Originele opmerking. Motorbloempje ging je al voor.. Een andere linkse boomknuffelster...quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:11 schreef Doff het volgende:
[..]
Jij kan de taal net zo goed uit je sig weghalen.
En wat is in godsnaam een authentieke Nederlander? En je monopolie op wat wij Nederlanders willen is leuk voor jezelf, maar ik ben blij dat het vooralsnog weinig met de werkelijkheid strookt.
Maar wel een eis als je als nieuwe Nederlander hier wil komen wonen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:20 schreef Meh7 het volgende:
Maar als authentieke Nederlander besef je hopelijk wel dat jij en ik voor de wet allebei even Nederlands zijn en ik dus geen extra verplichtingen heb? Integreren is bijvoorbeeld geen wettelijke verplichting voor mij.
Nou, nee. Je moet het inburgeringsexamen halen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Maar wel een eis als je als nieuwe Nederlander hier wil komen wonen.
Gedraag je toch niet als een kleuter. We weten allemaal dat de cursussen voor nieuwkomers zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:20 schreef Meh7 het volgende:
Maar als authentieke Nederlander besef je hopelijk wel dat jij en ik voor de wet allebei even Nederlands zijn en ik dus geen extra verplichtingen heb? Integreren is bijvoorbeeld geen wettelijke verplichting voor mij.
Je zegt het uiteindelijk zelf. Je moet het halen.. Eis dus..quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:23 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nou, nee. Je moet het inburgeringsexamen halen.
Nog een kleuter. Kan je ook gewoon mee gaan in de discussie zonder persoonlijk te worden?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:28 schreef Doff het volgende:
Bootje84, ik vroeg me ineens af wat jij voor ons edele Nederlanders betekent. Studeer je? Werk je?
Halen is iets anders als naleven... helaas.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je zegt het uiteindelijk zelf. Je moet het halen.. Eis dus..
Beide.. Ik zorg ervoor dat jouw vingerplantje op je tafel terecht komt in een winkel, zodat jij hem in je linkse bakfiets op kan halen bij de lokale Spar...quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:28 schreef Doff het volgende:
Bootje84, ik vroeg me ineens af wat jij voor ons edele Nederlanders betekent. Studeer je? Werk je?
Ik maak uit zijn woorden op, dat hij mijn zin bevestigde..quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:29 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Halen is iets anders als naleven... helaas.
Nieuwkomers moeten slagen voor dat examen ja, maar is daarmee het integratieproces al voltooid dan? Het begint pas op het moment dat ze als volwaardige Nederlander participeren in de samenleving.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je zegt het uiteindelijk zelf. Je moet het halen.. Eis dus..
Het is serieus gewoon interesse. Ik vraag me bijvoorbeeld af wat iemand met zulke ideeën heeft gestudeerd. Ik ga jullie er niet mee aanvallen hoor.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:29 schreef cheqy het volgende:
[..]
Nog een kleuter. Kan je ook gewoon mee gaan in de discussie zonder persoonlijk te worden?
Zeker erg lastig als je geen argumenten meer hebt?
Zie profiel.. Management Economie en Recht.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:32 schreef Doff het volgende:
[..]
Het is serieus gewoon interesse. Ik vraag me bijvoorbeeld af wat iemand met zulke ideeën heeft gestudeerd. Ik ga jullie er niet mee aanvallen hoor.
Lekker staaltje polariseren weer. Sinds wanneer ben ik links? Sinds ik het niet eens ben met jou? Of duw je jezelf nu expres in de uiterst rechtse hoek (de enige mogelijke verklaring dan maar)?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Beide.. Ik zorg ervoor dat jouw vingerplantje op je tafel terecht komt in een winkel, zodat jij hem in je linkse bakfiets op kan halen bij de lokale Spar...
Ik ben straatmaker en heb weinig gestudeerd.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:32 schreef Doff het volgende:
[..]
Het is serieus gewoon interesse. Ik vraag me bijvoorbeeld af wat iemand met zulke ideeën heeft gestudeerd. Ik ga jullie er niet mee aanvallen hoor.
Niet direct. Wel interessant genoeg om het te vragen. Is daar iets mis mee?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:35 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik ben straatmaker en heb weinig gestudeerd.
Mijn opleidingsniveau ligt gelijk met MTS. Is dat relevant?
Ik zou er ook niet mee samen in 1 lokaal les willen krijgen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:32 schreef Doff het volgende:
[..]
Is niks mis mee maar ik zie het verband met dit onderwerp niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:37 schreef Doff het volgende:
[..]
Niet direct. Wel interessant genoeg om het te vragen. Is daar iets mis mee?
Ik kaats de bal nu ff glashard terug. Doet mijn opleiding er toe? Ik vind van niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:34 schreef Doff het volgende:
[..]
Lekker staaltje polariseren weer. Sinds wanneer ben ik links? Sinds ik het niet eens ben met jou? Of duw je jezelf nu expres in de uiterst rechtse hoek (de enige mogelijke verklaring dan maar)?
Over op de man spelen gesproken trouwens. Poepoe...
Dat vermoed ik dus ook.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:39 schreef cheqy het volgende:
[..]
Is niks mis mee maar ik zie het verband met dit onderwerp niet.
Of is het meer van "oh, het is maar een straatmaker die het zegt"? Daar ben ik dus gewoon nieuwsgierig naar.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:32 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik ook. Maar wij straatmakers discusieren ook wel eens over politiek in de keet ipv over voetbal. Wij gaan ook met de tijd mee.quote:
Ik dacht dat jullie alleen de hele dag naar vrouwen zaten te fluitenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:45 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik ook. Maar wij straatmakers discusieren ook wel eens over politiek in de keet ipv over voetbal. Wij gaan ook met de tijd mee.
Pas maar op, als je MBO'er bent, ben je volgens sommigen hier niet in staat om problemen te analyseren en gedegen oplossingen te vinden. Het liefste willen ze jouw stemrecht afnemen omdat je feitelijk niet verder komt dan: 'eeeeeeeh kutbuitenlanders het land uit waaaa''quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:45 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik ook. Maar wij straatmakers discusieren ook wel eens over politiek in de keet ipv over voetbal. Wij gaan ook met de tijd mee.
Ik geloof niet dat mij dat hier veel verder zou helpen (vooral nu elke elitaire, linkse - of wat dan ook - uiting zo on-Nederlands - of zoiets - wordt gevonden). Maar bedankt voor het vertrouwen.quote:
Wat is het verschil tussen een MBO'er en een WO'er volgens jou? Dat de een heeft besloten om verder te studeren of dat de ander simpelweg niet in staat was om verder te studeren? (Even algemeen bekeken)quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:49 schreef LENUS het volgende:
[..]
Pas maar op, als je MBO'er bent, ben je volgens sommigen hier niet in staat om problemen te analyseren en gedegen oplossingen te vinden. Het liefste willen ze jouw stemrecht afnemen omdat je feitelijk niet verder komt dan: 'eeeeeeeh kutbuitenlanders het land uit waaaa''
True true. Al gebeurt het maar al te vaak. Daarom kijken wij er ook niet van op..quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:52 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat mij dat hier veel verder zou helpen (vooral nu elke elitaire, linkse - of wat dan ook - uiting zo on-Nederlands - of zoiets - wordt gevonden). Maar bedankt voor het vertrouwen.
Als je meldt dat je niet op de PVV hebt gestemd ben je links, Dat zie je ook wel weer in dit topic. Je bent een allochtonenknuffelaar en weet ik wat.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
True true. Al gebeurt het maar al te vaak. Daarom kijken wij er ook niet van op..
Als je hier meldt dat je op de PVV gestemd hebt, ben je gelijk een nazi. Dat zie je ook weer in dit topic. Je bent een vreemdelingenhater, een xenofoob en weet ik het wat..
Newsflash.. Ik heb een relatie met een Antilliaan..
Een Oostenrijkse wordt anders bahandeld dan een Marokkaan, Antilliaan of Turk...quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:00 schreef Doff het volgende:
[..]
Als je meldt dat je niet op de PVV hebt gestemd ben je links, Dat zie je ook wel weer in dit topic. Je bent een allochtonenknuffelaar en weet ik wat.
Newsflash... ik heb een relatie met een Oostenrijkse, en die is gelukkig niet islamitisch!
Bij cursussen zie je vaak als voorwaarde dat je minimaal een bepaald percentage van de lessen moet hebben bijgewoond om überhaupt voor een certificaat in aanmerking te komen. Dat kan bij zo'n inburgeringscursus ook prima. Je wilt inburgeren, je hebt gewoon aanwezig te zijn bij de lessen. Heel simpel. Mensen die structureel afwezig zijn, kunnen dan dus geen inburgering voltooien, want ze komen niet aan het vereiste percentage aanwezigheid.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:31 schreef Meh7 het volgende:
Nieuwkomers moeten slagen voor dat examen ja, maar is daarmee het integratieproces al voltooid dan? Het begint pas op het moment dat ze als volwaardige Nederlander participeren in de samenleving.
Je moet een onderscheid maken tussen inburgering aan de ene kant en integreren aan de andere kant. Voor het eerste moet je wat dingen uit je hoofd leren.
Je gaat toch niet zeggen dat dat mijn schuld is? Of de schuld van de haatzaaiende, polariserende linkse intellectuelen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Een Oostenrijkse wordt anders bahandeld dan een Marokkaan, Antilliaan of Turk...
/edit
Zeker qua normen en waarden...
Jij noemt mij een nazi.. Ik heb een relatie met een Antilliaanse.. Als ik een nazi was geweest, had ik dat kind met nog geen tak aan willen raken.. Daar staat jouw relatie compleet buiten..quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:06 schreef Doff het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat dat mijn schuld is? Of de schuld van de haatzaaiende, polariserende linkse intellectuelen?
zegt degene met de grootste bek. Gelukkig kom jij wel altijd even sterk over.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:07 schreef SCH het volgende:
Wat een rare discussie is dit weer geworden. Ik vnid de meesten van jullie behoorlijk arrogant en ik durf te wedden dat de helft voor de inburgeringscursus zou zakken. Maar wel altijd direct een grote bek over anderen.
Wat jij opmerkt, is natuurlijk helemaal niet relevant. Je hoeft niet gestudeerd te hebben om te constateren dat er dingen vreselijk mis gaan in Nederland. Dat de één wat beter kan analyseren betekent niet dat zijn mening meer waarde zou hebben dan die van een ander.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:55 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een MBO'er en een WO'er volgens jou? Dat de een heeft besloten om verder te studeren of dat de ander simpelweg niet in staat was om verder te studeren? (Even algemeen bekeken)
quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:07 schreef SCH het volgende:
Wat een rare discussie is dit weer geworden. Ik vnid de meesten van jullie behoorlijk arrogant en ik durf te wedden dat de helft voor de inburgeringscursus zou zakken. Maar wel altijd direct een grote bek over anderen.
Ik een grote bek?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:09 schreef cheqy het volgende:
[..]
zegt degene met de grootste bek. Gelukkig kom jij wel altijd even sterk over.
Wat lul je nu ove het halen van de cursus, daar gaat het niet eens om. Het gaat over het wel of niet naar de cursus willen gaan, omdat het niet in je straatje past qua normen en waarden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:07 schreef SCH het volgende:
Zie je nou wel wat voor arrogante lul je bent. Dit soort pubers oordelen over mensen die hier naar toe gevlucht zijn e.d.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat boeit het mij als ik zou zakken voor de inburgeringscursus? Ik woon hier al, en heb het recht gekregen om hier te wonen. Zij moeten het nog verdienen.. Degene die hier zonder problemen zijn gekomen, hebben nu probleemkinderen geworpen in Gouda en het kanaleneiland..
Ah, ik wist niet dat dat nazi-verwijt daadwerkelijk was aangekomen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jij noemt mij een nazi.. Ik heb een relatie met een Antilliaanse.. Als ik een nazi was geweest, had ik dat kind met nog geen tak aan willen raken.. Daar staat jouw relatie compleet buiten..
WAT IS JE PROBLEEM DAARMEE DAN?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:11 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Wat lul je nu ove het halen van de cursus, daar gaat het niet eens om. Het gaat over het wel of niet naar de cursus willen gaan, omdat het niet in je straatje past qua normen en waarden.
Naar mijn idee gaan de meeste dingen nog altijd mis met autochtonen. Zullen we het daar eens over hebben want dat is echt het grootste taboe in ons land.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:10 schreef LENUS het volgende:
[..]
Wat jij opmerkt, is natuurlijk helemaal niet relevant. Je hoeft niet gestudeerd te hebben om te constateren dat er dingen vreselijk mis gaan in Nederland. Dat de één wat beter kan analyseren betekent niet dat zijn mening meer waarde zou hebben dan die van een ander.
Ondanks dat ik maar straatmaker ben is er niks mis met mijn analyserings- relativeringsvermogen. Het is jammer dat veel mensen er maar gelijk vanuit gaan dat het wel zo is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:10 schreef LENUS het volgende:
[..]
Wat jij opmerkt, is natuurlijk helemaal niet relevant. Je hoeft niet gestudeerd te hebben om te constateren dat er dingen vreselijk mis gaan in Nederland. Dat de één wat beter kan analyseren betekent niet dat zijn mening meer waarde zou hebben dan die van een ander.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat boeit het mij als ik zou zakken voor de inburgeringscursus? Ik woon hier al, en heb het recht gekregen om hier te wonen. Zij moeten het nog verdienen.. Degene die hier zonder problemen zijn gekomen, hebben nu probleemkinderen geworpen in Gouda en het kanaleneiland..
Het weigeren om zich aan te passen...!!!!quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:12 schreef SCH het volgende:
[..]
WAT IS JE PROBLEEM DAARMEE DAN?
Voor de 600e x
Ja, alle Marokkanen die hierheen zijn gevlucht werden gepest door allerlei geiten in de zandbakquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Zie je nou wel wat voor arrogante lul je bent. Dit soort pubers oordelen over mensen die hier naar toe gevlucht zijn e.d.
Mijn probleem is dat onze minister van der Laan geen ruggegraat toont en het beeld uitstraalt dat voor iedereen hier alles aangepast wordt, zodat onze bezoekers, die een zolderkamer krijgen toegewezen en vervolgens met het hele huis aan de haal willen gaan, toch wel tevreden in dit land kunnen verblijven. Dat is mijn probleem.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:12 schreef SCH het volgende:
[..]
WAT IS JE PROBLEEM DAARMEE DAN?
Voor de 600e x
Je hebt ook slimme stratenmakers idd. Maar daar hoor jij niet bijquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:13 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ondanks dat ik maar straatmaker ben is er niks mis met mijn analyserings- relativeringsvermogen. Het is jammer dat veel mensen er maar gelijk vanuit gaan dat het wel zo is.
Daar is de gevangenis voor in het leven geroepen.. Je weet wel, zo een ding met een kamer van 3 bij 2 met een PS3, Xbox360 en een TV met canal+quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:14 schreef Doff het volgende:
[..]
Wat te doen met criminele jongeren van autochtone ouders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |