abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:25:45 #151
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_70093736
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:16 schreef Tevik het volgende:

[..]
Jullie zijn gewoon slechte verliezers.
Excuse me? Je denkt toch niet nog steeds dat deze verkiezing eerlijk is verlopen?

En houd eens op met de kreet westerse soaps!

Jij denkt dat de drang naar vrijheid en de aversie tegen de onderdrukking komt omdat Brooke vorige week met haar halfbroer sliep en deze week met haar zoon?
pi_70093917
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:16 schreef Tevik het volgende:

[..]

Wat ik weet over Iraniers is dat jij in ieder geval geen echte Iranier bent, maar een verrader van het vrije Iran die haar eigen koers wil volgen en zich niet wil onderwerpen aan degenen die in Washington en Brussel zitten. Dat is Iran, en niet van die makkelijke beinvloebare en oppervlakkige jongentjes en meisjes die teveel westerse soaps kijken. Verder, waar heb ik gezegd dat ik een Turk ben? Jullie zijn gewoon slechte verliezers. Aanhangers van Mousavi vierden de overwinning al vóór de verkiezingen. Jullie verwesterde "Iraniers" hebben jullie zelf voor de gek gehouden en zijn nu ontgoocheld.
Ik ben een verrader?

Rot toch op man. Kom anders morgen naar de demonstratie in Den Haag.

Of hou je bek en loop geen onzin uit te kramen.

Wat ik van jou weet is in ieder geval dat jij een zielig persoon bent die niks verschilt van een homofiel zoals Khamenei en dat de aarde beter af is zonder personen als jij.
pi_70093974
unconfirmed - we are hearing that Majlis Khobregan is calling emergency meeting - if confirmed - critical event! van persiankiwi
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
pi_70094064
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:04 schreef Hafez het volgende:
Heey Tefik, zet eens je TV op eurosport.

De spelers hebben allemaal groen om hun handen, om Mousavi te steunen!

Wat heb je daarop te zeggen?
Dat je gelijk hebt:

pi_70094183
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:34 schreef Tevik het volgende:

[..]

Dat je gelijk hebt:

[ afbeelding ]
Wat heeft dat ermee te maken kneus?

Dat was net voor het WK in Duitsland. Ahmadinejad was op dat moment president van Iran. Een president heeft macht en mag doen wat die wel.

Doe je ogen eens open. Zie je die speler die achter hem staat? Dat is Javad Nekounam. Zet je TV aan en kijk eurosport, diezelfde Nekounam heeft groene armbanden.
pi_70094297
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:06 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Dat ze net met z'n allen het gazon nog even gezellig hebben gemaaid. Met de handmaaier en daarna aanharken en het gras in grote vuilniszakken stoppen.

Zo doen ze dat daar. Lekker gezellie. Ies koeltoer.
Mensen laten we proberen te lachen..
pi_70094301
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:37 schreef Hafez het volgende:

[..]

Dat was net voor het WK in Duitsland. Ahmadinejad was op dat moment president van Iran. Een president heeft macht en mag doen wat die wel.

Doe je ogen eens open. Zie je die speler die achter hem staat? Dat is Javad Nekounam. Zet je TV aan en kijk eurosport, diezelfde Nekounam heeft groene armbanden.
ga gewoon niet op hem in hij loopt gewoon te trollen
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:41:01 #158
256363 ZoKanIkHetOok
pi_70094307
Nummer 16 van Korea mag er ook wel wezen.
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:41:39 #159
188345 Py
op zich
pi_70094333
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:32 schreef themauster het volgende:
unconfirmed - we are hearing that Majlis Khobregan is calling emergency meeting - if confirmed - critical event! van persiankiwi
Dat is de kerel die wat te zeggen heeft over Khameini toch?
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:44:53 #160
188345 Py
op zich
pi_70094441
Kunnen die kneuzen die denken dat miljoenen Iranezen alleen maar de straat opgaan vanwege westerse soaps en de CIA, een eigen aluhoedje-topic openen en daar als een authist verder het Iranese volk belachelijk maken.

Wordt er haast onpasselijk van als je ziet wat er gebeurd in dat land en dan zo reageren
Plaatsvervangende schaamte.
pi_70094527
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:37 schreef Hafez het volgende:

[..]

Dat die meneer op het punt stond een doelpunt te scorren en die ook heeft gescoord, maar dat jullie niet tegen jullie verlies kunnen?
quote:
Dus omdat Javad een groene armband heeft gekocht betekent het dat Mousavi de verkiezingen heeft gewonnen?

Ik moet nu weg. Ik speel later weer met je verder, oke?
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:47:46 #162
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_70094542
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:44 schreef Py het volgende:
Kunnen die kneuzen die denken dat miljoenen Iranezen alleen maar de straat opgaan vanwege westerse soaps en de CIA, een eigen aluhoedje-topic openen en daar als een authist verder het Iranese volk belachelijk maken.

Wordt er haast onpasselijk van als je ziet wat er gebeurd in dat land en dan zo reageren
Ik ben het wel met je eens, maar wil je aut(h)ist niet als scheldwoord gebruiken? Dank je.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_70094611
quote:

Het lef dat die nog heeft om mij een verrader te noemen. Ik krijg tranen in mijn ogen steeds video beelden te zien wat er gebeurt in mijn vaderland en hij heeft het lef om zoiets te zeggen.

Tevik, je hebt mazzel dat dit maar een online forum is anders had ik er hoogst persoonlijk voor gezorgd dat je dit geen tweede keer kon zeggen.
pi_70094657
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:47 schreef Tevik het volgende:
Speel met datgene waar je goed in bent.. namelijk de ballen van Khamenei en Ahmadinejad.
pi_70094692
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:49 schreef Hafez het volgende:

[..]
Tevik, je hebt mazzel dat dit maar een online forum is anders had ik er hoogst persoonlijk voor gezorgd dat je dit geen tweede keer kon zeggen.
Is dit een heuse doodsbedreiging?

Wat jammerlijk. Mag niet op dit forum toch?
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:51:49 #166
188345 Py
op zich
pi_70094720
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:47 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens, maar wil je aut(h)ist niet als scheldwoord gebruiken? Dank je.
Akkoord. Bedoelde meer dat deze vorm van authisme een regelrechte belediging is voor miljoenen Iranezen.
Voor de rest no pun intended
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:51:52 #167
256363 ZoKanIkHetOok
pi_70094722
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:47 schreef Tevik het volgende:

[..]

Blijf weg, idioot.

Als je nu nog gelooft dat de verkiezingen eerlijk zijn verlopen heb je hier eigenlijk al niks meer te zoeken, en als je dan ook nog gaat lopen roepen dat de demonstranten een stel verwende soap-kijkers zijn die niet zo moeten zeuren over een zogenaamde onderdrukking, dan ben je gewoon een troll.

Daaaag!
pi_70094729
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:47 schreef Sitethief het volgende:
Doet hij ook niet, hij maakt een vergelijking hoe een autist iets zou doen. Goed, dat hij daarbij over het hoofd ziet dat autisme eigenlijk meer een verzamelnaam is, is jammer. Maar als je de algemeen bekende betekenis van autist daar gebruikt zoals hij het deed, zie ik het probleem niet.
pi_70094767
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:51 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Is dit een heuse doodsbedreiging?

Wat jammerlijk. Mag niet op dit forum toch?
Hij kan ook bedoelen dat hij hem omkoopt
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:54:45 #170
121168 _Qmars_
Mannetje.
pi_70094824
Ok, on topic again. Wie is/zijn Majlis Khobregan?
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
pi_70094831
quote:
Ja, er zijn ook miljoenen joden vergast. Wat zijn Iranezen? Een kruising tussen een Iraniër en een chinees?
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:56:23 #172
188345 Py
op zich
pi_70094883
*ignore
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:57:10 #173
188345 Py
op zich
pi_70094918
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:54 schreef _Qmars_ het volgende:
Ok, on topic again. Wie is/zijn Majlis Khobregan?
Schijnt nogal een pief te zijn die authoriteit heeft om iets over Khomaini te mogen oordelen
pi_70094993
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:49 schreef Hafez het volgende:

[..]

Het lef dat die nog heeft om mij een verrader te noemen. Ik krijg tranen in mijn ogen steeds video beelden te zien wat er gebeurt in mijn vaderland en hij heeft het lef om zoiets te zeggen.

Ik wil best met je ergens afspreken, neem Ehsan Jami en Afshin Ellian mee, oke?
pi_70095038
Goed dat deze jonge moslims zich laten horen, ik hoop dat het een revolutie zal worden waar ook Arabische jonge studenten een voorbeeld aan kunnen nemen en de dictaturen aldaar omver werpen.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')