Als ik mijn examens kon halen dan kan iedereen hetquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:20 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ga ik ook, ben er helemaal niet mee bezig. Ik denk dat ik jullie rond 4 en 6 gewoon lastig ga vallen
En dan nog de mensen die hier 4 jaar geleden wel postten en nu niet meerquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:29 schreef Fallen het volgende:
Wat is dat toch voor gezeur met users die in eens niet meer terug willen komen.
Eerst al AQuila (maar die is terug), nu weer Edwinuss en Pettigrew. Disjfa ook al een tijd niet meer gezien.
AQuila, ligt dat echt allemaal aan jou?
ja, van voor mijn tijd... boeiend!quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:32 schreef Tain het volgende:
[..]
En dan nog de mensen die hier 4 jaar geleden wel postten en nu niet meer
Ik ben onschuldig Fallenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:29 schreef Fallen het volgende:
Wat is dat toch voor gezeur met users die in eens niet meer terug willen komen.
Eerst al AQuila (maar die is terug), nu weer Edwinuss en Pettigrew. Disjfa ook al een tijd niet meer gezien.
AQuila, ligt dat echt allemaal aan jou?
Niemand is onschuldig AQquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig Fallen
[ afbeelding ]
Ik ben net zo onschuldig als dat hondje daar Tainquote:
zodra dat hondje wakker is heeft ie of je huis volgescheten of wat kussens gesloopt...quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben net zo onschuldig als dat hondje daar Tain
Schitterend woordquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:50 schreef Tain het volgende:
[..]
zodra dat hondje wakker is heeft ie of je huis volgescheten of wat kussens gesloopt...
ieuwquote:
Submits??quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:18 schreef Tain het volgende:
Waar is Knoei of SponkmasterD? Ze moeten mijn submits behandelen
Knoei ligt denk ik ergens in een greppel voor de scouting dropping!quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:18 schreef Tain het volgende:
Waar is Knoei of SponkmasterD? Ze moeten mijn submits behandelen
Feauteaux!!!quote:
Maar vertel kerel!!quote:
Ik mag toch wel weten met wie m'n broer een date heeft??quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik mag toch wel weten met wie m'n broer een date heeft??
Klinkt goed! Heeft ze een tweelingzus?quote:
Alcoholica in da house!quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:28 schreef koei het volgende:
Zo, ik ben weer terug van trainenDe frisdrank in de koelkast was niet bijgevuld, dus we zijn aan de champagne gegaan om de geslaagde training te vieren!
je merkt het vanzelf wat d'r haaives isquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:29 schreef koei het volgende:
wat is dr hyves Tain? Je moet wel een beetje met je tijd mee gaan natuurlijk!
Hmm, hoe merk ik dat vanzelf? Gaat ze hier opeens haar hyves posten?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:30 schreef Tain het volgende:
[..]
je merkt het vanzelf wat d'r haaives is
misschien welquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:35 schreef koei het volgende:
[..]
Hmm, hoe merk ik dat vanzelf? Gaat ze hier opeens haar hyves posten?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:41 schreef koei het volgende:
ik geloof er niks van! Volgens mij neem je mij in het ootje!
Maar goed, wat voor date is het? Een vriendschappelijke date, een leuk voor eventjes date, een potentiele relatie date of anders? En waar ken je haar van?
Leuk kerel!quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:50 schreef Tain het volgende:
laat ik het voorlopig houden op ieder geval vriendschappelijk, zie morgen wel wat er van komt. ken haar van werk waar ze tijdelijk is
Ik heb het niet alleen over de comments. ik snap echt niet wat die mensen bezieltquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:06 schreef lkb9000 het volgende:
Alle comments op youtube zijn ook zo absurd dom allemaal
spamquote:dun ya see Cnn last night, they showed dese pills fo` dudes that really make yo` prick big ass, totally safe, best uh all, they uhfer totally free trials, so ya` kint lose mah Nigga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |