Ja dat wist ik wel natuurlijkquote:
Logisch ook, waar zou je mee thuis kunnen komen, 1 zakje chips en een blikje cola?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik ga niet zelf met die zware boodschappen sjouwen.
In kluts haar geval dan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Logisch ook, waar zou je mee thuis kunnen komen, 1 zakje chips en een blikje colaRed Bull?.
ik ben al thuisquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:51 schreef Belsezar het volgende:
Is toch wel lekker, vroeger beginnen. Ik mag zo al naar huis
Ja ok, maar ik begin denk ik stukken later dan jij met mijn 08:30.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik ben al thuisal een paar uur
Ik zit in een bizar saaie conf call.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:51 schreef Belsezar het volgende:
*gaat stoer met handen in haar zij staan*quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Logisch ook, waar zou je mee thuis kunnen komen, 1 zakje chips en een blikje cola?.
Wat een blije rapper, doet me een beetje aan deze denkenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:50 schreef Kluts het volgende:
Ik vind dit trouwens zo'n retelekker nummer.
Dizzee
Armand van Helden
Conference call.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:55 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik zit in een bizar saaie conf call.
Really?! It;s amazing mike! Bionic kluts!quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
*gaat stoer met handen in haar zij staan*
Ik kan anders heus wel wat meer dan dat tillen hoor!
ik zit tot 6quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:51 schreef Belsezar het volgende:
Meesterlijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:57 schreef Belsezar het volgende:
Conference call.
Dat doet me denken aan een filmreview die ik vandaag las. Ben de titel vergeten maar ging over een player in een romcom die er zijn hand niet voor omdraaide om meerdere vrouwen tegelijk te dumpen met een conference call
Oef, sterkte!quote:
Klokslag 5uquote:
Ik vond hem ook wel erg goed gevonden, hoe hard kan je zijn zegquote:
eigen keuze, ik was naar de tandarts. dan kan ik daar uren voor opnemen, of gewoon ff langer doorwerken...quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:01 schreef Nouk84 het volgende:
I'm leaving! Vanavond hélémaal niks, heerlijk.![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:02 schreef Belsezar het volgende:
En ook ik ben ervandoor!
Fijne avond allemaal!![]()
Dat je het ff weet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
eeeh.. jij wint
daar kan ik met geen mogelijkheid meer overheen
als je alleen maar vrij bent voelt het weekend niet goedquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
eeeh.. jij wint
daar kan ik met geen mogelijkheid meer overheen
Ik heb meestal geen weekend dus dat maakt toch niet uitquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:07 schreef rival het volgende:
[..]
als je alleen maar vrij bent voelt het weekend niet goed
tis hier rustig rond deze tijd merk ik, normaal ben ik er niet om deze tijdquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:13 schreef kingmob het volgende:
En na die topickiller kan ik rustig wat anders gaan doen
andere dingen te doen? of geen zin meer?quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:18 schreef HeatWave het volgende:
De meesten gaan nu richting huis, en in de avond kom ik hier niet zo veel meer.
je kan pas weg als waar je nu mee bezig bent af is? deadline?quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik hoop dat ik rond die tijd weg kan maar gaat vrees ik niet lukken
meer iets wat idd af moet maar te lang is blijven liggenquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:29 schreef rival het volgende:
[..]
je kan pas weg als waar je nu mee bezig bent af is? deadline?
Ik heb de komende maanden vrij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Moet even hoor!Jemig je doet net alsof je, je huissleutels vergeten bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jemig je doet net alsof je, je huissleutels vergeten bent.![]()
Met alle gevolgen van dienquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:51 schreef rival het volgende:
[..]
oh is dat het? ik schrok al, ik denk de majoor wilt je niet meer zien
quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Moet even hoor!leg uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had met de majoor afgesproken.. dat hij als ik thuis was zou langskomen. Dat ging dus mooi niet doorquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jemig je doet net alsof je, je huissleutels vergeten bent.![]()
Whehehe.quote:
Flava Flav is tof!quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:48 schreef KudFokker het volgende:
Flavaaaaaaa Flaaaaaaaaaaveeeeeeeee !!!!!yeahhhhh boyyyyy
Jessica Alba is inderdaad een mooie vrouw.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:59 schreef KudFokker het volgende:
Jessica Alba!
Dat is samen met Bar Rafaeli en van de vrouwen die ik écht écht écht mooi vind
De (voormalig) vriendin van Leonardo DiCaprio... Inderdaad niet verkeerd!quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
Jessica Alba is inderdaad een mooie vrouw.![]()
Die andere ken ik niet.
Wie Jessica Alba? Of die andere?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De (voormalig) vriendin van Leonardo DiCaprio... Inderdaad niet verkeerd!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jessica Alba is inderdaad een mooie vrouw.![]()
Die andere ken ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |