quote:Van Rossem.Maarten van Rossem geeft eindejaarsconference
AMSTERDAM - De historicus Maarten van Rossem staat op 6 december op de planken in het Amsterdamse Paradiso met een eigen eindejaarsconference. Dat heeft een woordvoerster van Paradiso donderdag gezegd.
„Maarten brengt een eindejaarsconference vol humor, nuchterheid en sarcasme”, aldus de site van Paradiso. „Van Rossem kijkt op zijn welbekende prikkelende manier terug op het dramatische jaar 2010. Een jaar vol politieke emoties en hartstochten. De val van Balkenende, de ongekende opmars van Gekke Geert en de triomf van Rutte.”
De voorverkoop begint zaterdag.
quote:Ik zie het hem wel doen.Op donderdag 21 oktober 2010 17:30 schreef beelz het volgende:
Dus nu denkt iedereen dat je zomaar een conference kunt doen? Die man is toch geen cabaretier, iets met schoenmakers...
quote:Ik heb niets tegen meneer Van Rossum, maar hij is geen cabaretier. Ik ben uiteraard wel benieuwd, maar blijf sceptisch.
quote:Ik heb hogere verwachtingen van een conference van Van Rossem dan van die van Guido Weijers, Lebbis & Jansen of Jan-Jaap van der Wal, om maar wat voorbeelden te noemen.Op donderdag 21 oktober 2010 17:30 schreef beelz het volgende:
Dus nu denkt iedereen dat je zomaar een conference kunt doen? Die man is toch geen cabaretier, iets met schoenmakers...
quote:Zijn lezingen zijn anders bij vlagen vermakelijk. Dat iemand van huis uit geen cabaretier is, wil nog niet zeggen dat het bij voorbaat gedoemd te mislukken is. Zijn optredens in de media zijn dan ook vele malen 'hilarischer' dan al die cabaretiers die wanneer ze niet voorbereid zijn - bij sommigen ziet men het verschil niet eens - faliekant door de mand vallen. En onder het cynisme van Maarten schuilt ook enigszins een soort 'waarheid'.Op donderdag 21 oktober 2010 17:30 schreef beelz het volgende:
quote:ditOp donderdag 21 oktober 2010 17:31 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen meneer Van Rossum, maar hij is geen cabaretier. Ik ben uiteraard wel benieuwd, maar blijf sceptisch.
quote:Je maakt een grapje?Op donderdag 21 oktober 2010 18:07 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Het wordt niet opgenomen en niet uitgezonden.
quote:En daarna ditOp donderdag 21 oktober 2010 18:07 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
quote:Een oudejaarsconference echter, zuigt als het maar 'bij vlagen vermakelijk' is. Dat moet veel vaker.Op donderdag 21 oktober 2010 17:58 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zijn lezingen zijn anders bij vlagen vermakelijk. .
quote:Conferentie?Op donderdag 21 oktober 2010 17:39 schreef eleusis het volgende:
Serieus, eindelijk een keer een goede conferentie
quote:Ow kut, dan moet ik kaarten hebbenOp donderdag 21 oktober 2010 18:07 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
quote:Dat vind ik precies het aardige van deze actie.Op donderdag 21 oktober 2010 20:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow kut, dan moet ik kaarten hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |