Inderdaad, eigenlijk is het alleen maar beter dat je snel aankomt, dan weet je tenminste wanneer je te veel eet. Ik ken mensen die 50x zoveel (ongezond) eten als mij en die wegen 60kg. Maar gezondheid zie je niet van buiten...quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:09 schreef Coelho het volgende:
A joh, laat je niet kennen. Nu hebben ze een grote mond, jij hebt straks 15 jaar meer te leven vanwege je gezonde levensstijl
quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:12 schreef _Arual_ het volgende:
dat was me het lesje wel weer hoor. Eerst naar het meertje gelopen. Kon ik op mijn iPod niet meer de juiste les vinden. Terwijl ik hem thuis startklaar had gezet, maar hij was overgeslagen oid. Dus weer terug. ALLEEN les 8 erop laten staan en hup weer terug. Voor de derde keer zwaaien naar buuf.
Rennen. Kei vaak rennen. Wat een afschuwelijke les, met al die intervallen.
Loop ik na de les naar huis, met mijn oortjes nog in maar zonder muziek, langs een rij huizen waar mensen voor in de tuin zaten. Die lui dachten blijkbaar dat ik ze niet kon horen.
"Zo. Als ik toch met zo'n dikke reet zo gruwelijk voor schut moest gaan lopen, dat deed ik dan toch ook niet hoor!"
<insert lachsalvo>
En ja, ik heb een dikke reet. En ja, ik liep voor schut, want ik ben nog maar een beginner. Maar waarom moet dat nou zo genadeloos hard gezegd worden. Ik snap dat niet. Ik zie soms ook mensen waarvan ikdenk, om wat voor reden dan ook, maar dan houd ik toch ook mijn klep.
Natuurlijk weer van die slanke dennen met een bel rosé in de hand. Zak chips erbij. Als ik zoiets naar binnen mik, groeit er spontaan nog een bil extra bij.
Hé, het begin is gemaakt! Binnenkort loop jij de marathonquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:12 schreef _Arual_ het volgende:
dat was me het lesje wel weer hoor. Eerst naar het meertje gelopen. Kon ik op mijn iPod niet meer de juiste les vinden. Terwijl ik hem thuis startklaar had gezet, maar hij was overgeslagen oid. Dus weer terug. ALLEEN les 8 erop laten staan en hup weer terug. Voor de derde keer zwaaien naar buuf.
Rennen. Kei vaak rennen. Wat een afschuwelijke les, met al die intervallen.
Loop ik na de les naar huis, met mijn oortjes nog in maar zonder muziek, langs een rij huizen waar mensen voor in de tuin zaten. Die lui dachten blijkbaar dat ik ze niet kon horen.
"Zo. Als ik toch met zo'n dikke reet zo gruwelijk voor schut moest gaan lopen, dat deed ik dan toch ook niet hoor!"
<insert lachsalvo>
En ja, ik heb een dikke reet. En ja, ik liep voor schut, want ik ben nog maar een beginner. Maar waarom moet dat nou zo genadeloos hard gezegd worden. Ik snap dat niet. Ik zie soms ook mensen waarvan ikdenk, om wat voor reden dan ook, maar dan houd ik toch ook mijn klep.
Natuurlijk weer van die slanke dennen met een bel rosé in de hand. Zak chips erbij. Als ik zoiets naar binnen mik, groeit er spontaan nog een bil extra bij.
Precies! Mensen die alles kunnen eten zonder dat het ook maar enige uitwerking lijkt te hebben, krijgen daar later zeker problemen van. (Diabetes, dichtslibbende aderen etc.)quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:29 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Inderdaad, eigenlijk is het alleen maar beter dat je snel aankomt, dan weet je tenminste wanneer je te veel eet. Ik ken mensen die 50x zoveel (ongezond) eten als mij en die wegen 60kg. Maar gezondheid zie je niet van buiten...
Oh, ik kan mezelf sowieso wel behoorlijk kwaad maken hoor.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:39 schreef Heerlijkheid het volgende:
Succes, trek je d'r wel wat van aan (haal er energie uit voor morgen)!
Goed hoor!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:47 schreef PatrickD het volgende:
Gisteren voor het eerst een les van Evy gelopen. Aangezien ik al wat basis heb, ben ik bij 12 begonnen. Ging erg goed, dus na 2 rustdagen ga ik bij les 16 verder. Loopt wel leuk met haar schema, afwisselende muziek en een vlaamsche schone (heb geen idee hoe ze eruit ziet) die je vertelt dat je een knapperd bent![]()
Doel is om in september (fluitend) de Posbank 6 km loop te kunnen doen onder 30 minuten.
Ja, dat moet dan maar.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:49 schreef jakkop het volgende:
Je rent vanaf nu op andere dagen, das alles.
ze kan ook best volgende week het ritme weer oppakken, dus ipv ma/wo/vr een keer di/do/za en de week erop weer op maandag.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:49 schreef jakkop het volgende:
Je rent vanaf nu op andere dagen, das alles.
Ja, maar dan heb ik dus geen langere pauze in het weekend? Forceer ik daarmee de boel dan niet?quote:Op maandag 22 juni 2009 17:13 schreef Coelho het volgende:
[..]
ze kan ook best volgende week het ritme weer oppakken, dus ipv ma/wo/vr een keer di/do/za en de week erop weer op maandag.
Dat is toch gewoon altijd 30 minuten?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:49 schreef Marurk het volgende:
Ben gisteren begonnen met serie 2 (5-10 km). Morgen dus les 2.
Iemand die hier het schema van heeft?
Nope. Je begint met 30 minuten, maar gaat dan geloof ik opbouwen tot 80 minuten ofzo, met versnellingen tussendoor.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:56 schreef Negentien het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon altijd 30 minuten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |