Dat kenmerkt Maarten van Rossum!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Gelukkig straalt de levensvreugde er bij hem wel vanaf.
grapje ckerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:16 schreef tong80 het volgende:
De alcohol walm komt door het beeldscherm heen.
Kortom....Een held is het.
eensch...net zo achterlijk als van users die het nodig vinden om onder elke post met een v. te signerenquote:Op maandag 15 juni 2009 23:36 schreef Verbal het volgende:
Afgezien van het nogal achterlijke uitdrukkingsvermogen van TS met zijn 'baas' dit en 'baas' dat: eens met de strekking van de OP.
V.
Net zo erg als dat idiote quasi-Oudhollandse "eensch".quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:26 schreef Mrln het volgende:
[..]
eensch...net zo achterlijk als van users die het nodig vinden om onder elke post met een v. te signeren
OT: eens met de OP
Absurd idd dat je elke post met je signatuur onderbouwt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:26 schreef Mrln het volgende:
[..]
eensch...net zo achterlijk als van users die het nodig vinden om onder elke post met een v. te signeren
Historische postquote:Op dinsdag 16 juni 2009 02:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Absurd idd dat je elke post met je signatuur onderbouwt.
"Hoeft hij niet te menen wat hij zegt"quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:03 schreef padlarf het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)l_van_den_brink.html
Heeft iemand verstaan wat van den Brink uberhaupt zegt?![]()
Hoeft hij niet uwhuwhuhuhwu?
Tip voor de fans, hij heeft over een groot aantal onderwerpen luisterboeken. Echt geweldig om in de file naar te luisteren. Aanradertje!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:57 schreef McGilles het volgende:
Idd, wat een held!
Wist niet dat deze man zo populair was
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:19 schreef Penisbaard het volgende:
Terechte klacht, geef deze man meer zendtijd.
Linkje?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:09 schreef LENUS het volgende:
[..]
Tip voor de fans, hij heeft over een groot aantal onderwerpen luisterboeken. Echt geweldig om in de file naar te luisteren. Aanradertje!
www.luisterrijk.nl. Een aantal lezingen zijn gratis te downloaden, voor andere moet je betalen.quote:
Dankquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:38 schreef LENUS het volgende:
[..]
www.luisterrijk.nl. Een aantal lezingen zijn gratis te downloaden, voor andere moet je betalen.
OMdat het ook niet interessant is.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:49 schreef Gehannes het volgende:
Die gozer kan ook wel erg irritant worden vind ik. Het is altijd dezelfde cynische houding op alles, wat soms wel is erg ongeïnteresseerd over komt.
quote:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kom ik arrogant en naar over, oké nooit geweten.
neequote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:01 schreef Rosbief het volgende:
Dat is toch die vent van 'de nationale wetenschapsquiz' dat altijd eind december op de buis komt (met Ernie als presentator)?
Dat zegt ie ook alleen maar om te stoken.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:17 schreef Amokzaaier het volgende:
ik ben het echt bijna altijd met hem eens. behalve als hij het over voetbal heeft.
Die is trouwens ook baas.quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:53 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht ook dat het om de rechtse ging
Nee, hij heeft bij de VPRO de Universiteitsquiz gepresenteerd.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:01 schreef Rosbief het volgende:
Dat is toch die vent van 'de nationale wetenschapsquiz' dat altijd eind december op de buis komt (met Ernie als presentator)?
Dat is Gert Jan van Rossumquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:53 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht ook dat het om de rechtse ging
wtfquote:Op maandag 15 juni 2009 23:34 schreef Rosbief het volgende:
Echt een topgozer idd!
Zo iemand gun je gewoon een mooie uitvaart mocht hij onverhoopt te komen overlijden.
was hij dat dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:37 schreef koningdavid het volgende:
Vermakelijke man maar als professor zou ik hem niet echt serieus meer nemen denk ik.
quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:34 schreef Rosbief het volgende:
Echt een topgozer idd!
Zo iemand gun je gewoon een mooie uitvaart mocht hij onverhoopt te komen overlijden.
Met ook deze uitspraak: "Oranje moet toch wel 1 van de allerallerlelijkste kleuren zijn die de mensheid heeft gecreëerd. Het is werkelijk een afschúwelijke kleur". Helemaal mee eens.quote:
Ik was een beetje starstruck toen ik hem zag. Die sacherijnige ongewassen kop en die zwarte trui straalden klasse uit.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:51 schreef Dickbride het volgende:
Woont hij in Utrecht eigenlijk? Ik kom em namelijk wel es tegen. Hij kijkt me altijd een beetje vreemd aan [ afbeelding ]
Yep, ik meen bij de Prins Hendriklaan in de buurt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:51 schreef Dickbride het volgende:
Woont hij in Utrecht eigenlijk? Ik kom em namelijk wel es tegen. Hij kijkt me altijd een beetje vreemd aan [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 02:03 schreef Bonzai. het volgende:
Maarten Van Rossem![]()
Jean Pierre Van Rossem![]()
![]()
![]()
Hij zat aan tafel bij DWDD. In mijn ogen is het niet zo spectaculair wat die man te vertellen heeft. Hij heeft het voordeel dat hij het publiek vaak al bij voorbaat mee heeft.quote:
quote:Maarten van Rossem staat bekend als een groot liefhebber van het stripblad Donald Duck
Iddquote:
Frans Halsstraat iddquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:54 schreef busfoto.nl het volgende:
[..]
Yep, ik meen bij de Prins Hendriklaan in de buurt.
Dat is de eerste post van jou zonderquote:
Ik ben het ook niet altijd met hem eens, maar toch blijft hij een held.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:50 schreef Ascendancy het volgende:
Maar die vent is wel zo dom als het achtereind van het paard.
Studies zijn het er zonder uitzondering over eens dat het koningshuis ons meer oplevert dat dat het kost.
Eens. Het is eigenlijk een klein kind.quote:
Eens, maar wel een briljante deskundige.quote:
Wat 'n ongelooflijk simpele ziel moet jij zijn om zo uit je slof te schieten over 'n intelligente man die het toevallig ook nog leuk doet op televisie.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:03 schreef Remsjo het volgende:
Die man moet wel heel erg gelukkig zijn in z,n leven. Godverdomme hoe hij daar zit te praten in het filmpje over voetbal. Ongelovelijk dat hij nog geen zelfmoord heeft gepleegd. De kerel vind niks leuk als het gaat om een evenement waar heel Nederland mee op z,n kop staat.
Geef die zeikstraal een kogel of gooi hem in een isoleercel!
Eerlijk gezegd lijkt het mij beter om jou weg te moffelen onder de grond.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:03 schreef Remsjo het volgende:
Als jij hokjesdenken intelligent noemt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:23 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Wat 'n ongelooflijk simpele ziel moet jij zijn om zo uit je slof te schieten over 'n intelligente man die het toevallig ook nog leuk doet op televisie.
Ontzettende voetveeg dat je d'r bent.
Zelfs al ben je het niet eens met zijn mening, dan nog kan ik mij gewoon niet voorstellen dat je zijn manier van preken niet geweldig vindt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als jij hokjesdenken intelligent noemt.
Hij kan dingen leuk zeggen, maar die gast heeft vaak geen idee waar hij het daadwerkelijk over heeft,quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:38 schreef deepart het volgende:
[..]
Zelfs al ben je het niet eens met zijn mening, dan nog kan ik mij gewoon niet voorstellen dat je zijn manier van preken niet geweldig vindt.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als jij hokjesdenken intelligent noemt.
Werkelijk, waar haal je 't vandaan? Kom eens met wat voorbeelden, want ik heb tot dusverre vooral de indruk dat jij de persoon bent die niet weet waar ie 't zelf over heeft.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:53 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hij kan dingen leuk zeggen, maar die gast heeft vaak geen idee waar hij het daadwerkelijk over heeft,
Dat is Maarten van Rossem ten voeten uit.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Eens. Het is eigenlijk een klein kind.
Ik vind iets, ik heb gelijk, en iedereen moet dat horen. En luister je niet, dan ga ik harder praten, zodat je het wel hoort. Ik ben blij dat niet iedereen is zoals hij
quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Eens. Het is eigenlijk een klein kind.
Ik vind iets, ik heb gelijk, en iedereen moet dat horen. En luister je niet, dan ga ik harder praten, zodat je het wel hoort. Ik ben blij dat niet iedereen is zoals hij
Duidelijke voorbeelden van mensen die Maarten van Rossem niet begrijpenquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:03 schreef Remsjo het volgende:
Die man moet wel heel erg gelukkig zijn in z,n leven. Godverdomme hoe hij daar zit te praten in het filmpje over voetbal. Ongelovelijk dat hij nog geen zelfmoord heeft gepleegd. De kerel vind niks leuk als het gaat om een evenement waar heel Nederland mee op z,n kop staat.
Ik wil ze wel eens in een 1 op 1 debat met Maarten zien.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[..]
Duidelijke voorbeelden van mensen die Maarten van Rossem niet begrijpen![]()
![]()
Dan moet je beter lezen. Ik heb dat koningshuis al aangehaald. Daarnaast, hoe die vent over voetbal praat. Ik vind het heel grappig hoor, maar hij houdt niet echt rekening met de medemens die wel van voetbal houdt(ik heb er overigens niets mee).quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:55 schreef Beauregard het volgende:
[..].
[..]
Werkelijk, waar haal je 't vandaan? Kom eens met wat voorbeelden, want ik heb tot dusverre vooral de indruk dat jij de persoon bent die niet weet waar ie 't zelf over heeft.
Dan krijg je dit soort tafarelen ben ik bang:quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik wil ze wel eens in een 1 op 1 debat met Maarten zien.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
Als ik hem tegenkom klap ik hem hard
Ooit gehoord van een mening hebben? Als ik een tekening lelijk vind dan mag ik dat toch gewoon zeggen, of hou ik dan geen rekening met degenen die die tekening mooi vindenquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:07 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan moet je beter lezen. Ik heb dat koningshuis al aangehaald. Daarnaast, hoe die vent over voetbal praat. Ik vind het heel grappig hoor, maar hij houdt niet echt rekening met de medemens die wel van voetbal houdt(ik heb er overigens niets mee).
Alles is zoals hij het zegt. In ieder geval dat suggereert hij.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dan krijg je dit soort tafarelen ben ik bang:
[..]
Om dat Peter R. fragment moest ik destijds nou lachenquote:
Peter ontcijfert de geheimtaalquote:
Maar maarten van Rossem zou dan zeggen. Die tekening zou verboden moeten worden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ooit gehoord van een mening hebben? Als ik een tekening lelijk vind dan mag ik dat toch gewoon zeggen, of hou ik dan geen rekening met degenen die die tekening mooi vinden
Cynisme? Sarcasme? Jij zou 't nog niet herkennen, al poepte het over je heen.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar maarten van Rossem zou dan zeggen. Die tekening zou verboden moeten worden.
Typischquote:Op woensdag 16 september 2009 09:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar maarten van Rossem zou dan zeggen. Die tekening zou verboden moeten worden.
Een MBO anime fan zal eens even gaan constateren dat Maarten van Rossem dom is. Wie staat er colleges te geven? Niet jij.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ten eerste jij kunt niet tussen de regels doorlezen.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Stelt iig meer voor dan CC van Anime.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:57 schreef Ascendancy het volgende:
Sinds wanneer doe ik VMBO
En waarom praten jullie over Maarten als een christen over de bijbel
Heerlijk, hoe sommige mensen denken een persoonsanalyse te kunnen doen en daarbij de plank volledig mis slaan.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:12 schreef Bartaz het volgende:
Van Rossem is amusant in zijn betogen en heeft vast een heleboel kennis, maar hij brengt het alsof iedereen gek is behalve hijzelf. Als ik dat stukje over voetbal zie is wel duidelijk dat zijn inlevingsvermogen in de gemiddelde Nederlander die van voetbal houdt op zijn zachtst gezegd minder ontwikkeld is.
Hij heeft wel wat weg van Wilders, amusante betogen houden, maar het getuigt allemaal van weinig tact en inlevingsvermogen.
quote:Op woensdag 16 september 2009 18:42 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Heerlijk, hoe sommige mensen denken een persoonsanalyse te kunnen doen en daarbij de plank volledig mis slaan.
Je doet nu hetzelfde bij ons als bij Van Rossem, je kan er inhoudelijk niet op ingaan dus ga je lekker goedkoop stigmatiseren:quote:Op woensdag 16 september 2009 16:57 schreef Ascendancy het volgende:
Sinds wanneer doe ik VMBO
En waarom praten jullie over Maarten als een christen over de bijbel
Dat is gewoon zijn stijl, soms moet je iets op een bepaalde manier zeggen om tot de mensen door te dringenquote:Op woensdag 16 september 2009 18:12 schreef Bartaz het volgende:
Van Rossem is amusant in zijn betogen en heeft vast een heleboel kennis, maar hij brengt het alsof iedereen gek is behalve hijzelf. Als ik dat stukje over voetbal zie is wel duidelijk dat zijn inlevingsvermogen in de gemiddelde Nederlander die van voetbal houdt op zijn zachtst gezegd minder ontwikkeld is.
Van Rossem heeft alleen wel verstand van zaken, bovendien heeft hij humor, dat kan ik van Geert Wilders niet zeggen. Mensen zonder humor nemen zichzelf veel te serieusquote:Hij heeft wel wat weg van Wilders, amusante betogen houden, maar het getuigt allemaal van weinig tact en inlevingsvermogen.
En jij weet dat ik het mis heb omdat?quote:Op woensdag 16 september 2009 18:42 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Heerlijk, hoe sommige mensen denken een persoonsanalyse te kunnen doen en daarbij de plank volledig mis slaan.
OK, dan zul jij in je leven weinig discussies winnen. Sjezus, wat een houding.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:45 schreef Bartaz het volgende:
[..]
En jij weet dat ik het mis heb omdat?![]()
Hij komt op mij over als iemand die best wel verstand van zaken heeft, maar gewoon minder ontwikkeld is op het sociaal vlak, waardoor hij bot overkomt. Als ik met iemand zou staan te praten die zo reageert op wat ik zeg is het gesprek zo afgelopen.
Dat bot overkomen is gewoon een act, hij doet het erom, dat mensen dat niet zien zeg. Ook denk ik dat het wel meevalt op sociaal vlak, je wordt niet zomaar professor. Je moet wel goed met mensen kunnen omgaan.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:45 schreef Bartaz het volgende:
[..]
En jij weet dat ik het mis heb omdat?![]()
Hij komt op mij over als iemand die best wel verstand van zaken heeft, maar gewoon minder ontwikkeld is op het sociaal vlak, waardoor hij bot overkomt. Als ik met iemand zou staan te praten die zo reageert op wat ik zeg is het gesprek zo afgelopen.
Het zou ook wat zijn als hij altijd lekker meegaand was en volop inlevingsvermogen zou tonen.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat bot overkomen is gewoon een act, hij doet het erom, dat mensen dat niet zien zeg. Ook denk ik dat het wel meevalt op sociaal vlak, je wordt niet zomaar professor. Je moet wel goed met mensen kunnen omgaan.![]()
(En voor dat mensen over Professor Balkenende beginnen, met mensen omgaan betekent niet automatisch dat je ook mediageniek bent)
Waag eens een poging.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mensen zonder humor nemen zichzelf veel te serieus
Dat is het hem, de meeste mensen die een mening verkondigen, laten altijd steken vallen in de manier waarop. Zo kan je ze aanvallen op de manier waarop ze tot hun mening komen en waarom je het er niet mee eens bent. Bij Van Rossem kan alleen dat laatste en dat frustreert mensen volgens mijquote:Op woensdag 16 september 2009 21:52 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Het zou ook wat zijn als hij altijd lekker meegaand was en volop inlevingsvermogen zou tonen.
Sommige lieden in dit topic lijken te vergeten dat als je een mening verkondigt en je deze goed onderbouwt daar in het geheel niets mee mis is. In het geval van 'Oranje', waarom zou hij compassie tonen voor medelanders die helemaal dol worden bij een EK of WK? Hij geeft daar niets om en maakt op vermakelijke wijze duidelijk wat zijn probleem is.
Als jullie van rossem zo goed kunnen interpreteren doe dat dan ook met mijn woorden.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Je doet nu hetzelfde bij ons als bij Van Rossem, je kan er inhoudelijk niet op ingaan dus ga je lekker goedkoop stigmatiseren:
Van Rossem is een klein kind die zijn zin niet krijgt.
Wij zijn christenen die Van Rossem als de bijbel zien.
Het is niet eens zozeer dat ik Van Rossem aanbid, het is eerder dat jij zo ongelooflijk dom staat te redeneren
(Althans in mijn ogen, maar ik ben geloof ik niet de enige)
Wie zegt dat ik dat doe?quote:Op woensdag 16 september 2009 22:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als jullie van rossem zo goed kunnen interpreteren doe dat dan ook met mijn woorden.
Vind jij, dit betekent allerminst dat het zo is ja of neequote:Hij zeurt inderdaad als een klein kind, want zoals hij zijn mening brengt, klinkt het als een zeer egocentrisch persoon>klein kind.
Nogmaals waar doe ik dat?quote:Dat brengt mij op het 2e deel.
Jullie doen net alsof jullie wel weten wat hij bedoelt, en ik niet. Maar wie zegt dat jij gelijk hebt? Heb je het hem gevraagd. Precies. Dat heb je niet.
Ik ben het zeker niet eens met alles wat ie zegt, ik ben het alleen oneens met hoe jij over hem denkt.quote:En daar komt mijn vergelijking met de bijbel. Iedere Christen die flink gelooft, zegt, dat staat in de bijbel. Maar vaak staat dat er niet en is het een interpretatie. En daar valt over te discussieren.
Niet geheel waar, ik reageer ook op anderen. Maar noem dan eerst maar eens wat jij 'echte argumenten' vind, dan kan ik je er zo een aantal gevenquote:Daarnaast zijn jullie verweren juist alleen maar reacties op mij, zonder echte argumenten.
Alleen "dat bedoelt hij niet" en daarvoor verwijs ik jullie naar punt 1 en 2.
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:32 schreef Quyxz_ het volgende:
Hij gaf gisteravond bij ons een lezing van 4 uur en 3 kwartier!
Wat een baas is hij ook zeg. Gewoon bijna 5 uur naar die man geluisterd en het was niet eens saai.
En hij heeft kennis van zaken.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat is het hem, de meeste mensen die een mening verkondigen, laten altijd steken vallen in de manier waarop. Zo kan je ze aanvallen op de manier waarop ze tot hun mening komen en waarom je het er niet mee eens bent. Bij Van Rossem kan alleen dat laatste en dat frustreert mensen volgens mij
Ga eens douchenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 03:32 schreef MaartenVanRossem het volgende:
Ja, eerlijkheidshalve moet ik toch wel bekennen dat ik het in grote lijnen met je eens ben, TS.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:16 schreef MaartenVanRossem het volgende:
[..]
Dat heb ik goede vrijdag al gedaan.
Dit is Maarten van Rossum:quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Maarten van Rossum is als een ouwe hond, hij stinkt, is knorrig en sjagerijnig maar je laat hen niet inslapen omdat ie er gewoon bij hoort.
Dan heeft hij zich wel erg ingehouden, voor zijn doen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:23 schreef megamandy het volgende:
Oja er is ook een soort van klaagbaak waar hij samen met zijn broer en zus klaagt over een bepaald onderwerp en dat 3 pagina's lang. Geweldig om te lezen
"Studies"? Je bedoelt objectieve, niet door olie-geld gesponsorde onderzoeken? Of wat?quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:50 schreef Ascendancy het volgende:
Studies zijn het er zonder uitzondering over eens dat het koningshuis ons meer oplevert dat dat het kost.
Via uitzendinggemist.nl dan, want op vrijdag herhalen ze het 's nachts niet ivm die freaknachtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:56 schreef remlof het volgende:
Ik heb 'm gemist
Straks maar even terugkijken
Freaknacht is sowieso voor zombies...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:48 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Via uitzendinggemist.nl dan, want op vrijdag herhalen ze het 's nachts niet ivm die freaknacht
En studies zijn het er ook over eens dat de helft van de studies bullshit zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:50 schreef Ascendancy het volgende:
Op zich een leuk idee, die live-TV zo 's nachts vanuit de 3FM-studio, maar voor mij hoeft het niet. Combineer het dan op één of andere manier met het herhalen van DWDD: er zijn 3 publieke netten ter beschikking.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Freaknacht is sowieso voor zombies...
Het probleem is dat geen van de drie netten 's nachts optimaal benut wordt. De PO investeert niets tot gering in de ochtend- en middagblokken en wachten als hyena's op de commerciëlen die 's avonds iets uit te zenden hebben...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:54 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Op zich een leuk idee, die live-TV zo 's nachts vanuit de 3FM-studio, maar voor mij hoeft het niet. Combineer het dan op één of andere manier met het herhalen van DWDD: er zijn 3 publieke netten ter beschikking.
Dat en hij kan ook wel erg janken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:39 schreef phpmystyle het volgende:
Vreselijke linkse man. Maar ik moet hem wel nageven dat hij over een flinke dosis intellect beschikt.
Kan nou niemand op Fok meer buiten dat linksrechts-wereldje denken?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:39 schreef phpmystyle het volgende:
Vreselijke linkse man. Maar ik moet hem wel nageven dat hij over een flinke dosis intellect beschikt.
klopt, en hij is zo verbitterd en verzuurd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:07 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Dat en hij kan ook wel erg janken.
hij is gewoon utrechts.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
klopt, en hij is zo verbitterd en verzuurd.
* Parafernalia wacht op de eerste user die utlinks noemt.quote:
het gelijk van achterafquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:01 schreef okiokinl het volgende:
leuke man, en hij heeft meestal gelijk.
Dat is niet waar natuurlijk. Alleen al het voorbeeld van dat hij op de dag van 9/11 de enige man was die tegengas gaf aan de journalisten is genoeg om dat aan te tonen. Dat was echt een historisch interview met hem.quote:
Dat is 1 keer.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:08 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dat is niet waar natuurlijk. Alleen al het voorbeeld van dat hij op de dag van 9/11 de enige man was die tegengas gaf aan de journalisten is genoeg om dat aan te tonen. Dat was echt een historisch interview met hem.
Ben benieuwd wanneer Matthijs z'n belofte nakomt om ook Sis van Rossem er een keer bij te halen in DWDD.quote:
Dat noem ik tegengas.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is 1 keer.
En hij gaf geen tegengas, hij was de enige die niet in paniek was.
Noem jij eens nu een voorbeeld waar hij zogenaamd pas achteraf lulde.quote:Het was mooi te zien hoe Hoernalisten zich laten drijven door de waan van de dag en kwaad worden als iemand niet meehuilt.
Ze hebben haar gevraagd maar ze wilde niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:55 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer Matthijs z'n belofte nakomt om ook Sis van Rossem er een keer bij te halen in DWDD.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:42 schreef Ritmo het volgende:
Hij is best grappig, maar wel gewoon een zeikerd. Veels te negatief... Zou echt een KLB'er kunnen zijn wat dat betreft.
Zonde.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:38 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ze hebben haar gevraagd maar ze wilde niet.
Ik kwam dit filmpje net tegen.quote:
En toch is ie boeiend...erg knapquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:09 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Ik vind Maarten van Rossem een slaapverwekkend figuur. Waarom mensen zo lyrisch zijn over de manier waarop hij praat en al is mij een raadsel. Hij kan absoluut niet boeiend vertellen.
Het is geen baas, hij staat niet ingeschreven bij de KvK, ook is er geen btw nummer bekend. Het is dus gewoon een Nederlands historicus..quote:Op maandag 15 juni 2009 23:32 schreef deepart het volgende:
Die gast is echt een baas, hoe hij praat... echt baas![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maarten_van_Rossem
Klacht: Te weinig maarten van rossem op tv
quote:
En voor die info heb je betaald, of wat?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:37 schreef cvboer het volgende:
[..]
Het is geen baas, hij staat niet ingeschreven bij de KvK, ook is er geen btw nummer bekend. Het is dus gewoon een Nederlands historicus..
Nee, Ik heb zelf een onderneming, en dus toegang tot het interne gedeelte van de KvK site.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:44 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
En voor die info heb je betaald, of wat?
"Word" is met dt, en na een uitroepteken is een punt ook niet nodig.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:23 schreef cvboer het volgende:
[..]
Nee, Ik heb zelf een onderneming, en dus toegang tot het interne gedeelte van de KvK site.
Ik kan zo kijken wie een onderneming heeft en wie niet.
Alleen word het woord "baas" veelvuldig verkeerd gebruikt hier op Fok!.
Ware het niet dat Fok! een naam is, incluis het uitroepteken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:41 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
"Word" is met dt, en na een uitroepteken is een punt ook niet nodig.
Bedankt voor deze taalkundige correctie.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:41 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
"Word" is met dt, en na een uitroepteken is een punt ook niet nodig.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:17 schreef cvboer het volgende:
[..]
Bedankt voor deze taalkundige correctie.
Ja, als we zijn mierenneukenquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:17 schreef cvboer het volgende:
[..]
Bedankt voor deze taalkundige correctie.
Net Bert en Ernie.quote:
quote:bronMaarten van Rossem geeft eindejaarsconference
AMSTERDAM - De historicus Maarten van Rossem staat op 6 december op de planken in het Amsterdamse Paradiso met een eigen eindejaarsconference. Dat heeft een woordvoerster van Paradiso donderdag gezegd.
„Maarten brengt een eindejaarsconference vol humor, nuchterheid en sarcasme”, aldus de site van Paradiso. „Van Rossem kijkt op zijn welbekende prikkelende manier terug op het dramatische jaar 2010. Een jaar vol politieke emoties en hartstochten. De val van Balkenende, de ongekende opmars van Gekke Geert en de triomf van Rutte.”
De voorverkoop begint zaterdag.
quote:Geen idee, maar het staat alvast in TV: Maarten van Rossem geeft eindejaarsconference.Op donderdag 21 oktober 2010 19:49 schreef remlof het volgende:
Ow gaaf
Zou het nog uitgezonden worden?
quote:Die uitgezakte bek naast die bikinichick, prachtig
quote:nu al uitverkocht?Op zaterdag 23 oktober 2010 17:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Kut, geen kaarten kunnen bemachtigen..
Dan wil ik absoluut niet weten wie jouw helden zijn...quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:20 schreef phpmystyle het volgende:
Een quasi intellectuele zak is het.
Onzin. Er zijn maar weinig mensen op tv die een zinvollere en realistischere kijk op zaken hebben dan Van Rossum. Ook weet hij zeer helder te formuleren wat hij denkt en ook nog op een vermakelijke manier.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:20 schreef phpmystyle het volgende:
Een quasi intellectuele zak is het.
Man dit was een cabaret stukquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:30 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Onzin. Er zijn maar weinig mensen op tv die een zinvollere en realistischere kijk op zaken hebben dan Van Rossum. Ook weet hij zeer helder te formuleren wat hij denkt en ook nog op een vermakelijke manier.
Dat kun je lang niet van alle hoogleraren zeggen.
Ik vond het er gewoon ronduit gênant uitzien voor een partij optreden. Hij maakte gewoon een karikatuur van het regeringsbeleid en zette Rutte weg als snottert. Van Rossum mocht willen dat hij dit kon bereiken.quote:
Zijn linkse onderbuik is nog dikker dan alle pvv en vvd stemmers bij elkaar.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hij geeft wel leuke speeches, al heb ik het idee dat ie er zelf een hekel aan heeft..
Alsof ze bij de VVD niet aan caberet doenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vond het er gewoon ronduit gênant uitzien voor een partij optreden. Hij maakte gewoon een karikatuur van het regeringsbeleid en zette Rutte weg als snottert. Van Rossum mocht willen dat hij dit kon bereiken.
Oja en dit beslaat dan ook wel 0,1% van zijn optredens.quote:
Niet in deze mate. Dit haalde het qua niveau nog geen eens bij de pvv bijeenkomsten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof ze bij de VVD niet aan caberet doen
Altijd als ik'm op TV zie dan is ie cynisch en negatief.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:36 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Oja en dit beslaat dan ook wel 0,1% van zijn optredens.
Met het grootste gemak kun je zeggen dat hij realistisch en kritisch is. Daar ontbreekt het de meeste op tv nogal aan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Altijd als ik'm op TV zie dan is ie cynisch en negatief.
Ik zei niet dat hij dom was, ik zei dat hij alleen maar mensen (lees: rechtse mensen) belachelijk kan maken en wegzet met een paar persiflages.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:38 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Met het grootste gemak kun je zeggen dat hij realistisch en kritisch is. Daar ontbreekt het de meeste op tv nogal aan.
Het slaat iig nergens op om hem een gebrek aan intelligentie of kennis te verwijten.
Dat is wel een hele beperkte en eenzijdige visie op hem.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zei niet dat hij dom was, ik zei dat hij alleen maar mensen (lees: rechtse mensen) belachelijk kan maken en wegzet met een paar persiflages.
Homofoob en antidemocratischquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:44 schreef remlof het volgende:
Voor wie nog even wil lachen om het nieuwe kabinet:
En vannacht zit Maarten bij Casa Luna om commentaar te geven op de Amerikaanse midterm elections.
LOLquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:21 schreef Deckard het volgende:
Maar marktwerking werkt niet, dat is nu eenmaal in de praktijk gebleken.
Jij doet het ook, maar jij wordt uitgelachen in plaats van toegelachen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zei niet dat hij dom was, ik zei dat hij alleen maar mensen (lees: rechtse mensen) belachelijk kan maken en wegzet met een paar persiflages.
Het zal me worst zijn wat jij vindt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jij doet het ook, maar jij wordt uitgelachen in plaats van toegelachen.
Tel uit je winst...
Nee, die (rechtse) mensen maken zichzelf belachelijk en Van Rossem benadrukt dit enkel.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee links bestaat louter uit normale mensen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:51 schreef leRomein het volgende:
[..]
Nee, die (rechtse) mensen maken zichzelf belachelijk en Van Rossem benadrukt dit enkel.
\quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:51 schreef leRomein het volgende:
[..]
Nee, die (rechtse) mensen maken zichzelf belachelijk en Van Rossem benadrukt dit enkel.
Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:09 schreef alors het volgende:
Nu op radio1 he, het is nu al prachtig!
Yep, hij is weer scherpquote:Op woensdag 3 november 2010 00:09 schreef alors het volgende:
Nu op radio1 he, het is nu al prachtig!
hehe wat een baasquote:Op woensdag 3 november 2010 00:21 schreef remlof het volgende:
"Het zou misschien wel verstandig zijn PVV-stemmers naar het RIAGG te sturen"
Hihi, wat is hij toch grappig en scherp.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:21 schreef remlof het volgende:
"Het zou misschien wel verstandig zijn PVV-stemmers naar het RIAGG te sturen"
Luister je? Dat was maar een soundbite.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:30 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Hihi, wat is hij toch grappig en scherp.
Een linkerhand is snel gevuld, dat blijkt wel weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |