waauw...quote:
Zo, das wel een erg brandende vraag he.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:52 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Denk je ook aan iets anders??????? Of is het altijd seks??????
Niet lekker dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat?Mijn ma heeft vanavond hetzelfde klaargemaakt.
Schroom je niet.quote:Op
dinsdag 16 juni 2009 19:50 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
ja d8 ik ook, maar d8 zal maar niks zeggen
quote:
Ik lul me nergens uit. Het is zo.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
je lult je weer aardig uit
Ik denk ook zeker wel aan andere dingen...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:52 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Denk je ook aan iets anders??????? Of is het altijd seks??????
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
waauw...![]()
![]()
Oh wacht.. niet fokken kwaak... eerst je dingen doen die moest doen!...:W
Kijk, zijn er toch weer 2 mensen vrolijkquote:
Oke, ik dacht dat het juist zomerkost was.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heerlijk, vond het alleen toevallig.Zeker gezien het eigenlijk winterkost is.
geloof je op je blauwe ogenquote:
Goed idee. Tot zo kwaakquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ga snel dingen doen die je moest doen, mag je zo even op fok
Oh?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Andijvie moet je ook niet koken o.i.d.![]()
![]()
Er was eens.....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:55 schreef kwaakvaak het volgende:
heerlijk zo op het balkon... nespresso'tje erbij in het zonnetje een verhaal schrijven
quote:
in het zwembad.quote:
en die poes was daar net zo van gediend.... (vanwege het water enzo)quote:
Waarom denkt iedereen gelijk dit soort dingen bij mij? Komt dat door mijn naam?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
viezerik [Upd] Zwemschoolhouder vast voor ontucht met leerlingen
Geen roman dus.quote:
Dus krabde het zijn nagels aan het kleine eendjequote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
en die poes was daar net zo van gediend.... (vanwege het water enzo)
Het voor zetje, is gegeven nu even afmakenquote:
het was niet om jou, het was omdat ik net dat nieuwsbericht had gelezen, en je het over een zwembad hadquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen gelijk dit soort dingen bij mij? Komt dat door mijn naam?
![]()
[..]
Geen roman dus.
Leuk verhaaltjequote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dus krabde het zijn nagels aan het kleine eendje
Het eendje was erg geschrokken en verdrietig....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dus krabde het zijn nagels aan het kleine eendje
Ik zie de link nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:05 schreef djayzz het volgende:
[..]
het was niet om jou, het was omdat ik net dat nieuwsbericht had gelezen, en je het over een zwembad had
en ging daarom op zoek naar een ander vriendje.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:05 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het eendje was erg geschrokken en verdrietig....
en ging dus in singles posten, the end.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
en ging daarom op zoek naar een ander vriendje.
hij vond een klein duimpjequote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
en ging daarom op zoek naar een ander vriendje.
quote:
Goede avondquote:
Morgen het volgende avontuur van Eendquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
en ging dus in singles posten, the end.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Morgen het volgende avontuur van Eend
nee dat was het begin van het einde voor het eendjequote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar ook niet zo nutteloosquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
ja maar, maar, maar... das niet sprookjesachtig.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee dat was het begin van het einde voor het eendje![]()
Dat moet je erzelf bij bedenken.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
ja maar, maar, maar... das niet sprookjesachtig.
Sommige sprookjes zijn erg realistisch.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:09 schreef djayzz het volgende:
[..]want toen hij in singles ging posten wilde hij niks anders meer, en sloot zich op voor de buitenwereld.
Geen vervolgquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
gaat t over jou, is t leuk om terug te lezen anders laat ik tquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:11 schreef vencodark het volgende:
Nu heb ik niets meer te vertellen/zeggen/posten.
Nee, ik heb echt niets m.b.t. het singlesbestaan te posten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
maak dat de kat wijs *gelijk weer terug in het sprookje
lekker belangrijk, zat net zo lekker in het verhaalquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik heb echt niets m.b.t. het singlesbestaan te posten.
Wie wel hier?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik heb echt niets m.b.t. het singlesbestaan te posten.
quote:
oooooh okeyquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik denk ook zeker wel aan andere dingen...
Eten, drinken, slapen, eeeeeehhhhh.... dat was het wel zo een beetje...
Ja,quote:
Veel plezier morgenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:16 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ik wel
maar laat je lekker in spanning *ga eerst even douchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |