Daarom zeg ik het ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:10 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Het is dat je het zelf zegt, anders zou niemand het opmerken.
Dat niemand hier op is gekomen is best wel zieligquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:10 schreef jitzzzze het volgende:
Ben ik nou de eerste in 1300 topics die alle UI vervangt door zijn eigen?
Dat bedoel ik; zo moeilijk is het toch echt nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat niemand hier op is gekomen is best wel zielig![]()
Nee.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:10 schreef jitzzzze het volgende:
Ben ik nou de eerste in 1300 topics die alle UI vervangt door zijn eigen?
Nee, ik ben niet zo flauw.quote:
Als je maar niet het zeepje laat vallenquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:34 schreef jagga het volgende:
Net even gebeld met politiebureau, kan vanmiddag om 3 uur terecht voor mijn verklaring
Maar mevrouw mocht niet zeggen wie/hoe/wat of waar...
Ik zal de portemonnee maar meenemen, voor het geval dat
Gupje!quote:
Ik weet het.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:36 schreef Mr.Cooper het volgende:
Oké, je bent heel lekker. [ afbeelding ]
Flikker op met je gare popmuziek met baggerclip.quote:
En zo is de gay-sc weer terugquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:38 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik ging net naar de juwelier een ring voor mijn vriendin halen, en raad eens er stond een schele gast achter... En hij was gay.
X""Dquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:38 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Flikker op met je gare popmuziek met baggerclip.
Gays.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:38 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik ging net naar de juwelier een ring voor mijn vriendin halen, en raad eens er stond een schele gast achter... En hij was gay.
Godverdomme wat verdomde slechtquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:36 schreef jagga het volgende:
[..]
Gupje!
Lelijk wisten we al, en scheel door dat inteeltgehucht
nee ze worden niet oud, ze blijven leuk
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:38 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Flikker op met je gare popmuziek met baggerclip.
Nou hij was oud en liep met zijn gore ass te schudden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Gays.Ik wil eigenlijk wel een gay best friend. Lijkt me echt grappig.
![]()
Jij bent gay en op zoek naar een vriendin om lekker thee mee te drinken?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:42 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Have fun misschien kan ik wel iets regelen voor je.
Lekker theeleuten en roddelen over korte pittige kapsels.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij bent gay en op zoek naar een vriendin om lekker thee mee te drinken?
Leuk zegquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:43 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Lekker theeleuten en roddelen over korte pittige kapsels.
Wie doet dat dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:44 schreef Gupje het volgende:
Ruzie maken omdat iemand anders in SC komt![]()
heyquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik leer het wel, ik zou echt zo'n verschrikkelijk goede mod zijn
Whehe, dagdag wil liever Aot moanaot moan genoemd wordenquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:49 schreef Mr.Cooper het volgende:
Doeg.
Houdoe.
Aot Moan.
Hoi.
Aju.
Houje.
Later.
Mazzelquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:49 schreef Mr.Cooper het volgende:
Doeg.
Houdoe.
Aot Moan.
Hoi.
Aju.
Houje.
Later.
Nee ik wil een jonger exemplaar, waar ik gezellig mee kan winkelen enzo.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:42 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nou hij was oud en liep met zijn gore ass te schudden.
Have fun misschien kan ik wel iets regelen voor je.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:53 schreef dagdag het volgende:
oke je vraagt erom
BOEM BOEM BOEM muziek
wij zijn piraten van de zee, helpen jitzzze ermee
wij zijn piraten piraten pirate van de zee
vroeger had ik een boot,met kapitein erop
maar toen kwam jitzzze eraan en schoot mijn boot kapot
dus toen namen wij wraak, met onze nieuwe wapens.
en kaapte alle schepen die kwamen in ons water
die man bij de marine met een banaan in zijn oor
hij denkt dat hij veilig maar dat valt tegen hoor
wij pakken ons kanonnen en schieten zijn boot kapot
jitzzze moest huilen zijn pak dat was aan gort
LALALALALALALALALA
mijn vrouw die is nogal dik, dat ranzige zwijn
en stuurde haar naar marine waar ze spion kon zijn
later jatten we alles het is onze trots
piraat zijn tot het de dood wordtdt
© DAGDAG
Die gast isquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:58 schreef dagdag het volgende:
wut die riem ligt in mijn kast in het zwart
[ afbeelding ]
Heb je ook zo'n handtas?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:58 schreef dagdag het volgende:
[ afbeelding ]
Mannen met handtassenquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:58 schreef dagdag het volgende:
[ afbeelding ]
Die noemen ze makkoranenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mannen met handtassen![]()
Jongetjes met van die portemonneetjes om hun hals![]()
Whalla.quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mannen met handtassen![]()
Jongetjes met van die portemonneetjes om hun hals![]()
quote:
Dat dus. Een man hoeft niet meer mee te nemen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
sowieso.. je hebt 2 zakken.. 1 voor mobiel en 1 voor geld en sleutels. Meer hoef je niet mee te nemen
telefoon, peuken, portemonnee, sleutels, aansteker, kauwgum dus schiet al opquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
sowieso.. je hebt 2 zakken.. 1 voor mobiel en 1 voor geld en sleutels. Meer hoef je niet mee te nemen
Je lijkt wel een wijf, met al dat spul wat je mee zeultquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:32 schreef Gupje het volgende:
[..]
telefoon, peuken, portemonnee, sleutels, aansteker, kauwgum dus schiet al op
peukenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:32 schreef Gupje het volgende:
[..]
telefoon, peuken, portemonnee, sleutels, aansteker, kauwgum dus schiet al op
pics van de meisjes daarquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:34 schreef dagdag het volgende:
ben even de kinderen naar school brengen dag
zit achter pcquote:
Sleutels in rechter broekzak, telefoon in linker broekzak, portomonnee in kontzak.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:35 schreef Mr.Cooper het volgende:
Als ik uit of weg ga telefoon in mijn broekzak, pak Javaanse in mijn broekzak of kontzak, aansteker in mijn broekzak, kauwgom in mijn kontzak, sleutels in mijn broekzak.
whyquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:37 schreef Cybey het volgende:
[..]
Sleutels in rechter broekzak, telefoon in linker broekzak, portomonnee in kontzak.
Met burberry -printquote:
Mag jij zo praten van je oma?quote:
ik kocht gisteren wel Burberry luchtjequote:
jweet, dus geen grote prata tegen mijquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat een bende sleept iedereen mee zeg.
Zolang je maar geen hals-portemonnee's hebt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik kocht gisteren wel Burberry luchtje
Ik heb al 4 jaar een superdeluxe dure van mijn stagegeld gekocht toen.. Mannelijke uiteraard voor in broekzak. Alleen altijd te weinig geld erinquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zolang je maar geen hals-portemonnee's hebt.
Jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag jij zo praten van je oma?![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:49 schreef Gupje het volgende:
Ik was jou ff vergeten, ik heb trouwens gevraagd over dat werk![]()
Maar in die periode is het bedrijf helemaal dicht, dus ik moet ook wat anders zoeken
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
jweet, dus geen grote prata tegen mij
Ik kreeg niet eens stagegeld.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik heb al 4 jaar een superdeluxe dure van mijn stagegeld gekocht toen.. Mannelijke uiteraard voor in broekzak. Alleen altijd te weinig geld erin
Hippe oma...quote:
Als ik binnen kom is het ook altijd zo van: Alle spang man? Hoest met je matties en je girlie?quote:
Jij natuurlijk terugpraten in straattaal...quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als ik binnen kom is het ook altijd zo van: Alle spang man? Hoest met je matties en je girlie?
Ofzo
Moet eerst zelf zoeken en dan hoor je wel weerquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
![]()
Geen andere bedrijven daar voor 8 eu de uur?
En hoe, de hele dag door. Er komt geen eind aan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij natuurlijk terugpraten in straattaal...
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En hoe, de hele dag door. Er komt geen eind aan.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:54 schreef Gupje het volgende:
[..]
Moet eerst zelf zoeken en dan hoor je wel weer
Dat hadden we al door dat je die taal konquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En hoe, de hele dag door. Er komt geen eind aan.
Noem je mij nou een oma?quote:
Ja? Goed zoquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat hadden we al door dat je die taal kon
quote:
Nou ja zeg.quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:02 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie is je favoriete schrijver?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:05 schreef Syb-rund. het volgende:
ik hoorde dat het niveau bedroevend laag was, dus ik dacht; ik kom even boeken enzo
quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:10 schreef Syb-rund. het volgende:
ohja, en hier een cadeau voor jitzje! (voor de best leuke op)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:02 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was in duistland en toen hadden ze daar geen gauloises meerquote:
Ik ben remlofquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Whehe, ik heb Remlof aan mijn zijde
En ik die gene van welk geloof waar isquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, en ik ben de Kalief van Jordanië
Jij bent Jomanda?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:18 schreef Gupje het volgende:
[..]
En ik die gene van welk geloof waar is
quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:26 schreef Syb-rund. het volgende:
niemand die hapt? wat ben ik toch doorzichtig
Issie al begonnen? Hebtie een eigen kajuit?quote:
ja het rommelhokquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Issie al begonnen? Hebtie een eigen kajuit?
gestreeptequote:
zien ze toch nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:32 schreef Cybey het volgende:
[..]
Alsof je je stage gaat halen met het continu op FOK! zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:41 schreef Cybey het volgende:
[..]
Naaldhakken, want die zijn zo goed voor z'n postuur...
Ja, en dan zeggen ze dat wij de reden zijn van de GaySCquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:50 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ben even weg, en direct gaat het over mannen en naaldhakken
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en dan zeggen ze dat wij de reden zijn van de GaySC
Ja, tuurlijk. Wat jij wilquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:55 schreef dagdag het volgende:
jitzzze zit op mijn fotoboek te fappen, elke keer na 10 minuten staat hij er weer in als laatste
leuk meisje heh
Dat is toch zoiets als 'succes!' ?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:09 schreef kurk_droog het volgende:
Ik zat net bij de snackbar en daar zei iemand toi toi.. wtf is toi toi?net zoal oat moan..
toch even kijkenquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:55 schreef dagdag het volgende:
jitzzze zit op mijn fotoboek te fappen, elke keer na 10 minuten staat hij er weer in als laatste
leuk meisje heh
Toi toiquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:09 schreef kurk_droog het volgende:
Ik zat net bij de snackbar en daar zei iemand toi toi.. wtf is toi toi?net zoal oat moan..
Kom je weer goed mee weg.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:17 schreef jagga het volgende:
zojuist verklaring afgegeven over het voorval.
Had een heel schappelijke agent te spreken gekregen, en heb nu netjes de portemonnee ingeleverd.
Ze zeggen dat ze nog even met de ouders en dat menneke gaan praten voordat hij zijn portemonnee terugkrijgt
Ben benieuwd.
profiteur jij van de nederlandse maatschappij , ze hadden je een weekje arbeid moeten gevenquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:17 schreef jagga het volgende:
Had een heel schappelijke agent te spreken gekregen, en heb nu netjes de portemonnee ingeleverd.
Ze zeggen dat ze nog even met de ouders en dat menneke gaan praten voordat hij zijn portemonnee terugkrijgt
Ben benieuwd.
best wel héquote:
Jij steuntrekkerquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:17 schreef jagga het volgende:
Ben benieuwd.
Kloptquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:20 schreef jagga het volgende:
stelletje hufters
Jullie hadden graag gezien dat ik moest zitten, met de stille hoop dat mijn sterretje een rondje gemaakt wordt hé ! viezerikken!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:20 schreef jagga het volgende:
stelletje hufters
Jullie hadden graag gezien dat ik moest zitten, met de stille hoop dat mijn sterretje een rondje gemaakt wordt hé ! viezerikken!
quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:05 schreef jitzzzze het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deel vol? De OP vind je hier.
De laatste poster opent in principe het nieuwe topic, als dat niet binnen een minuut of vijf gebeurt is het eerste reekstopic dat daarna wordt geopend het volgende deel, eventueel andere geopende KLB SC-topics gaan dicht.
[ afbeelding ]
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen slowchatten, wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
Je gaat echt wel slagenquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben zo zenuwachtig! Nu al.. Voor m'n examenuitslag morgen..
Dat verkopen ze niet in Urk hè.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:27 schreef Gupje het volgende:
[..]
Die 2 verkrachte Javaanse jochies rook ik niet![]()
ik dacht dat friesland dat was?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:34 schreef ajuparapluajuparaplu het volgende:
Urk, het afvoerputje van Nederland.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:34 schreef ajuparapluajuparaplu het volgende:
Urk, het afvoerputje van Nederland.
Ik heb net met je mentor gebeld, je bent gezakt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
Ook. Maar dagdag woont ook in Urk heb ik vernomen.quote:
Bouw er een zeil op, dan drijft het sneller weg.quote:
Goed ideequote:Op woensdag 17 juni 2009 15:36 schreef ajuparapluajuparaplu het volgende:
[..]
Bouw er een zeil op, dan drijft het sneller weg.
ajuparapluajuparapluquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:36 schreef ajuparapluajuparaplu het volgende:
[..]
Bouw er een zeil op, dan drijft het sneller weg.
Kan niet, hij gebruikt hoofdletters.quote:
Om ons te misleidenquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kan niet, hij gebruikt hoofdletters.!
Don't.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh noesquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb net met je mentor gebeld, je bent gezakt.
Dat kan ik toch niet helpenquote:
En het is Op Urkquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:38 schreef Mr.Cooper het volgende:
Is het zo dat in Urk geen allochtonen wonen?
Nee, het kan gewoon letterlijk niet. dagdag heeft geen Caps Lock en geen Shift op z'n toetsenbord.quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
Breath je haalt het wel hoor schatje, het komt allemaal goed, we geloven in je
Aot Moan.
Aju parapluquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
Aot Moan.
die heb ik wel, maar die gebruik ik gewoon niet. ben er te lui voorquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, het kan gewoon letterlijk niet. dagdag heeft geen Caps Lock en geen Shift op z'n toetsenbord.
Maar ook geen Nederlanders.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:38 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik had het over dagdag, niet over jou.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:45 schreef ajuparapluajuparaplu het volgende:
[..]
die heb ik wel, maar die gebruik ik gewoon niet. ben er te lui voor
Gewoon je telefoon uitzetten, kunnen ze je ook niet bellen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
Als jij het zegtquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
Aot Moan.
Ik was kankerslecht op m'n examensquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:45 schreef Lakitu het volgende:
Eindexamenuitslagen zijn zo overrated als maar kan, trouwens. Het stelt geen flikker voor, en je weet vantevoren toch wel dat je geslaagd bent.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon je telefoon uitzetten, kunnen ze je ook niet bellen.
Gebruikt ie de verkeerdequote:Op woensdag 17 juni 2009 15:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik had het over dagdag, niet over jou.
Ik heb mijn examens niet nagekeken daarom ben ik kkzenuwachtigquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als jij het zegt!
[..]
Ik was kankerslecht op m'n examens..
Deze vraag had ik gemistquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:38 schreef Mr.Cooper het volgende:
Wil je dat woord aub niet gebruiken?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik was kankerslecht op m'n examens..
Jawel. Anders denken.quote:
Waarom zegt hij dat dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:50 schreef Mr.Cooper het volgende:
Oké, namelijk zoeen klant zit dat 100x te zeggen.
Nee, die ajuparapluquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:51 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja dat ben jij! Een groot broodje aap!
Ik heb ze allemaal nagekeken en ik was slecht daarom ben ik nog zenuwachtigerquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:47 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik heb mijn examens niet nagekeken daarom ben ik kkzenuwachtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |