en ging daarom op zoek naar een ander vriendje.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:05 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het eendje was erg geschrokken en verdrietig....
en ging dus in singles posten, the end.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
en ging daarom op zoek naar een ander vriendje.
hij vond een klein duimpjequote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
en ging daarom op zoek naar een ander vriendje.
quote:
Goede avondquote:
Morgen het volgende avontuur van Eendquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
en ging dus in singles posten, the end.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Morgen het volgende avontuur van Eend
nee dat was het begin van het einde voor het eendjequote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar ook niet zo nutteloosquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
ja maar, maar, maar... das niet sprookjesachtig.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee dat was het begin van het einde voor het eendje![]()
Dat moet je erzelf bij bedenken.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
ja maar, maar, maar... das niet sprookjesachtig.
Sommige sprookjes zijn erg realistisch.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:09 schreef djayzz het volgende:
[..]want toen hij in singles ging posten wilde hij niks anders meer, en sloot zich op voor de buitenwereld.
Geen vervolgquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
gaat t over jou, is t leuk om terug te lezen anders laat ik tquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:11 schreef vencodark het volgende:
Nu heb ik niets meer te vertellen/zeggen/posten.
Nee, ik heb echt niets m.b.t. het singlesbestaan te posten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
maak dat de kat wijs *gelijk weer terug in het sprookje
lekker belangrijk, zat net zo lekker in het verhaalquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik heb echt niets m.b.t. het singlesbestaan te posten.
Wie wel hier?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik heb echt niets m.b.t. het singlesbestaan te posten.
quote:
oooooh okeyquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik denk ook zeker wel aan andere dingen...
Eten, drinken, slapen, eeeeeehhhhh.... dat was het wel zo een beetje...
Ja,quote:
Veel plezier morgenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:16 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ik wel
maar laat je lekker in spanning *ga eerst even douchen
haha, nee, ik kan ook heel prima normale gesprekken voeren hoor.. maar hier ben ik gewoon rellerig en een geile oversexte puberquote:
jeeejquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kijk, zijn er toch weer 2 mensen vrolijk
Daarom houden we zoveel van je.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
haha, nee, ik kan ook heel prima normale gesprekken voeren hoor.. maar hier ben ik gewoon rellerig en een geile oversexte puber
okey fijn om te wetenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
haha, nee, ik kan ook heel prima normale gesprekken voeren hoor.. maar hier ben ik gewoon rellerig en een geile oversexte puber
het gaat over mij, dat kan nooit leuk zijn uiteraardquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gaat t over jou, is t leuk om terug te lezen anders laat ik t
Alweer? Ik kan nog steeds niet lopen na de laatste keer.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jamaar, ik hou meer van jou!![]()
neuken?
Dat is toch iedereen hier.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan neuk jij hem toch een keer.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Alweer? Ik kan nog steeds niet lopen na de laatste keer..
hihihihiquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:21 schreef Q. het volgende:
[..]
tuurlijk welquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:21 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
het gaat over mij, dat kan nooit leuk zijn uiteraard
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja niet meer single
of ja nog wel single!?!?
Ohjah sorry, was best kut dat de vaseline op was en we te geil waren.. maar ik heb nieuwe voorraden!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:21 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:24 schreef Tegan het volgende:
Ik ga donderdag naar de Academisch (Jaar) Eindfeest van de Universiteit van mijn zus, leuke studenten versieren.
Dat doe jij heul niet! jij zit nog met je ex/scharrel/fb in je bolletje!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:24 schreef Tegan het volgende:
Ik ga donderdag naar de Academisch (Jaar) Eindfeest van de Universiteit van mijn zus, leuke studenten versieren.
je weet ook niet van ophouden!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohjah sorry, was best kut dat de vaseline op was en we te geil waren.. maar ik heb nieuwe voorraden!
Ik ken die voorraden van jou, al mijn kleren zijn gewit!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohjah sorry, was best kut dat de vaseline op was en we te geil waren.. maar ik heb nieuwe voorraden!
Ja, maar als er nou een student daar is, die lekker is en waarmee het meteen klikt, dan rot scharrel maar op.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat doe jij heul niet! jij zit nog met je ex/scharrel/fb in je bolletje!al zou verandering van spijs misschien wel lekker leuk geil en goed zijn...
Ik ben geen student meer hoor.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:24 schreef Tegan het volgende:
das een fabeletje, een gerucht en het is nog niet waar ook. Het is al shrek, maar dan ben ik donkey. Er wordt veel gepraat maar geen woord gezegd in het verhaal. Tijdens het verhaal moet je hard lachen, maar daarna heb je zoiets van.. uuh waar ging het ook al weer over. Nou dat dus een beetje. maar dan in 10 regelsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |