Ik heb geen schema, maar ben nu ongeveer halverwege. Tot nu toe werden de (ietwat kortere) lessen met versnellingen telkens afgewisseld met lessen waarin je aan één stuk door rent. Deze laatste lessen duren telkens wat langer, maar als ik de tijden hiervan in iTunes bekijkt dan is dit hoogstens een uur.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:43 schreef Marurk het volgende:
[..]
Nope. Je begint met 30 minuten, maar gaat dan geloof ik opbouwen tot 80 minuten ofzo, met versnellingen tussendoor.
Volgens mij is dat niet de juiste, er staat namelijk dan die van 5 tot 15 is. Deze gaat wel tot 10, en vervolgens is deze van 10 tot 15.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 07:53 schreef E.T. het volgende:
Marurk, hier staat tijdelijk het schema van de tweede serie![]()
meld ff als je 'm hebt, dan haal ik 'm weer weg![]()
Vervelend zeg, die spierpijn.. Hopelijk gaat het snel weer over. Heb je enig idee hoe het komt dat het nu zo erg is?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:50 schreef _Arual_ het volgende:
Ik denk dat ik mezelf een weekje rust gun. Mijn spierpijn is zo heftig dat ik er 24/7 last van heb, en zit ook op heel vreemde plekken. Ik wil de boel niet overbelasten.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:05 schreef devlinmr het volgende:
gister weer een grens verlegd.... 45 minuten aan 1 stuk. Moet zeggen dat het me erg verbaasd dat ik dit heb gehaald en dat ik het nog steeds volhoud.
14 weken geleden kon je me na het oplopen van een trap al bijelkaar vegen.
Ben erg fier op mezelf
De spierpijn is gewoon na iedere les een stukje erger geworden. Na de les waarin ik voor het eerst vijf minuten moest lopen, werd het heel erg. Toen ik de 'gemakkelijkere' les na het weekend ging lopen, deed het nog steeds pijn... En sindsdien branden mijn benen zelfs als ik gewoon wandel.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:33 schreef Ceehaa het volgende:
[..]
Vervelend zeg, die spierpijn.. Hopelijk gaat het snel weer over. Heb je enig idee hoe het komt dat het nu zo erg is?
ik had ontzettend last van mijn onderbeen. voornamelijk langs mijn schenen. Zo erg dat ik niet meer gewoon kon lopen. Oplossing voor mij waren andere schoenen. Mss toch even naar dodewaard?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:20 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
De spierpijn is gewoon na iedere les een stukje erger geworden. Na de les waarin ik voor het eerst vijf minuten moest lopen, werd het heel erg. Toen ik de 'gemakkelijkere' les na het weekend ging lopen, deed het nog steeds pijn... En sindsdien branden mijn benen zelfs als ik gewoon wandel.
Heb mijn collega die ook net begonnen is met lopen gevraagd hoe het met haar spierpijn zat. Zij had alleen de eerste twee weken last, daarna geen centje pijn meer. Dus nu vertrouw ik mijn spierpijn niet echt meer.
Misschien inderdaad eens naar andere schoenen kijken en je goed laten adviseren bij een speciaalzaak. Wat bij mij helpt is na het rennen 5 minuten goed uitlopen en niet rekken. Rekken schijnt niet altijd goed te zijn, je overrekt je spieren gemakkelijk en dan ben je verder van huis. En nu toch maar goed rust nemen totdat de pijn helemaal weg is. Maar frustrerend lijkt me zeg... Beterschap voor je benen!quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:20 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
De spierpijn is gewoon na iedere les een stukje erger geworden. Na de les waarin ik voor het eerst vijf minuten moest lopen, werd het heel erg. Toen ik de 'gemakkelijkere' les na het weekend ging lopen, deed het nog steeds pijn... En sindsdien branden mijn benen zelfs als ik gewoon wandel.
Heb mijn collega die ook net begonnen is met lopen gevraagd hoe het met haar spierpijn zat. Zij had alleen de eerste twee weken last, daarna geen centje pijn meer. Dus nu vertrouw ik mijn spierpijn niet echt meer.
Ik héb net nieuwe schoenen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:22 schreef devlinmr het volgende:
[..]
ik had ontzettend last van mijn onderbeen. voornamelijk langs mijn schenen. Zo erg dat ik niet meer gewoon kon lopen. Oplossing voor mij waren andere schoenen. Mss toch even naar dodewaard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |