abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 juni 2009 @ 08:29:54 #26
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_70120312
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:09 schreef Coelho het volgende:
A joh, laat je niet kennen. Nu hebben ze een grote mond, jij hebt straks 15 jaar meer te leven vanwege je gezonde levensstijl
Inderdaad, eigenlijk is het alleen maar beter dat je snel aankomt, dan weet je tenminste wanneer je te veel eet. Ik ken mensen die 50x zoveel (ongezond) eten als mij en die wegen 60kg. Maar gezondheid zie je niet van buiten...
  Milf donderdag 18 juni 2009 @ 08:54:23 #27
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_70120644
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:12 schreef _Arual_ het volgende:
dat was me het lesje wel weer hoor. Eerst naar het meertje gelopen. Kon ik op mijn iPod niet meer de juiste les vinden. Terwijl ik hem thuis startklaar had gezet, maar hij was overgeslagen oid. Dus weer terug. ALLEEN les 8 erop laten staan en hup weer terug. Voor de derde keer zwaaien naar buuf.

Rennen. Kei vaak rennen. Wat een afschuwelijke les, met al die intervallen.

Loop ik na de les naar huis, met mijn oortjes nog in maar zonder muziek, langs een rij huizen waar mensen voor in de tuin zaten. Die lui dachten blijkbaar dat ik ze niet kon horen.

"Zo. Als ik toch met zo'n dikke reet zo gruwelijk voor schut moest gaan lopen, dat deed ik dan toch ook niet hoor!"

<insert lachsalvo>

En ja, ik heb een dikke reet. En ja, ik liep voor schut, want ik ben nog maar een beginner. Maar waarom moet dat nou zo genadeloos hard gezegd worden. Ik snap dat niet. Ik zie soms ook mensen waarvan ik denk, om wat voor reden dan ook, maar dan houd ik toch ook mijn klep.

Natuurlijk weer van die slanke dennen met een bel rosé in de hand. Zak chips erbij. Als ik zoiets naar binnen mik, groeit er spontaan nog een bil extra bij.

Trek je er alsjeblieft niets van aan. Ze zijn schijnbaar zelf ontzettend onzeker over hun uiterlijk, dat dit resulteert in hatelijke opmerkingen.
En je loopt niet voor schut, tenzij je zo'n aerobicspakje aanhad met zo'n legging eronder
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_70120895
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:12 schreef _Arual_ het volgende:
dat was me het lesje wel weer hoor. Eerst naar het meertje gelopen. Kon ik op mijn iPod niet meer de juiste les vinden. Terwijl ik hem thuis startklaar had gezet, maar hij was overgeslagen oid. Dus weer terug. ALLEEN les 8 erop laten staan en hup weer terug. Voor de derde keer zwaaien naar buuf.

Rennen. Kei vaak rennen. Wat een afschuwelijke les, met al die intervallen.

Loop ik na de les naar huis, met mijn oortjes nog in maar zonder muziek, langs een rij huizen waar mensen voor in de tuin zaten. Die lui dachten blijkbaar dat ik ze niet kon horen.

"Zo. Als ik toch met zo'n dikke reet zo gruwelijk voor schut moest gaan lopen, dat deed ik dan toch ook niet hoor!"

<insert lachsalvo>

En ja, ik heb een dikke reet. En ja, ik liep voor schut, want ik ben nog maar een beginner. Maar waarom moet dat nou zo genadeloos hard gezegd worden. Ik snap dat niet. Ik zie soms ook mensen waarvan ik denk, om wat voor reden dan ook, maar dan houd ik toch ook mijn klep.

Natuurlijk weer van die slanke dennen met een bel rosé in de hand. Zak chips erbij. Als ik zoiets naar binnen mik, groeit er spontaan nog een bil extra bij.
Hé, het begin is gemaakt! Binnenkort loop jij de marathon
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 08:29 schreef Sanderrrr het volgende:

[..]

Inderdaad, eigenlijk is het alleen maar beter dat je snel aankomt, dan weet je tenminste wanneer je te veel eet. Ik ken mensen die 50x zoveel (ongezond) eten als mij en die wegen 60kg. Maar gezondheid zie je niet van buiten...
Precies! Mensen die alles kunnen eten zonder dat het ook maar enige uitwerking lijkt te hebben, krijgen daar later zeker problemen van. (Diabetes, dichtslibbende aderen etc.)
Einde bericht
pi_70149440
Ik vond het in ieder geval zwaar PIEP. Nooit eens iets positiefs van voorbijgangers. Uitlachen, 'Met dat geren jaag je mijn hond op' en dan dit als toppunt.

Evy denkt dat ik morgen in staat ben om 5 minuten aaneen te lopen. Vind ik toch een grote stap, van drie naar vijf. Da's procentueel gezien best veel.
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:39:36 #30
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_70149503
Succes, trek je d'r wel wat van aan (haal er energie uit voor morgen)!
pi_70149584
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:39 schreef Heerlijkheid het volgende:
Succes, trek je d'r wel wat van aan (haal er energie uit voor morgen)!
Oh, ik kan mezelf sowieso wel behoorlijk kwaad maken hoor.

Mensen en leedvermaak
pi_70154869
Je moet je sowieso niet op de huid laten zitten door een stel lamme takken die zelf
niks beters te doen hebben dan in hun voortuin commentaar hebben. Lekker fucking boeiend, je doet dit toch voor jezelf. Morgen ga ik weer en dan denken mensen vast negatief over mij, maar het boeit me niets, over een paar weken loop ik hen eruit
pi_70162934
Gisteren voor het eerst een les van Evy gelopen. Aangezien ik al wat basis heb, ben ik bij 12 begonnen. Ging erg goed, dus na 2 rustdagen ga ik bij les 16 verder. Loopt wel leuk met haar schema, afwisselende muziek en een vlaamsche schone (heb geen idee hoe ze eruit ziet) die je vertelt dat je een knapperd bent

Doel is om in september (fluitend) de Posbank 6 km loop te kunnen doen onder 30 minuten.
Wie nooit het onmogelijke probeert, zal het mogelijke nooit bereiken
pi_70163551
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:47 schreef PatrickD het volgende:
Gisteren voor het eerst een les van Evy gelopen. Aangezien ik al wat basis heb, ben ik bij 12 begonnen. Ging erg goed, dus na 2 rustdagen ga ik bij les 16 verder. Loopt wel leuk met haar schema, afwisselende muziek en een vlaamsche schone (heb geen idee hoe ze eruit ziet) die je vertelt dat je een knapperd bent

Doel is om in september (fluitend) de Posbank 6 km loop te kunnen doen onder 30 minuten.
Goed hoor!
Nou zo dus; een lekkertje

Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_70172963
Fijn. Wandelvierdaagse op mijn route (tevens de enige route om de wijk uit te komen).
pi_70180665
Het ergste is nog altijd wel het laatste stuk naar huis wandelen. Auwauwauw. Kan na een les niet zitten, liggen of staan.
pi_70180996
Ik vind serie II erg tegenvallen eigenlijk. Ik krijg de muziek maar niet hard genoeg, heb halverwegen mijn eigen muziek maar weer aangezet.

Verder heb ik overal opeens blaren.

Heeft er toevallig ook iemand last van de bovenkant van je voet, beetje alsof er een blauwe plek opzit die je altijd voelt. (Logisch )

Genoeg geklaagd
Einde bericht
pi_70188929
Aaaargh, ik wilde gister weer beginnen na 1 maand blessure, en 1 maand uitstelgedrag, en jaaaahoor, precies 1 dag van te voren is die blessure weer terug. Alsof denken aan hardlopen al genoeg is voor mn knie. Het voelt echt gewoon alsof er een gat in het midden van mn knieschijf zit :p maar het doet maximaal veel pijn, dus ik ga maandag de dokter bellen.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_70208268
tvp
pi_70247410
Ik ben gestopt met de start to run podcasts. De muziek is echt niet mijn ding meer.

Ik heb nu een schema van MyAsics gehaald en daarbij de Weekendmix-podcast.
Einde bericht
pi_70254064
Ik hb afstandmeten en looptijden.nl ontdekt en dat werkt best leuk!

Stats laaste looptijd:
Datum Parcours Tijd Afstand Snelheid
22-06-2009 Visvijvers 00:45:13 8.470m 11,2 km/u

Ik ben trots
Einde bericht
pi_70254781
Ik gun me een dagje extra rust. Ik weet niet wat er aan de hand is, maar ik ben al de hele dag zeeeeer misselijk. Gewoon wandelen ging al nauwelijks. Misschien gaat het straks beter, maar die misselijkheid zit me al sinds 10.00 uur vanochtend dwars, dus ik vrees dat ie nog wel even aan zal houden.

Is mijn schema nu helemaal naar de klote of zal Evy dit door de vingers zien?
pi_70255570
Je rent vanaf nu op andere dagen, das alles.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_70257314
quote:
Op maandag 22 juni 2009 15:49 schreef jakkop het volgende:
Ja, dat moet dan maar.
  maandag 22 juni 2009 @ 17:13:19 #45
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_70258687
quote:
Op maandag 22 juni 2009 15:49 schreef jakkop het volgende:
ze kan ook best volgende week het ritme weer oppakken, dus ipv ma/wo/vr een keer di/do/za en de week erop weer op maandag.
pi_70259163
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:13 schreef Coelho het volgende:

[..]

ze kan ook best volgende week het ritme weer oppakken, dus ipv ma/wo/vr een keer di/do/za en de week erop weer op maandag.
Ja, maar dan heb ik dus geen langere pauze in het weekend? Forceer ik daarmee de boel dan niet?
pi_70259710
Zolang er in ieder geval één rustdag tussen je rendagen zit, forceer je volgens mij niks.

En ik heb weer een week niet gerend...
  maandag 22 juni 2009 @ 18:49:03 #48
175950 Marurk
Baggeraar
pi_70262033
Ben gisteren begonnen met serie 2 (5-10 km). Morgen dus les 2.
Iemand die hier het schema van heeft?
pi_70262337
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:49 schreef Marurk het volgende:
Ben gisteren begonnen met serie 2 (5-10 km). Morgen dus les 2.
Iemand die hier het schema van heeft?
Dat is toch gewoon altijd 30 minuten?
Einde bericht
  maandag 22 juni 2009 @ 19:43:41 #50
175950 Marurk
Baggeraar
pi_70264589
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:56 schreef Negentien het volgende:

[..]

Dat is toch gewoon altijd 30 minuten?
Nope. Je begint met 30 minuten, maar gaat dan geloof ik opbouwen tot 80 minuten ofzo, met versnellingen tussendoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')