Je bedoelt 'ga' ipv 'gaat'? Dat was omdat de TT 'op' was, kan 'm pas langer maken als 't topic eenmaal gemaakt isquote:
die bedoelde ik en dat dacht ik ook al, maar ik had eindelijk eens iets gevonden!quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je bedoelt 'ga' ipv 'gaat'? Dat was omdat de TT 'op' was, kan 'm pas langer maken als 't topic eenmaal gemaakt is.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
die bedoelde ik en dat dacht ik ook al, maar ik had eindelijk eens iets gevonden!
1 fles bier = 2 boterhammen met kaasquote:Een student heeft nodig (qua voedselvoorzieningen):
- Een frituur
- Een magnetron- Een koelkast
- Nog een koelkast voor bier
That's it.
dus?? Jij wil geen koud bier?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:50 schreef Internet.is.for.pr0n het volgende:
[..]
1 fles bier = 2 boterhammen met kaas
I rest my case.
Lauw bierquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:50 schreef Internet.is.for.pr0n het volgende:
[..]
1 fles bier = 2 boterhammen met kaas
I rest my case.
Nope.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:52 schreef Olment het volgende:
wrodt er geen linkje meer in de lapo gezet naar het volgende topic?
Een luie mod..quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:52 schreef Olment het volgende:
wrodt er geen linkje meer in de lapo gezet naar het volgende topic?
Zo gaat het hierquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:52 schreef Internet.is.for.pr0n het volgende:
Dit topic gaat zo snel dat waneer ik op verkeerde knop ik druk, het halve topic begint te zeuren over lauw bier voor ik het kan aanpassen
nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:56 schreef Internet.is.for.pr0n het volgende:
Hoe zet ik mezelf in de OP?
Ik zit iig op de tekenkamer van een groot landbouwmechanisatie bedrijf in het brabantse Geldrop. Stage duurt nog 1.5 week
Pas maar op, mijn huis woont nog geen 15 mins van nijmegen afquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet
je moet eerst anaal verkracht worden door Daph met haar paarse voorbinddildo..
en dáárna zet Isdatzo je in de aspirantenlijst voor het topic..
je moet er wel wat voor over hebben...
Daph woont daar nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:03 schreef Internet.is.for.pr0n het volgende:
[..]
Pas maar op, mijn huis woont nog geen 15 mins van nijmegen af
net als nico werken.quote:
Maar gefeliciteerd met je LaPo. En de TTquote:
Maar jij toch wel? Of las ik dat verkeerd?quote:
Ben ik ff blij dat ik vóor MoBlo binnenkwam.. Gadverdamme.. Vieze mensen zijn er gekomen, nadat ik hier kwam..quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:06 schreef Internet.is.for.pr0n het volgende:
[..]
Maar jij toch wel? Of las ik dat verkeerd?
Ik bedoel of Daph of jij het nou doet.. kan maar voorbij zijn
Hihi, hij zei 'kwam'quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ik vóor MoBlo binnenkwam.. Gadverdamme.. Vieze mensen zijn er gekomen, nadat ik hier kwam..
Nu moet je één keer meer klikken, boo-hoo hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar gefeliciteerd met je LaPo. En de TT
Maar ik mis nog wel een linkje naar dit topic in het vorige topic.
Maar dat is wel essentieel voor je toelating.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:06 schreef Internet.is.for.pr0n het volgende:
[..]
Maar jij toch wel? Of las ik dat verkeerd?
Ik bedoel of Daph of jij het nou doet.. kan maar voorbij zijn
Shit, betraptquote:
Ik heb deze toelatingsrituelen niet verzonnen..quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ik vóor MoBlo binnenkwam.. Gadverdamme.. Vieze mensen zijn er gekomen, nadat ik hier kwam..
en ook nog eens scrollenquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nu moet je één keer meer klikken, boo-hoo hoor.
Daarom ben ik blij dat ik binnen was, voordat dit soort grappen bedacht waren...quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:12 schreef Internet.is.for.pr0n het volgende:
[..]
Ik heb deze toelatingsrituelen niet verzonnen..
Nou, ik vind 't eigenlijk wel weer eens tijd worden dat jij je loyaliteit aan dit topic eens opnieuw bewijstquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat ik binnen was, voordat dit soort grappen bedacht waren...
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, ik vind 't eigenlijk wel weer eens tijd worden dat jij je loyaliteit aan dit topic eens opnieuw bewijst.
ik wel hoor. Ik gebruik niet mijn volledige scherm voor FOK!quote:
Ik was er volgens mij eerder dan jij!quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, ik vind 't eigenlijk wel weer eens tijd worden dat jij je loyaliteit aan dit topic eens opnieuw bewijst.
Prutserquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik wel hoor. Ik gebruik niet mijn volledige scherm voor FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |