Ik zou erop ingaan Californium!quote:
wat deed ik nu weerquote:
doe ik altijdquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:48 schreef LastRequest het volgende:
Oh nee ik doelde meer op Cali die jou haar afstudeerverslagen zou laten schrijven
Niet zeuren, op school heb je nu eenmaal de meeste vakantiedagenquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:15 schreef Californium het volgende:
idd.... terwijl sommige mensen al vakantie hebbenmoeten wij doorploeteren
zeiksnorquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet zeuren, op school heb je nu eenmaal de meeste vakantiedagen
uh ik heb pas 18 juli vakantiequote:Op woensdag 17 juni 2009 15:15 schreef Californium het volgende:
idd.... terwijl sommige mensen al vakantie hebbenmoeten wij doorploeteren
Ik maar twee, dus wat is je puntquote:
officieel 10 juli.... en dan begint ergens in begin augustus intro voor de uni en half / eind augustus moet ik afstuderen en dan begint in september school weerquote:
dat schoolmensen wel meer vakantie hebben, maar dat sommige mensen hier niet zo lang vakantie hebben en dat ze het er niet in moeten wrijvenquote:
hihi, dan begint mijn tweede vakantiequote:Op woensdag 17 juni 2009 18:08 schreef swarmahoer het volgende:
niet zo zeuren allemaal, mijn volgende vakantie is pas in oktober
Oeh, dit jaar nogquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:08 schreef swarmahoer het volgende:
niet zo zeuren allemaal, mijn volgende vakantie is pas in oktober
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Owen ik had gepost zonder terug te lezen dus sorry voor de mensen die geen vakantie hebben
Had je in die tijd Replique niet naar versie 1.0 kunnen brengenquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:17 schreef Sander het volgende:
Mijn vakantie begon in februari.
Ik zit volgend jaar het hele jaar in Italië dus opzich vind ik het nog wel ff tof om gewoon in Nederland te blijvenquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:26 schreef Pheno het volgende:
Dan had je maar geen her moeten hebben
Maar 5 weken, damn, ik zou echt een vliegtuig pakken
Als ik drie weken achter elkaar zou kunnen opnemen zou al aardig zijn
Verrassend genoeg neequote:Op woensdag 17 juni 2009 18:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Had je in die tijd Replique niet naar versie 1.0 kunnen brengen
das allemaal zeker nu ?quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik zit volgend jaar het hele jaar in Italië dus opzich vind ik het nog wel ff tof om gewoon in Nederland te blijven
Wat is daar te doen dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:02 schreef swarmahoer het volgende:
ook weer terug, morgen 8 uur op de goffert zijn
Baggertijd. Ik moet om half negen bij de garage zijn... ook kut. Vroeg opstaan en het kost nog dik geld ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:02 schreef swarmahoer het volgende:
ook weer terug, morgen 8 uur op de goffert zijn
sonisphere is komend weekend, ga opbouwen van een en anderquote:
Doe jij ook nog iets anders dan werken de laatste tijd?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
sonisphere is komend weekend, ga opbouwen van een en ander
nee iddquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:33 schreef morgane het volgende:
Wees blij dat je niet op Sonisphere zelf hoeft te zijnis vast niet helemaal jouw muziek
Ik wil uit principe nog niet naar bed, maar eigenlijk zou het wel verstandig zijnquote:
Lekker meegruntenquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:33 schreef morgane het volgende:
Wees blij dat je niet op Sonisphere zelf hoeft te zijnis vast niet helemaal jouw muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |