Moet je je kop op eten, kun je buiksprekenquote:
Net prima gegetenquote:
Er zit zo'n rode knop op je telefoonquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:36 schreef Den_Haag het volgende:
ex'en die bellen om erachter te komen of je al een nieuwe vriendin hebt
en stiekem laten vallen dat ze een nieuw vriendje hebbenlike...care
kost gewoon een half uur wat ik had willen studeren
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:41 schreef Den_Haag het volgende:
daar had ik ook bijna gebruik van gemaakt. duidelijk gemaakt dat ik wel belangrijke dingen te doen had.
Hoi tijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:46 schreef tijnbrein het volgende:
Goede avond iedereen
Waar lekkere hapjes?
Hoi, Tijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:46 schreef tijnbrein het volgende:
Goede avond iedereen
Waar lekkere hapjes?
Was de shoarma lekker?quote:
Alles wat ik maak, is lekkerquote:
Hey Lub_yaquote:
Oh jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Alles wat ik maak, is lekker
boxquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hey Lub_ya
DjayzzHoe was de blind meet afgelopen van je ?
mrboxquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hey Lub_ya
DjayzzHoe was de blind meet afgelopen van je ?
quote:
Tof, nog die kap gekocht of was dat toch geen matchquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
boxHet was erg gezellig! Leuke middag gehad
Ja hoor mag niet klagenquote:
Jij niet dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja hoor mag niet klagenJij nogsteeds single ?
hihiihi ja en jij?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja hoor mag niet klagenJij nogsteeds single ?
quote:
Jupquote:
Geduld Tijn, ga morgen eerst voor een mooie, leuke gezellige vrouw kokenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Wanneer kan ik een keer komen eten?
Hoi autoquote:
GMTAquote:
Mag ik mee eten?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Geduld Tijn, ga morgen eerst voor een mooie, leuke gezellige vrouw koken
Nee, die man is nu mijn kap aan het maken, die was minstens even goed als die nieuwe kapquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tof, nog die kap gekocht of was dat toch geen match
quote:
quote:
Ik las trouwens iets heel anders.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
met zo'n mooie vrouw, dacht het niet
bang dat ie dr afpakt?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
met zo'n mooie vrouw, dacht het niet
Geloof dat ik niet wil, weten wat je las/dachtquote:
Ik denk hetquote:
Lees je post maar eens snel en weet je wat ik dacht.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Geloof dat ik niet wil, weten wat je las/dacht
quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
HAAAAAAAIhoe is het met mijn ranzige sletjes?
Hoi Tegan en Snuitquote:
Ja maar echte vrienden delen toch alles.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:16 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Tijn , je weet maar nooit
Vooral omdat ik nu jeuk aan mn kruis heb zeker?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Hoi Tegan en Snuit![]()
Komen jullie nu samen tegelijk op Fok!. Verdacht
Dat heb jij toch altijd?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vooral omdat ik nu jeuk aan mn kruis heb zeker?
hihihiquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:16 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Tijn , je weet maar nooit
Aah oke en je electronica/hydrolica problemen worden daar ook gefixt ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, die man is nu mijn kap aan het maken, die was minstens even goed als die nieuwe kap![]()
Nee, k heb nu last van een plakzak, te lang in een warme auto gezeten.. ik heb niet ALTIJD last van een plakzak hoor..quote:
Jullie denken wel slecht over mijquote:
To much infoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, k heb nu last van een plakzak, te lang in een warme auto gezeten.. ik heb niet ALTIJD last van een plakzak hoor..
Echt welquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Hoi Tegan en Snuit![]()
Komen jullie nu samen tegelijk op Fok!. Verdacht
Vertel wat heb je met snuit gedaan?quote:
je kan beter vragen wat niet..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel wat heb je met snuit gedaan?
Jup, motor lekt niet meerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah oke en je electronica/hydrolica problemen worden daar ook gefixt ?
Hoest met je motor problemen dan ?
Goed bezigquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je kan beter vragen wat niet..
volgens mij vergeet je iets, ........En weer toeren natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jup, motor lekt niet meerwas een foutje van de garage
Dus zaterdag ga ik mijn gerepareerde kap weer ophalen
wat vergeet ik ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:25 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
volgens mij vergeet je iets, ........En weer toeren natuurlijk
zie boven Lekker TOEREN met die bakquote:
ow dat jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zie boven Lekker TOEREN met die bak
Goed bezig, ben trots op jequote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo fiets gemaakt, eten gekookt en de afwas gedaan
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel wat heb je met snuit gedaan?
Dat dusquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je kan beter vragen wat niet..
Wat heb je gekookt?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo fiets gemaakt, eten gekookt en de afwas gedaan
Jaloers isquote:
quote:
Ik ben vandaag zo vrolijk. Zo vrolijk was ik nooit.quote:
Ze wist dat ik weer ging posten hierquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben vandaag zo vrolijk. Zo vrolijk was ik nooit.
Inderdaad erg kansloos, maar ze hebben wel hun doel bereikt: Mensen hebben het er overquote:
Ben je zo blij dat ik weer post in singles?quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ze wist dat ik weer ging posten hier
-1 onorigineelquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ben je zo blij dat ik weer post in singles?
Ja dat dus!!!!!!!!!!!!!! hihihiquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben vandaag zo vrolijk. Zo vrolijk was ik nooit.
Ik was eerstquote:
jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ben je zo blij dat ik weer post in singles?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ze wist dat ik weer ging posten hier
uuuuhhh jawel ik was nog bezig!!!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:42 schreef KudFokker het volgende:
Nou mij quote ze dus als enige nietlaat maar zitten LubYa
!
Hoef je niet voor te schamen hoorquote:
quote:
Ik weet nog zo'n groot fiasco kilometerheffing.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik was eerst
Maar kom op...
Die hele OV ChipKaart is toch een het grootste IT fiasco in Nederlanden dan ook nog eens zo'n clip gaan maken
aaaaaaah wat lief!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:44 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hoef je niet voor te schamen hoorIk ben ook blij dat ik jou weer zie
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Rauwe andijvie stamppot met spekjes
Andijvie moet je ook niet koken o.i.d.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mam, ben jij dat?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:
ja d8 ik ook, maar d8 zal maar niks zeggenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:49 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Scherp blijven Tijn, ze hebt gekookt en al afgewassen, wat zou er tussen in gebeuren?
Seks op de keukentafel!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:49 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Scherp blijven Tijn, ze hebt gekookt en al afgewassen, wat zou er tussen in gebeuren?
Daaromquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Andijvie moet je ook niet koken o.i.d.![]()
![]()
Dan is het net snot, hahaquote:
Ik doelde erop dat ik andijvie niet lekker vind.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:49 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Hahahaa, scherp Venco daar ging bijna mijn koffiequote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat?Mijn ma heeft vanavond hetzelfde klaargemaakt.
waauw...quote:
Zo, das wel een erg brandende vraag he.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:52 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Denk je ook aan iets anders??????? Of is het altijd seks??????
Niet lekker dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat?Mijn ma heeft vanavond hetzelfde klaargemaakt.
Schroom je niet.quote:Op
dinsdag 16 juni 2009 19:50 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
ja d8 ik ook, maar d8 zal maar niks zeggen
quote:
Ik lul me nergens uit. Het is zo.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
je lult je weer aardig uit
Ik denk ook zeker wel aan andere dingen...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:52 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Denk je ook aan iets anders??????? Of is het altijd seks??????
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
waauw...![]()
![]()
Oh wacht.. niet fokken kwaak... eerst je dingen doen die moest doen!...:W
Kijk, zijn er toch weer 2 mensen vrolijkquote:
Oke, ik dacht dat het juist zomerkost was.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heerlijk, vond het alleen toevallig.Zeker gezien het eigenlijk winterkost is.
geloof je op je blauwe ogenquote:
Goed idee. Tot zo kwaakquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ga snel dingen doen die je moest doen, mag je zo even op fok
Oh?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Andijvie moet je ook niet koken o.i.d.![]()
![]()
Er was eens.....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:55 schreef kwaakvaak het volgende:
heerlijk zo op het balkon... nespresso'tje erbij in het zonnetje een verhaal schrijven
quote:
in het zwembad.quote:
en die poes was daar net zo van gediend.... (vanwege het water enzo)quote:
Waarom denkt iedereen gelijk dit soort dingen bij mij? Komt dat door mijn naam?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
viezerik [Upd] Zwemschoolhouder vast voor ontucht met leerlingen
Geen roman dus.quote:
Dus krabde het zijn nagels aan het kleine eendjequote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
en die poes was daar net zo van gediend.... (vanwege het water enzo)
Het voor zetje, is gegeven nu even afmakenquote:
het was niet om jou, het was omdat ik net dat nieuwsbericht had gelezen, en je het over een zwembad hadquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen gelijk dit soort dingen bij mij? Komt dat door mijn naam?
![]()
[..]
Geen roman dus.
Leuk verhaaltjequote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dus krabde het zijn nagels aan het kleine eendje
Het eendje was erg geschrokken en verdrietig....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dus krabde het zijn nagels aan het kleine eendje
Ik zie de link nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:05 schreef djayzz het volgende:
[..]
het was niet om jou, het was omdat ik net dat nieuwsbericht had gelezen, en je het over een zwembad had
en ging daarom op zoek naar een ander vriendje.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:05 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het eendje was erg geschrokken en verdrietig....
en ging dus in singles posten, the end.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
en ging daarom op zoek naar een ander vriendje.
hij vond een klein duimpjequote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
en ging daarom op zoek naar een ander vriendje.
quote:
Goede avondquote:
Morgen het volgende avontuur van Eendquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
en ging dus in singles posten, the end.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Morgen het volgende avontuur van Eend
nee dat was het begin van het einde voor het eendjequote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar ook niet zo nutteloosquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
ja maar, maar, maar... das niet sprookjesachtig.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee dat was het begin van het einde voor het eendje![]()
Dat moet je erzelf bij bedenken.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
ja maar, maar, maar... das niet sprookjesachtig.
Sommige sprookjes zijn erg realistisch.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:09 schreef djayzz het volgende:
[..]want toen hij in singles ging posten wilde hij niks anders meer, en sloot zich op voor de buitenwereld.
Geen vervolgquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
gaat t over jou, is t leuk om terug te lezen anders laat ik tquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:11 schreef vencodark het volgende:
Nu heb ik niets meer te vertellen/zeggen/posten.
Nee, ik heb echt niets m.b.t. het singlesbestaan te posten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
maak dat de kat wijs *gelijk weer terug in het sprookje
lekker belangrijk, zat net zo lekker in het verhaalquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik heb echt niets m.b.t. het singlesbestaan te posten.
Wie wel hier?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik heb echt niets m.b.t. het singlesbestaan te posten.
quote:
oooooh okeyquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik denk ook zeker wel aan andere dingen...
Eten, drinken, slapen, eeeeeehhhhh.... dat was het wel zo een beetje...
Ja,quote:
Veel plezier morgenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:16 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ik wel
maar laat je lekker in spanning *ga eerst even douchen
haha, nee, ik kan ook heel prima normale gesprekken voeren hoor.. maar hier ben ik gewoon rellerig en een geile oversexte puberquote:
jeeejquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kijk, zijn er toch weer 2 mensen vrolijk
Daarom houden we zoveel van je.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
haha, nee, ik kan ook heel prima normale gesprekken voeren hoor.. maar hier ben ik gewoon rellerig en een geile oversexte puber
okey fijn om te wetenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
haha, nee, ik kan ook heel prima normale gesprekken voeren hoor.. maar hier ben ik gewoon rellerig en een geile oversexte puber
het gaat over mij, dat kan nooit leuk zijn uiteraardquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gaat t over jou, is t leuk om terug te lezen anders laat ik t
Alweer? Ik kan nog steeds niet lopen na de laatste keer.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jamaar, ik hou meer van jou!![]()
neuken?
Dat is toch iedereen hier.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan neuk jij hem toch een keer.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Alweer? Ik kan nog steeds niet lopen na de laatste keer..
hihihihiquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:21 schreef Q. het volgende:
[..]
tuurlijk welquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:21 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
het gaat over mij, dat kan nooit leuk zijn uiteraard
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja niet meer single
of ja nog wel single!?!?
Ohjah sorry, was best kut dat de vaseline op was en we te geil waren.. maar ik heb nieuwe voorraden!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:21 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:24 schreef Tegan het volgende:
Ik ga donderdag naar de Academisch (Jaar) Eindfeest van de Universiteit van mijn zus, leuke studenten versieren.
Dat doe jij heul niet! jij zit nog met je ex/scharrel/fb in je bolletje!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:24 schreef Tegan het volgende:
Ik ga donderdag naar de Academisch (Jaar) Eindfeest van de Universiteit van mijn zus, leuke studenten versieren.
je weet ook niet van ophouden!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohjah sorry, was best kut dat de vaseline op was en we te geil waren.. maar ik heb nieuwe voorraden!
Ik ken die voorraden van jou, al mijn kleren zijn gewit!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohjah sorry, was best kut dat de vaseline op was en we te geil waren.. maar ik heb nieuwe voorraden!
Ja, maar als er nou een student daar is, die lekker is en waarmee het meteen klikt, dan rot scharrel maar op.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat doe jij heul niet! jij zit nog met je ex/scharrel/fb in je bolletje!al zou verandering van spijs misschien wel lekker leuk geil en goed zijn...
Ik ben geen student meer hoor.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:24 schreef Tegan het volgende:
das een fabeletje, een gerucht en het is nog niet waar ook. Het is al shrek, maar dan ben ik donkey. Er wordt veel gepraat maar geen woord gezegd in het verhaal. Tijdens het verhaal moet je hard lachen, maar daarna heb je zoiets van.. uuh waar ging het ook al weer over. Nou dat dus een beetje. maar dan in 10 regelsquote:
Wat is nou die deal met jou en ex-scharrel? Al uitgescharreld? Het is wel de langste scharrel in history.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, maar als er nou een student daar is, die lekker is en waarmee het meteen klikt, dan rot scharrel maar op.
Je bent me nog heul niet in bed tegen gekomen.. maar dan.... dan weet ik pas van geen ophouden!quote:
En je plafond heeft ook een mooi nieuw laagje gekregen!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ken die voorraden van jou, al mijn kleren zijn gewit!
en bovendien ook niet leuk... Behalve als je je weer af staat te rukken op je eigen spiegelbeeld en snel een foto voor snuitje maaktquote:
Zou wel een mooi verhaal weer opleverenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, maar als er nou een student daar is, die lekker is en waarmee het meteen klikt, dan rot scharrel maar op.
We zitten nu op 2,5 jaar ofzo. Vast niet de langste scharrel ooit, toch?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat is nou die deal met jou en ex-scharrel? Al uitgescharreld? Het is wel de langste scharrel in history.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:27 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
das een fabeletje, een gerucht en het is nog niet waar ook. Het is al shrek, maar dan ben ik donkey. Er wordt veel gepraat maar geen woord gezegd in het verhaal. Tijdens het verhaal moet je hard lachen, maar daarna heb je zoiets van.. uuh waar ging het ook al weer over. Nou dat dus een beetje. maar dan in 10 regels
kee zal niet gaan terug lezen danquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:27 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
das een fabeletje, een gerucht en het is nog niet waar ook. Het is al shrek, maar dan ben ik donkey. Er wordt veel gepraat maar geen woord gezegd in het verhaal. Tijdens het verhaal moet je hard lachen, maar daarna heb je zoiets van.. uuh waar ging het ook al weer over. Nou dat dus een beetje. maar dan in 10 regels
Het is me wel eerder overkomen, maar dat was het toch niet helemaal (Loos-jongen). Dus dat komt helemaal goed.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zou wel een mooi verhaal weer opleveren![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en bovendien ook niet leuk... Behalve als je je weer af staat te rukken op je eigen spiegelbeeld en snel een foto voor snuitje maakt
Ik vind 2,5 maand al lang. Maar nog steeds going strong? Alleen om de aandacht en de seks?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
We zitten nu op 2,5 jaar ofzo. Vast niet de langste scharrel ooit, toch?
We hebben onze ups and downs. Rond Carnaval nog twee maanden contact verbroken, daarna misten we elkaar toch erg, en nu gaat het weer geweldig, zoals ik eerder zei, voel me nu closer dan ever met hemquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind 2,5 maand al lang. Maar nog steeds going strong? Alleen om de aandacht en de seks?
Hahahahahahaha we zullen zienquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je bent me nog heul niet in bed tegen gekomen.. maar dan.... dan weet ik pas van geen ophouden!
[..]
En je plafond heeft ook een mooi nieuw laagje gekregen!
Jaa wel met een mooi verhaal hequote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is me wel eerder overkomen, maar dat was het toch niet helemaal (Loos-jongen). Dus dat komt helemaal goed.
Het verhaal van Loos-jongen ken je toch nog welquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa wel met een mooi verhaal hedat is gewoon belangrijk voor hier ... anders wordt het zo'n dode boel
Uhm niet meer zo eigenlijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het verhaal van Loos-jongen ken je toch nog wel?
Verhalen! Ja! Maar ik mis de laatste tijd alles hier, wie geeft me even een update?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa wel met een mooi verhaal hedat is gewoon belangrijk voor hier ... anders wordt het zo'n dode boel
Heeft het gesmaakt?quote:
Ik zit al vol van mijn maaltijdloepiaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
kom dan ook hier! bami!en veul te veul voor mij alleen!
Niet echt.quote:
Verder alles goed?quote:
Nahquote:
Loempia lekkel lekkel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik zit al vol van mijn maaltijdloepia![]()
Het was niet zo boeiend. Loos-jongen, ontmoet in een kroeg waar ik met collega's heenging na een personeelsfeest, bleek hij ook een collega te zijn (ik ken uiteraard niet al onze 2000+ werknemers). Leuke jongen. Toen tijdje gedate, erachter gekomen dat we over bijna alles van mening verschilde, hij was heel reislustig, ik ben liever in Brabant met al mijn vrienden etc., ga zo maar door. Toen tijdje vriendschappelijk met elkaar omgegaan, nog paar keer gezoend, en toen erachter gekomen dat het best een lul is en alle contact verbroken. Maar dit is allemaal echt ruim anderhalf tot twee jaar geleden, heb nu al iets van anderhalf jaar lang alleen met scharrel gezoend, zeg maar.quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Verhalen! Ja! Maar ik mis de laatste tijd alles hier, wie geeft me even een update?
Van andere dingen ook.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nahvan eten mag je ook wel genieten hoor
Ik laat er liever van mij genieten!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja.quote:
Zeker mee eens, maar soms kan het niet anders.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
En wederom een prachtige omschrijvingquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
.
Zo, dat was de update... Mietjes hier sletten te weinig!
Aah die scharrel van je kan je ook bijna een relatie noemenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het was niet zo boeiend. Loos-jongen, ontmoet in een kroeg waar ik met collega's heenging na een personeelsfeest, bleek hij ook een collega te zijn (ik ken uiteraard niet al onze 2000+ werknemers). Leuke jongen. Toen tijdje gedate, erachter gekomen dat we over bijna alles van mening verschilde, hij was heel reislustig, ik ben liever in Brabant met al mijn vrienden etc., ga zo maar door. Toen tijdje vriendschappelijk met elkaar omgegaan, nog paar keer gezoend, en toen erachter gekomen dat het best een lul is en alle contact verbroken. Maar dit is allemaal echt ruim anderhalf tot twee jaar geleden, heb nu al iets van anderhalf jaar lang alleen met scharrel gezoend, zeg maar.
Dat ga je niet volhoudenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik laat er liever van mij genieten!
oooh damn, ik ben echt te erg... morgen ga ik gewoon een dag lang niet over seks/seks gerelateerde dingen praten!
Jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja.Met jou?
[..]
Zeker mee eens, maar soms kan het niet anders.
Hij is toch al 26 zei je ? dat verbaasde me wel enigsinds, dacht dat hij meer van je eigen leeftijd wasquote:
Jaquote:
Succesquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ga gewoon zorgen dat ik iets anders te doen heb... wat.... dat is nog de vraag!
En jij niet?quote:
Hahaha maar dan kan ik nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mijn agenda fluisterde net in mijn oor dat ik morgen avond een gaatje vind
Hij is net 26, ik ben bijna 20. We schelen zes jaar en anderhalf maand ofzo. Het wordt tijd dat zijn klokje gaat tikken ja. Ik snap het niet echt, want de meeste van zijn vrienden zijn nu aan het samenwonen/settelen, maar hij wil niet, hij hangt al zijn hele leven de vrijgezel uit.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hij is toch al 26 zei je ? dat verbaasde me wel enigsinds, dacht dat hij meer van je eigen leeftijd was
Hahahahahaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
als er iemand aan het neuken zou moeten zijn ben jij het wel... en ik...
Wie zegt dat ik dat nu niet doe?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
als er iemand aan het neuken zou moeten zijn ben jij het wel... en ik...
+1quote:
Q is een moderne man hij laat vrouwen eerst komen en daarna komt hij.quote:
Soms moet dat inderdaadquote:
Dat moet idd sowieso. Maar los daarvan moet de man maar door de kou naar de vrouw gaan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Q is een moderne man hij laat vrouwen eerst komen en daarna komt hij.
Ah nee man, wat is dat nu weer voor onzin.. de vrouw komt naar de man, laat zich volblaffen, man duwt haar onder de douche, ze komt terug, nog een keer neuken, man houdt het 10x langer vol, neukt haar naar schreeuwende hoogtes, en allebei blij...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat moet idd sowieso. Maar los daarvan moet de man maar door de kou naar de vrouw gaan.
Mja wie weetquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij is net 26, ik ben bijna 20. We schelen zes jaar en anderhalf maand ofzo. Het wordt tijd dat zijn klokje gaat tikken ja. Ik snap het niet echt, want de meeste van zijn vrienden zijn nu aan het samenwonen/settelen, maar hij wil niet, hij hangt al zijn hele leven de vrijgezel uit.
Kou? Oh, dan blijf ik lekker binnen!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat moet idd sowieso. Maar los daarvan moet de man maar door de kou naar de vrouw gaan.
Nee. Vrouwen mogen er ook wel iets voor doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, de man komt naar de vrouw, ze hebben geile seks, en nog eens, en nog eens, daarna lekker naknuffelen in de heerlijke douche, en dan gaat hij naar huis.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ah nee man, wat is dat nu weer voor onzin.. de vrouw komt naar de man, laat zich volblaffen, man duwt haar onder de douche, ze komt terug, nog een keer neuken, man houdt het 10x langer vol, neukt haar naar schreeuwende hoogtes, en allebei blij...
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ah nee man, wat is dat nu weer voor onzin.. de vrouw komt naar de man, laat zich volblaffen, man duwt haar onder de douche, ze komt terug, nog een keer neuken, man houdt het 10x langer vol, neukt haar naar schreeuwende hoogtes, en allebei blij...
Vooraf betalen zeker?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, de man komt naar de vrouw, ze hebben geile seks, en nog eens, en nog eens, daarna lekker naknuffelen in de heerlijke douche, en dan gaat hij naar huis.
Nu begrijp ik waarom hij geen relatie wil! Alles moet maar van zijn kant komen, jij gaat nooit eens naar hem toe!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, de man komt naar de vrouw, ze hebben geile seks, en nog eens, en nog eens, daarna lekker naknuffelen in de heerlijke douche, en dan gaat hij naar huis.
Ik moet (en heb bedacht) dat ik idd meer moet gaan eisen. Nu nog dit plan concretiseren.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mja wie weetMss vertroetel je hem wel te veel
Scherpquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nu begrijp ik waarom hij geen relatie wil! Alles moet maar van zijn kant komen, jij gaat nooit eens naar hem toe!
Wat een onzin. Ik ga ook vaak naar hem toe, alleen 's avonds ga ik echt niet alleen naar huis fietsen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nu begrijp ik waarom hij geen relatie wil! Alles moet maar van zijn kant komen, jij gaat nooit eens naar hem toe!
Ik ben je aan het plagen lieverdquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik ga ook vaak naar hem toe, alleen 's avonds ga ik echt niet alleen naar huis fietsen.
Dat is logischquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik ga ook vaak naar hem toe, alleen 's avonds ga ik echt niet alleen naar huis fietsen.
Okquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben je aan het plagen lieverddat weet je!
Hoiquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:09 schreef Ofresca het volgende:
Hey mensen!
Lekker gegeten.Pasta met geitenkaas en paprika en tiramisu toe.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:09 schreef Ofresca het volgende:
Hey mensen!
Lekker gegeten.Pasta met geitenkaas en paprika en tiramisu toe.
en die reden.. I really don't know, en ik ga me niet op dermate glad ijs begeven door foute inschattingen te maken met wat het eventueel zou kunnen zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ok. Er zit wellicht wel een kern van waarheid in. Er is toch een reden dat hij geen relatie wil.
Hoeft ook niet, maar het is wel iets waar ik op zulke momenten over nadenk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en die reden.. I really don't know, en ik ga me niet op dermate glad ijs begeven door foute inschattingen te maken met wat het eventueel zou kunnen zijn
Soms hebben dingen ook gewoon geen reden hequote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, maar het is wel iets waar ik op zulke momenten over nadenk.
dat was niet mijn bedoelingquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, maar het is wel iets waar ik op zulke momenten over nadenk.
Weet ik, don't worry. Ik neem je niets kwalijk hoor, maar ik denk wel na over zulke dingen, en helemaal bij zulke teksten, maar dat betekent niet dat ik me door jou klote ga voelen, ik voel me alsnog top. Nadenken is goed.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat was niet mijn bedoelingwas alleen maar aan het plagen.. dus het is ook niet een inschatting of wat die ik maak
niet te veel nadenken over mijn woorden iig.. tenzij het pm. oid is
Alles wat mensen doen heeft een achterliggende agenda/reden.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Soms hebben dingen ook gewoon geen reden he![]()
nee hoor..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alles wat mensen doen heeft een achterliggende agenda/reden.
Impulsiviteit is gewoon dat je niet stilstaat bij je reden, niet dat er geen is. Redenen kunnen ook simpel zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee hoor..echt niet alles.. ik ben soms dermate impulsief dat ik niet eens tijd heb om een achterliggende reden te verzinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |