Je hebt gelijk. Maar dan nog; als je niet goed kan communiceren met de tatoeerder, dan zou ik naar een andere gaan. Zeker omdat het iets permanents is. Ik blijf daarom van mening dat ze het wel (deels) aan zichzelf heeft te wijten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:41 schreef Ceased2Be het volgende:
Niet om het een of ander, maar is het nog niemand opgevallen dat de sterretjes een 3 vormen ?
Nee, maar zo'n tatoeëerder moet toch eerst altijd een voorbeeld maken, of ligt dat nou aan mij? In ieder geval had de communicatie veel en veel beter moeten verlopen, wie z'n schuld het dan ook is. Als je er 56 in plaats van 3 krijgt vraag je je toch af of die meid haar punt niet iets duidelijker had moeten maken.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar dan nog; als je niet goed kan communiceren met de tatoeerder, dan zou ik naar een andere gaan. Zeker omdat het iets permanents is. Ik blijf daarom van mening dat ze het wel (deels) aan zichzelf heeft te wijten.
quote:Vader Diego kon er niet mee lachen
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:41 schreef Ceased2Be het volgende:
Niet om het een of ander, maar is het nog niemand opgevallen dat de sterretjes een 3 vormen ?
deels jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar dan nog; als je niet goed kan communiceren met de tatoeerder, dan zou ik naar een andere gaan. Zeker omdat het iets permanents is. Ik blijf daarom van mening dat ze het wel (deels) aan zichzelf heeft te wijten.
Sowieso die namenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:52 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Het is vast het soort Vlaming geweest dat met geen mogelijkheid te verstaan valt![]()
idd, tenminste zolang je niet gespierd bent ziet het er niet uit...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:52 schreef Glijdt_licht het volgende:
Tuurlijk heeft ze het aan zichzelf te wijten.Naar een Franse tatoeëerder gaan, zelf geen Frans kunnen, hij kan geen Nederlands
.
Sterretjes in het gezicht!!
Een tattoo in het gezicht betekent voor mij gewoon dat je geen uitkering meer krijgt als je zonder baan zit. Je hebt jezelf zó verneukt dat niemand je meer in dienst wil hebben. Tattoo onder kleding ofzo is dan acceptabel, dat kan je als bedrijf mee aankomen bij klanten..
Vind zelf trouwens die mensen die hun hele arm hebben getattoeëerd en dan een tank top of t-shirt dragen ook maar
ja dit lijkt me echt een briljante marketing strategiequote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:58 schreef jeroen25 het volgende:
Is dit niet gewoon een publiciteitsstunt van die tatoeerder?
En als je dan je uitkering verloor?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:57 schreef Rensjebree het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel vet !
als ik nou kansloos was en een uitkering had, had ik het ook gedaan !
Een familie portret.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:55 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Sowieso die namen
Diego, Kimberley
Het Belgisch kamp?
Misschien, maar je kunt natuurlijk ook om een voorbeeld vragen. Laat ik het zo zeggen: als je elkaar niet goed kan verstaan, dan zou je toch al kunnen verwachten dat er problemen van komen...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:52 schreef Machiavelli. het volgende:
[..]
Nee, maar zo'n tatoeëerder moet toch eerst altijd een voorbeeld maken, of ligt dat nou aan mij? In ieder geval had de communicatie veel en veel beter moeten verlopen, wie z'n schuld het dan ook is. Als je er 56 in plaats van 3 krijgt vraag je je toch af of die meid haar punt niet iets duidelijker had moeten maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |