Zolang er maar over je gepraat wordt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dit lijkt me echt een briljante marketing strategie_!
Lijken best wel kampers..quote:
ze kunnen iet eens fatsoenlijk hun broek dicht doenquote:
ja inderdaad heel nederland had het over buckler na een oudjaars conference, en dat heeft ze echt ontzettend veel goeds gedaan in nederlandquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:05 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Zolang er maar over je gepraat wordt.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze lkunnen iet eens fatsoenlijk hun broek dicht doen_!
Sick pervert.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze kunnen iet eens fatsoenlijk hun broek dicht doen_!
Hoe moet je anders leren tatoeėren? Dat doe je vooral door ervaring op te doen en te beginnen met eenvoudige tatoeages.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Misschien, maar je kunt natuurlijk ook om een voorbeeld vragen. Laat ik het zo zeggen: als je elkaar niet goed kan verstaan, dan zou je toch al kunnen verwachten dat er problemen van komen...Sowieso, naar een tatoeerder gaan die zijn opleiding nog niet af heeft... dat is vragen om problemen.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze kunnen iet eens fatsoenlijk hun broek dicht doen_!
Op varkens?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:11 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Hoe moet je anders leren tatoeėren?
Dat gebeurt ook wel, maar je leert het vak echt door ervaring op te doen door mensen te tatoeėren. Buiten de techniek leer je daar ook om te gaan met de mensen zelf.quote:
Zoals sterren?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:11 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Hoe moet je anders leren tatoeėren? Dat doe je vooral door ervaring op te doen en te beginnen met eenvoudige tatoeages.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:15 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Zoals sterren?
Misschien moet ze haar naam laten veranderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zei ik ook al!![]()
Misschien wel, maar ik zou -mocht ik ooit een tattoo willen- toch naar iemand gaan met een afgeronde erkende opleiding, en zeker als het een tattoo is die behoorlijk in het zicht is. Dat dat waarschijnlijk meer kost, vind ik niet erg. Ik vermoed dat ze naar deze tatoeerder is gegaan omdat hij goedkoper is.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:11 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Hoe moet je anders leren tatoeėren? Dat doe je vooral door ervaring op te doen en te beginnen met eenvoudige tatoeages.
iddquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Je voelt ook echt niet dat ie op je kin wat aan het doen is.
Wat een lulverhaal dit zeg.
ik heb een diploma van de tattoo school, je kan zo bij mij terechtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik zou -mocht ik ooit een tattoo willen- toch naar iemand gaan met een afgeronde erkende opleiding, en zeker als het een tattoo is die behoorlijk in het zicht is. Dat dat waarschijnlijk meer kost, vind ik niet erg. Ik vermoed dat ze naar deze tatoeerder is gegaan omdat hij goedkoper is.
HBO Tatoeėren?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik zou -mocht ik ooit een tattoo willen- toch naar iemand gaan met een afgeronde erkende opleiding, en zeker als het een tattoo is die behoorlijk in het zicht is. Dat dat waarschijnlijk meer kost, vind ik niet erg. Ik vermoed dat ze naar deze tatoeerder is gegaan omdat hij goedkoper is.
Dan zal jij dus nooit een tattoo laten zetten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nah, dat zou nog best eens tegen kunnen vallen. Een beetje middelbare-schoolfrans, ja. Maar niet vloeiend ofzo. Plus dat het me nou ook nog eens niet bepaald een hyper-snugger meisje lijktquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:06 schreef Glijdt_licht het volgende:
Het feit dat zij geen Frans spreekt als Vlaming vind ik ook vreemd. Vlamingen sprekenj meestal wel goed Frans, maar die Walen/Fransen spreken geen NL
Zeer weinig, maar ik zou wel naar iemand gaan die goed bekend staat, en dat iig uitzoeken. Maar goed, ik weet eigenlijk geen moer van de tattoowereld afquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:32 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
HBO Tatoeėren?
Volgens mij zijn er geen of zeer weinig erkende opleidingen in dat vakgebied.
Sowieso dat gezinquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nah, dat zou nog best eens tegen kunnen vallen. Een beetje middelbare-schoolfrans, ja. Maar niet vloeiend ofzo. Plus dat het me nou ook nog eens niet bepaald een hyper-snugger meisje lijkt
Niet ongelukkig? Het jankt zowat.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
Mwah heeeel ongelukkig kijkt ze hier ook nietdenk idd dat ze gewoon bang is voor dr vader oid
Niet ongelukkigquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
Mwah heeeel ongelukkig kijkt ze hier ook nietdenk idd dat ze gewoon bang is voor dr vader oid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |