quote:
oooooh okeyquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik denk ook zeker wel aan andere dingen...
Eten, drinken, slapen, eeeeeehhhhh.... dat was het wel zo een beetje...
Ja,quote:
Veel plezier morgenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:16 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ik wel
maar laat je lekker in spanning *ga eerst even douchen
haha, nee, ik kan ook heel prima normale gesprekken voeren hoor.. maar hier ben ik gewoon rellerig en een geile oversexte puberquote:
jeeejquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kijk, zijn er toch weer 2 mensen vrolijk
Daarom houden we zoveel van je.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
haha, nee, ik kan ook heel prima normale gesprekken voeren hoor.. maar hier ben ik gewoon rellerig en een geile oversexte puber
okey fijn om te wetenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
haha, nee, ik kan ook heel prima normale gesprekken voeren hoor.. maar hier ben ik gewoon rellerig en een geile oversexte puber
het gaat over mij, dat kan nooit leuk zijn uiteraardquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gaat t over jou, is t leuk om terug te lezen anders laat ik t
Alweer? Ik kan nog steeds niet lopen na de laatste keer.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jamaar, ik hou meer van jou!![]()
neuken?
Dat is toch iedereen hier.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan neuk jij hem toch een keer.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Alweer? Ik kan nog steeds niet lopen na de laatste keer..
hihihihiquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:21 schreef Q. het volgende:
[..]
tuurlijk welquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:21 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
het gaat over mij, dat kan nooit leuk zijn uiteraard
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja niet meer single
of ja nog wel single!?!?
Ohjah sorry, was best kut dat de vaseline op was en we te geil waren.. maar ik heb nieuwe voorraden!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:21 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:24 schreef Tegan het volgende:
Ik ga donderdag naar de Academisch (Jaar) Eindfeest van de Universiteit van mijn zus, leuke studenten versieren.
Dat doe jij heul niet! jij zit nog met je ex/scharrel/fb in je bolletje!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:24 schreef Tegan het volgende:
Ik ga donderdag naar de Academisch (Jaar) Eindfeest van de Universiteit van mijn zus, leuke studenten versieren.
je weet ook niet van ophouden!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohjah sorry, was best kut dat de vaseline op was en we te geil waren.. maar ik heb nieuwe voorraden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |