Uhm niet meer zo eigenlijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het verhaal van Loos-jongen ken je toch nog wel?
Verhalen! Ja! Maar ik mis de laatste tijd alles hier, wie geeft me even een update?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa wel met een mooi verhaal hedat is gewoon belangrijk voor hier ... anders wordt het zo'n dode boel
Heeft het gesmaakt?quote:
Ik zit al vol van mijn maaltijdloepiaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
kom dan ook hier! bami!en veul te veul voor mij alleen!
Niet echt.quote:
Verder alles goed?quote:
Nahquote:
Loempia lekkel lekkel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik zit al vol van mijn maaltijdloepia![]()
Het was niet zo boeiend. Loos-jongen, ontmoet in een kroeg waar ik met collega's heenging na een personeelsfeest, bleek hij ook een collega te zijn (ik ken uiteraard niet al onze 2000+ werknemers). Leuke jongen. Toen tijdje gedate, erachter gekomen dat we over bijna alles van mening verschilde, hij was heel reislustig, ik ben liever in Brabant met al mijn vrienden etc., ga zo maar door. Toen tijdje vriendschappelijk met elkaar omgegaan, nog paar keer gezoend, en toen erachter gekomen dat het best een lul is en alle contact verbroken. Maar dit is allemaal echt ruim anderhalf tot twee jaar geleden, heb nu al iets van anderhalf jaar lang alleen met scharrel gezoend, zeg maar.quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Verhalen! Ja! Maar ik mis de laatste tijd alles hier, wie geeft me even een update?
Van andere dingen ook.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nahvan eten mag je ook wel genieten hoor
Ik laat er liever van mij genieten!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja.quote:
Zeker mee eens, maar soms kan het niet anders.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
En wederom een prachtige omschrijvingquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
.
Zo, dat was de update... Mietjes hier sletten te weinig!
Aah die scharrel van je kan je ook bijna een relatie noemenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het was niet zo boeiend. Loos-jongen, ontmoet in een kroeg waar ik met collega's heenging na een personeelsfeest, bleek hij ook een collega te zijn (ik ken uiteraard niet al onze 2000+ werknemers). Leuke jongen. Toen tijdje gedate, erachter gekomen dat we over bijna alles van mening verschilde, hij was heel reislustig, ik ben liever in Brabant met al mijn vrienden etc., ga zo maar door. Toen tijdje vriendschappelijk met elkaar omgegaan, nog paar keer gezoend, en toen erachter gekomen dat het best een lul is en alle contact verbroken. Maar dit is allemaal echt ruim anderhalf tot twee jaar geleden, heb nu al iets van anderhalf jaar lang alleen met scharrel gezoend, zeg maar.
Dat ga je niet volhoudenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik laat er liever van mij genieten!
oooh damn, ik ben echt te erg... morgen ga ik gewoon een dag lang niet over seks/seks gerelateerde dingen praten!
Jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja.Met jou?
[..]
Zeker mee eens, maar soms kan het niet anders.
Hij is toch al 26 zei je ? dat verbaasde me wel enigsinds, dacht dat hij meer van je eigen leeftijd wasquote:
Jaquote:
Succesquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ga gewoon zorgen dat ik iets anders te doen heb... wat.... dat is nog de vraag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |