet ook gewoon niet op dingen op de 1e pagina reageren als het topic al op z'n 2e zit![]()
Thnx!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Gelukkigquote:
Met de snelheid van singles gebeurt het gewoon wel eens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik vind dat er een officiele 3 uur zoenpauze moet komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je hem gemaild vandaag?
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik vind dat er een officiele 3 uur zoenpauze moet komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Tof!quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Gister nog gesmst wel, maar toen was ie op militaire begravenis.
Maar de zoenpauze gaat neit door, want overal camera's hier en hij moet naar een vergadering. Maar hij komt vanmiddag na het werk wel even langs
Heh, lang niet gehoord. "Als ik aan je denk, denk ik aan jou".quote:
Heb hier geen geluidquote:
Kloptquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:45 schreef KudFokker het volgende:
In Tsjechiė betalen ze toch nog met Kronen en niet met Euro's?
And the story continuesquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gister nog gesmst wel, maar toen was ie op militaire begravenis.
Maar de zoenpauze gaat neit door, want overal camera's hier en hij moet naar een vergadering. Maar hij komt vanmiddag na het werk wel even langs
quote:
Klopt het nog steeds dat 32 Kroon ongeveer 1 euro isquote:
Dat wou je toch graag?quote:
Zo staat het er wel heel fout!quote:
Sjonge KF, als je dat soort dingen al hier vraagt in plaats van op te zoeken, zullen we dan ook gelijk even je reis voor je plannen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:08 schreef KudFokker het volgende:
Klopt het nog steeds dat 32 Kroon ongeveer 1 euro is?
Was een leuk meisje zeker?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:11 schreef mrbox het volgende:
ik heb net echt weer een fout begaan, ben lid geworden van een goed doel bij zo'n verkoop meisje die je zo lastig vallen in de stad...
Ik ben gewoon aan het praten met Pienquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sjonge KF, als je dat soort dingen al hier vraagt in plaats van op te zoeken, zullen we dan ook gelijk even je reis voor je plannen?
Mijn gedachte idd ook . Maar ik gok dat box geen nummer heeft weten te scorenquote:
Praten met Pien? Vind je het ook zo aso dat iemand midden in een gesprek wegloopt?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:13 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben gewoon aan het praten met Pien
Het antwoord boeit me eigenlijk niet eens
Och man.. hou erover opquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik begin juist steeds meer zin te krijgen
Geef toe, het is voor jullie prettiger dat ik zoiets vraag, dan dat ik weer over mezelf loop te pratenquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Praten met Pien? Vind je het ook zo aso dat iemand midden in een gesprek wegloopt?![]()
Waarom vraag je het dan? http://www.gwk.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |