abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 juni 2009 @ 20:46:39 #41
177885 JoaC
Het is patat
pi_70145011
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:31 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Het waren wel geëmancipeerde vrouwen hoor. Die gelijk wilden zijn aan een man.
SM?
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_70145505
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:46 schreef JoaC het volgende:

[..]

SM?
Nou nee, het was wel echte ruzie. Maar ik moest even reageren op het gescheld.
Alsof ik me daar trouwens iets van aan zou trekken.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:21:10 #43
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_70146112
Vrouwen slaan..... nog net een tikkeltje zieliger dan Wilders.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_70149459
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:21 schreef maartena het volgende:
Vrouwen slaan..... nog net een tikkeltje zieliger dan Wilders.

Ga je me nou demoniseren?
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  donderdag 18 juni 2009 @ 23:32:52 #45
177885 JoaC
Het is patat
pi_70151530
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:01 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nou nee, het was wel echte ruzie. Maar ik moest even reageren op het gescheld.
Alsof ik me daar trouwens iets van aan zou trekken.
Was er alcohol bij betrokken / wat was de schade?
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_70152336
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 23:32 schreef JoaC het volgende:

[..]

Was er alcohol bij betrokken / wat was de schade?
Je lijkt serieus. Goed, serieus antwoord. Wel erg buiten de orde.
Verschillende gevallen.
1) Een vrouw die erg boos aan een boek, dat ik graag heel hield, begon te trekken. Klets, klaar.
2) Een vrouw die me om vier uur 's nachts nog wakker hield met half gefluister. Gelukkig was ik veel sterker (als we aan elkaar gewaagd waren geweest, was er een echt gevecht ontstaan, met veel meer schade.). Ik heb haar herhaaldelijk gevraagd om naar huis te gaan en uiteindelijk de politie gebeld om haar op te halen. Hetgeen de politie deed.
In beide gevallen geen alcohol van mijn kant.
Met een andere vriendin had ik regelmatig mot, alcoholisch ook. Maar of ik haar geslagen heb? Ik geloof het niet.

Vanwaar de vraag, eigenlijk?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 00:09:03 #47
177885 JoaC
Het is patat
pi_70152628
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 23:55 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Je lijkt serieus. Goed, serieus antwoord. Wel erg buiten de orde.
Verschillende gevallen.
1) Een vrouw die erg boos aan een boek, dat ik graag heel hield, begon te trekken. Klets, klaar.
2) Een vrouw die me om vier uur 's nachts nog wakker hield met half gefluister. Gelukkig was ik veel sterker (als we aan elkaar gewaagd waren geweest, was er een echt gevecht ontstaan, met veel meer schade.). Ik heb haar herhaaldelijk gevraagd om naar huis te gaan en uiteindelijk de politie gebeld om haar op te halen. Hetgeen de politie deed.
In beide gevallen geen alcohol van mijn kant.
Met een andere vriendin had ik regelmatig mot, alcoholisch ook. Maar of ik haar geslagen heb? Ik geloof het niet.

Vanwaar de vraag, eigenlijk?
Ik zie mezelf niet in staat tot zoiets, mogelijk met alcohol, Maar nooit tot zoiets gekomen. Geweld keur ik in het algemeen af, de schade en de context (alcohol kan remmingen weghalen) kunnen wat zeggen over een waarom. Ik was nieuwsgierig, mijn mening erover doet er verder niet toe, want ik ben gewoon iemand achter een pc.
[..]
pi_70153141
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 00:09 schreef JoaC het volgende:

[..]

Ik zie mezelf niet in staat tot zoiets, mogelijk met alcohol, Maar nooit tot zoiets gekomen. Geweld keur ik in het algemeen af, de schade en de context (alcohol kan remmingen weghalen) kunnen wat zeggen over een waarom. Ik was nieuwsgierig, mijn mening erover doet er verder niet toe, want ik ben gewoon iemand achter een pc.
Vergis je niet: "Ik zie mezelf niet in staat tot zoiets."
Geweld keur ik ook af en zelfs in taalgebruik probeer ik me redelijk netjes te gedragen.
Maar ik ervaar bij mezelf de grens tussen beschaving en barbarisme als heel dun.

Geen verwijt of ergernis of zo. Ik ervaar je nu als eerlijk.
pi_70153385
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:29 schreef kodama het volgende:

[..]

jezus wat een lafbek ben jij...beetje vrouwen slaan, je bent nog minder dan een strontvlieg, kanker loser.
Heb je je gevoel van eigenwaarde nu weer een flinke boost gegeven?
Ik weet het ook niet
  vrijdag 19 juni 2009 @ 01:10:28 #50
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_70153713
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:37 schreef Kees22 het volgende:

Ga je me nou demoniseren?
Ben je misschien een verkapte (aggressieve) moslim?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 19 juni 2009 @ 07:00:07 #51
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_70155221
Of Wilders gelijk heeft of niet...de verscherping van de verhouding tussen Nederlanders en migranten die de Islam als religie hebben is in mijn ogen een zeer verkeerd iets.

Wat ik Wilders kwalijk neem is dat hij just datgene doet en vaak ook over de grens gaat om zijn standpunten dudelijk te maken.

Nu begrijp ik ook wel...zaken moeten duidelijk geregeld zijn en met vaagheden komen we nergens.

Maar als hij echt vind dat deze migranten hier niks te zoeken hebben doe er dan wat mee. Projecten die migranten helpen in hun thuisland te blijven bijvoorbeeld.

Nu maakt hij een gespannen situatie alleen maar erger.
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:40:48 #52
177885 JoaC
Het is patat
pi_70167004
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 07:00 schreef breaky het volgende:
Of Wilders gelijk heeft of niet...de verscherping van de verhouding tussen Nederlanders en migranten die de Islam als religie hebben is in mijn ogen een zeer verkeerd iets.

Wat ik Wilders kwalijk neem is dat hij just datgene doet en vaak ook over de grens gaat om zijn standpunten dudelijk te maken.

Nu begrijp ik ook wel...zaken moeten duidelijk geregeld zijn en met vaagheden komen we nergens.

Maar als hij echt vind dat deze migranten hier niks te zoeken hebben doe er dan wat mee. Projecten die migranten helpen in hun thuisland te blijven bijvoorbeeld.

Divide et impera
[..]
pi_70167665
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 17:22 schreef kodama het volgende:

[..]

ja daarvoor wordt je ook echt gedeporteerd.... *zucht*
Als je niet in Wilders' straatje past, word je al gedeporteerd ja. Als het aan hem zou liggen dan.
pi_70167711
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 07:00 schreef breaky het volgende:

Exact.
pi_70187437
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 01:10 schreef maartena het volgende:

[..]

Ben je misschien een verkapte (aggressieve) moslim?
Dan toch wel zo verkapt dat ik het zelf niet weet.
Ik gooi het wel op ontoerekeningsvatbaarheid. Een groen waas voor mijn ogen.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 02:33:57 #56
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_70187487
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:40 schreef JoaC het volgende:

[..]

Divide et impera
Een tactiek die meneer Wilders helpt om mischien aan de macht te komen, maar daarna zal ie het volk toch echt achter zich moeten zien te krijgen om verder te komen.

Anyway...gezien zijn uitspraken hoop ik eerlijk gezegd dat het niet zover zal komen.
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
  zaterdag 20 juni 2009 @ 03:23:51 #57
177885 JoaC
Het is patat
pi_70187744
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 02:33 schreef breaky het volgende:

[..]

Een tactiek die meneer Wilders helpt om mischien aan de macht te komen, maar daarna zal ie het volk toch echt achter zich moeten zien te krijgen om verder te komen.

Anyway...gezien zijn uitspraken hoop ik eerlijk gezegd dat het niet zover zal komen.
Hij mist de diplomatie om in een coalitie te komen.
[..]
  zaterdag 20 juni 2009 @ 04:24:22 #58
104871 remlof
Europees federalist
pi_70187871
Was dit PVV strijdlied hier al gepost?

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 20 juni 2009 @ 13:01:46 #59
862 Arcee
Look closer
pi_70192351
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 20:58 schreef Falco het volgende:
Die docu van Tegenlicht ga ik nog kijken, Arcee, maar dat terzijde .
Nou, vertel.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 13:38:19 #60
120886 GeertWilders
Partij voor de Vrijheid
pi_70193310
Mijn eigen topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')