Overheid en serieus? Dat zijn 2 dingen die niets met elkaar van doen hebben.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:13 schreef BasEnAad het volgende:
Als de overheid serieus genomen wil worden, moet zij ook volwassen communiceren.
Wat?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:13 schreef phpmystyle het volgende:
En dan te bedenken dat ''rap'' ooit opgericht is door links Nederland. Zodat ook de minder muzikale mensen mee konden doen![]()
Verder wel eens met de klacht.
Klopt geen fuck van wat ie zegt nee.quote:
Ook dat is niet waar, maar laten we die discussie maar niet aangaan hier.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Klopt geen fuck van wat ie zegt nee.
Maar rap is wel de meest simpele manier van muziek die een tekst over moet brengen. Ik denk dat ie dat bedoelt met "Zodat ook de minder muzikale mensen mee konden doen"
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:13 schreef phpmystyle het volgende:
En dan te bedenken dat ''rap'' ooit opgericht is door links Nederland.
Maar zo zou het wel moeten zijn vind ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Overheid en serieus? Dat zijn 2 dingen die niets met elkaar van doen hebben.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Klopt geen fuck van wat ie zegt nee.
Maar rap is wel de meest simpele manier van muziek die een tekst over moet brengen. Ik denk dat ie dat bedoelt met "Zodat ook de minder muzikale mensen mee konden doen"
Dat zou me best grappig lijken eigenlijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:14 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vind het naief. Doe dan alle groepen.
Dus ook een metalband die ons de OV-chipkaart uitlegt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |