SM?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:31 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Het waren wel geëmancipeerde vrouwen hoor. Die gelijk wilden zijn aan een man.![]()
Nou nee, het was wel echte ruzie. Maar ik moest even reageren op het gescheld.quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:21 schreef maartena het volgende:
Vrouwen slaan..... nog net een tikkeltje zieliger dan Wilders.
Was er alcohol bij betrokken / wat was de schade?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:01 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nou nee, het was wel echte ruzie. Maar ik moest even reageren op het gescheld.
Alsof ik me daar trouwens iets van aan zou trekken.
Je lijkt serieus. Goed, serieus antwoord. Wel erg buiten de orde.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:32 schreef JoaC het volgende:
[..]
Was er alcohol bij betrokken / wat was de schade?
Ik zie mezelf niet in staat tot zoiets, mogelijk met alcohol, Maar nooit tot zoiets gekomen. Geweld keur ik in het algemeen af, de schade en de context (alcohol kan remmingen weghalen) kunnen wat zeggen over een waarom. Ik was nieuwsgierig, mijn mening erover doet er verder niet toe, want ik ben gewoon iemand achter een pc.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:55 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Je lijkt serieus. Goed, serieus antwoord. Wel erg buiten de orde.
Verschillende gevallen.
1) Een vrouw die erg boos aan een boek, dat ik graag heel hield, begon te trekken. Klets, klaar.
2) Een vrouw die me om vier uur 's nachts nog wakker hield met half gefluister. Gelukkig was ik veel sterker (als we aan elkaar gewaagd waren geweest, was er een echt gevecht ontstaan, met veel meer schade.). Ik heb haar herhaaldelijk gevraagd om naar huis te gaan en uiteindelijk de politie gebeld om haar op te halen. Hetgeen de politie deed.
In beide gevallen geen alcohol van mijn kant.
Met een andere vriendin had ik regelmatig mot, alcoholisch ook. Maar of ik haar geslagen heb? Ik geloof het niet.
Vanwaar de vraag, eigenlijk?
Vergis je niet: "Ik zie mezelf niet in staat tot zoiets."quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:09 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet in staat tot zoiets, mogelijk met alcohol, Maar nooit tot zoiets gekomen. Geweld keur ik in het algemeen af, de schade en de context (alcohol kan remmingen weghalen) kunnen wat zeggen over een waarom. Ik was nieuwsgierig, mijn mening erover doet er verder niet toe, want ik ben gewoon iemand achter een pc.
Heb je je gevoel van eigenwaarde nu weer een flinke boost gegeven?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:29 schreef kodama het volgende:
[..]
jezus wat een lafbek ben jij...beetje vrouwen slaan, je bent nog minder dan een strontvlieg, kanker loser.
Ben je misschien een verkapte (aggressieve) moslim?quote:
Divide et imperaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:00 schreef breaky het volgende:
Of Wilders gelijk heeft of niet...de verscherping van de verhouding tussen Nederlanders en migranten die de Islam als religie hebben is in mijn ogen een zeer verkeerd iets.
Wat ik Wilders kwalijk neem is dat hij just datgene doet en vaak ook over de grens gaat om zijn standpunten dudelijk te maken.
Nu begrijp ik ook wel...zaken moeten duidelijk geregeld zijn en met vaagheden komen we nergens.
Maar als hij echt vind dat deze migranten hier niks te zoeken hebben doe er dan wat mee. Projecten die migranten helpen in hun thuisland te blijven bijvoorbeeld.
Nu maakt hij een gespannen situatie alleen maar erger.
Als je niet in Wilders' straatje past, word je al gedeporteerd ja. Als het aan hem zou liggen dan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:22 schreef kodama het volgende:
[..]
ja daarvoor wordt je ook echt gedeporteerd.... *zucht*
Exact.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:00 schreef breaky het volgende:
Of Wilders gelijk heeft of niet...de verscherping van de verhouding tussen Nederlanders en migranten die de Islam als religie hebben is in mijn ogen een zeer verkeerd iets.
Wat ik Wilders kwalijk neem is dat hij just datgene doet en vaak ook over de grens gaat om zijn standpunten dudelijk te maken.
Nu begrijp ik ook wel...zaken moeten duidelijk geregeld zijn en met vaagheden komen we nergens.
Maar als hij echt vind dat deze migranten hier niks te zoeken hebben doe er dan wat mee. Projecten die migranten helpen in hun thuisland te blijven bijvoorbeeld.
Nu maakt hij een gespannen situatie alleen maar erger.
Dan toch wel zo verkapt dat ik het zelf niet weet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:10 schreef maartena het volgende:
[..]
Ben je misschien een verkapte (aggressieve) moslim?
Een tactiek die meneer Wilders helpt om mischien aan de macht te komen, maar daarna zal ie het volk toch echt achter zich moeten zien te krijgen om verder te komen.quote:
Hij mist de diplomatie om in een coalitie te komen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:33 schreef breaky het volgende:
[..]
Een tactiek die meneer Wilders helpt om mischien aan de macht te komen, maar daarna zal ie het volk toch echt achter zich moeten zien te krijgen om verder te komen.
Anyway...gezien zijn uitspraken hoop ik eerlijk gezegd dat het niet zover zal komen.
Nou, vertel.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:58 schreef Falco het volgende:
Die docu van Tegenlicht ga ik nog kijken, Arcee, maar dat terzijde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |