Nederland is sowieso een zinkend schip. Verlaten nu het nog kan, waar ik dus ook mee bezig ben.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:27 schreef pberends het volgende:
[..]
In de NHG zitten enkele honderden miljoenen. Men kan de NHG helemaal niet financieren mochten huizenprijzen bijvoorbeeld 20 procent dalen. It's an accident waiting to happen.
Men zou ivm de hypotheekrenteaftrek sowieso Nederland moeten downgraden. De HRA is een kankergezwel voor de Nederlandse overheidsfinanciën.
als je maar lang genoeg blijft roepen, krijg je inderdaad vast een keer gelijk. Dat weet van Duijn beter dan wie dan ook....quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Inderdaad, komen ze nu mee zou ik zeggen. Dit zeggen figuren als Willem Middelkoop echt al jaren. Ik ook trouwens.
Prachtige man trouwens, die Jaap van Duijn.
En waar heb je de vaste grond gevonden?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:30 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Nederland is sowieso een zinkend schip. Verlaten nu het nog kan, waar ik dus ook mee bezig ben.
Oh, wat multiculti betreft sowieso. Ik denk niet dat Nederland er prettig uit zal zien over pakweg 20 jaar.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:30 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Nederland is sowieso een zinkend schip. Verlaten nu het nog kan, waar ik dus ook mee bezig ben.
Ja, als je de fundamentals begrijpt krijg je uiteindelijk gelijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:31 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
als je maar lang genoeg blijft roepen, krijg je inderdaad vast een keer gelijk. Dat weet van Duijn beter dan wie dan ook....
Oftewel: de NHG is helemaal niet gedektquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk alleen maar om de mensen die beroep moeten doen op de NHG en die de ontstane schuld ook daadwerkelijk niet kunnen betalen. En bij mensen met overwaarde is er sowieso al niks aan de hand. Het zal hooguit om enkele tientallen miljarden gaan.
Asociale allochtonen en asociale bejaarden die de dienst uitmaken. Wat een prettig vooruitzicht is het tochquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Oh, wat multiculti betreft sowieso. Ik denk niet dat Nederland er prettig uit zal zien over pakweg 20 jaar.
Als ze hun baan niet verliezen of flink tekort worden op hun pensioenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Voor de 95% die niet willen verkopen maakt een daling niks uit
daar zit 'm juist het probleemquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, als je de fundamentals begrijpt krijg je uiteindelijk gelijk.
oogkleppen af, en wandel eens door A'dam Oost bijvoorbeeld. Moet jij eens zeggen wie die luilakken zijn, autochtonen of allochtonen? Wie zijn ondernemender? Wie (en dit topic is daar getuige van) houdt zijn hand op en verwacht dat de ander het maar voor hem doet?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:32 schreef LXIV het volgende:
Het schip der staat is zinkende. Zoveel is iedere weldenkende en hardwerkende Nederlander wel duidelijk. Hoelang zal men nog bereid zijn om zichzelve en zijn familie dag en nacht af te beulen in fabrieken en turfstekerijen om aan het einde van de maand juist voldoende over te houden om de Europese, landelijke en gemeentebelastingen te betalen? En voor iedere rechtgeaarde Nederlander die vertrekt komen er minstens vijf luilakken uit het Takkie-takkie oerwoud bij, waarmede de belastingdruk op de resterende Nederlanders nog groter wordt. Een vicieuze cirkel.
Minderheidquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Als ze hun baan niet verliezen of flink tekort worden op hun pensioen.
Je bedoeld Griekse restaurantjes en Turkse winkeltjes? Die creëren geen export, die creëren geen echte waarde/welvaart.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:46 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
oogkleppen af, en wandel eens door A'dam Oost bijvoorbeeld. Moet jij eens zeggen wie die luilakken zijn, autochtonen of allochtonen? Wie zijn ondernemender? Wie (en dit topic is daar getuige van) houdt zijn hand op en verwacht dat de ander het maar voor hem doet?
Fuck, ik werk voor een bedrijf waar waarschijnlijk evenvele nationaliteiten werken dan er in Nederland wonen, en weet aan de instelling en het ge****er en geklaag al wie geen buitenlander is. Dat NL ten onder gaat aan luie onsociale zeurende betweterige zeverende wijzende mensen ben ik helemaal met je eens, maar niet de link met buitenlanders die je legt. Integendeel.
kneusquote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:00 schreef xenobinol het volgende:
Zo vandaag maar eens wat open huisjes aflopen, hopelijk krijg ik weer zelfgebakken appeltaart bij de koffie
stop de persen. De taxichauffeurs zorgen van het Amerikaanse handelstekort. Natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Je bedoeld Griekse restaurantjes en Turkse winkeltjes? Die creëren geen export, die creëren geen echte waarde/welvaart.
De VS heeft een groot handelstekort, mede doordat er teveel buitenlandse restaurantjes en taxichauffeurs zijn etc.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:46 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
oogkleppen af, en wandel eens door A'dam Oost bijvoorbeeld. Moet jij eens zeggen wie die luilakken zijn, autochtonen of allochtonen? Wie zijn ondernemender? Wie (en dit topic is daar getuige van) houdt zijn hand op en verwacht dat de ander het maar voor hem doet?
Fuck, ik werk voor een bedrijf waar waarschijnlijk evenvele nationaliteiten werken dan er in Nederland wonen, en weet aan de instelling en het ge****er en geklaag al wie geen buitenlander is. Dat NL ten onder gaat aan luie onsociale zeurende betweterige zeverende wijzende mensen ben ik helemaal met je eens, maar niet de link met buitenlanders die je legt. Integendeel.
Jij hebt een hekel aan appeltaartquote:
Ben ik niet met je eens, de reden dat de markt in een neerwaartse spiraal zit komt omdat het een groot piramide spel is, een hoop mensen zijn hierdoor zwaar gefrustreerd geraakt en dat uit zich in allerlei hoop en verwensingen, heel menselijk lijkt mij.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:00 schreef Sjabba het volgende:
[..]
![]()
Zie dit hele topic. Allemaal geklaag dat alles moet klappen, jalouzie, ik doe het beter, afgunst enz.
Kansloze actie natuurlijk en als het echt mis gaat ook nog eens dikke belastingdiefstal, de medemens mag opdraaien voor het totaal uit de hand gelopen koopgedrag van banken en grootschuldbezittersquote:
Uiteraard ben ik het ook niet eens met de huidige vertroeteling van de BBers die vervolgens ook nog moeten voordringen in de winkel, respect van je eisen, verwachten dat je ze wel voor laat gaan en vervolgens de wegen laten dichslibben en ongelukken veroorzaken omdat de de pedalen met elkaar verwarren. Maar hier gaat het niet over de BBerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:20 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, de reden dat de markt in een neerwaartse spiraal zit komt omdat het een groot piramide spel is, een hoop mensen zijn hierdoor zwaar gefrustreerd geraakt en dat uit zich in allerlei hoop en verwensingen, heel menselijk lijkt mij.
Ik zelf ben absoluut niet jaloers op de gemiddelde huiseigenaar (= groot schuld bezitter), jaloers ben ik ook niet op de BB die voor een appel en een ei zijn huis gekocht heeft en deze met superwinst (= piramidespel) wil doorverkopen aan de toekomstige generatie die ook al mag gaan dokken voor zijn pensioen (= piramidespel). Daar ben ik niet jaloers over, daar ben ik woest over. Dus hoe sneller de markt instort hoe eerder onze economie weer gezond kan worden. Als de kosten van levensonderhoud dalen kunnen ook de salarissen naar beneden en kan NL weer concurrenen met het buitenland. Het spel is over en uit en nu word het gewoon weer een kwestie van overleven. De mensen die jaloers zijn zijn de grootschuldbezitters die door beginnen te krijgen dat hun plannetjes wat anders blijken uit te pakken dan ze gehoopt hadden
Het is ongelovelijk dat heel de NLse politiek te laf is om er wat aan te doen. Allemaal bang dat het stemmen kost, en daarom met een compleet onding blijven zitten. Is er een ppartij die voor de afschaffing is? Dan i de kans redelijk aanwezig dat ik daar op ga stemmen: een partij met ballen die wel om NL geeft in plaats van de eigen baantjes ...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:27 schreef pberends het volgende:
De HRA is een kankergezwel voor de Nederlandse overheidsfinanciën.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |