Overheid en serieus? Dat zijn 2 dingen die niets met elkaar van doen hebben.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:13 schreef BasEnAad het volgende:
Als de overheid serieus genomen wil worden, moet zij ook volwassen communiceren.
Wat?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:13 schreef phpmystyle het volgende:
En dan te bedenken dat ''rap'' ooit opgericht is door links Nederland. Zodat ook de minder muzikale mensen mee konden doen![]()
Verder wel eens met de klacht.
Klopt geen fuck van wat ie zegt nee.quote:
Ook dat is niet waar, maar laten we die discussie maar niet aangaan hier.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Klopt geen fuck van wat ie zegt nee.
Maar rap is wel de meest simpele manier van muziek die een tekst over moet brengen. Ik denk dat ie dat bedoelt met "Zodat ook de minder muzikale mensen mee konden doen"
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:13 schreef phpmystyle het volgende:
En dan te bedenken dat ''rap'' ooit opgericht is door links Nederland.
Maar zo zou het wel moeten zijn vind ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Overheid en serieus? Dat zijn 2 dingen die niets met elkaar van doen hebben.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Klopt geen fuck van wat ie zegt nee.
Maar rap is wel de meest simpele manier van muziek die een tekst over moet brengen. Ik denk dat ie dat bedoelt met "Zodat ook de minder muzikale mensen mee konden doen"
Dat zou me best grappig lijken eigenlijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:14 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vind het naief. Doe dan alle groepen.
Dus ook een metalband die ons de OV-chipkaart uitlegt
Wat een kutsite, ik zie nu allemaal strepen door m'n scherm op FOK!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je poept onzin. Maargoed tevens de bron:
http://www.popinstituut.nl/Encyclopedia/Genre.aspx?id=98
Wel lezen he..
Ja, ik...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:15 schreef MrX1982 het volgende:
Alsof de jeugd alleen naar rap luistert. Er is toch ook wel jeugd die naar goede muziek luistert? Toch?
Terechte klacht. “Hippe” overheid die alleen kansjongeren probeert te bereiken.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:16 schreef Desunoto het volgende:
Ja ik weet het. Maar ik moest die kleuters wat bij brengenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat een kutsite, ik zie nu allemaal strepen door m'n scherm op FOK!.
Inderdaad, dat mishandelen en stelen gebeurt ook in het echt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:25 schreef boskameel het volgende:
KKZIEK RAPMUZIEK GAAT TEMINSTE OVER DE ECHTE DINGEN IN HET LEVEN!
Ik heb het gelezen, ik lach me rot:quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je poept onzin. Maargoed tevens de bron:
http://www.popinstituut.nl/Encyclopedia/Genre.aspx?id=98
Wel lezen he..
Oh man.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Maar ik moest die kleuters wat bij brengen
+ 1quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:27 schreef Ruud het volgende:
[..]
Inderdaad, dat mishandelen en stelen gebeurt ook in het echt.
En wat is dan de goede manier volgens jou? Tot nog toe is het niemand gelukt, je zou de eerst zijn!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:29 schreef LasTeR het volgende:
Er is een goede manier om de jeugd te bereiken, en een slechte manier. Dit is blijkbaar een slechte manier. Maar het hele genre afzeiken zonder je er goed in te verdiepen getuigt een beetje van onnozelheid.
Ik weet niet wat je 'goede' muziek vindt maar jeugd die naar bandjes luistert (aangezien alleen rock-fans zo onzeker zijn dat ze 100 keer per dag moeten roepen dat alleen hun muziek 'echte muziek' is neem ik aan dat je dat bedoeld) zijn gewoon een minderheid. Op de middelbare scholen is het een en al rap/urban, en een beetje dance maar dat is weer populairder bij 18-plussers.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:15 schreef MrX1982 het volgende:
Alsof de jeugd alleen naar rap luistert. Er is toch ook wel jeugd die naar goede muziek luistert? Toch?
Persoonlijk aanpakken werkt, landelijke campagnes werken niet. En als men niet wil veranderen of iets niet aan wil nemen, gebeurd dat ook niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En wat is dan de goede manier volgens jou? Tot nog toe is het niemand gelukt, je zou de eerst zijn!
Geboortedatum: 13-07-1992quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Maar ik moest die kleuters wat bij brengen
Deze post zal vele malen imponerender zijn, als je vmbo'r ook goed weet te spellenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:36 schreef Diederik_Duck het volgende:
Je moet toch wat om de VMBO-erts te bereiken. Middels het geschreven woord zal dat immers niet lukken.
Tering mèn, hoe bedenken ze het?! BB King rapte zelfs alquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:30 schreef Livedeejay het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen, ik lach me rot:
. In 1986 nemen rapper MC Miker G en DJ Sven de single Holiday Rap op waarmee ze in vierendertig landen op nummer één komen te staan. Vanaf 1987 zijn er in Nederland de eerste serieuze pogingen tot hiphop en scoort de van origine Bredase rapper Extince een bescheiden hit met de Engelstalige track The Milkshake Rap. Twee jaar later, in 1989, krijgt het album Don't Accept Mass Notion van het Eindhovense D.A.M.N door de nationale pers het stempel van het eerste volwaardige Nederlandse hiphop-album, een jaar later gevolgd door het album No Enemies van 24K, een band gemodelleerd naar Public Enemy. Hiphop wordt langzamerhand gezien als een op zichzelf staande muziekstroming. Rapper Tony Scott en de band Urban Dance Squad krijgen internationaal erkenning. De Utrechtse groep behaalt met de debuutplaat Mental Floss For The Globe (1989) meteen internationale successen. Het gezelschap laat dan ook een ongehoorde mix van rock, funk, rap, hardcore en blues horen. Het in 1986 opgerichte Haarlemse funkcollectief Gotcha!, dat opereert op de scheidslijn van gogo, hiphop en p-funk, werkt met een rapper (Kid Crash). Het in 1992 opgerichte, Utrechtse Hipbone Connection mengt funk met jazzdance, hiphop en rap.
Tot zover de Nederlandse Rap inbreng.
Jij moet wel een troll zijn. Wel een goede, dat wel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Deze post zal vele malen imponerender zijn, als je vmbo'r ook goed weet te spellen
En mag ik deze opvatten als een compliment?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:42 schreef Biels het volgende:
[..]
Jij moet wel een troll zijn. Wel een goede, dat wel.
Man, het is goed gespeld. Kijk maar op geenstijl.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Deze post zal vele malen imponerender zijn, als je vmbo'r ook goed weet te spellen
Het enige wat hun goed gekozen hebbben is de naam.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Man, het is goed gespeld. Kijk maar op geenstijl.
Nee kneus, zo oud als tijdquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
geboortedatum: 00-00-0000
Je bent een embryo?
zij hèquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het enige wat hun goed gekozen hebbben is de naam.![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het enige wat hun goed gekozen hebbben is de naam.![]()
Ja ik woon in de buurt van zwolle hequote:
Heb je toch maar mooi het punt van je bovenstaande user bevestigt.quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb je toch maar mooi het punt van je bovenstaande user bevestigt.
Dus een D of een T, ach de Nederlandse spelling faalt toch. Maargoed heb je inhoudelijks nog wat te melden? Zo niet, dan kan je weer rustig verder met het zetten van ramen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
en
![]()
Ik kan je niet meer volgen. Kom maar terug naar dit topic om de discussie voort te zetten als je in bezit bent van een bul.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:25 schreef boskameel het volgende:
KKZIEK RAPMUZIEK GAAT TEMINSTE OVER DE ECHTE DINGEN IN HET LEVEN!
Mijn school heeft geen VMBO, en hier zijn die mensen op twee handen te tellen. Een mogelijk verband?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je 'goede' muziek vindt maar jeugd die naar bandjes luistert (aangezien alleen rock-fans zo onzeker zijn dat ze 100 keer per dag moeten roepen dat alleen hun muziek 'echte muziek' is neem ik aan dat je dat bedoeld) zijn gewoon een minderheid. Op de middelbare scholen is het een en al rap/urban, en een beetje dance maar dat is weer populairder bij 18-plussers.
Overigens wel een terechte klacht verder, alsof zo'n rapper indruk maakt.
Het is het niet normaal zo hard in de ghetto hoor. Soms moet je twee keer per maand solliciteren om je uitkering te behouden. Menig Crip/Blood - member houdt het hier nog geen week uit.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:39 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dealen bitches and money. Is dat het echte leven?
En Nederlandse rappers die rappen over Ghetto's zijn natuurlijk de grootste mongolen die er zijn.
(dat wil niet zeggen dat Snoop (vooral zijn eerste album) niet roeleert, maar die man neemt zichzelf gelukkig niet al te serieus)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |