Nouja, net als Bootje zou je wat mij betreft wel een cursusje kunnen gebruiken. Maar ik weet niet of ik wel een genoeg authentieke Nederlander voor ben om dat te zeggen. Ik zou het ook wel leuk vinden om wat eisen te stellen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:13 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ondanks dat ik maar straatmaker ben is er niks mis met mijn analyserings- relativeringsvermogen. Het is jammer dat veel mensen er maar gelijk vanuit gaan dat het wel zo is.
Omdat ze misschien een cursus mogen volgen waar even geen mannen bij zijn? Je haalt er van alles bij dat er niks mee te maken heeft. Het gaat hier om een heel beperkte maatregel. Wat is je probleem met die maatregel precies. En Van der Laan een gebrek aan ruggegraat verwijten is echt grappig en de wereld op zijn kop.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:14 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat onze minister van der Laan geen ruggegraat toont en het beeld uitstraalt dat voor iedereen hier alles aangepast wordt, zodat onze bezoekers, die een zolderkamer krijgen toegewezen en vervolgens met het hele huis aan de haal willen gaan, toch wel tevreden in dit land kunnen verblijven. Dat is mijn probleem.
Dat hotel zit vol met inburgingcursusfaalhazen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Daar is de gevangenis voor in het leven geroepen.. Je weet wel, zo een ding met een kamer van 3 bij 2 met een PS3, Xbox360 en een TV met canal+
Cool! we gaan weer op de man spelen! Verlies je het op argumenten, go for the guy!!quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt ook slimme stratenmakers idd. Maar daar hoor jij niet bij
Is het gezellig bij de Klu Klux Klan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Daar is de gevangenis voor in het leven geroepen.. Je weet wel, zo een ding met een kamer van 3 bij 2 met een PS3, Xbox360 en een TV met canal+
Het is ook zo verrekte kut he om begrijpend te lezen? En waar haal jij vandaan dat ik allochtonen in het algemeen haat? Man je bent niet goed bij je hoofd. En i k heb argumenten genoeg gegeven maar daar regeageerde je nooit op. En dat jij invaliden vergelijkt met mensen die een inburgeringscursus volgen zegt meer dan zat over jouw verstandelijk vermogens.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik een grote bek?Jij denkt dat de hele wereld uit jouw schoonzus bestaat en hebt echt nog geen enkel argument gegeven. Ik snap die haat tegen allochtonen niet. Dat zegt meestal iets over jezelf.
Jij doet voortdurend niks anders. Als ik het dan zat ben en mee ga doen, ga je huilenquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Cool! we gaan weer op de man spelen! Verlies je het op argumenten, go for the guy!!
Bij mij staat hoog in het vaandel dat vrouwen en mannen gelijk behandeld worden. Je heeft ze hiermee al de eerste vinger die het toestaat het onderscheid te waarborgen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat ze misschien een cursus mogen volgen waar even geen mannen bij zijn? Je haalt er van alles bij dat er niks mee te maken heeft. Het gaat hier om een heel beperkte maatregel. Wat is je probleem met die maatregel precies. En Van der Laan een gebrek aan ruggegraat verwijten is echt grappig en de wereld op zijn kop.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach kom nou toch. Maar jullie hebben liever dat die vrouwen helemaal niet gaan inburgeren. Dat is namelijk het alternatief. Je kan hoog en laag springen en heel principieel gaan doen maar dan komen die vrouwen gewoon niet. Nu heb je een kans dat ze door die cursus meer zelfvertrouwen krijgen en langzamerhand keuzes gaan makenn en wellicht toegroeien naar andere waarden en normen.
En zelfs dan hebben we nog ruimte voor Belgische criminelen.. Dus plek zatquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:16 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dat hotel zit vol met inburgingcursusfaalhazen.
Laat me raden, je kunt zeker alleen maar "slim" zijn wanneer aan jouw referentiekader voldaan wordt? Alles daarbuiten is dom en racistisch?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, een kleine aanpassing doen zodat mensen wel naar de cursus kunnen komen. Hele goede vergelijking.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:17 schreef cheqy het volgende:
[..]
Het is ook zo verrekte kut he om begrijpend te lezen? En waar haal jij vandaan dat ik allochtonen in het algemeen haat? Man je bent niet goed bij je hoofd. En i k heb argumenten genoeg gegeven maar daar regeageerde je nooit op. En dat jij invaliden vergelijkt met mensen die een inburgeringscursus volgen zegt meer dan zat over jouw verstandelijk vermogens.
Dat jij dat vindt vind ik een groot compliment. Ga jij me slim vindendan ga ik me zorgen maken met je rolstoelvergelijkingen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook geen racist?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:18 schreef LENUS het volgende:
[..]
Laat me raden, je kunt zeker alleen maar "slim" zijn wanneer aan jouw referentiekader voldaan wordt? Alles daarbuiten is dom en racistisch?
Wat een prima vergelijking was trouwens. Daar breng je dan ook niks tegen in behalve smileys,.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:19 schreef cheqy het volgende:
[..]
Dat jij dat vindt vind ik een groot compliment. Ga jij me slim vindendan ga ik me zorgen maken met je rolstoelvergelijkingen.
Dus je moet op dag 1 al volledig geintegreerd zijn?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:19 schreef isogram het volgende:
Jammer dat de discussie nu alleen gaat over de opleiding van iedereen die hier een mening geeft. En ook jammer dat er zo op de man wordt gespeeld.
Ik ben het eens met de opmerking van Spooky4u, want de kernvraag hier is niet of mensen die inburgeringscursus halen, maar het gaat om de aanwezigheid bij lessen. En de reden waarom vrouwen niet komen is niet omdat ze al zo goed geïntegreerd zijn, maar het tegenovergestelde. Hun gedrag (en dat van hun mannen die niet toestaan dat de vrouwen in een gemengde klas les krijgen) is direct strijdig met de basisbeginselen van onze samenleving, onze normen en waarden. Let wel: deze mensen hebben ZELF ervoor gekozen om naar Nederland te komen. Dan mogen we best verwachten dat ze vanaf dag 1 de basisbeginselen van onze samenleving onderschrijven en zich houden aan de regels die voor inburgering EN voor succesvolle integratie gelden.
Dank je, je pakt mijn gedachte perfect samen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:19 schreef isogram het volgende:
Jammer dat de discussie nu alleen gaat over de opleiding van iedereen die hier een mening geeft. En ook jammer dat er zo op de man wordt gespeeld.
Ik ben het eens met de opmerking van Spooky4u, want de kernvraag hier is niet of mensen die inburgeringscursus halen, maar het gaat om de aanwezigheid bij lessen. En de reden waarom vrouwen niet komen is niet omdat ze al zo goed geïntegreerd zijn, maar het tegenovergestelde. Hun gedrag (en dat van hun mannen die niet toestaan dat de vrouwen in een gemengde klas les krijgen) is direct strijdig met de basisbeginselen van onze samenleving, onze normen en waarden. Let wel: deze mensen hebben ZELF ervoor gekozen om naar Nederland te komen. Dan mogen we best verwachten dat ze vanaf dag 1 de basisbeginselen van onze samenleving onderschrijven en zich houden aan de regels die voor inburgering EN voor succesvolle integratie gelden.
Kut voor je want mijn vrouw is een echte Ariër, Hitler zou dol op haar zijn geweest. Kut he?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, een kleine aanpassing doen zodat mensen wel naar de cursus kunnen komen. Hele goede vergelijking.
En je haat voor allochtonen druipt er vanaf, maar als het dan benoemd wordt dan deinzen racisten altijd terug en verschuilen ze zich achter hun bruine hoer.
Ja, haal Hitler er maar weer bij.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:21 schreef cheqy het volgende:
[..]
Kut voor je want mijn vrouw is een echte Ariër, Hitler zou dol op haar zijn geweest. Kut he?
En laat eens een post van mij zien waar de allochtonenhaat vanaf druipt? Man, jij bent net een kat in het nauw, je hebt geen zinnig argument meer en begint als een malloot om je heen te meppen.
Je moet op dag 1 weten wat je te wachten staat en daar niet meteen over gaan klagen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus je moet op dag 1 al volledig geintegreerd zijn?
Ja dat was echt een perfecte vergelijking tussen mensen die iets niet KUNNEN en iets niet WILLEN. Ja die vergelijking was echt geniaal.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een prima vergelijking was trouwens. Daar breng je dan ook niks tegen in behalve smileys,.
Prima vergelijking.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een prima vergelijking was trouwens. Daar breng je dan ook niks tegen in behalve smileys,.
Wat klopt er niet aan? Een kleine aanpassing doen zodat deze mensen ook naar de cursus komen. Ik zie echt het probleem niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:22 schreef cheqy het volgende:
[..]
Prima vergelijking.![]()
Voor iemand met een IQ van 45 ja. Kelly zou jaloers op je zijn.
Wel geweldig dat je broer moslim is geworden, moet een schok zijn geweest voor het stratenmakertjequote:
Basisbeginselen, met nadruk op BASIS. Als je al in conflict met de basis kun je jezelf afvragen of je wel iets te zoeken hebt in dit land.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus je moet op dag 1 al volledig geintegreerd zijn?
Ze klagen toch ook niet. Ze doen een verzoek. Ze kunnen niet komen als er mannen bij zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:22 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Je moet op dag 1 weten wat je te wachten staat en daar niet meteen over gaan klagen.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan? Een kleine aanpassing doen zodat deze mensen ook naar de cursus komen. Ik zie echt het probleem niet.
Jullie probleem is dat je helemaal niet wil dat deze mensen integreren, met je "dan gaan ze maar terug". Anders maak je hier niet zo'n probleem van.
Mens, val toch dood. Kansloos stuk vreten..quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, een kleine aanpassing doen zodat mensen wel naar de cursus kunnen komen. Hele goede vergelijking.
En je haat voor allochtonen druipt er vanaf, maar als het dan benoemd wordt dan deinzen racisten altijd terug en verschuilen ze zich achter hun bruine hoer.
Het is helemaal geen basis. Die vrouwen zijn dat niet gewend, en toch willen ze graag naar cursus. Hulde.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:24 schreef LENUS het volgende:
[..]
Basisbeginselen, met nadruk op BASIS. Als je al in conflict met de basis kun je jezelf afvragen of je wel iets te zoeken hebt in dit land.
Ik heb het niet over teruggaan hoor. Ik heb het over niet eens hierheen komen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan? Een kleine aanpassing doen zodat deze mensen ook naar de cursus komen. Ik zie echt het probleem niet.
Jullie probleem is dat je helemaal niet wil dat deze mensen integreren, met je "dan gaan ze maar terug". Anders maak je hier niet zo'n probleem van.
Ik sloeg de spijker op zijn kop dusquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mens, val toch dood. Kansloos stuk vreten..
ze willen niet komen als er mannen bij zijn.. Ze kunnen wel, maar willen niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze klagen toch ook niet. Ze doen een verzoek. Ze kunnen niet komen als er mannen bij zijn.
Wil je nou graag dat ze komen of niet?
Als je een cursus voor christenen op zondag organiseert, komen ze ook niet. Dan doe je het toch lekker op donderdag? Of is dat ook weer een knieval maken.
Ze kunnen het wel maar ze willen/mogen het niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze klagen toch ook niet. Ze doen een verzoek. Ze kunnen niet komen als er mannen bij zijn.
Wil je nou graag dat ze komen of niet?
Als je een cursus voor christenen op zondag organiseert, komen ze ook niet. Dan doe je het toch lekker op donderdag? Of is dat ook weer een knieval maken.
Nou boeiuh.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:26 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik heb het niet over teruggaan hoor. Ik heb het over niet eens hierheen komen.
Ja, net zo goed als je rolstoelvergelijking..quote:
Neeneenee SCHtje. Ik wil juist dolgraag dat ze integreren en willen zij niet dan mogen ze idd terug. Niet de dingen in je eigen voordeel gaan verdraaien.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, ze kunnen het niet. Wat is dat nou voor arrogantie om meteen maar even alles van ze te willen veranderen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:26 schreef Py het volgende:
[..]
Ze kunnen het wel maar ze willen/mogen het niet.
Daarom gaat je vergelijking met de gehandicapte ook mis.
Geen basis? Waarom staat het dan in de grondwet? O ja..quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is helemaal geen basis. Die vrouwen zijn dat niet gewend, en toch willen ze graag naar cursus. Hulde.
Nee, zo simpel ligt het niet. Dat snap je toch hopelijk wel? Het is geen kwestie van willen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ze willen niet komen als er mannen bij zijn.. Ze kunnen wel, maar willen niet.
Owwwh, je snapt het punt eindelijk. Als je dat snapt wat doe je dan hier in dit topic?quote:
Ik had zelf voor cursief gekozenquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ze willen niet komen als er mannen bij zijn.. Ze kunnen wel, maar willen niet.
Was idd even schrikken ja, en nu?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Wel geweldig dat je broer moslim is geworden, moet een schok zijn geweest voor het stratenmakertje
In welk artikel staat dat je iedere cursus verplicht met mannen moet volgen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:27 schreef LENUS het volgende:
[..]
Geen basis? Waarom staat het dan in de grondwet? O ja..
Jij pimpt er zelf mee lieverd.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:28 schreef cheqy het volgende:
[..]
Was idd even schrikken ja, en nu?
Stratenmakertje, hoe heerlijk denigrerend weer.
Prima man.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:16 schreef Doff het volgende:
[..]
Nouja, net als Bootje zou je wat mij betreft wel een cursusje kunnen gebruiken. Maar ik weet niet of ik wel een genoeg authentieke Nederlander voor ben om dat te zeggen. Ik zou het ook wel leuk vinden om wat eisen te stellen.
Dat jij hier geen allochtonen wil, is mijnprobleem niet. Wen er maar aan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:28 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Owwwh, je snapt het punt eindelijk. Als je dat snapt wat doe je dan hier in dit topic?
Die mensen besluiten in een boerendorpje in de middele of nowhere dat ze hun koffertje inpakken, met het vliegtuig naar Nederland komen om daar verder te leven.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, ze kunnen het niet. Wat is dat nou voor arrogantie om meteen maar even alles van ze te willen veranderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |