Excuse me? Je denkt toch niet nog steeds dat deze verkiezing eerlijk is verlopen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:16 schreef Tevik het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon slechte verliezers.
Ik ben een verrader?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:16 schreef Tevik het volgende:
[..]
Wat ik weet over Iraniers is dat jij in ieder geval geen echte Iranier bent, maar een verrader van het vrije Iran die haar eigen koers wil volgen en zich niet wil onderwerpen aan degenen die in Washington en Brussel zitten. Dat is Iran, en niet van die makkelijke beinvloebare en oppervlakkige jongentjes en meisjes die teveel westerse soaps kijken. Verder, waar heb ik gezegd dat ik een Turk ben? Jullie zijn gewoon slechte verliezers. Aanhangers van Mousavi vierden de overwinning al vóór de verkiezingen. Jullie verwesterde "Iraniers" hebben jullie zelf voor de gek gehouden en zijn nu ontgoocheld.
Dat je gelijk hebt:quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:04 schreef Hafez het volgende:
Heey Tefik, zet eens je TV op eurosport.
De spelers hebben allemaal groen om hun handen, om Mousavi te steunen!
Wat heb je daarop te zeggen?
Wat heeft dat ermee te maken kneus?quote:
Mensen laten we proberen te lachen..quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:06 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Dat ze net met z'n allen het gazon nog even gezellig hebben gemaaid. Met de handmaaier en daarna aanharken en het gras in grote vuilniszakken stoppen.
Zo doen ze dat daar. Lekker gezellie. Ies koeltoer.
ga gewoon niet op hem in hij loopt gewoon te trollenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:37 schreef Hafez het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken kneus?
Dat was net voor het WK in Duitsland. Ahmadinejad was op dat moment president van Iran. Een president heeft macht en mag doen wat die wel.
Doe je ogen eens open. Zie je die speler die achter hem staat? Dat is Javad Nekounam. Zet je TV aan en kijk eurosport, diezelfde Nekounam heeft groene armbanden.
Dat is de kerel die wat te zeggen heeft over Khameini toch?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:32 schreef themauster het volgende:
unconfirmed - we are hearing that Majlis Khobregan is calling emergency meeting - if confirmed - critical event! van persiankiwi
Dat die meneer op het punt stond een doelpunt te scorren en die ook heeft gescoord, maar dat jullie niet tegen jullie verlies kunnen?quote:
Dus omdat Javad een groene armband heeft gekocht betekent het dat Mousavi de verkiezingen heeft gewonnen?quote:Doe je ogen eens open. Zie je die speler die achter hem staat? Dat is Javad Nekounam. Zet je TV aan en kijk eurosport, diezelfde Nekounam heeft groene armbanden.
Ik ben het wel met je eens, maar wil je aut(h)ist niet als scheldwoord gebruiken? Dank je.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:44 schreef Py het volgende:
Kunnen die kneuzen die denken dat miljoenen Iranezen alleen maar de straat opgaan vanwege westerse soaps en de CIA, een eigen aluhoedje-topic openen en daar als een authist verder het Iranese volk belachelijk maken.
Wordt er haast onpasselijk van als je ziet wat er gebeurd in dat land en dan zo reageren![]()
Plaatsvervangende schaamte.
Het lef dat die nog heeft om mij een verrader te noemen. Ik krijg tranen in mijn ogen steeds video beelden te zien wat er gebeurt in mijn vaderland en hij heeft het lef om zoiets te zeggen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:44 schreef Py het volgende:
Kunnen die kneuzen die denken dat miljoenen Iranezen alleen maar de straat opgaan vanwege westerse soaps en de CIA, een eigen aluhoedje-topic openen en daar als een authist verder het Iranese volk belachelijk maken.
Wordt er haast onpasselijk van als je ziet wat er gebeurd in dat land en dan zo reageren![]()
Plaatsvervangende schaamte.
Speel met datgene waar je goed in bent.. namelijk de ballen van Khamenei en Ahmadinejad.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:47 schreef Tevik het volgende:
Ik moet nu weg. Ik speel later weer met je verder, oke?
Is dit een heuse doodsbedreiging?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:49 schreef Hafez het volgende:
[..]
Tevik, je hebt mazzel dat dit maar een online forum is anders had ik er hoogst persoonlijk voor gezorgd dat je dit geen tweede keer kon zeggen.
Akkoord. Bedoelde meer dat deze vorm van authisme een regelrechte belediging is voor miljoenen Iranezen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:47 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens, maar wil je aut(h)ist niet als scheldwoord gebruiken? Dank je.
Blijf weg, idioot.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:47 schreef Tevik het volgende:
[..]
Ik moet nu weg. Ik speel later weer met je verder, oke?
Doet hij ook niet, hij maakt een vergelijking hoe een autist iets zou doen. Goed, dat hij daarbij over het hoofd ziet dat autisme eigenlijk meer een verzamelnaam is, is jammer. Maar als je de algemeen bekende betekenis van autist daar gebruikt zoals hij het deed, zie ik het probleem niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:47 schreef Sitethief het volgende:
Ik ben het wel met je eens, maar wil je aut(h)ist niet als scheldwoord gebruiken? Dank je.
Hij kan ook bedoelen dat hij hem omkooptquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:51 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Is dit een heuse doodsbedreiging?
Wat jammerlijk. Mag niet op dit forum toch?
Ja, er zijn ook miljoenen joden vergast. Wat zijn Iranezen? Een kruising tussen een Iraniër en een chinees?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:44 schreef Py het volgende:
Schijnt nogal een pief te zijn die authoriteit heeft om iets over Khomaini te mogen oordelenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:54 schreef _Qmars_ het volgende:
Ok, on topic again. Wie is/zijn Majlis Khobregan?
Ik wil best met je ergens afspreken, neem Ehsan Jami en Afshin Ellian mee, oke?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:49 schreef Hafez het volgende:
[..]
Het lef dat die nog heeft om mij een verrader te noemen. Ik krijg tranen in mijn ogen steeds video beelden te zien wat er gebeurt in mijn vaderland en hij heeft het lef om zoiets te zeggen.
Tevik, je hebt mazzel dat dit maar een online forum is anders had ik er hoogst persoonlijk voor gezorgd dat je dit geen tweede keer kon zeggen.
Je bent een grap. Wij geven geen flikker om je islamitische onzin, begrijp dat dan. Je moet echt nog veel over Iraniers leren. Stumpertje.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:59 schreef Tevik het volgende:
[..]
Ik wil best met je ergens afspreken, neem Ehsan Jami en Afshin Ellian mee, oke?
Nog steeds heeft hij het recht wel zijn mening te verkondigen. En jij kunt wel schreeuwen wat je wilt, maar ik zou eens beginnen met je fatsoen te houden en de mensen te negeren waar je je aan ergert.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:01 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je bent een grap. Wij geven geen flikker om je islamitische onzin, begrijp dat dan. Je moet echt nog veel over Iraniers leren. Stumpertje.
http://en.wikipedia.org/wiki/Assembly_of_Expertsquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:54 schreef _Qmars_ het volgende:
Ok, on topic again. Wie is/zijn Majlis Khobregan?
Ze hebben de macht om Khamenei naar huis te sturen. Het gerucht gaat dat de voorzitter Rafsanjani om een spoedzitting heeft gevraagd.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Assembly_of_Experts
quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:00 schreef Mutant01 het volgende:
Goed dat deze jonge moslims zich laten horen, ik hoop dat het een revolutie zal worden waar ook Arabische jonge studenten een voorbeeld aan kunnen nemen en de dictaturen aldaar omver werpen.
Jij mag misschien er geen flikker om geven, maar die man in je avatar (die jou een huisneger zou hebben genoemd) en de meeste Iraniers wel. Als je niet uitkijkt blaas ik je heilige vuurtje vanaf hier uit, oke?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:01 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je bent een grap. Wij geven geen flikker om je islamitische onzin, begrijp dat dan. Je moet echt nog veel over Iraniers leren. Stumpertje.
Hij was ook te zien bij Nova:quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:10 schreef AryaMehr het volgende:
Zoon van de Shah over de Iraanse verkiezingen:
Ook de meeste Iraniers geven geen flikker om dergelijke onzin hoor. Maar je hebt wel stoere praatjes.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:15 schreef Tevik het volgende:
[..]
Jij mag misschien er geen flikker om geven, maar die man in je avatar (die jou een huisneger zou hebben genoemd) en de meeste Iraniers wel. Als je niet uitkijkt blaas ik je heilige vuurtje vanaf hier uit, oke?
Ik heb echt respect voor die spelers, dat ze met deze situatie nog hun hoofd erbij kunnen houdenquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:15 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Iran staat 1-0 voor op Zuid Korea!
Met name de jongeren (15-30), of niet? Dit komt in een hoop moslimlanden voor.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:22 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ook de meeste Iraniers geven geen flikker om dergelijke onzin hoor. Maar je hebt wel stoere praatjes.
Ze geven wel om religie, maar wensen niet een specifieke vorm opgelegd te krijgen. Dat zie je inderdaad in veel moslimlanden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Met name de jongeren (15-30), of niet? Dit komt in een hoop moslimlanden voor.
Ja, meestal een iets liberalere vorm en daar heb ik alleen maar begrip voor.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze geven wel om religie, maar wensen niet een specifieke vorm opgelegd te krijgen. Dat zie je inderdaad in veel moslimlanden.
quote:RABAT // “I can read the Quran myself,” said Souad, a young woman entering a voting station last Friday in Rabat, the Moroccan capital. “I don’t need some political party telling me that Islam forbids everything.”
Goede zaak. Religie is erg gevoelig voor machtsmisbruik.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:41 schreef Mutant01 het volgende:
Wel opvallend trouwens, afgelopen week waren er lokale verkiezingen in Marokko, de Islamisten die de 2e partij van het land vormden - daalden naar de 6e plek.
Veel gehoord argument om niet meer op hen te stemmen was:
[..]
En wat voor partij heeft gewonnen, of groter percentage stemmen gekregen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:41 schreef Mutant01 het volgende:
Wel opvallend trouwens, afgelopen week waren er lokale verkiezingen in Marokko, de Islamisten die de 2e partij van het land vormden - daalden naar de 6e plek.
Veel gehoord argument om niet meer op hen te stemmen was:
[..]
Een nieuwe pro-monarchistische partij heeft gewonnenquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En wat voor partij heeft gewonnen, of groter percentage stemmen gekregen?
Ze hielden zich überhaupt beter staande dan verwacht, de eindstand is dan wel 1-1 geworden, maar het blijft een prestatie.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:22 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
[..]
Ik heb echt respect voor die spelers, dat ze met deze situatie nog hun hoofd erbij kunnen houden
Noord-Korea moet dan winnen in Saoedi-Arabië, dat zie ik jammer genoeg niet gebeuren. Zal wel een salonremise worden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:57 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Ze hielden zich überhaupt beter staande dan verwacht, de eindstand is dan wel 1-1 geworden, maar het blijft een prestatie.
Nu is het voor Iran afwachten op de wedstrijd van vanavond om zeker te weten of er nog hoop is op Zuid-Afrika.
Al zullen ze misschien ook wel andere zorgen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |