Nou... als je al een Windows-licentie dan is het vooral bij laptops toch handig om er een fatsoenlijke installatie cd te hebben ipv zo'n stomme recovery-cd van de fabrikant waar allemaal troep bij meegeïnstalleerd wordt. Downloaden is dan de gemakkelijkste manier om er aan te komen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:44 schreef Pool het volgende:
[..]
Jawel, ook het downloaden. Voor software staat een aparte regeling binnen de Auteurswet, waarbij de normale thuiskopieregeling niet geldt.
Eeeuuh... reclame zegt je iets?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:17 schreef mr4hughz het volgende:
of ik nu mijn serie download op mijn pc of via de tv bekijk wat is het verschil ? ik betaal kijk en luistergeld
enige wat de nederlandse tv zenders niet doorhebben is een serie ALS EEN SERIE te tonen
Dus in volgorde daarom download ik .. ze en bekijk in de serie in volgorde.
do I look like I care ?quote:
Aangepast.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:47 schreef Pool het volgende:
Het moet dus zijn:
Kamercommissie wil ongeautoriseerd downloaden van muziek en films verbieden
Dat zal blijken als er gestemd wordt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is het Standpunt van de PVV eigenlijk over illigaal downloaden? Of hebben ze dat niet omdat het stemmen kost?
...maar niet alles wordt gebrand, natuurlijk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:56 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Die heffing is er al, op elke lege DVD en CD namelijk...
Nee hoor, dat betaal je niet. En al helemaal niet voor de series van de commerciëlen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:17 schreef mr4hughz het volgende:
of ik nu mijn serie download op mijn pc of via de tv bekijk wat is het verschil ? ik betaal kijk en luistergeld
Ik zet een krat bier op dat ze het willen verbieden, net als de paddosquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:44 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat zal blijken als er gestemd wordt.
rond de 900 euro, en je kan ook Gimp gebruiken, doe ik ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:49 schreef Incolumis het volgende:
zolang bedrijven als Adobe 2500 euro vragen voor Photoshop zal ik dat nooit betalen.
Alsof kabel er nog lang inblijft. Het is straks gewoon digitale televisie, en pay-per-view gaat in de toekomst zeer voordelig worden, wat betekent dat je ook films zonder reclame in hd-kwaliteit kunt kijken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:45 schreef dronkeykong het volgende:
Serie in HD kwaliteit kijken of die baggerkwaliteit van de kabel
Die vinden dat alle cd's uitgezet moeten worden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is het Standpunt van de PVV eigenlijk over illigaal downloaden? Of hebben ze dat niet omdat het stemmen kost?
Alleen nog Nederlandstalig!quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die vinden dat alle cd's uitgezet moeten worden.
Wel frappant dat bij downloads nooit reclame blokken zitten. Waar de commerciele zender hun geld mee verdienen en dus ook geld mee binnenharken om die series te kunnen betalen voor de uitzendrechten. Maar dat wil je natuurlijk niet weten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:17 schreef mr4hughz het volgende:
enige wat de nederlandse tv zenders niet doorhebben is een serie ALS EEN SERIE te tonen
Dus in volgorde daarom download ik .. ze en bekijk in de serie in volgorde.
beetje gek om 100den euro's uit te geven voor een serie die je 1maalig afspeelt
geef mij maar een site waar ik zonder reclame zonder tijds limiet de hele serie(s) kan bekijken betaald en ik schuif wel .. geen gezeik met downloads zoeken ..
nah vind ik een minder programmaquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
rond de 900 euro, en je kan ook Gimp gebruiken, doe ik ook
Is dat niet een zaak van de producent van software en muzikant zelf? Je gaat toch ook niet zeggen tegen de groenteboer dat je vind dat hij zijn producten gratis moet verkopen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:49 schreef Incolumis het volgende:
wat mij betreft mag muziek gratis blijven
Je wilt dus wel een dure Audi A8 rijden, ipv van een gratis skoda, maar loopt te zeuren dat die audi te duur is en je hem niet kan betalen, terwijl je de prijs geeneens wist..quote:
groenteboer verdient zijn geld met groente verkopen, artiest met live optredens, niet met cd verkoopquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Is dat niet een zaak van de producent van software en muzikant zelf? Je gaat toch ook niet zeggen tegen de groenteboer dat je vind dat hij zijn producten gratis moet verkopen?
die reclame blokken worden door het gros weggezapt, dus eigenlijk plegen die mensen diefstalquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wel frappant dat bij downloads nooit reclame blokken zitten. Waar de commerciele zender hun geld mee verdienen en dus ook geld mee binnenharken om die series te kunnen betalen voor de uitzendrechten. Maar dat wil je natuurlijk niet weten.
Precies. Dat zei ik ook al, dit is toch niet te handhaven?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:02 schreef Chadi het volgende:
En wanneer weet je of je iets niet mag downloaden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |