Je bedoelt 'ga' ipv 'gaat'? Dat was omdat de TT 'op' was, kan 'm pas langer maken als 't topic eenmaal gemaakt isquote:
die bedoelde ik en dat dacht ik ook al, maar ik had eindelijk eens iets gevonden!quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je bedoelt 'ga' ipv 'gaat'? Dat was omdat de TT 'op' was, kan 'm pas langer maken als 't topic eenmaal gemaakt is.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
die bedoelde ik en dat dacht ik ook al, maar ik had eindelijk eens iets gevonden!
1 fles bier = 2 boterhammen met kaasquote:Een student heeft nodig (qua voedselvoorzieningen):
- Een frituur
- Een magnetron- Een koelkast
- Nog een koelkast voor bier
That's it.
dus?? Jij wil geen koud bier?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:50 schreef Internet.is.for.pr0n het volgende:
[..]
1 fles bier = 2 boterhammen met kaas
I rest my case.
Lauw bierquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:50 schreef Internet.is.for.pr0n het volgende:
[..]
1 fles bier = 2 boterhammen met kaas
I rest my case.
Nope.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:52 schreef Olment het volgende:
wrodt er geen linkje meer in de lapo gezet naar het volgende topic?
Een luie mod..quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:52 schreef Olment het volgende:
wrodt er geen linkje meer in de lapo gezet naar het volgende topic?
Zo gaat het hierquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:52 schreef Internet.is.for.pr0n het volgende:
Dit topic gaat zo snel dat waneer ik op verkeerde knop ik druk, het halve topic begint te zeuren over lauw bier voor ik het kan aanpassen
nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:56 schreef Internet.is.for.pr0n het volgende:
Hoe zet ik mezelf in de OP?
Ik zit iig op de tekenkamer van een groot landbouwmechanisatie bedrijf in het brabantse Geldrop. Stage duurt nog 1.5 week
Pas maar op, mijn huis woont nog geen 15 mins van nijmegen afquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet
je moet eerst anaal verkracht worden door Daph met haar paarse voorbinddildo..
en dáárna zet Isdatzo je in de aspirantenlijst voor het topic..
je moet er wel wat voor over hebben...
Daph woont daar nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:03 schreef Internet.is.for.pr0n het volgende:
[..]
Pas maar op, mijn huis woont nog geen 15 mins van nijmegen af
net als nico werken.quote:
Maar gefeliciteerd met je LaPo. En de TTquote:
Maar jij toch wel? Of las ik dat verkeerd?quote:
Ben ik ff blij dat ik vóor MoBlo binnenkwam.. Gadverdamme.. Vieze mensen zijn er gekomen, nadat ik hier kwam..quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:06 schreef Internet.is.for.pr0n het volgende:
[..]
Maar jij toch wel? Of las ik dat verkeerd?
Ik bedoel of Daph of jij het nou doet.. kan maar voorbij zijn
Hihi, hij zei 'kwam'quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ik vóor MoBlo binnenkwam.. Gadverdamme.. Vieze mensen zijn er gekomen, nadat ik hier kwam..
Nu moet je één keer meer klikken, boo-hoo hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar gefeliciteerd met je LaPo. En de TT
Maar ik mis nog wel een linkje naar dit topic in het vorige topic.
Maar dat is wel essentieel voor je toelating.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:06 schreef Internet.is.for.pr0n het volgende:
[..]
Maar jij toch wel? Of las ik dat verkeerd?
Ik bedoel of Daph of jij het nou doet.. kan maar voorbij zijn
Shit, betraptquote:
Ik heb deze toelatingsrituelen niet verzonnen..quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ik vóor MoBlo binnenkwam.. Gadverdamme.. Vieze mensen zijn er gekomen, nadat ik hier kwam..
en ook nog eens scrollenquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nu moet je één keer meer klikken, boo-hoo hoor.
Daarom ben ik blij dat ik binnen was, voordat dit soort grappen bedacht waren...quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:12 schreef Internet.is.for.pr0n het volgende:
[..]
Ik heb deze toelatingsrituelen niet verzonnen..
Nou, ik vind 't eigenlijk wel weer eens tijd worden dat jij je loyaliteit aan dit topic eens opnieuw bewijstquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat ik binnen was, voordat dit soort grappen bedacht waren...
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, ik vind 't eigenlijk wel weer eens tijd worden dat jij je loyaliteit aan dit topic eens opnieuw bewijst.
ik wel hoor. Ik gebruik niet mijn volledige scherm voor FOK!quote:
Ik was er volgens mij eerder dan jij!quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, ik vind 't eigenlijk wel weer eens tijd worden dat jij je loyaliteit aan dit topic eens opnieuw bewijst.
Prutserquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik wel hoor. Ik gebruik niet mijn volledige scherm voor FOK!
Prutserquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik moet ook nog iets van werk doen.
quote:
Het is veuls te mooi weer om binnen te zitten.quote:
Ik ga zo ook ff naar buitenquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is veuls te mooi weer om binnen te zitten.
goed planquote:
Nogal jaquote:
14 mins te gaan =)quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nogal ja
Wel altijd lopen roepen dat je je aan je afspraken moet houden, maar zelf is meneer er niet en als HR hem dan probeert te bellen neemt ie niet opEn nu zit ie met iemand anders in gesprek
Ik zit ook alleen met hem, dus nu weet ik wel zeker dat ik geen nieuw contract krijg. Heeft ie in de resterende 29 minuten nog de tijd om me compleet af te branden
quote:
4 Minuten te laat.. Faal:quote:
Jup. Hij grijnsde erbij toen hij het zeiquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je mag op zoek naar een andere baan?
En toen vertelde je hem wat je van 'm vond?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jup. Hij grijnsde erbij toen hij het zei
dat dus.. ik had 'm meteen gezegd waar 't op stond, baan ben je toch kwijtquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En toen vertelde je hem wat je van 'm vond?
Dat deed ik ook toen ik (vruugaaah) van de havo geschopt werdquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat dus.. ik had 'm meteen gezegd waar 't op stond, baan ben je toch kwijt
grijnste toch? kofschip enzo?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jup. Hij grijnsde erbij toen hij het zei
Nee. Ik ga me niet laten kennen hier. Dat doe ik bij mijn afsluitende gesprek welquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En toen vertelde je hem wat je van 'm vond?
Neuh dat heb ik 'm niet gezegd, anders hoef ik sowieso niet meer terug te komenquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
grijnste toch? kofschip enzo?
jij grijnsde toch ook toen jij zei dat je die al had gevonden?
Als je het maar doetquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee. Ik ga me niet laten kennen hier. Dat doe ik bij mijn afsluitende gesprek wel
eli?quote:
das waar..quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Neuh dat heb ik 'm niet gezegd, anders hoef ik sowieso niet meer terug te komen
Ik zit hier voor mijn collegaatje voor wie ik allemaal werk heb, niet voor hem. Anders was ik al naar huis gegaan.
Faileyquote:
Mieko Failey!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:45 schreef Daph_ het volgende:
Komt wel goed. Zit nu een beetje chagrijnig te snotteren op kantoor
Collega's hebben brood voor me gehaald uit de kantine
Daar ging wat cola door het kantoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:een factuur ondertekend door de local unit leader, en ja de afkorting staat er ook bij (l.u.l)
![]()
Die persoon is dus gewoon de lul.
[..]
goed plan
In de pauze niet, maar nu weer aan het arbeiden... De staatskas moet ook weer gevuld worden...quote:
Maar de GC-modjes waren al boos op me dus ik mag ik niet meer zeggen hoe triest dat isquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:17 schreef Rowinvd het volgende:
Zowww!!
Mijn AH dag zit er ook weer op, denk ik
Om 08.00 uur voor de 1e AH, kar vol geladen met 6 pakken WC papier, loop al naar balie toe, komt chagrijnige manager naar me toe lopen en zegt al "Zow, laten we dit maar eens even gaan regelen!"
Kwam ie met verhaal dat zijn filiaal niet meer mee deed aan de actie, en dat we 1 pak gratis mee mochten nemen en een appeltaart.
OK, na ff gezeik te hebben vond ik het wel best, 1 rol papier mee genomen, andere 5 rollen terug gegeven en een appeltaartje gekregen.
Rekenen met geld is ook lastig voor ze, betaalde aan de kassa ¤25,xx, en kreeg ¤31,xx terug.
Dat was dus het 1e pak.
Daarna door naar de volgende AH, na wat gepraat kwam het er toch op neer dat ze de echte folder wilde zien, dus alle 6 de rollen betaald en meegenomen, hier later op de dag terug gekomen.
Op naar volgend filiaal, dit keer de cola geprobeerd, in de winkel en op de scanner stond nog de oude prijs maar aan de kassa werd het wel gecorrigeerd, dus spullen maar weer terug gelegd.
Hierna door naar de Hoogvliet, stapel folders opgehaald (stuk of 30), en nog naar een andere AH gegaan, ging dit keer voor de Mona toetjes maar ze bleven maar volhouden dat de Makro geen winkel was, en toen ik het terug wilde geven kon dat niet meer omdat het een koelingsproduct was... :S
Goed, terug naar de 2e AH en daar me geld van de 6 rollen plee papier terug gekregen, met een appeltaart bonnetje.
Toch nog maar even door naar een andere AH, maar ook daar waren inmiddels de prijzen van de WC rollen aangepast, dus maar weer terug naar huis gegaan.
Op de terug weg nog even langs een AH geweest, om de 4 appeltaarten op te halen. Werden uit de oven gehaald, waren dus zéér vers! En gloeiend heet! Medewerker had ze in een papieren zak gedaan, met onderop de streepjescode, bij de kassa was deze al helemaal zwart geworden en dus niet meer te lezen, dus moesten ze nieuwe streepjescode gaan halenKassamedewerkster overigens nog haar handen verbrand aan de hete appeltaart
![]()
Kortom; 7 pakken WC papier (gratis, zelfs geld toegekregen), 6 Mona toetjes (betaald) en 4 appeltaarten! Wel geslaagd dacht ik zo![]()
![]()
(Ik ga nu eerst alle mensen de folders sturen die al een berichtje hadden gestuurd, als ik wat over houd horen jullie het wel)
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:53 schreef appeltaart20 het volgende:
Vanmorgen met 3 man sterk bij winkel 1 om 8 uur op de stoep met print van Hoogvliet en andere prints waar bij stond dat printjes mochten.
Ze deden totaal niet moeilijk over de printjes. We hadden alleen wel per ongeluk de 12 packs zonder gastendoekje gepakt, en die pakte niet al bonus aanbieding. Snel omgeruild voor de pakken met gastendoekjes. Door alle commotie nog 12 euro teveel terug gekregen. (namelijk 18 * 4.99 ipv de 18 * 4.30 die afgerekend waren).
Dus winst 18 pakken Edet (prijs was daar nog ¤ 4.30)
Toen met 2 man naar winkel 2 om 08.45. Was ik maandag ook al geweest voor de cola en ze waren niet blij me te zien. De manager was niet aanwezig, dus moest gebeld worden bla bla bla. Heel gedoe en na een uur bleek dat ze daar geen printjes meer accepteerden. Dus de hele bende teruggebracht. Maar bij het retournemen pakte die de normale prijs. Dus 75 euro terug gehad en 51.60 betaald. Dus nog eens een keer 23.40 winst.Bij terugkomst in de auto bleek dat we per ongeluk (ja echt!) 1 pak in de auto hadden laten liggen, maar geen van beide durfte meer terug te gaan om die terug te brengen omdat ze dan misschien het verschil doorhadden.
Eindstand 19 pakken Edet gratis en ¤ 35.40 toe. Oh ja en 3 appeltaartbonnetjes natuurlijk!
Haha wat een giller!
Ja oké, dat is opzich wel humor maar die lui daar zijn verontwaardigt dat AH ze niet zonder slag of stoot met winkelwagens vol pleepapier naar buiten laat lopen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:32 schreef Psychonikeo het volgende:
Het is inderdaad best triest.. hoewel ik sommige foto's met 77 flessen cola of 85 kratten brand bier op zich weer wel tof vind
Dat is waar. Maar ik vind het gewoon al humor dat AH zo genaaid wordt met hun eigen actiesquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja oké, dat is opzich wel humor maar die lui daar zijn verontwaardigt dat AH ze niet zonder slag of stoot met winkelwagens vol pleepapier naar buiten laat lopen.
En schandalig dat de AH alleen originele folders en geen printjes meer accepteert nadat iedereen met gephotoshopte (!!) folders aan kwam kakken. Joh, gek man!
het was uiteraard grootspraakquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:23 schreef Psychonikeo het volgende:
de kater verdrinken is altijd wel een goeie optie
zeker lekker weer daarvoor. Ik blijf nog even tot half 5 werken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Prima prima. Zo na de boodschappen even een stukje hardlopen denk ik, lekker weer wel
quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het was uiteraard grootspraak
ik moet nog naar de dokter straks, ze gaan in mn hoofd snijden, want daar zit een lipoom (vetbult)
ik dacht even dat je gewoon een negroïde oom hadquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het was uiteraard grootspraak
ik moet nog naar de dokter straks, ze gaan in mn hoofd snijden, want daar zit een lipoom (vetbult)
quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik dacht even dat je gewoon een negroïde oom had
storm in een glas water dus.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:00 schreef motorbloempje het volgende:
ik moest het even van me af schrijven
Jammer..? Dat L.no 3 uur reizen van mij vandaan woont is jammer..quote:
Fout antwoord...quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jammer..? Dat L.no 3 uur reizen van mij vandaan woont is jammer..
Das pech hebben.. Ze is de reis waard hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Fout antwoord...
Dat L.no 3 uur vandaan je woont.. moet om te janken zijn...
Titan poker.. Lijkt eerder Titanic...quote:
Echt irritant... maar schijnt in ZA een gewoonte te zijn.. Ik zal blijf zijn als die dingen niet tijdens het WK gebruikt mogen worden.. dat is best klote.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:58 schreef Psychonikeo het volgende:
zo irritant die toeters bij dat voetbal. Net of er enorme zwermen muggen rondvliegen
Schijnt voor de spelers ook irritant te zijn. Dus hopelijk doet de FIFA er iets aan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Echt irritant... maar schijnt in ZA een gewoonte te zijn.. Ik zal blijf zijn als die dingen niet tijdens het WK gebruikt mogen worden.. dat is best klote.
dan maar zonder geluid. Dan ga ik echt niet kijken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Echt irritant... maar schijnt in ZA een gewoonte te zijn.. Ik zal blijf zijn als die dingen niet tijdens het WK gebruikt mogen worden.. dat is best klote.
komop daph!! die laatste loodjes!quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:51 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb echt de energie niet meer om mijn scriptie aan te passen.. Maar Ik moet het morgen om half 11 af hebben
Ik weet het maar ik ben zo moequote:Op woensdag 17 juni 2009 21:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
komop daph!! die laatste loodjes!
Je wil het niet voor niets gedaan hebben!
tja.. je wil niet dat het voor niets is geweest toch?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik weet het maar ik ben zo moeVanacht heb ik maar 5,5 uur geslapen
Nee.. Maar ik ga nu wel slapen want ik kan niet meer normaal nadenkenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. je wil niet dat het voor niets is geweest toch?
Zoiets slaap ik iedere nacht.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik weet het maar ik ben zo moeVannacht heb ik maar 5,5 uur geslapen
weltrustenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee.. Maar ik ga nu wel slapen want ik kan niet meer normaal nadenken.
Fijne avond
Ik hoor morgen wel hoe het afgelopen is met het pokeren?
Ik heb 2 weken vakantie, begin augustus pasquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zoiets slaap ik iedere nacht.Dus niet zo aanstellen.
![]()
En nog eventjes en je bent er van af. Straks heb je vakantie en kan je lekker uitslapen.
Dan heb je ergens een foutje gemaakt in je planning.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken vakantie, begin augustus pas
True, maar ik was er van uit gegaan dat mijn afstuderen maar tot 5 juni zou duren, en dan een verdediging nog. I guess I was wrongquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan heb je ergens een foutje gemaakt in je planning.
nieuwe collega bij mij op het werk, is nu nog aan het afstuderen, maar begint pas 1 september bij ons.
weltrustequote:Op woensdag 17 juni 2009 22:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee.. Maar ik ga nu wel slapen want ik kan niet meer normaal nadenken.
Fijne avond
Ik hoor morgen wel hoe het afgelopen is met het pokeren?
Een planning loopt altijd uit. Dat had je nu wel moeten weten na X jaar studie.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
True, maar ik was er van uit gegaan dat mijn afstuderen maar tot 5 juni zou duren, en dan een verdediging nog. I guess I was wrong
Ik moet je vertellen dat mijn planning tot nu toe eigenlijk nooit écht is uitgelopen - althans nooit 3 wekenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een planning loopt altijd uit. Dat had je nu wel moeten weten na X jaar studie.
aha... succes met vindenquote:Op donderdag 18 juni 2009 06:47 schreef ETA het volgende:
ik zat de oude topics door te spitten, moet voor een sollicitatie brief even doorhebben wat ik allemaal tijdens mijn stage heb gedaan. Aangezien ik de SC heb misbruikt als persoonlijke blog.....Na een jaar reizen en pokeren is het toch echt tijd voor een echte baan.
geen idee wat die normering inhoudt, maar ik hoop dat je zusje geslaagd isquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:54 schreef Daph_ het volgende:
Thanks Nico
Zat even te kijken naar de normering van het VWO examen 2009 eerste tijdvak.. Zusje krijgt vandaag de uitslag namelijkEconomie 1,2 heeft een norm van 2,0 (gaat van 0 tot 2)
Hoe hoger, hoe hoger je cijfer wordtquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
geen idee wat die normering inhoudt, maar ik hoop dat je zusje geslaagd is
ooh.. een correctie dus. Dan was tie blijkbaar nogal moeilijk.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hoe hoger, hoe hoger je cijfer wordt![]()
Als je eerst je aantal punten optelde had je een cijfer tussen bijvoorbeeld 4,5 en 6,5. Bij een normering van 0,0 heb je dan een 4,5 en bij een normering van 2,0 een 6,5
Zoiets ja.. Nou ik ben benieuwd hoor! Toen ik de normering voor mijn examens zag dacht ik dat ik finaal gezakt was, maar dat bleek toch mee te vallenquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ooh.. een correctie dus. Dan was tie blijkbaar nogal moeilijk.
Dankjewelquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:09 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Paula
heb ik nooit naar gekeken, maar ik zat ook niet echt in twijfel. Voor mijn examens eens een keer echt de boeken in gedoken en opeens was het allemaal heel makkelijkquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zoiets ja.. Nou ik ben benieuwd hoor! Toen ik de normering voor mijn examens zag dacht ik dat ik finaal gezakt was, maar dat bleek toch mee te vallen.
Of er is gewoon veel geklaagdquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ooh.. een correctie dus. Dan was tie blijkbaar nogal moeilijk.
Dankjewelquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:11 schreef Bootje84 het volgende:
Goedemorgen vriendjes en vriendinnetjes!
En gefeliciteerd Puala!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
heb ik nooit naar gekeken, maar ik zat ook niet echt in twijfel. Voor mijn examens eens een keer echt de boeken in gedoken en opeens was het allemaal heel makkelijk
Uiteindelijk ook allemaal dikke voldoendes voor mijn examens gehaald![]()
Ik een 9,9quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[/sub] Op mijn Centraal examen had ik zelfs een 8 voor wiskunde
Dankjewelquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
oh ja, Paula is jarig. alweer helemaal vergeten![]()
gefeliciteerd Paula
![]()
Ik had 1 komma verkeerd gezet, dus dat was mijn foutje eigenlijk. Was echt heel vet om dat te horenquote:
vanavond stuur ik nog wel even een hyves-berichtjequote:
dealquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vanavond stuur ik nog wel even een hyves-berichtje
vergeet je het niet. Ik kan je er waarschijnlijk niet aan helpen herinnerenquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vanavond stuur ik nog wel even een hyves-berichtje
"vraag een belofte aan voor 16.00 aan en de belofte wordt de volgende dag ingelost."quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:32 schreef Daph_ het volgende:
"Bestel voor 16.00 uur en uw bestelling wordt de volgende dag bezorgd indien het product op voorraad is"
Voorraad: 10
* Daph_ bestelt ruim voor 16.00 uur. Nu issie nog niet weg, hij staat nog steeds als 'wordt verwerkt'
Beloof dan niks
quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
"vraag een belofte aan voor 16.00 aan en de belofte wordt de volgende dag ingelost."
voorraad: 0
We kunnen dus niets beloven.
uhm..quote:
quote:Ik kan je er waarschijnlijk niet aan helpen herinneren
Inmiddels heb ik wel kattenvoer.. remember?quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uhm..![]()
[..]Daar had ik eigenlijk wel op gerekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met http://www.toputourworkon.com/kimberlizer/
beste vriend en geloof je?quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:48 schreef L.no het volgende:
Hm, een van mijn beste vrienden is ook vandaag jarig geloof ik.
Hmja, ik zou hem niet meer mijn beste vriend meer noemen eigenlijk. We gaan niet zoveel meer met elkaar om. Achja, hij is eindelijk 17.quote:
17... dat was ik ook. Zo'n 9,5 jaar geledenquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Hmja, ik zou hem niet meer mijn beste vriend meer noemen eigenlijk. We gaan niet zoveel meer met elkaar om. Achja, hij is eindelijk 17.
Oh, right.. volgens mij ben ik de jongste hier.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
17... dat was ik ook. Zo'n 9,5 jaar geleden
succes dan maarquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:05 schreef Internet.is.for.pr0n het volgende:
Goeiemogguh deze morge
Mijn bedrijfsbegeleider is mijn conceptverslag aan t doorleze![]()
Hopelijk niet te veel aanmerkingen dan kan ik eindelijk beginnen met afronden van deze eindeloze sleur voor veel te weinig euries
grote kans. Voorheen was Puala dat volgens mij, maar die is vandaag dus 18 gewordenquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh, right.. volgens mij ben ik de jongste hier.
Mn groene blaadjequote:Op donderdag 18 juni 2009 10:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh, right.. volgens mij ben ik de jongste hier.
Mogguh en succes.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:05 schreef Internet.is.for.pr0n het volgende:
Goeiemogguh deze morge
Mijn bedrijfsbegeleider is mijn conceptverslag aan t doorleze![]()
Hopelijk niet te veel aanmerkingen dan kan ik eindelijk beginnen met afronden van deze eindeloze sleur voor veel te weinig euries
Hmja, we hebben een half jaar verschil dan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
grote kans. Voorheen was Puala dat volgens mij, maar die is vandaag dus 18 geworden
quote:
Voor jou een vraag, voor L.no en mij een weetquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
bewust het 'onbevlekte' weggelaten?
Ja, daar ging ik wel vanuitquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor L.no en mij een weet
En ik vind je Kimberlized foto leuk hoor
quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik wel kattenvoer.. remember?
ja, en mn wachtwoord heb ik nooit gehad en op 't mail adres van de uni ben ik niet bekendquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:18 schreef Internet.is.for.pr0n het volgende:
[..]
Moet je jezelf (her)inschrijven?
Ik zit ook op de HAN in moest me inschrijven voor het 4e jaar....quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, en mn wachtwoord heb ik nooit gehad en op 't mail adres van de uni ben ik niet bekend![]()
dus ik vermoed nu dat 't ooit naar mn HAN account is gegaan dat niet meer bestaat en zulks
Voor mij was er een account aangemaakt.. TvanderBurg1 ofzo. Best apart, die werd blijkbaar via studielink aangemaakt. je kan even dat soort varianten (ook met je volledige voornaam) proberen, en dan kijken of je je emailadres aan kan (laten) passen.. Mij is het uiteindelijk ook gelukt...quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, en mn wachtwoord heb ik nooit gehad en op 't mail adres van de uni ben ik niet bekend![]()
dus ik vermoed nu dat 't ooit naar mn HAN account is gegaan dat niet meer bestaat en zulks
If it aint broke, DONT FIX IT..quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:24 schreef motorbloempje het volgende:
ik snap ook niet waarom het weer anders moest enzo... het ging allemaal prima
vote Wilders!quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
If it aint broke, DONT FIX IT..
Die zin is blijkbaar bij jou en mij bekend, maar niet bij de overheid. Can we change it? Yes we can!
Starfuckerquote:
Als je tijdens het hardlopen opeens hoort:quote:
quote:Dating voor 50-plussers
50plusmatch - Grootste datingsite voor 50-plussers in Nederland!
www.50plusmatch.nl/
Is 't een belgquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:05 schreef Californium het volgende:
fier op u
ik mis thuisvriendin zegt dat ook altijd
![]()
mogguhquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:08 schreef Isdatzo het volgende:
Ik lees Wilders.
* Isdatzo wakker wordt,.
Mogguh.. is wel lekker, zo'n keertje uitslapen.
zeeuwquote:
Caliquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:05 schreef Californium het volgende:
fier op u
ik mis thuisvriendin zegt dat ook altijd
![]()
ik las geilliequote:Op donderdag 18 juni 2009 11:17 schreef Californium het volgende:
niet goed... misschien zo maar eens weer aan verder gaanik haat lezen
![]()
Nu eerst even mijn gellie bekijken
ergens fier op zijn is wel Belgisch hoor.quote:
Hoe gaat het met je gel?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:17 schreef Californium het volgende:
niet goed... misschien zo maar eens weer aan verder gaanik haat lezen
![]()
Nu eerst even mijn gellie bekijken
Vlaamsquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ergens fier op zijn is wel Belgisch hoor.
sekstekort?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Heb inmiddels 2 goede gels gemaaktquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb inmiddels 2 goede gels gemaakt![]()
quote:maar HET resultaat is er nog niet
je speelt bij het Nederlands Elftal?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:21 schreef Isdatzo het volgende:
Zo, eerst naar Zeist en dan naar Katwijk![]()
.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
sekstekort?je wil van geen exacte cijfers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar Belgisch is niet per definitie Vlaamsquote:![]()
Uh, Whut?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je wil van geen exacte cijfers?
Ik heb het idee dat er een woordje ontbreekt, maar ik hoef geen cijfers.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je wil van geen exacte cijfers?
Dat heb ik ook nooit beweert.quote:[..]
maar Belgisch is niet per definitie Vlaams
zie bovenquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er een woordje ontbreekt, maar ik hoef geen cijfers.
Daar heb je een puntquote:[..]
Dat heb ik ook nooit beweert.
Zag het ook net.quote:
quote:[..]
Daar heb je een punt
Maarr ik wel.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er een woordje ontbreekt, maar ik hoef geen cijfers.
Just curious.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waarom wil je weten hoe lang ik droog sta?
Dat heeft ze van mijquote:
LOL! GMTAquote:
Thats my girlquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |