Ik vind m top! Ik gun die jongen zijn erectie!quote:foto Op dinsdag 16 juni 2009 11:34 schreef Reintji het volgende:
Kansloos, ik weet. Daar waar Edwinuss gaat presteren?
quote:foto Op dinsdag 16 juni 2009 11:36 schreef Tain het volgende:
Alweer een naamtopic voor mijn broertje
quote:foto Op dinsdag 16 juni 2009 11:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik vind m top! Ik gun die jongen zijn erectie!
Presteren -> presteren in bed -> Edje presteerde niet -> heeft erectieproblemen -> maar hij gaat weer presteren -> hij krijgt weer een erectie -> ik ben blij voor hem!quote:
En dat weet jij..... hoe?quote:foto Op dinsdag 16 juni 2009 11:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Presteren -> presteren in bed -> Edje presteerde niet -> heeft erectieproblemen -> maar hij gaat weer presteren -> hij krijgt weer een erectie -> ik ben blij voor hem!
Nog genoten van m'n windjes en onweer?quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 01:01 schreef Poit het volgende:
Hoi hoi hoi!!
Ik ben er weer
Godverdomme lekker gegeten!! Fucking niet normaal meer!!
De_Kok!! Bedankt!!
Heb d'r zin in!!quote:foto Op dinsdag 16 juni 2009 11:57 schreef De_Kok het volgende:
En dan nu examen koken op school, daarna eindelijk weer tijd om te gamen
Codequote:Hoi SkyChat!
Bedankt voor het registreren van je game. Je ontvangt als beloning deze code:
Wacht totdat je munitie bijna op is voordat je een munitiekrat gebruikt. Een krat is eenmalig.
quote:foto Op dinsdag 16 juni 2009 12:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb d'r zin in!!
Zal proberen niet je eten weer uit te kotsen over de tafel
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:23 schreef SkyChat het volgende:
Ik krijg net een email...
Registratie van EA-game: Medal of Honor Airborne(TM).
[..]
Code
Waarom zou je je games eigenlijk registreren? Heb het nut daarvan nog nooit begrepen...quote:foto Op dinsdag 16 juni 2009 12:23 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Code
Ring ringquote:
HA ik ga snel je code jatten en gebruiken voordat jij het doet!quote:foto Op dinsdag 16 juni 2009 12:23 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Code
MOH: Allied Assault vroeger was wel leuk via LANquote:foto Op dinsdag 16 juni 2009 12:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Waarom zou je je games eigenlijk registreren? Heb het nut daarvan nog nooit begrepen...
Verwacht trouwens niet teveel van MOH:A, het spel is "aardig", meer ook niet.
Helloooo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop