Dat kenmerkt Maarten van Rossum!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Gelukkig straalt de levensvreugde er bij hem wel vanaf.
grapje ckerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:16 schreef tong80 het volgende:
De alcohol walm komt door het beeldscherm heen.
Kortom....Een held is het.
eensch...net zo achterlijk als van users die het nodig vinden om onder elke post met een v. te signerenquote:Op maandag 15 juni 2009 23:36 schreef Verbal het volgende:
Afgezien van het nogal achterlijke uitdrukkingsvermogen van TS met zijn 'baas' dit en 'baas' dat: eens met de strekking van de OP.
V.
Net zo erg als dat idiote quasi-Oudhollandse "eensch".quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:26 schreef Mrln het volgende:
[..]
eensch...net zo achterlijk als van users die het nodig vinden om onder elke post met een v. te signeren
OT: eens met de OP
Absurd idd dat je elke post met je signatuur onderbouwt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:26 schreef Mrln het volgende:
[..]
eensch...net zo achterlijk als van users die het nodig vinden om onder elke post met een v. te signeren
Historische postquote:Op dinsdag 16 juni 2009 02:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Absurd idd dat je elke post met je signatuur onderbouwt.
"Hoeft hij niet te menen wat hij zegt"quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:03 schreef padlarf het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)l_van_den_brink.html
Heeft iemand verstaan wat van den Brink uberhaupt zegt?![]()
Hoeft hij niet uwhuwhuhuhwu?
Tip voor de fans, hij heeft over een groot aantal onderwerpen luisterboeken. Echt geweldig om in de file naar te luisteren. Aanradertje!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:57 schreef McGilles het volgende:
Idd, wat een held!
Wist niet dat deze man zo populair was
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:19 schreef Penisbaard het volgende:
Terechte klacht, geef deze man meer zendtijd.
Linkje?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:09 schreef LENUS het volgende:
[..]
Tip voor de fans, hij heeft over een groot aantal onderwerpen luisterboeken. Echt geweldig om in de file naar te luisteren. Aanradertje!
www.luisterrijk.nl. Een aantal lezingen zijn gratis te downloaden, voor andere moet je betalen.quote:
Dankquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:38 schreef LENUS het volgende:
[..]
www.luisterrijk.nl. Een aantal lezingen zijn gratis te downloaden, voor andere moet je betalen.
OMdat het ook niet interessant is.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:49 schreef Gehannes het volgende:
Die gozer kan ook wel erg irritant worden vind ik. Het is altijd dezelfde cynische houding op alles, wat soms wel is erg ongeïnteresseerd over komt.
quote:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kom ik arrogant en naar over, oké nooit geweten.
neequote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:01 schreef Rosbief het volgende:
Dat is toch die vent van 'de nationale wetenschapsquiz' dat altijd eind december op de buis komt (met Ernie als presentator)?
Dat zegt ie ook alleen maar om te stoken.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:17 schreef Amokzaaier het volgende:
ik ben het echt bijna altijd met hem eens. behalve als hij het over voetbal heeft.
Die is trouwens ook baas.quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:53 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht ook dat het om de rechtse ging
Nee, hij heeft bij de VPRO de Universiteitsquiz gepresenteerd.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:01 schreef Rosbief het volgende:
Dat is toch die vent van 'de nationale wetenschapsquiz' dat altijd eind december op de buis komt (met Ernie als presentator)?
Dat is Gert Jan van Rossumquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:53 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht ook dat het om de rechtse ging
wtfquote:Op maandag 15 juni 2009 23:34 schreef Rosbief het volgende:
Echt een topgozer idd!
Zo iemand gun je gewoon een mooie uitvaart mocht hij onverhoopt te komen overlijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |