quote:
ik weet het wel zekerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Daarom geloof ik ook dat dit meisje flink uit haar nek loopt te lullen.
quote:De enige toegeving die ik wil doen, is korting geven. Omdat ze zo ontevreden is, moet ze van mij maar 50 euro betalen. Dat is de kostprijs voor vier sterren.'
Tenzij je onder de dope zit: uiterst onwaarschijnlijk. Pijnlijke plekken om te tatoeëren zijn onder andere plekken waar de huid dicht tegen het bot aanzit. Ik heb er een op mijn bovenbeen, die ik nauwelijks voelde. Dit op mijn schouderbladen waren een ander verhaal. En volgens mij heeft zie geen dik hoofd...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:44 schreef Kopbal het volgende:
Kan iemand trouwens bevestigen dat je tijdens het tatoeëren op je hoofd niet in slaap kan vallen?
Ohh, dus jij dacht dat de tatoeëerder had begrepen dat zij 53 sterretjes in de vorm van een 3 op haar gezicht wou hebben?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:41 schreef Ceased2Be het volgende:
Niet om het een of ander, maar is het nog niemand opgevallen dat de sterretjes een 3 vormen ?
WTF ! Je hebt gelijk jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:41 schreef Ceased2Be het volgende:
Niet om het een of ander, maar is het nog niemand opgevallen dat de sterretjes een 3 vormen ?
'Een 3 in sterretjes' of '3 sterretjes'quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:44 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ohh, dus jij dacht dat de tatoeëerder had begrepen dat zij 53 sterretjes in de vorm van een 3 op haar gezicht wou hebben?
Wel verdomd!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:41 schreef Ceased2Be het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:28 schreef de_boswachter het volgende:
Ik las de titel, vervolgens Kimberley en wist genoeg......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |