Ik zou erop ingaan Californium!quote:
wat deed ik nu weerquote:
doe ik altijdquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:48 schreef LastRequest het volgende:
Oh nee ik doelde meer op Cali die jou haar afstudeerverslagen zou laten schrijven
Niet zeuren, op school heb je nu eenmaal de meeste vakantiedagenquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:15 schreef Californium het volgende:
idd.... terwijl sommige mensen al vakantie hebbenmoeten wij doorploeteren
zeiksnorquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet zeuren, op school heb je nu eenmaal de meeste vakantiedagen
uh ik heb pas 18 juli vakantiequote:Op woensdag 17 juni 2009 15:15 schreef Californium het volgende:
idd.... terwijl sommige mensen al vakantie hebbenmoeten wij doorploeteren
Ik maar twee, dus wat is je puntquote:
officieel 10 juli.... en dan begint ergens in begin augustus intro voor de uni en half / eind augustus moet ik afstuderen en dan begint in september school weerquote:
dat schoolmensen wel meer vakantie hebben, maar dat sommige mensen hier niet zo lang vakantie hebben en dat ze het er niet in moeten wrijvenquote:
hihi, dan begint mijn tweede vakantiequote:Op woensdag 17 juni 2009 18:08 schreef swarmahoer het volgende:
niet zo zeuren allemaal, mijn volgende vakantie is pas in oktober
Oeh, dit jaar nogquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:08 schreef swarmahoer het volgende:
niet zo zeuren allemaal, mijn volgende vakantie is pas in oktober
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Owen ik had gepost zonder terug te lezen dus sorry voor de mensen die geen vakantie hebben
Had je in die tijd Replique niet naar versie 1.0 kunnen brengenquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:17 schreef Sander het volgende:
Mijn vakantie begon in februari.
Ik zit volgend jaar het hele jaar in Italië dus opzich vind ik het nog wel ff tof om gewoon in Nederland te blijvenquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:26 schreef Pheno het volgende:
Dan had je maar geen her moeten hebben
Maar 5 weken, damn, ik zou echt een vliegtuig pakken
Als ik drie weken achter elkaar zou kunnen opnemen zou al aardig zijn
Verrassend genoeg neequote:Op woensdag 17 juni 2009 18:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Had je in die tijd Replique niet naar versie 1.0 kunnen brengen
das allemaal zeker nu ?quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik zit volgend jaar het hele jaar in Italië dus opzich vind ik het nog wel ff tof om gewoon in Nederland te blijven
Wat is daar te doen dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:02 schreef swarmahoer het volgende:
ook weer terug, morgen 8 uur op de goffert zijn
Baggertijd. Ik moet om half negen bij de garage zijn... ook kut. Vroeg opstaan en het kost nog dik geld ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:02 schreef swarmahoer het volgende:
ook weer terug, morgen 8 uur op de goffert zijn
sonisphere is komend weekend, ga opbouwen van een en anderquote:
Doe jij ook nog iets anders dan werken de laatste tijd?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
sonisphere is komend weekend, ga opbouwen van een en ander
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |