Nintendo maakt inderdaad winst op zijn zijn console, dat wil niet zeggen dat microsoft/sony geen winst maken op hun product. Dat doen ze namelijk wel degelijk (alleen sony messchien niet). De producenten halen de winst uit first-party titels (dus die door nintendo/sony/microsoft zelf worden gemaakt) en te accessoiresquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze verkopen zo'n ding (wel anders vormgegeven, maar hetzelfde principe) ook bij de Action voor minder dan 30 euro. Maar ik geloof ook ooit eens gelezen te hebben dat Nintendo de enige gameconsole producent is die winst maakt op z'n consoles zelf, de anderen maken enkel winst op de spellen. Dus dat verklaart hoe dan ook waarom de Wii zelf zo duur is
Omdat deze laser verboden is zal de douane de pen in beslag nemen met een mogelijke boete oid voor jou.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:53 schreef firecow het volgende:
Iemand ervaring met deze pen ?
150mW Green Laser Pointer Pen Black
Price: $39.87
Zie dat hij wel boven die 20 euro komt en wat zijn de gevolgen bij de douane ?? MOET je altijd extra invoer betalen ? of alleen als hij eruit is gepikt ofzo ? En hoe of waar betaal je dat ? Maar neem aan dat hij dan ook gelijk inbeslagen is genomen omdat die dingen toch verboden zijn in nederland ?
Ik zeg ook niet dat ze helemaal geen winst maken, maar wat ik me meen te herinneren was dat Nintendo winst maakte op alleen al de console, en dat de anderen het met name van de extra's moeten hebben. Maar het is lang geleden dat ik dat gelezen heb, zou ook niet meer weten waar uds nvmquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:48 schreef Blocko het volgende:
[..]
Nintendo maakt inderdaad winst op zijn zijn console, dat wil niet zeggen dat microsoft/sony geen winst maken op hun product. Dat doen ze namelijk wel degelijk (alleen sony messchien niet). De producenten halen de winst uit first-party titels (dus die door nintendo/sony/microsoft zelf worden gemaakt) en te accessoires
Maak 'm even een partij bang.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat deze laser verboden is zal de douane de pen in beslag nemen met een mogelijke boete oid voor jou.
Invoerrechten hoef je bij een laser zowieso niet te betalen, want hij wordt in beslag genomen (mocht ie onderschept worden). Het kan wel zijn dat je een boete moet betalen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:40 schreef Lolque het volgende:
[..]
Maak 'm even een partij bang.
De kans dat het pakketje ook écht eruit word gepikt ligt dichter bij de 1% dan bij de 100%
En aangezien DX de waarde nooit hoger als 20$ op zal geven hoef je dr ook geen invoerrechten over te betalen.
Hij vraagt naar de consequenties en ik geef aan wat deze consequenties zijn als de douane zijn pakketje onderschept. Dat heeft niets met bangmakerij te makenquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:40 schreef Lolque het volgende:
[..]
Maak 'm even een partij bang.
De kans dat het pakketje ook écht eruit word gepikt ligt dichter bij de 1% dan bij de 100%
En aangezien DX de waarde nooit hoger als 20$ op zal geven hoef je dr ook geen invoerrechten over te betalen.
ik welquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:58 schreef Lolque het volgende:
Ik snap daar nog steeds de klote niet van, ik krijg grotere pakketjes met tracking nummer eerder van DP dan de kleine pakketjes zonder, die gewoon door de brievenbus kunnen.
Deel 't eens!quote:
Ik vraag me dan wel even af waar je ze gaat aanbieden? Aangezien ze in NL niet toegestaan zijn zullen of je advertenties steeds verwijderd worden, of in het uiterste geval staat de politie misschien straks op je stoep.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:09 schreef Lolque het volgende:
[..]
Deel 't eens!![]()
Ik ga mn laserpointerds trouwens verkopen.
-knip-
Die 20 cent doet 't hemquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:09 schreef Lolque het volgende:
[..]
Deel 't eens!![]()
Ik ga mn laserpointerds trouwens verkopen.
1x 200mw rood DX
1x 200mw groen Chinaqualitygoods
1x 50mw groen budgetgadgets
1x 50mw onbekend?
1x 50mw treu DX
Dit zit er ook bij:
5x Panasonic CR2 (in verpakking)
4x 3.6v herlaadbare CR2's (kan je 240mW mee uit de DX laser pompen)
2x Ultrafire 3.0v herlaadbare CR2's
3/4x gebruikte CR2's niet oplaadbaar.
2x AAA voor de DX Treu 50mW
1x Oplader CR2's (Zonder flat to round plug)
2x van die stomme lampjes met led en laser, stelt niet veel voor.
1x nog stommer ding, net als die dinger hierboven alleen dan groter![]()
96,20 euro inclusief verzenden goede prijs of niet?
Zijn allemaal amper gebruikt.
Dan nog, tegen de tijd dat je advertentie staat is ie al verwijderd... Maar alsnog succes met verkopen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:38 schreef Lolque het volgende:
[..]
6,20 zijn de verzendkosten.
@marijke
[ afbeelding ]
![]()
Ah oke, dan krijg de koper die 55 cent gratis.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan nog, tegen de tijd dat je advertentie staat is ie al verwijderd... Maar alsnog succes met verkopen.
Enneh, de verzendkosten zijn sinds 1-1 6.75
Voorrang op alle andere bestellingen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:18 schreef MagischMannetje het volgende:
Hoelaat komt bij jullie de postbode ongeveer
En wat is nou die VIP sevice waar jack het over had![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
Je zult zien dat de rand uit 3 banden bestaat na 1 wassenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:43 schreef Razer het volgende:
Vandaag mijn BB boxers ontvangen, waren de 11de verzonden volgens mij, dus dat was wel snelVanavond maar eens in de was gooien en morgen testen
Ze zien er wel vrij aardig uit, en de kwaliteit voelt redelijk goed aan. Alleen de band boven aan de boxer is kleiner dan op de originele, maar ach het is maar ondergoed
Er vliegt denk ik één keer per week ofzo een vliegtuig deze kant op, dan gaat het gewoon naar de verschillende sorteercentrums. En vanuit daar gaat het naar je huis.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:14 schreef Zero_Empathy het volgende:
voor de mensen die hun pakketjes van 6 juni of later binnen hebben gekregen, waar wonen jullie? want het maakt toch wel uit of je in noord holland (daar woon ik) of in limburg ofzo woont?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6772quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:21 schreef henkde_j het volgende:
Zo, ook weer eens aan het bestellen geslagen op DX:Nikon EN-EL9 battery Nikon IR remote
Verder ben ik nog opzoek naar een 12volt verdeelstekker voor in de auto. Weet iemand misschien of deze er zijn met een USB poort+ een 12 volt stopcontact?
Ja, maar dan in stekkervorm. En 1 12v stopcontact is genoegquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:22 schreef mstr het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6772
Zoiets?
edit: nvmquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja, maar dan in stekkervorm. En 1 12v stopcontact is genoeg
Heeft er nu 77quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:41 schreef Hardrebel het volgende:
Hoeveel DP punten moet je hebben om VIP te worden. Ik heb er nu 29.
Je moet eerst je order bevestigen, dat ie aangekomen is dus.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:37 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoe werkt dat met die punten dan?
Er staat dat $10 gelijk staat aan 1 punt, heb al $57 verbruid daar en nog 0 punten
En hoe bevalt ie?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:37 schreef Byte het volgende:
Net mn Ultrafire lampje binnen gekomen!Ziet er erg goed uit, en komt genoeg licht uit, ik zit nu de AA's op te laden om dadelijk in het donker te gaan testen... Tis eentje met 230-Lumen
Ah dat wist ik niet, thnx, net gedaan en inderdaad 5 punten gekregenquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:42 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je moet eerst je order bevestigen, dat ie aangekomen is dus.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:00 schreef Patrickovic het volgende:
[ afbeelding ]
Uitpak party4GB mp3 spelers bij FocalPrice weg voor familie en schoonfamilie
Hoe zijn ze? Ik heb er voor mezelf namelijk ook een besteld (via eBay een 2GB).quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:00 schreef Patrickovic het volgende:
[ afbeelding ]
Uitpak party4GB mp3 spelers bij FocalPrice weg voor familie en schoonfamilie
Goed van kwaliteit, gewoon aluminium behuizing(wat ik overigens niet had verwacht voor dat geld!)quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:10 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Hoe zijn ze? Ik heb er voor mezelf namelijk ook een besteld (via eBay een 2GB).
Das wel snel ja welke SKU's heb je besteld?quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:20 schreef Hoogstaande het volgende:
Mijn Raybans zijn binnen
Nu al
Maandag verzonden, nu al binnen
Vorige week besteld!
Snelste pakketje tot nu toe geweest voor mij!
En is hij een beetje makkelijk te bedienen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:11 schreef Patrickovic het volgende:
[..]
Goed van kwaliteit, gewoon aluminium behuizing(wat ik overigens niet had verwacht voor dat geld!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |