4.99, ik kwam er toevallig langsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:53 schreef PteV het volgende:
Misschien heb ik er over heen gekeken hoor, maar heeft iemand toevallig nog de prijs van dat schijtpapier gecheckt in de winkel? Ben het zelf vergeten toen ik de cola ging halen
Bij de Sligro kosten deze tijdelijk 5.53 per pak van 60 tabelleten, vraag me af of dit niet mogelijk goedkoper is dan bij de AHquote:
8u staat mijn kontje voor de deurquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:56 schreef appelsjap het volgende:
[..]
4.99, ik kwam er toevallig langsDus morgen ochtend kun je wss inslaan, ik zou m wel ff scannen eerst.
nee,want AH heeft 72 tabs voor 7.99. Maar de verpakking is niet identiekquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:57 schreef 0oGhosto0 het volgende:
[..]
Bij de Sligro kosten deze tijdelijk 5.53 per pak van 60 tabelleten, vraag me af of dit niet mogelijk goedkoper is dan bij de AH
wou het even controleren, sinds er staat diverse varianten en er mogelijk ook een 60 tabs verpakking wasquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee,want AH heeft 72 tabs voor 7.99. Maar de verpakking is niet identiek
met haar charmes lult ze zich daar wel uit, voordeel van een vrouw zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:02 schreef Chantalmv2 het volgende:
Qwea, maar zonder echte folder van Hoogvliet voor de Edet kun je het toch vergeten?
quote:Geachte AH Klantenservice,
Ik hoorde dat er na een photoshop incident, een nieuwe regel bij is gekomen, namelijk dat geprinte folders niet meer zijn toegestaan.
Deze nieuwe regel is volkomen te begrijpen, photoshoppen kan ECHT niet bij een situatie waar het om zoveel geld gaat.
Maar wat nou als ik een duidelijke bronvermelding erbij genoteerd heb, en een telefoonnummer van de betreffende winkel?
Het gaat er immers om dat ik de echtheid kan bewijzen, en niet van wat voor papier de folder gemaakt is, toch?
Met vriendelijke groeten,
Sander *****************
Hoezo. Er staan geen voorwaarden publiekelijk waar ik ze kan zien. Wordt nog mooi morgen als de prijs niet is aangepastquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:02 schreef Chantalmv2 het volgende:
Qwea, maar zonder echte folder van Hoogvliet voor de Edet kun je het toch vergeten?
Kan best wezen en ik ben het helemaal met HW eens, maar ik heb er geen behoefte aan om afgezeken te worden als ik op een normale manier een normale vraag stel. Dát en wat HW zegt sluiten elkaar niet uit.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:51 schreef Qwea het volgende:
Niks niet aanstellen. Heatwave heeft een duidelijk bericht geplaats in het topic. Ik stel voor dat iedereen zich daar aan houdt.
Als je wil, kan je mijn mailtje ook sturenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:05 schreef Qwea het volgende:
eigk moeten we massaal gaan mailenmet die kutregel van ze
Ik had niet gezien dattie jouw quotequote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan best wezen en ik ben het helemaal met HW eens, maar ik heb er geen behoefte aan om afgezeken te worden als ik op een normale manier een normale vraag stel. Dát en wat HW zegt sluiten elkaar niet uit.
Ben al bezig met mn eigenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:07 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Als je wil, kan je mijn mailtje ook sturen
Dat is dus geen sinecure. Zoals ik al zei, in de Appie in mijn dorp gingen ze helemaal niets met de prijs doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:12 schreef Qwea het volgende:
Geachte Heer/Mevrouw,
Er is mij vandaag ter oren gekomen dat opeens uitgeprinte folders van andere supermarkten niet meer mogen voor de LAPG. Terwijl de interne memo van gisteren notabene nog zegt (ja die staat online) dat het een hardcopy moet zijn, een echte folder, of een uitgeprinte. En opeens gaat AH de voorwaarden weer veranderen?
Leuk en aardig als je een actie start om op die manier meer reclame te maken voor het bedrijf, maar als het even tegen zit omdat mensen met gratis dingen de winkel uitlopen omdat jullie dus niet daadwerkelijk de goedkoopste zijn (Wat wel hard van de daken wordt geschreeuwd) ga dan niet opeens zulke regels invoeren.
Ik snap het ook niet helemaal. Er is namelijk maar 1 klant per filiaal die van een goedkoper product 6 dingen kan meenemen. Daarna wordt de prijs gelijk aangepast.
Q
baas boven baas hequote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:12 schreef Qwea het volgende:
Geachte Heer/Mevrouw,
Er is mij vandaag ter oren gekomen dat opeens uitgeprinte folders van andere supermarkten niet meer mogen voor de LAPG. Terwijl de interne memo van gisteren notabene nog zegt (ja die staat online) dat het een hardcopy moet zijn, een echte folder, of een uitgeprinte. En opeens gaat AH de voorwaarden weer veranderen?
Leuk en aardig als je een actie start om op die manier meer reclame te maken voor het bedrijf, maar als het even tegen zit omdat mensen met gratis dingen de winkel uitlopen omdat jullie dus niet daadwerkelijk de goedkoopste zijn (Wat wel hard van de daken wordt geschreeuwd) ga dan niet opeens zulke regels invoeren.
Ik snap het ook niet helemaal. Er is namelijk maar 1 klant per filiaal die van een goedkoper product 6 dingen kan meenemen. Daarna wordt de prijs gelijk aangepast.
Q
quote:Geachte mevrouw, meneer,
Bedankt voor uw e-mail. U ontvangt - indien van toepassing - van ons zo
snel mogelijk antwoord per e-mail.
Bent u op zoek naar de actuele openingstijden van uw winkel, gelieve deze
link aan te klikken: http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie/
Dit bericht is een geautomatiseerde bevestiging van ontvangst, hierop kunt
u niet reageren.
Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice
DAT WAS DE BEDOELING OOKquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:12 schreef Qwea het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |