ik heb nog geen gratis boodschappen gedaan, maar inderdaad, je hebt recht op hetgeen wat verkondigd wordt, zo werken die dingen nou eenmaal.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:06 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is nog treuriger dat je meent recht te hebben op gratis boodschappen
Uiteindelijk toch teruggekregen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:26 schreef appelsjap het volgende:
Mên, ik ben net langs 4 AH's geweest, 3x 6 flessen heb ik kunnen halen + 3 x appeltaart. De laatste heeft de algemene voorwaarde voor me uitgeprint en daar stond in dat het alleen kon met een ECHTE folder, dus geen kopie
Nja het was iig een grappig verhaal, bij de eerste wilde ze niet geven vanwege deze voorwaarde, maar aangezien ik er niets vanaf wist heb ik dus het hoofdkantoor gebeld en die zeiden dat t niet zo wasquote:
http://www.ah.nl/prijs/actieprijsgarantiequote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:30 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nja het was iig een grappig verhaal, bij de eerste wilde ze niet geven vanwege deze voorwaarde, maar aangezien ik er niets vanaf wist heb ik dus het hoofdkantoor gebeld en die zeiden dat t niet zo wasBlijkbaar hadden ze de nieuwste voorwaarde niet, toen heeft die mevrouw de betreffende AH gebeld en gezorgd dat ik het geld terug kreeg, bij de tweede super easy, geen enkel woordje
Bij de derde iets moeilijker, ze snappen daar steeds niet dat de prijsgarantie ook op losse flessen geldt en niet alleen op de 4-pack. Maar toc h kunnen overtuigen.
En de vierde printte even de voorwaarde uit waardoor ik gewoon ff gepwnd wasToen zei ze ik kan ze ook terugnemen hoor, en toen zei ik, tja doe maar dan
Nja die printen ze uit voor je daar.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:33 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/prijs/actieprijsgarantie
Waar staat dat dan?
nee alleen als je een pasje hebt wss. Of je moet heel lief vragen of ze er eentje voor je willen halen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:30 schreef Byte_Me het volgende:
kun je een makro binnenlopen en een folder halen?
Hmmzz wel een gezeur dus iedere keerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:30 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nja het was iig een grappig verhaal, bij de eerste wilde ze niet geven vanwege deze voorwaarde, maar aangezien ik er niets vanaf wist heb ik dus het hoofdkantoor gebeld en die zeiden dat t niet zo wasBlijkbaar hadden ze de nieuwste voorwaarde niet, toen heeft die mevrouw de betreffende AH gebeld en gezorgd dat ik het geld terug kreeg, bij de tweede super easy, geen enkel woordje
Bij de derde iets moeilijker, ze snappen daar steeds niet dat de prijsgarantie ook op losse flessen geldt en niet alleen op de 4-pack. Maar toc h kunnen overtuigen.
En de vierde printte even de voorwaarde uit waardoor ik gewoon ff gepwnd wasToen zei ze ik kan ze ook terugnemen hoor, en toen zei ik, tja doe maar dan
Tja, ik was steeds ook een kwartier bezig ze uit te leggen dat de laagste prijs garantie OOK op de losse flessen geldt en niet alleen op de 4-pack, zo irritant. Ik moest bij elke nieuwe AH 5x de zin: 'Alle Coca-Cola artikelen vindt u NERGENS goedkoper. (en dan met zo;n prijsgarantie portemonee erbij)'quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hmmzz wel een gezeur dus iedere keerMoet ook maar net de goede voor je hebben.
Dat je je niet zo moet aanstellenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:11 schreef Scorpie het volgende:
Kunnen de haterz en de falerz die deze actie niet kunnen waarderen lekker opbokken uit dit topic? Maak zelf maar een topic aan in KLB, of post hier: Mensen die gratis kopen bij Albert Hein als het je niet bevalt, maar val ons er niet mee lastig.
Dank u.
Precies. Beetje jammer dat de AH probeert om een actie die blijkbaar te goed loopt, op deze manier te beflikkeren.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan mogen ze hun actie ook wel aanpassen. De actie was nu juist dat zij goedkoper zijn met hun reclames dan andere supers en zo niet dan krijg je je geld terug. Anderen zijn nu nog steeds goedkoper maar zij verbinden ineens allerlei voorwaarden aan het terugkrijgen van je geld. Trek dan gewoon die hele campagne terug.
Niks niet aanstellen. Heatwave heeft een duidelijk bericht geplaats in het topic. Ik stel voor dat iedereen zich daar aan houdt.quote:
Idd, dat is wel jammer ja. Mja, ze hebben opzich ook gelijk, als mensen met photoshops aankomen kunnen zij moeilijk steeds de betreffende winkel opbellen en naar de prijs vragen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Precies. Beetje jammer dat de AH probeert om een actie die blijkbaar te goed loopt, op deze manier te beflikkeren.
Want ze weten natuurlijk dat nu veel minder mensen komen claimen. Triest.
ik vraag me af of er daadwerkelijk lui zijn die ook nog met zo'n print naar de winkel zijn gegaanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:53 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Idd, dat is wel jammer ja. Mja, ze hebben opzich ook gelijk, als mensen met photoshops aankomen kunnen zij moeilijk steeds de betreffende winkel opbellen en naar de prijs vragen.
geloof het wel. Wrom?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:52 schreef 0oGhosto0 het volgende:
Weet er iemand of de AH Dreft vaatwas tabletten Ultra caps heeft? De actie staat op de on-line folder als 'diverse varianten' zonder verdere uitleg welke varianten er beschikbaar zijn.
ja. 4.99 zowel bij de kassa, als bij de scanner, als op de bordjesquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:53 schreef PteV het volgende:
Misschien heb ik er over heen gekeken hoor, maar heeft iemand toevallig nog de prijs van dat schijtpapier gecheckt in de winkel? Ben het zelf vergeten toen ik de cola ging halen
Lijkt mij dat je gewoon eentje krijgt als je het even vraagt bij de ingang.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:30 schreef Byte_Me het volgende:
kun je een makro binnenlopen en een folder halen?
Precies.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:55 schreef TNA het volgende:
Eigenlijk zou de AH natuurlijk sportief moeten zijn door hun prijzen te blijven verlagen i.p.v. de regeltjes omtrent folders aan te scheren.
4.99, ik kwam er toevallig langsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:53 schreef PteV het volgende:
Misschien heb ik er over heen gekeken hoor, maar heeft iemand toevallig nog de prijs van dat schijtpapier gecheckt in de winkel? Ben het zelf vergeten toen ik de cola ging halen
Bij de Sligro kosten deze tijdelijk 5.53 per pak van 60 tabelleten, vraag me af of dit niet mogelijk goedkoper is dan bij de AHquote:
8u staat mijn kontje voor de deurquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:56 schreef appelsjap het volgende:
[..]
4.99, ik kwam er toevallig langsDus morgen ochtend kun je wss inslaan, ik zou m wel ff scannen eerst.
nee,want AH heeft 72 tabs voor 7.99. Maar de verpakking is niet identiekquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:57 schreef 0oGhosto0 het volgende:
[..]
Bij de Sligro kosten deze tijdelijk 5.53 per pak van 60 tabelleten, vraag me af of dit niet mogelijk goedkoper is dan bij de AH
wou het even controleren, sinds er staat diverse varianten en er mogelijk ook een 60 tabs verpakking wasquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee,want AH heeft 72 tabs voor 7.99. Maar de verpakking is niet identiek
met haar charmes lult ze zich daar wel uit, voordeel van een vrouw zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:02 schreef Chantalmv2 het volgende:
Qwea, maar zonder echte folder van Hoogvliet voor de Edet kun je het toch vergeten?
quote:Geachte AH Klantenservice,
Ik hoorde dat er na een photoshop incident, een nieuwe regel bij is gekomen, namelijk dat geprinte folders niet meer zijn toegestaan.
Deze nieuwe regel is volkomen te begrijpen, photoshoppen kan ECHT niet bij een situatie waar het om zoveel geld gaat.
Maar wat nou als ik een duidelijke bronvermelding erbij genoteerd heb, en een telefoonnummer van de betreffende winkel?
Het gaat er immers om dat ik de echtheid kan bewijzen, en niet van wat voor papier de folder gemaakt is, toch?
Met vriendelijke groeten,
Sander *****************
Hoezo. Er staan geen voorwaarden publiekelijk waar ik ze kan zien. Wordt nog mooi morgen als de prijs niet is aangepastquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:02 schreef Chantalmv2 het volgende:
Qwea, maar zonder echte folder van Hoogvliet voor de Edet kun je het toch vergeten?
Kan best wezen en ik ben het helemaal met HW eens, maar ik heb er geen behoefte aan om afgezeken te worden als ik op een normale manier een normale vraag stel. Dát en wat HW zegt sluiten elkaar niet uit.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:51 schreef Qwea het volgende:
Niks niet aanstellen. Heatwave heeft een duidelijk bericht geplaats in het topic. Ik stel voor dat iedereen zich daar aan houdt.
Als je wil, kan je mijn mailtje ook sturenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:05 schreef Qwea het volgende:
eigk moeten we massaal gaan mailenmet die kutregel van ze
Ik had niet gezien dattie jouw quotequote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan best wezen en ik ben het helemaal met HW eens, maar ik heb er geen behoefte aan om afgezeken te worden als ik op een normale manier een normale vraag stel. Dát en wat HW zegt sluiten elkaar niet uit.
Ben al bezig met mn eigenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:07 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Als je wil, kan je mijn mailtje ook sturen
Dat is dus geen sinecure. Zoals ik al zei, in de Appie in mijn dorp gingen ze helemaal niets met de prijs doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:12 schreef Qwea het volgende:
Geachte Heer/Mevrouw,
Er is mij vandaag ter oren gekomen dat opeens uitgeprinte folders van andere supermarkten niet meer mogen voor de LAPG. Terwijl de interne memo van gisteren notabene nog zegt (ja die staat online) dat het een hardcopy moet zijn, een echte folder, of een uitgeprinte. En opeens gaat AH de voorwaarden weer veranderen?
Leuk en aardig als je een actie start om op die manier meer reclame te maken voor het bedrijf, maar als het even tegen zit omdat mensen met gratis dingen de winkel uitlopen omdat jullie dus niet daadwerkelijk de goedkoopste zijn (Wat wel hard van de daken wordt geschreeuwd) ga dan niet opeens zulke regels invoeren.
Ik snap het ook niet helemaal. Er is namelijk maar 1 klant per filiaal die van een goedkoper product 6 dingen kan meenemen. Daarna wordt de prijs gelijk aangepast.
Q
baas boven baas hequote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:12 schreef Qwea het volgende:
Geachte Heer/Mevrouw,
Er is mij vandaag ter oren gekomen dat opeens uitgeprinte folders van andere supermarkten niet meer mogen voor de LAPG. Terwijl de interne memo van gisteren notabene nog zegt (ja die staat online) dat het een hardcopy moet zijn, een echte folder, of een uitgeprinte. En opeens gaat AH de voorwaarden weer veranderen?
Leuk en aardig als je een actie start om op die manier meer reclame te maken voor het bedrijf, maar als het even tegen zit omdat mensen met gratis dingen de winkel uitlopen omdat jullie dus niet daadwerkelijk de goedkoopste zijn (Wat wel hard van de daken wordt geschreeuwd) ga dan niet opeens zulke regels invoeren.
Ik snap het ook niet helemaal. Er is namelijk maar 1 klant per filiaal die van een goedkoper product 6 dingen kan meenemen. Daarna wordt de prijs gelijk aangepast.
Q
quote:Geachte mevrouw, meneer,
Bedankt voor uw e-mail. U ontvangt - indien van toepassing - van ons zo
snel mogelijk antwoord per e-mail.
Bent u op zoek naar de actuele openingstijden van uw winkel, gelieve deze
link aan te klikken: http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie/
Dit bericht is een geautomatiseerde bevestiging van ontvangst, hierop kunt
u niet reageren.
Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice
DAT WAS DE BEDOELING OOKquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:12 schreef Qwea het volgende:
Ga terug naar je photoshop fraude hobby..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:16 schreef Remake het volgende:
[..]
DAT WAS DE BEDOELING OOK![]()
jij doet nu net alsof het een actie was zodat heel nederland ff gratis tachtig flessen cola kan ophalen.![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:10 schreef Qwea het volgende:
Ik had niet gezien dattie jouw quotemien sorry
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:31 schreef 0oGhosto0 het volgende:
Is het Edet toiletpapier nog het enige product dat morgen gehaald zou kunnen worden?
Touche, ik vind het ook veel te leuk!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:36 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Het enige product is standaard ook het enigste, maar niet andersom
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:39 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Touche, ik vind het ook veel te leuk!
Winkels zijn niet aangepast hier (Regio Alkmaar)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:41 schreef Music4all het volgende:
[..]
Prijs is op AH.nl al weer aangepast naar ¤4,- dus ik gok dat je die niet meer gratis krijgt
Maar morgen wel gok ikquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:42 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Winkels zijn niet aangepast hier (Regio Alkmaar)
Ja, maar dan snap ik niet waarom ze ook nog extra met de folder maatregel komenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:16 schreef Remake het volgende:
[..]
DAT WAS DE BEDOELING OOK![]()
jij doet nu net alsof het een actie was zodat heel nederland ff gratis tachtig flessen cola kan ophalen.![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:43 schreef Music4all het volgende:
[..]
Maar morgen wel gok iken dan gaat de hoogvliet actie pas in
zit er een hoogvliet in alkmaar?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:42 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Winkels zijn niet aangepast hier (Regio Alkmaar)
Ik denk dat ik wel op kan sturen, waar woon je ongeveer?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:48 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Hm nee. Wel in castricum en bergen.
dikke doei, echt in castricum??quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:48 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Hm nee. Wel in castricum en bergen.
Den helderquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:50 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel op kan sturen, waar woon je ongeveer?
Edit: haha ik quote mezelf![]()
Ik heb nog nooit iemand vakantie zien vieren zoals jij, maar ik vermaak me prima met je verhalen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
dikke doei, echt in castricum??
Waar?
Ik ga morgen naar castricum
ik heb niet zoveel te doen op een dagquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:54 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand vakantie zien vieren zoals jij, maar ik vermaak me prima met je verhalen.
pff dan had google maps het weer foutquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:53 schreef Qwea het volgende:
http://www.hoogvliet.com/(...)nopeningstijden.aspx
Hier staat niet bij hoor dat er 1 in castricum zit
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:55 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
pff dan had google maps het weer fout
hier in de winkels niet. Stond er net mee bij de service balie (nog niet betaald) voor 5 euro per pak. Maar ja, ze mochten opeens alleen echte foldersquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:55 schreef UncleSam het volgende:
Ik kan ook Hoogvliet folders opsturen, 3 Hoogvlieten hier in mijn woonplaats. Maar volgens mij is die Edet allang aangepast, aangezien hij eerder vandaag ook op de website is aangepast.
Mja de hoogvliet actie is sowieso pas morgen, dus wat deed je daar?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
hier in de winkels niet. Stond er net mee bij de service balie (nog niet betaald) voor 5 euro per pak. Maar ja, ze mochten opeens alleen echte folders
Stel angsthazen
precies. En een reden had dat domme wijf ook niet. En dan ook nog beweren dat ik lieg, want in de interne memo van 15 juni stond echt niet dat prints ook mogenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dom gedoe ook met die folders hier in Groningen. De AH heeft nagenoeg een monopoliepositie hier met 14 winkels. De rest is verdwenen of AH geworden. Een enkele andere supermarkt blijft over. Weinig keus qua concurrentie dus en weinig andere folders te vinden.
Lekker makkelijk zo, de laagste prijs garanderen
Hoe bedoel je? Een concurrent?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:52 schreef Scorpie het volgende:
Teringlijers, mijn moeder kreeg te horen dat ze een 'concurrent' moesten zijn met de folder![]()
proberen. Ze letten toch niet op dataquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:58 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Mja de hoogvliet actie is sowieso pas morgen, dus wat deed je daar?
nou, geen etos, want das van AHquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Een concurrent?
Interne memo was van 13 juniquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
precies. En een reden had dat domme wijf ook niet. En dan ook nog beweren dat ik lieg, want in de interne memo van 15 juni stond echt niet dat prints ook mogen
Ik had helaas niet dat ding uitgeprint. AH is smeerlapperij
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:00 schreef Snever het volgende:
Net even naar de Makro geweest. Hele schap met folders meegenomen
Morgen toetjes scoren
Zij beweerde dat zo'n memo nooit bestaan hadquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:03 schreef Snever het volgende:
[..]
Minstens 40 toetjes. Heb hier in een straal van 15 km 4 Ah's zitten
Ik had de betreffende memo uitgeprint en laten zien, toen liet ze me een nieuwere memo zien waar weer stond dat t niet mocht.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zij beweerde dat zo'n memo nooit bestaan had
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:04 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik had de betreffende memo uitgeprint en laten zien, toen liet ze me een nieuwere memo zien waar weer stond dat t niet mocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |