quote:
ik weet het wel zekerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Daarom geloof ik ook dat dit meisje flink uit haar nek loopt te lullen.
quote:De enige toegeving die ik wil doen, is korting geven. Omdat ze zo ontevreden is, moet ze van mij maar 50 euro betalen. Dat is de kostprijs voor vier sterren.'
Tenzij je onder de dope zit: uiterst onwaarschijnlijk. Pijnlijke plekken om te tatoeëren zijn onder andere plekken waar de huid dicht tegen het bot aanzit. Ik heb er een op mijn bovenbeen, die ik nauwelijks voelde. Dit op mijn schouderbladen waren een ander verhaal. En volgens mij heeft zie geen dik hoofd...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:44 schreef Kopbal het volgende:
Kan iemand trouwens bevestigen dat je tijdens het tatoeëren op je hoofd niet in slaap kan vallen?
Ohh, dus jij dacht dat de tatoeëerder had begrepen dat zij 53 sterretjes in de vorm van een 3 op haar gezicht wou hebben?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:41 schreef Ceased2Be het volgende:
Niet om het een of ander, maar is het nog niemand opgevallen dat de sterretjes een 3 vormen ?
WTF ! Je hebt gelijk jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:41 schreef Ceased2Be het volgende:
Niet om het een of ander, maar is het nog niemand opgevallen dat de sterretjes een 3 vormen ?
'Een 3 in sterretjes' of '3 sterretjes'quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:44 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ohh, dus jij dacht dat de tatoeëerder had begrepen dat zij 53 sterretjes in de vorm van een 3 op haar gezicht wou hebben?
Wel verdomd!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:41 schreef Ceased2Be het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:28 schreef de_boswachter het volgende:
Ik las de titel, vervolgens Kimberley en wist genoeg......
Je hebt gelijk. Maar dan nog; als je niet goed kan communiceren met de tatoeerder, dan zou ik naar een andere gaan. Zeker omdat het iets permanents is. Ik blijf daarom van mening dat ze het wel (deels) aan zichzelf heeft te wijten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:41 schreef Ceased2Be het volgende:
Nee, maar zo'n tatoeëerder moet toch eerst altijd een voorbeeld maken, of ligt dat nou aan mij? In ieder geval had de communicatie veel en veel beter moeten verlopen, wie z'n schuld het dan ook is. Als je er 56 in plaats van 3 krijgt vraag je je toch af of die meid haar punt niet iets duidelijker had moeten maken.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar dan nog; als je niet goed kan communiceren met de tatoeerder, dan zou ik naar een andere gaan. Zeker omdat het iets permanents is. Ik blijf daarom van mening dat ze het wel (deels) aan zichzelf heeft te wijten.
quote:Vader Diego kon er niet mee lachen
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:41 schreef Ceased2Be het volgende:
deels jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar dan nog; als je niet goed kan communiceren met de tatoeerder, dan zou ik naar een andere gaan. Zeker omdat het iets permanents is. Ik blijf daarom van mening dat ze het wel (deels) aan zichzelf heeft te wijten.
Sowieso die namenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:52 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Het is vast het soort Vlaming geweest dat met geen mogelijkheid te verstaan valt![]()
idd, tenminste zolang je niet gespierd bent ziet het er niet uit...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:52 schreef Glijdt_licht het volgende:
Tuurlijk heeft ze het aan zichzelf te wijten.Naar een Franse tatoeëerder gaan, zelf geen Frans kunnen, hij kan geen Nederlands
.
Sterretjes in het gezicht!!
Een tattoo in het gezicht betekent voor mij gewoon dat je geen uitkering meer krijgt als je zonder baan zit. Je hebt jezelf zó verneukt dat niemand je meer in dienst wil hebben. Tattoo onder kleding ofzo is dan acceptabel, dat kan je als bedrijf mee aankomen bij klanten..
Vind zelf trouwens die mensen die hun hele arm hebben getattoeëerd en dan een tank top of t-shirt dragen ook maar
ja dit lijkt me echt een briljante marketing strategiequote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:58 schreef jeroen25 het volgende:
Is dit niet gewoon een publiciteitsstunt van die tatoeerder?
En als je dan je uitkering verloor?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:57 schreef Rensjebree het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel vet !
als ik nou kansloos was en een uitkering had, had ik het ook gedaan !
Een familie portret.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:55 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Sowieso die namen
Diego, Kimberley
Het Belgisch kamp?
Misschien, maar je kunt natuurlijk ook om een voorbeeld vragen. Laat ik het zo zeggen: als je elkaar niet goed kan verstaan, dan zou je toch al kunnen verwachten dat er problemen van komen...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:52 schreef Machiavelli. het volgende:
[..]
Nee, maar zo'n tatoeëerder moet toch eerst altijd een voorbeeld maken, of ligt dat nou aan mij? In ieder geval had de communicatie veel en veel beter moeten verlopen, wie z'n schuld het dan ook is. Als je er 56 in plaats van 3 krijgt vraag je je toch af of die meid haar punt niet iets duidelijker had moeten maken.
Zolang er maar over je gepraat wordt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dit lijkt me echt een briljante marketing strategie_!
Lijken best wel kampers..quote:
ze kunnen iet eens fatsoenlijk hun broek dicht doenquote:
ja inderdaad heel nederland had het over buckler na een oudjaars conference, en dat heeft ze echt ontzettend veel goeds gedaan in nederlandquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:05 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Zolang er maar over je gepraat wordt.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze lkunnen iet eens fatsoenlijk hun broek dicht doen_!
Sick pervert.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze kunnen iet eens fatsoenlijk hun broek dicht doen_!
Hoe moet je anders leren tatoeëren? Dat doe je vooral door ervaring op te doen en te beginnen met eenvoudige tatoeages.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Misschien, maar je kunt natuurlijk ook om een voorbeeld vragen. Laat ik het zo zeggen: als je elkaar niet goed kan verstaan, dan zou je toch al kunnen verwachten dat er problemen van komen...Sowieso, naar een tatoeerder gaan die zijn opleiding nog niet af heeft... dat is vragen om problemen.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze kunnen iet eens fatsoenlijk hun broek dicht doen_!
Op varkens?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:11 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Hoe moet je anders leren tatoeëren?
Dat gebeurt ook wel, maar je leert het vak echt door ervaring op te doen door mensen te tatoeëren. Buiten de techniek leer je daar ook om te gaan met de mensen zelf.quote:
Zoals sterren?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:11 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Hoe moet je anders leren tatoeëren? Dat doe je vooral door ervaring op te doen en te beginnen met eenvoudige tatoeages.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:15 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Zoals sterren?
Misschien moet ze haar naam laten veranderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zei ik ook al!![]()
Misschien wel, maar ik zou -mocht ik ooit een tattoo willen- toch naar iemand gaan met een afgeronde erkende opleiding, en zeker als het een tattoo is die behoorlijk in het zicht is. Dat dat waarschijnlijk meer kost, vind ik niet erg. Ik vermoed dat ze naar deze tatoeerder is gegaan omdat hij goedkoper is.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:11 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Hoe moet je anders leren tatoeëren? Dat doe je vooral door ervaring op te doen en te beginnen met eenvoudige tatoeages.
iddquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Je voelt ook echt niet dat ie op je kin wat aan het doen is.
Wat een lulverhaal dit zeg.
ik heb een diploma van de tattoo school, je kan zo bij mij terechtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik zou -mocht ik ooit een tattoo willen- toch naar iemand gaan met een afgeronde erkende opleiding, en zeker als het een tattoo is die behoorlijk in het zicht is. Dat dat waarschijnlijk meer kost, vind ik niet erg. Ik vermoed dat ze naar deze tatoeerder is gegaan omdat hij goedkoper is.
HBO Tatoeëren?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik zou -mocht ik ooit een tattoo willen- toch naar iemand gaan met een afgeronde erkende opleiding, en zeker als het een tattoo is die behoorlijk in het zicht is. Dat dat waarschijnlijk meer kost, vind ik niet erg. Ik vermoed dat ze naar deze tatoeerder is gegaan omdat hij goedkoper is.
Dan zal jij dus nooit een tattoo laten zetten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nah, dat zou nog best eens tegen kunnen vallen. Een beetje middelbare-schoolfrans, ja. Maar niet vloeiend ofzo. Plus dat het me nou ook nog eens niet bepaald een hyper-snugger meisje lijktquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:06 schreef Glijdt_licht het volgende:
Het feit dat zij geen Frans spreekt als Vlaming vind ik ook vreemd. Vlamingen sprekenj meestal wel goed Frans, maar die Walen/Fransen spreken geen NL
Zeer weinig, maar ik zou wel naar iemand gaan die goed bekend staat, en dat iig uitzoeken. Maar goed, ik weet eigenlijk geen moer van de tattoowereld afquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:32 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
HBO Tatoeëren?
Volgens mij zijn er geen of zeer weinig erkende opleidingen in dat vakgebied.
Sowieso dat gezinquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nah, dat zou nog best eens tegen kunnen vallen. Een beetje middelbare-schoolfrans, ja. Maar niet vloeiend ofzo. Plus dat het me nou ook nog eens niet bepaald een hyper-snugger meisje lijkt
Niet ongelukkig? Het jankt zowat.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
Mwah heeeel ongelukkig kijkt ze hier ook nietdenk idd dat ze gewoon bang is voor dr vader oid
Niet ongelukkigquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
Mwah heeeel ongelukkig kijkt ze hier ook nietdenk idd dat ze gewoon bang is voor dr vader oid
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
Ze wilde natuurlijk op Rihanna lijken
Wist zij veel dat het een fotosoep was....
"Connect the dots and win the prize."quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Leuk spelletje voor d'r vriendje. Klaarkomen over haar gezicht en proberen zoveel mogelijk sterren te raken
Er zijn geen erkende tattoo opleidingen. Je zal idd zelf goed moeten uitzoeken welke tattooshop hoge eisen stelt aan zijn tattoeerders. Het heeft bij mij ook een aantal tattoos geduurd, maar nu heb ik iemand gevonden die echt weet hoe hij met naald en inkt om moet gaan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zeer weinig, maar ik zou wel naar iemand gaan die goed bekend staat, en dat iig uitzoeken. Maar goed, ik weet eigenlijk geen moer van de tattoowereld af
*proest*quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:05 schreef Disorder het volgende:
[..]
"Connect the dots and win the prize."
Normalitair wordt er eerst een soort overtrek-tekening gezet die je even kan bekijken voordat men begint met te tattoeren. Dat vind ik ook nog vaag aspect aan dit verhaal.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:59 schreef Hukkie het volgende:
Vraag me af welke 3 sterren ze zelf in gedachten had, en welke de tattooist erbij gemaakt heeft.
ze heeft gewoon zo'n rotkop dat dit haar glimlach isquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet ongelukkigZie je een andere foto dan
![]()
Ja precies, ik ben wel redelijk bekend met tattoos, en het lijkt er hier op alsof ze gezegd zou hebben: Doe maar wat , ik zie het wel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Normalitair wordt er eerst een soort overtrek-tekening gezet die je even kan bekijken voordat men begint met te tattoeren. Dat vind ik ook nog vaag aspect aan dit verhaal.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:14 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wat zijn sommige sterren toch enorm lelijk... Met name die grote onder dr oog. Die poot naar boven ;')!!!! Wat een pauper tatoeeerder ook
"Zet maar sterretjes totdat m'n ouders terugkomen."quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:15 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ja precies, ik ben wel redelijk bekend met tattoos, en het lijkt er hier op alsof ze gezegd zou hebben: Doe maar wat , ik zie het wel.
Dat dacht ik eigenlijk ook als eerstequote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:01 schreef Pietverdriet het volgende:
De reden waarom ze het heeft laten doen moge duidelijk zijn
[..]
Ik bedoel, ze heet Kimberly, wat verwacht je nu?
Van wat ik er begrepen is dat ook gedaan. Eerst heeft ie al met stift al die sterren getekend. Toen zou ze gezegd hebben "ik wil er maar drie" en dat begreep hij niet ofzo...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Normalitair wordt er eerst een soort overtrek-tekening gezet die je even kan bekijken voordat men begint met te tattoeren. Dat vind ik ook nog vaag aspect aan dit verhaal.
Dat schijnt vaker zo te zijn in het geval van ongeloofwaardigheid.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:29 schreef MrX1982 het volgende:
Wat een verhaal![]()
.
[..].
Het klinkt eigenlijk te ongeloofwaardig om te geloven.
Haha wtf iddquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:41 schreef Banzaiaap het volgende:
Het heeft ook gewoon de vorm van een drie, nog wel het mooiste!
quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:41 schreef Ceased2Be het volgende:
Precies, En daarom is het mijnsinziens ook niet meteen voor de hand liggend dat de meid eerst wel de 56 sterren wilde, en daarna niet. Haar verhaal klinkt op punten ook aannemelijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:51 schreef rashudo het volgende:
Het is duidelijk dat het kind wel zoveel sterren wilde en later spijt kreeg, maar waarom? Waarom zou iemand dat nou willen? Ik begrijp er geen snars van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |